Při vší úctě neměníme bezpečnostní index na předpovědi hráče.
Myslím, že jsem již vysvětlil, že nejprve potřebujeme nějaký důkaz, v tomto případě s největší pravděpodobností soubor ignorovaných stížností.
(Není to váš případ , pokud vidím.)
Na základě toho může být skóre změněno na základě sporné částky.
Není to dokonalé, přesto se v každé systematické architektuře zpětně shromažďují matematicky vypočítané míry. U nás to funguje stejně.
Jen si představte, jak by hodnocení bezpečnosti vypadalo, kdybychom je chtěli změnit pro každou jednotlivou „předpověď" zmíněnou na fóru nebo v e-mailech. I když uznávám váš názor, v tuto chvíli je nemožné to vyřešit.
With all due respect, we do not change the safety index on the player's prediction.
I believe I already explained that first, we need some proof, in this case, most likely a set of ignored complaints.
(Not your case, as far as I see.)
Based on that, the score may be altered based on the disputed amount.
It's not perfect, yet in every systematic architecture, mathematically calculated measures are gathered retroactively. It works the same way for us.
Just imagine how the safety ratings would look if we aimed to change them for every single "prediction" mentioned on the forum or in emails. Even though I recognize your point, it's impossible to work that out for now.
Automaticky přeloženo: