FórumKasinaScooby Bet Casino - všeobecná diskuze

Scooby Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 10 měsíci od Ramirexxx
|
16396 zobrazení 109 odpovědí |
|
12 3 4...6
djak1987
před 10 měsíci

Pokud mohu říci, údržba stále probíhá, ale souhlasím s tím, že na obyčejnou aktualizaci mi to přijde docela dlouhé.

Doufejme, že toto kasino to nakonec zvládne.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

To jsou tedy jejich obtíže. Umožněte hráčům přístup ke svým účtům, aby si lidé mohli vybrat své peníze. Na základě čeho je toto kasino drží téměř měsíc?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsem tu nový a potřebuji vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

jak stále říkáte, že kasino je v "údržbě", neodpovědělo na žádné e-maily více než 2 týdny a citace "údržba" na jejich stránce chatu uvedla "do úterý" před 2 týdny. Určitě se mi je nepodařilo kontaktovat ani jednou. Odpověděli vám nebo vašim kolegům? pochybuji. Byl to ten nejjasnější podvod, jaký jsem kdy viděl. Někdy to není tak zřejmé, ale tentokrát o tom opravdu nemůžete pochybovat, že?

Automaticky přeloženo:
stankovicsinisa795
před 9 měsíci

Ahoj. Mohl byste být konkrétnější, prosím, s čím potřebujete, abychom vám pomohli? Děkuji.

Automaticky přeloženo:
raidom
před 9 měsíci

Ahoj.

Pravděpodobně jste špatně pochopili „Pokud mohu říct" s „mohu vás ujistit".

Jde o to, že nemáme žádné další informace z kasina kromě těch, které již máte.

Takže ne, neříkám, že je vše v pořádku a údržba je opravdu to, co se děje.

Zdá se, že jsme na stejné stránce – zatím žádné aktualizace.

Stále mám ale pochybnosti, protože tady nikdo nemá žádné potvrzení o tom, že kasino padne.

Možná máte pravdu, možná ne. Čas ukáže.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Podvodná kasina nereagují na e-maily.

Automaticky přeloženo:
djak1987
před 9 měsíci

Znám podvodné kasino, které vynikalo v emailové a Discord komunikaci. 🤷‍♀️

Podívejte, souhlasím, že to vypadá špatně, ale pro dnešek už nemáme co dodat. Takže víceméně běžíme v kruhu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Myslím, že nemá smysl čekat


teď si vymyslí výmluvu


Nepovažuji to za správné, scoobybet hodnocení 8 pro kasino, které týdny nejeví známky života, blokuje peníze různých uživatelů bez oficiální komunikace

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 9 měsíci

souhlasit

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Myslím, že nemá smysl čekat


teď si vymyslí výmluvu


Nepovažuji to za správné, scoobybet hodnocení 8 pro kasino, které týdny nejeví známky života, blokuje peníze různých uživatelů bez oficiální komunikace

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Řekl bych, že dokud se noví hráči nemohou registrovat, protože kasino (řekl bych z neznámého důvodu) nefunguje, riziko není tak vysoké.

Také jakmile všechny podané stížnosti skončí jako „nevyřešené" z důvodu nereagování kasina, index bezpečnosti bude odpovídajícím způsobem upraven. Proto jsou stížnosti tak důležité.

I když souhlasím, situace je zcela odlišná pro skutečné hráče, jejichž peníze jsou zaseknuté, ale nikdo nemůže vkládat, takže opět nedochází k žádné další újmě. Za jejich úsilí index bezpečnosti nakonec klesne.

Jsem přesvědčen, že situace by byla úplně jiná, kdyby kasino bylo stále otevřené pro každého hráče a umožňovalo by mu registraci a vklad.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Otevře se registrační okno a lze zadat údaje. Přijímá podvodné kasino více nových hráčů, aby jim pak ukradli peníze?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Připojuji se k četným návrhům Casino Guru, aby přehodnotili hodnocení tohoto kasina.

V mém případě je stížnost způsobena neustálými potížemi s přístupem k účtu a souhlasím s nezdvořilým (spíše hrubým) zacházením s podporou. Dokážu číst i nevyřešené stížnosti na nedodržování odpovědného hraní.


Stručně řečeno, tak vysoké hodnocení je překvapivé se všemi těmito problémy, které mají.

BUDOUCÍ ZÁKAZNÍCI MUSÍ BÝT CHRÁNĚNI


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Otevře se registrační okno a lze zadat údaje. Přijímá podvodné kasino více nových hráčů, aby jim pak ukradli peníze?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To, že se otevře a můžete zadat informace, neznamená, že si můžete vytvořit účet. Umožní vám to pokračovat po zadání všech informací?

Nicméně vidím, že se nic nezměnilo, takže i když to říkám nerad, budeme muset počkat, až údržba skončí. Doufám, že to bude brzy. 😕

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Připojuji se k četným návrhům Casino Guru, aby přehodnotili hodnocení tohoto kasina.

V mém případě je stížnost způsobena neustálými potížemi s přístupem k účtu a souhlasím s nezdvořilým (spíše hrubým) zacházením s podporou. Dokážu číst i nevyřešené stížnosti na nedodržování odpovědného hraní.


Stručně řečeno, tak vysoké hodnocení je překvapivé se všemi těmito problémy, které mají.

BUDOUCÍ ZÁKAZNÍCI MUSÍ BÝT CHRÁNĚNI


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, tak koukám, že jste narazil na stejný problém jako hráči před vámi. Čeká vás výběr a čekáte na své peníze? Co se týče podpory, v čem je problém?

Dejte mi vědět, pokud také potřebujete pomoc nebo pokud chcete vyjádřit své zkušenosti obecně.

budu čekat

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Takže před více než 2 týdny váš tým uvedl, že se snaží kontaktovat scoobybet, aby získal informace. Podařilo se vám je kontaktovat a pokud ne, tak proč stále věříte, že jeho údržba? Na jejich stránkách není nic, co by naznačovalo, že by se měla provádět údržba, dokonce odstranili chatovací schránku a za poslední 3 týdny neodpověděli na žádný z e-mailů.

Řekli týmu casino.guru o údržbě nebo o něčem vůbec?


Pokud bych provozoval kasino a dělal bych údržbu, udělal bych COKOLI, abych uspokojil zákazníky a odpověděl na VŠECHNY požadavky a otázky, jak jen to bude v lidských silách. Ale očividně ignorují všechny a všechno. S našimi penězi jednoznačně uspěli.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
raidom
před 9 měsíci

Vzhledem k tomu, že jsem nedostal zpět žádné informace, není co dodat. Pracujeme s poslední aktualizací, kterou jsme dostali z kasina. Zbytek by byl založen na předpokladech. Ale souhlasím, že tahle jedna velká neznámá údržba alespoň trochu zapáchá.

Dovolte mi zkusit další rychlé připomenutí; uvidíme.

Aktualizace: Poslední kontakt s kasinem byl 12.13.2023 . Zatím to vypadá špatně.

100% pozitivní na toto:

Pokud bych provozoval kasino a dělal bych údržbu, udělal bych COKOLI, abych uspokojil zákazníky a odpověděl na VŠECHNY požadavky a otázky, jak jen to bude v lidských silách.


Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Casinoguru, proč nezvýšíte hodnocení scoobybet?


utekli s penězi

hodnocení 8 nelze zobrazit


pokud jste četli mé první komentáře o kasinu, předpověděl jsem tuto situaci

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zkoušel jsem napsat vydavateli licence o scoobybet, ale už 2 týdny nic neodpověděli. Vydavatel licence Curacao je stejně zkorumpovaný jako kasino, které licencuje. napsal jsem do complaints@gaminglicences.com jak navrhuje Casinoguru. Mám si stěžovat někde jinde nebo co jiného můžeme dělat? Chápu, že peníze jsou již pryč, ale možná se dá něco udělat pro budoucnost.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Casinoguru, proč nezvýšíte hodnocení scoobybet?


utekli s penězi

hodnocení 8 nelze zobrazit


pokud jste četli mé první komentáře o kasinu, předpověděl jsem tuto situaci

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Při vší úctě neměníme bezpečnostní index na předpovědi hráče.

Myslím, že jsem již vysvětlil, že nejprve potřebujeme nějaký důkaz, v tomto případě s největší pravděpodobností soubor ignorovaných stížností.

(Není to váš případ , pokud vidím.)

Na základě toho může být skóre změněno na základě sporné částky.

Není to dokonalé, přesto se v každé systematické architektuře zpětně shromažďují matematicky vypočítané míry. U nás to funguje stejně.

Jen si představte, jak by hodnocení bezpečnosti vypadalo, kdybychom je chtěli změnit pro každou jednotlivou „předpověď" zmíněnou na fóru nebo v e-mailech. I když uznávám váš názor, v tuto chvíli je nemožné to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky