FórumKasinaScooby Bet Casino - všeobecná diskuze

Scooby Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 10 měsíci od Ramirexxx
|
16213 zobrazení 109 odpovědí |
|
1...3 4 56
před 9 měsíci

Zkoušel jsem napsat vydavateli licence o scoobybet, ale už 2 týdny nic neodpověděli. Vydavatel licence Curacao je stejně zkorumpovaný jako kasino, které licencuje. napsal jsem do complaints@gaminglicences.com jak navrhuje Casinoguru. Mám si stěžovat někde jinde nebo co jiného můžeme dělat? Chápu, že peníze jsou již pryč, ale možná se dá něco udělat pro budoucnost.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jen si nemůžu vzpomenout, proč jsem nemohl najít vaši konkrétní stížnost, takže nevadí, že vám dám trochu osvěžení.

Pokud nejste zapojeni do sportovního sázení, řekl bych, že byste měli podat stížnost. Pokud se však jedná o sportovní sázení, pak musím říci, že kromě kroků, které jste již podnikli, není moc co radit.

Navíc mnoho hráčů čekalo na odpověď od poskytovatele licence mnohem déle, řekl bych však, že současné události podporují další zpoždění. Už jste slyšeli 👈?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Neotevřel jsem stížnost v Casinoguru jen proto, že je to jasný případ. Jak jsi řekl, neměl jsi kontakt se Scoobym. Co by se změnilo, kdybych otevřel stížnost? Už jsou na nějaké pláži a pijí piňa coladu, na naší dobrotě. Bylo by bláhové se domnívat, že po více než měsíci mlčení začnou komunikovat a vracejí některému ze zákazníků peníze.

Automaticky přeloženo:
raidom
před 9 měsíci

Nemyslím si, že byste se kdy měli vzdávat a pokud by se kasino nepokusilo vyřešit vaši situaci, pak by získalo černé body, které ovlivňují jeho index bezpečnosti. Proto je jistě vhodné v takových případech otevřít reklamaci, i když se hráč nakonec k penězům nedostane.

Zde získáte další informace , které je užitečné vědět v souvislosti se stížností.

Takže pokud se rozhodnete nějaký podat, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

licence je neplatná

sbohem peníze

Casinoguru dává tomuto kasinu skóre 10, smluvní podmínky jsou stále správné a spravedlivé


odstranili licenční logo ze svých stránek

file

filefile


https://validator.antillephone.com/validate?domain=www.scoobybet.com&seal_id=7910fb1b10bd1ac9811e52c3fcff057965ffa4c0dbe77c6466409f984106bff746b7e73909f &stamp=9e3de683883e0d2e6a9a70503f78ef25

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Sociální stránky byly také uzavřeny


ale podmínky na jejich stránkách jsou skvělé a spravedlivé

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 9 měsíci

Jak milé.

Bezpečnostní index 10? Spíš ne...

file

Je opravdu úžasné najít něco, co podle vás ukáže Casino Guru v tom nejhorším světle, že?

Víme to také, čekáme na konečné potvrzení od poskytovatele licence , protože: nyní přichází důležitá část „ Vstoupí v platnost nová digitální licenční pečeť Curacao " Starší validátory tedy nebudou ještě nějakou dobu funkční.

Navíc, a upřímně řečeno, jsme blízko k označení kasina jako uzavřeného nebo zombie, pokud jsem informován.


Zajímalo by mě, jakou logiku používáš při spojování věcí...? Jak jde férovost termínu dohromady s uzavřením kasina? Nevadí.

Děkuji.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Radko

jak již bylo oznámeno,

váš bodovací systém je třeba přezkoumat

uživatelé sledují skóre a jsou podvedeni

Není možné, aby jiná fóra přidělila hodnocení 4

a casinoguru hodnoceno 7,6 (před dvěma dny hodnoceno 8)


pro kasino, které se vypařilo


dát hodnocení 1

kdy se vrátí online, pokud se vrátí, upravte hodnocení

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ověřil jsem

všechna kasina s licencí č.#8048/JAZ

mají funkční validátor


Z toho, co jsem četl, se snažíte chytit stébla

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 9 měsíci

Myslím, že tato hodnocení jsou normou a jsou prováděna podle určitého procesu. Když si však dáte dvě a dvě dohromady, zjistíte, že se to nezmění ze dne na den. Náš tým, který má tyto věci na starosti, důsledně monitoruje situaci a dělá vše pro to, aby byl bezpečnostní index správný.

Takže díky za doporučení, ale myslím, že se budeme držet našich postupů.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

dobře, ale asi po 2 měsících


nyní je zjištěno, že se vypařily


Na stížnosti nereaguji


nereagují na emaily


proč stále nechávat hodnocení 7,6?


to není uctivé vůči čtenářům fóra


a pro ty, kteří se řídili vašimi pokyny jako bezpečná platforma, ještě před pár dny bylo 8

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 9 měsíci

Když kasino nevyřeší stížnost, obdrží černé body, které ovlivňují jeho index bezpečnosti. To, že píšete, že jste měli špatnou zkušenost, což může být pravda, ještě neznamená, že hodnocení půjde hned dolů. Celý reklamační proces musí projít a když náš tým dospěje k závěru, že kasino bylo na vině, a nesnaží se reklamaci vyřešit, pak z toho plynou důsledky. Ale viděl jsem, že index bezpečnosti opět klesl, takže pokud to bude pokračovat, bude to pro kasino jen horší. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj Jaro,

stále s mou stížností? Těch 80 €, co ukradli, nezmění můj život


a v žádném případě jste nechrání čtenáře,

kdo sledoval váš odkaz

protože vaše hodnocení kasina bylo vynikající


Píšu z úcty ke čtenářům fóra

diskutujeme o zavřeném kasinu

a utekl s penězi

dnes přidělte skóre, jako by to bylo spolehlivé kasino


To je ostudné

Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 9 měsíci

Kasino mělo dobrý bezpečnostní index, protože proti nim nebyly téměř žádné stížnosti a náš tým určil, co to bude, na základě různých dalších věcí. Na konci loňského roku mělo kasino svou první nevyřešenou stížnost a poté ještě před ne příliš dlouhou dobou další dvě, takže index bezpečnosti nebylo o co snižovat. Čím více hráčů se ohlásí a kasino udělá totéž, tím to pro ně bude horší.

Dokonce jsem sledoval recenze uživatelů, na které kasino také odpovídalo, ale později přestalo. Očividně se něco stalo, takže pravděpodobně ne správným směrem.

Samozřejmě je dobře, že jsi napsal na fórum a podělil se o své zkušenosti a myslím, že ostatní hráči za to budou rádi, takže z mé strany je to tak.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Nemá smysl se navzájem obviňovat. Situaci jsme přijali a pokusili jsme se získat zpět své peníze. Mohl byste jako casinoguru něco udělat? Mohl byste poslat e-mail nebo dopis jejich licenčnímu úřadu X, abyste vysvětlili situaci? nebo byste nám všem mohli poradit, co mohu udělat, abych našel způsob, jak získat naše peníze?

Automaticky přeloženo:
aofsampali
před 9 měsíci

Nemají licenci

není to platné

odstranili ze svých stránek


https://validator.antillephone.com/validate?domain=www.scoobybet.com&seal_id=7910fb1b10bd1ac9811e52c3fcff057965ffa4c0dbe77c6466409f984106bff746b7e73909f &stamp=9e3de683883e0d2e6a9a70503f78ef25


Antillephone v současné době neodpovídá, když je aktivní licence, představte si, že může někdy odpovědět pro deaktivované

Automaticky přeloženo:
aofsampali
před 9 měsíci

Ahoj. Tato trvající situace mě mrzí. Náš tým pro stížnosti se snaží ze všech sil pomoci hráčům s jejich stížnostmi a dělá vše pro to, aby byly všechny problémy vyřešeny. Je to samozřejmě těžký úkol, zvláště pokud kasino není ochotné spolupracovat. Což je případ této situace, protože jsme ztratili veškerý kontakt s jejich podporou. Bohužel také není možné, abychom kontaktovali licenční úřad jménem žádného hráče. To můžete udělat pouze vy jako hráči.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

Sbohem peníze.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

jaký licenční úřad nám tedy navrhujete kontaktovat? Curacao neodpovídá na e-maily se stížnostmi (alespoň měsíc ne) a licence byla stejně falešná, ne?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Antillephone NV a kasina pod její licencí jsou většinou podvodníci. Nehrajte si s nimi a ani se neregistrujte. Vaše peníze budou ukradeny. Pracují v tandemu, někteří vydají licenci podvodnému kasinu a podvodné kasino krade peníze od hráčů. Zisky se dělí.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

Sbohem peníze.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ach jo, omlouvám se, že ti musím říct pravdu. Zjistili jste to náhodou, když jste se šli přihlásit do kasina? Neuvažoval jsi o podání stížnosti?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky