DomůFórumKasinaScooby Bet Casino - všeobecná diskuze

Scooby Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 11 měsíci od Ramirexxx
|
18 459 zobrazení 109 odpovědí |
|
1...4 5 6
před 10 měsíci

jaký licenční úřad nám tedy navrhujete kontaktovat? Curacao neodpovídá na e-maily se stížnostmi (alespoň měsíc ne) a licence byla stejně falešná, ne?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No a protože už žádnou licenci nemají, tak se asi nedá kontaktovat licenční úřad, protože žádná není. To je velmi smutná situace a byl bych moc rád, kdyby se to dalo nějak vyřešit, ale jsem dost skeptický, protože mám pocit, že se toho moc dělat nedá. 😥

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

"Chápu, že to zanechává hořkou chuť, ale abychom byli spravedliví a upřímní, nemůžeme záměrně měnit bezpečnostní index kasina pouze na základě vašich pocitů. K tomu bychom potřebovali výslovný důkaz, který by jistě změnil výsledek stížnosti." . Stížnost uzavíráme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn bezpečnostní index kasina. Tak to funguje."


příště si poslechněte čtenáře fóra,

Chápu, že teď to pro vás není skvělý pohled

ale varoval jsem vás, že kasino je neobvyklé


nicméně toto kasino má stále dobré hodnocení


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Odpovědným úřadem pro hazardní hry je Antilephone NV (Curacao) a téměř všechna jeho kasina jsou podvody. Nehrajte a neregistrujte se s nimi. Spolupracují na klamání a krádeži peněz od hráčů

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj členové fóra. Toto kasino mi nezaplatilo 23 000 $ a jak vidím, mnoha hráčům nezbylo nic

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Platforma CasinoGuru je uzavřena


webová doména je na prodej


zmizeli s penězi


je zbytečné prodlužovat dobu na řešení sporů


je zbytečné přidělovat raking 6,8 scoobybet jsou podvodníci

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Ramirexxx
před 9 měsíci

Můžete nám prosím zaslat důkaz na data@casino.guru ?

Vím, že je to těžké pochopit, ale je to stejný přístup, jaký jsem vysvětlil u příspěvků na fóru.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

"Chápu, že to zanechává hořkou chuť, ale abychom byli spravedliví a upřímní, nemůžeme záměrně měnit bezpečnostní index kasina pouze na základě vašich pocitů. K tomu bychom potřebovali výslovný důkaz, který by jistě změnil výsledek stížnosti." . Stížnost uzavíráme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn bezpečnostní index kasina. Tak to funguje."


příště si poslechněte čtenáře fóra,

Chápu, že teď to pro vás není skvělý pohled

ale varoval jsem vás, že kasino je neobvyklé


nicméně toto kasino má stále dobré hodnocení


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,

Vidím to jako těžko pochopitelné, ale prostě nemůžeme věřit všemu, co kdo napíše na fórum. Upřímně řečeno, naše indexy bezpečnosti se nevypočítávají na základě předpovědí.

Nechápejte mě špatně, chápu, že máte pocit, že by se věci měly dělat jinak. Zatím jsme ale nenašli lepší přístup.

Na druhou stranu, co by se stalo, kdyby se vaše předpověď nesplnila s realitou? Jak bychom se měli rozhodnout, kdy a jak index bezpečnosti znovu nějak upravit?

To jsou otázky, které musíme vyřešit, než změníme proces. 🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj členové fóra. Toto kasino mi nezaplatilo 23 000 $ a jak vidím, mnoha hráčům nezbylo nic

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, milý hráč.

Je mi líto, že to slyším. Jak jste již pravděpodobně zjistili, toto kasino je podle jiného hráče mimo provoz. Na základě našich vlastních informací kasino nepřijímá hráče již delší dobu od doby, kdy se stalo neaktivním. Můžu vědět, kdy jsi byl naposledy s někým odtamtud v kontaktu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Odpovědným úřadem pro hazardní hry je Antilephone NV (Curacao) a téměř všechna jeho kasina jsou podvody. Nehrajte a neregistrujte se s nimi. Spolupracují na klamání a krádeži peněz od hráčů

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Takové obecné obvinění nikomu nepomůže. Vzpomínám si na případy, kdy hráči například dostali odpověď od tohoto úřadu.

Vím, že se vám tato myšlenka nelíbí, ale pokud jste přesvědčeni, že většina kasin, navzdory jiným aspektům, jednoduše podvádí všechny hráče bez rozdílu, měli byste opravdu přestat hrát v kasinech.

Přijde vám to rozumné? Berte to prosím jako upřímnou otázku. Samozřejmě vím o konkrétních stížnostech, které skončily mrtvé. Jen říkám, že všechna kasina a licenční úřady nejsou stejné. Hráči jsou také jiní.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Podívejte se na všechny mé stížnosti, které nejsou vyřešeny, licencované konkrétně společností Antilephone NV (Curacao). Myslíte, že je to náhoda? Licenční úřad je bezostyšně zapojen do podvodů spolu se svými podvodnými kasiny. V tomto případě se stali drzými a jednoduše odešli spolu s penězi hráčů. Jakou odpovědnost má orgán, který vydal licenci podvodníkům? Odpověď je žádná. Proč je to potom potřeba?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

před přidělením vysokého hodnocení


stačilo by vytvořit "tajemné klienty" s pomocí důvěryhodných uživatelů fóra


a testují se služby nabízené kasinem, rychlost plateb, podpora, hratelnost a problémy

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Komunikoval jsem s nimi hodně a na různých platformách a fórech. Všechno to začalo v prosinci. Tato licence opravdu ignoruje hráče. Poslal jsem spoustu stížností, poskytl důkazy o jejich podvodu, poslal screenshoty, přehrání her. Licence byla do poslední chvíle zdržena řešením stížnosti a kasinu se podařilo uprchnout. Mohli je nechat zaplatit, ale nic neudělali. Ani nezkoumali mé důkazy a všechny mé argumenty šly do pece. Pokud potřebuji další podrobnosti, mohu zveřejnit obrovský příspěvek s desítkami snímků obrazovky a důkazů, ale proč je to teď? Kasino podvádělo hráče od začátku prosince 2023, ale licenci to bylo jedno. Nechrání nás. Stále jsem na nic nedostal odpověď, jen maximálně ignorují emaily. A když odpověděli 1x, kasino jim řeklo, že nemáte výhru, ale měl jsem skutečný důkaz + přehrání ze stránky, ale limit a z hlavní stránky. Zkrátka už té licenci nevěřím, protože nechrání hráče.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

je to bezpečné kasino


pouze pro Casinoguru


kasino neexistuje

zmizeli s penězi

doména kasina je na prodej


Může vám někdo poradit, abyste aktualizovali své hodnocení, alespoň s ohledem na ty, kteří byli podvedeni

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

před přidělením vysokého hodnocení


stačilo by vytvořit "tajemné klienty" s pomocí důvěryhodných uživatelů fóra


a testují se služby nabízené kasinem, rychlost plateb, podpora, hratelnost a problémy

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Děkuji. To je rozhodně skvělý nápad!

Věděli jste, že již máme aktivní testery po celém světě, sestavené z důvěryhodných hráčů?

Obávám se, že to nepomůže předpovídat budoucnost. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

je to bezpečné kasino


pouze pro Casinoguru


kasino neexistuje

zmizeli s penězi

doména kasina je na prodej


Může vám někdo poradit, abyste aktualizovali své hodnocení, alespoň s ohledem na ty, kteří byli podvedeni

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Podívej, vím, že máš pocit, že jsi tu jediný rozumný člověk. Tato recenze čeká na aktualizaci – je to jednoduché.

Jak jste již řekli, kasino již neexistuje. Neznamená to, že potenciálním novým hráčům od uzavření webu nehrozí žádná možná újma?

Tak se prosím nejprve zamyslete.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Komunikoval jsem s nimi hodně a na různých platformách a fórech. Všechno to začalo v prosinci. Tato licence opravdu ignoruje hráče. Poslal jsem spoustu stížností, poskytl důkazy o jejich podvodu, poslal screenshoty, přehrání her. Licence byla do poslední chvíle zdržena řešením stížnosti a kasinu se podařilo uprchnout. Mohli je nechat zaplatit, ale nic neudělali. Ani nezkoumali mé důkazy a všechny mé argumenty šly do pece. Pokud potřebuji další podrobnosti, mohu zveřejnit obrovský příspěvek s desítkami snímků obrazovky a důkazů, ale proč je to teď? Kasino podvádělo hráče od začátku prosince 2023, ale licenci to bylo jedno. Nechrání nás. Stále jsem na nic nedostal odpověď, jen maximálně ignorují emaily. A když odpověděli 1x, kasino jim řeklo, že nemáte výhru, ale měl jsem skutečný důkaz + přehrání ze stránky, ale limit a z hlavní stránky. Zkrátka už té licenci nevěřím, protože nechrání hráče.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,

Souhlasím, že tyto licence nejsou nejlepší volbou. Podpora i objektivita jsou obojí, řekněme, přinejlepším náhodné.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Děkujeme mnohokrát, datový tým byl znovu informován.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

očividně už to novým hráčům neškodí


ale jsou i hráči, kteří prohráli až 20 000 $


a číst, že kasino považuje Casinoguru za bezpečné, je vůči těmto lidem neuctivé

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Nejsem tu jediný rozumný člověk

ale scoobybet použil logo casinoguru na domovské stránce


Casinoguru dává hodnocení 8


Takže si myslím, že to hraji na jistotu, ale místo toho to byl podvod


Radko Připomínám, v kasinu se hraje o peníze


a kvůli vaší chybě přišlo několik lidí o tisíce $


Bylo by tedy také správné se čtenářům omluvit


místo toho bránit nemožné

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky