jaký licenční úřad nám tedy navrhujete kontaktovat? Curacao neodpovídá na e-maily se stížnostmi (alespoň měsíc ne) a licence byla stejně falešná, ne?
so what licensing authority you suggest us to contact then? Curacao isn't answering to complaints emails(at least it hasn't for a month) and license was fake anyways, no?
No a protože už žádnou licenci nemají, tak se asi nedá kontaktovat licenční úřad, protože žádná není. To je velmi smutná situace a byl bych moc rád, kdyby se to dalo nějak vyřešit, ale jsem dost skeptický, protože mám pocit, že se toho moc dělat nedá. 😥
Well, since they don't have any license anymore, the licensing authority probably can't be contacted because there isn't one. This is a very sad situation and I would be very happy if it could be solved somehow, but I am quite skeptical because I have the feeling that there is not much to do. 😥
"Chápu, že to zanechává hořkou chuť, ale abychom byli spravedliví a upřímní, nemůžeme záměrně měnit bezpečnostní index kasina pouze na základě vašich pocitů. K tomu bychom potřebovali výslovný důkaz, který by jistě změnil výsledek stížnosti." . Stížnost uzavíráme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn bezpečnostní index kasina. Tak to funguje."
příště si poslechněte čtenáře fóra,
Chápu, že teď to pro vás není skvělý pohled
ale varoval jsem vás, že kasino je neobvyklé
nicméně toto kasino má stále dobré hodnocení
"I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works."
next time listen to the forum readers,
I understand that for you now, it's not a great look
but I warned you that the casino was anomalous
however this casino still has a good rating
Odpovědným úřadem pro hazardní hry je Antilephone NV (Curacao) a téměř všechna jeho kasina jsou podvody. Nehrajte a neregistrujte se s nimi. Spolupracují na klamání a krádeži peněz od hráčů
The responsible gambling authority is Antilephone NV (Curacao) and almost all of its casinos are scams. Do not play or register with them. They work together to deceive and steal money from players
Ahoj členové fóra. Toto kasino mi nezaplatilo 23 000 $ a jak vidím, mnoha hráčům nezbylo nic
Hello forum members. This casino did not pay me $23,000 and as I see many players were left with nothing
Platforma CasinoGuru je uzavřena
webová doména je na prodej
zmizeli s penězi
je zbytečné prodlužovat dobu na řešení sporů
je zbytečné přidělovat raking 6,8 scoobybet jsou podvodníci
CasinoGuru the platform is closed
the web domain is for sale
they vanished with the money
it is useless to extend the time for resolving disputes
it is useless to assign a raking of 6.8 scoobybet are scammers
Můžete nám prosím zaslat důkaz na data@casino.guru ?
Vím, že je to těžké pochopit, ale je to stejný přístup, jaký jsem vysvětlil u příspěvků na fóru.
Can you please send us proof to data@casino.guru ?
I know this is hard to understand, but this is the same approach as I explained regarding the forum posts.
"Chápu, že to zanechává hořkou chuť, ale abychom byli spravedliví a upřímní, nemůžeme záměrně měnit bezpečnostní index kasina pouze na základě vašich pocitů. K tomu bychom potřebovali výslovný důkaz, který by jistě změnil výsledek stížnosti." . Stížnost uzavíráme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn bezpečnostní index kasina. Tak to funguje."
příště si poslechněte čtenáře fóra,
Chápu, že teď to pro vás není skvělý pohled
ale varoval jsem vás, že kasino je neobvyklé
nicméně toto kasino má stále dobré hodnocení
"I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works."
next time listen to the forum readers,
I understand that for you now, it's not a great look
but I warned you that the casino was anomalous
however this casino still has a good rating
Ahoj,
Vidím to jako těžko pochopitelné, ale prostě nemůžeme věřit všemu, co kdo napíše na fórum. Upřímně řečeno, naše indexy bezpečnosti se nevypočítávají na základě předpovědí.
Nechápejte mě špatně, chápu, že máte pocit, že by se věci měly dělat jinak. Zatím jsme ale nenašli lepší přístup.
Na druhou stranu, co by se stalo, kdyby se vaše předpověď nesplnila s realitou? Jak bychom se měli rozhodnout, kdy a jak index bezpečnosti znovu nějak upravit?
To jsou otázky, které musíme vyřešit, než změníme proces. 🤷♀️
Hello,
I see this as hard to comprehend, but we just can't believe everything anyone writes on the forum. Frankly, our safety indexes are not calculated based on predictions.
Don't get me wrong, I understand you feel like things should be held differently. But so far, we have not found a better approach.
On the other hand, what would happen if your prediction didn't meet reality? How should we decide when and how to somehow adjust the safety index again?
These are questions we have to solve before we change the process. 🤷♀️
Dobrý den, milý hráč.
Je mi líto, že to slyším. Jak jste již pravděpodobně zjistili, toto kasino je podle jiného hráče mimo provoz. Na základě našich vlastních informací kasino nepřijímá hráče již delší dobu od doby, kdy se stalo neaktivním. Můžu vědět, kdy jsi byl naposledy s někým odtamtud v kontaktu?
Hello, dear player.
I'm sorry to hear that. As you probably found out by now, this casino is, according to another player, out of business. Based on our own information, the casino has not accepted players for quite some time since it became inactive. May I know when was the last time you were in touch with anyone from there?
Odpovědným úřadem pro hazardní hry je Antilephone NV (Curacao) a téměř všechna jeho kasina jsou podvody. Nehrajte a neregistrujte se s nimi. Spolupracují na klamání a krádeži peněz od hráčů
The responsible gambling authority is Antilephone NV (Curacao) and almost all of its casinos are scams. Do not play or register with them. They work together to deceive and steal money from players
Takové obecné obvinění nikomu nepomůže. Vzpomínám si na případy, kdy hráči například dostali odpověď od tohoto úřadu.
Vím, že se vám tato myšlenka nelíbí, ale pokud jste přesvědčeni, že většina kasin, navzdory jiným aspektům, jednoduše podvádí všechny hráče bez rozdílu, měli byste opravdu přestat hrát v kasinech.
Přijde vám to rozumné? Berte to prosím jako upřímnou otázku. Samozřejmě vím o konkrétních stížnostech, které skončily mrtvé. Jen říkám, že všechna kasina a licenční úřady nejsou stejné. Hráči jsou také jiní.
Such a general accusation won't help anyone. I recall cases where players got a response from this authority, for instance.
I know you are not fond of the idea, but if you are convinced the majority of casinos, despite other aspects, are simply scamming all players without a difference, you should really stop playing in casinos.
Does this sound reasonable to you? Please take that as an honest question. Of course, I know about concrete complaints that ended up dead. I'm just saying all casinos and licensing authorities are not the same. Players are also different.
Podívejte se na všechny mé stížnosti, které nejsou vyřešeny, licencované konkrétně společností Antilephone NV (Curacao). Myslíte, že je to náhoda? Licenční úřad je bezostyšně zapojen do podvodů spolu se svými podvodnými kasiny. V tomto případě se stali drzými a jednoduše odešli spolu s penězi hráčů. Jakou odpovědnost má orgán, který vydal licenci podvodníkům? Odpověď je žádná. Proč je to potom potřeba?
Look at all my complaints that are unresolved, licensed specifically by Antilephone NV (Curacao). Do you think this is a coincidence? The licensing authority is brazenly engaged in fraud along with its scam casinos. In this case, they became insolent and simply left along with the players’ money. What responsibility does the body that issued a license to fraudsters have? The answer is none. Why is it needed then?
Посмотрите все мои жалобы , которые нерешенные, лицензировал именно - Antilephone NV (Curacao). Вы думаете это совпадение? Лицензирующий орган нагло занимается мошенничеством вместе со своими скам казино. В данном случае они вообще обнаглели и просто удалились вместе с деньгами игроков. Какую ответственность имеет орган выдавший мошенникам лицензию? Ответ- никакой. Для чего он тогда нужен?
před přidělením vysokého hodnocení
stačilo by vytvořit "tajemné klienty" s pomocí důvěryhodných uživatelů fóra
a testují se služby nabízené kasinem, rychlost plateb, podpora, hratelnost a problémy
before assigning high ratings
it would be enough to create "mystery clients" with the help of trusted users of the forum
and the services offered by the casino, payment speed, support, playability and problems are tested
Komunikoval jsem s nimi hodně a na různých platformách a fórech. Všechno to začalo v prosinci. Tato licence opravdu ignoruje hráče. Poslal jsem spoustu stížností, poskytl důkazy o jejich podvodu, poslal screenshoty, přehrání her. Licence byla do poslední chvíle zdržena řešením stížnosti a kasinu se podařilo uprchnout. Mohli je nechat zaplatit, ale nic neudělali. Ani nezkoumali mé důkazy a všechny mé argumenty šly do pece. Pokud potřebuji další podrobnosti, mohu zveřejnit obrovský příspěvek s desítkami snímků obrazovky a důkazů, ale proč je to teď? Kasino podvádělo hráče od začátku prosince 2023, ale licenci to bylo jedno. Nechrání nás. Stále jsem na nic nedostal odpověď, jen maximálně ignorují emaily. A když odpověděli 1x, kasino jim řeklo, že nemáte výhru, ale měl jsem skutečný důkaz + přehrání ze stránky, ale limit a z hlavní stránky. Zkrátka už té licenci nevěřím, protože nechrání hráče.
I have communicated with them a lot and on different platforms and forums. It all started back in December. This license really ignores the players. I sent a lot of complaints, provided evidence of their scam, sent screenshots, replays of games. The license was delayed until the last moment by the resolution of the complaint and the casino managed to escape. They could have made them pay, but they didn't do anything. They didn't even examine my evidence and all my arguments went into the furnace. If I need more details, I can roll out a huge post with dozens of screenshots and proofs, but why is it now? The casino has been cheating players since the beginning of December 2023, but the license didn't care. She's not protecting us. I still haven't received a response to anything, they just ignore the emails to the maximum. And when they answered 1 time, the casino told them you don't have a win, but I had a real proof + replay from the site but the limit and from the main page. In short, I no longer believe in the license, because it does not protect the players.
je to bezpečné kasino
pouze pro Casinoguru
kasino neexistuje
zmizeli s penězi
doména kasina je na prodej
Může vám někdo poradit, abyste aktualizovali své hodnocení, alespoň s ohledem na ty, kteří byli podvedeni
it is a safe casino
only for Casinoguru
the casino does not exist
they vanished with the money
the casino domain is for sale
Can someone advise you to update your rating, at least with respect to those who have been scammed
před přidělením vysokého hodnocení
stačilo by vytvořit "tajemné klienty" s pomocí důvěryhodných uživatelů fóra
a testují se služby nabízené kasinem, rychlost plateb, podpora, hratelnost a problémy
before assigning high ratings
it would be enough to create "mystery clients" with the help of trusted users of the forum
and the services offered by the casino, payment speed, support, playability and problems are tested
Děkuji. To je rozhodně skvělý nápad!
Věděli jste, že již máme aktivní testery po celém světě, sestavené z důvěryhodných hráčů?
Obávám se, že to nepomůže předpovídat budoucnost. 🤷♀️
Thank you. That's definitely a great idea!
Did you know we already have active testers all around the world, assembled from trustworthy players?
It won't help predict the future, I'm afraid. 🤷♀️
je to bezpečné kasino
pouze pro Casinoguru
kasino neexistuje
zmizeli s penězi
doména kasina je na prodej
Může vám někdo poradit, abyste aktualizovali své hodnocení, alespoň s ohledem na ty, kteří byli podvedeni
it is a safe casino
only for Casinoguru
the casino does not exist
they vanished with the money
the casino domain is for sale
Can someone advise you to update your rating, at least with respect to those who have been scammed
Podívej, vím, že máš pocit, že jsi tu jediný rozumný člověk. Tato recenze čeká na aktualizaci – je to jednoduché.
Jak jste již řekli, kasino již neexistuje. Neznamená to, že potenciálním novým hráčům od uzavření webu nehrozí žádná možná újma?
Tak se prosím nejprve zamyslete.
Look, I know you feel like you are the only reasonable person here. This review is waiting to be updated - simple as that.
As you already said, the casino no longer exists. Doesn't that mean that there is no possible harm for potential new players since the site has closed?
So, please think first.
Komunikoval jsem s nimi hodně a na různých platformách a fórech. Všechno to začalo v prosinci. Tato licence opravdu ignoruje hráče. Poslal jsem spoustu stížností, poskytl důkazy o jejich podvodu, poslal screenshoty, přehrání her. Licence byla do poslední chvíle zdržena řešením stížnosti a kasinu se podařilo uprchnout. Mohli je nechat zaplatit, ale nic neudělali. Ani nezkoumali mé důkazy a všechny mé argumenty šly do pece. Pokud potřebuji další podrobnosti, mohu zveřejnit obrovský příspěvek s desítkami snímků obrazovky a důkazů, ale proč je to teď? Kasino podvádělo hráče od začátku prosince 2023, ale licenci to bylo jedno. Nechrání nás. Stále jsem na nic nedostal odpověď, jen maximálně ignorují emaily. A když odpověděli 1x, kasino jim řeklo, že nemáte výhru, ale měl jsem skutečný důkaz + přehrání ze stránky, ale limit a z hlavní stránky. Zkrátka už té licenci nevěřím, protože nechrání hráče.
I have communicated with them a lot and on different platforms and forums. It all started back in December. This license really ignores the players. I sent a lot of complaints, provided evidence of their scam, sent screenshots, replays of games. The license was delayed until the last moment by the resolution of the complaint and the casino managed to escape. They could have made them pay, but they didn't do anything. They didn't even examine my evidence and all my arguments went into the furnace. If I need more details, I can roll out a huge post with dozens of screenshots and proofs, but why is it now? The casino has been cheating players since the beginning of December 2023, but the license didn't care. She's not protecting us. I still haven't received a response to anything, they just ignore the emails to the maximum. And when they answered 1 time, the casino told them you don't have a win, but I had a real proof + replay from the site but the limit and from the main page. In short, I no longer believe in the license, because it does not protect the players.
očividně už to novým hráčům neškodí
ale jsou i hráči, kteří prohráli až 20 000 $
a číst, že kasino považuje Casinoguru za bezpečné, je vůči těmto lidem neuctivé
obviously now there is no more harm for new players
but there are also players who have lost up to $20,000
and reading that the casino is considered safe by Casinoguru is disrespectful towards these people
Nejsem tu jediný rozumný člověk
ale scoobybet použil logo casinoguru na domovské stránce
Casinoguru dává hodnocení 8
Takže si myslím, že to hraji na jistotu, ale místo toho to byl podvod
Radko Připomínám, v kasinu se hraje o peníze
a kvůli vaší chybě přišlo několik lidí o tisíce $
Bylo by tedy také správné se čtenářům omluvit
místo toho bránit nemožné
I'm not the only reasonable person here
but scoobybet used the casinoguru logo on the home page
casinoguru gives a rating of 8
So I think I'm playing it safe, but instead it was a scam
Radka I remind you, in a casino you gamble for money
and due to your mistake, several people lost thousands of $
So it would also be right to apologize to the readers
instead defend the impossible
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.