FórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před rokem od Fabi84
|
240261 zobrazení 1852 odpovědí |
|
1...10 11 12...93
před rokem

Momentálně jdou výplaty skvěle, mám ještě nějaké otevřené, ale myslím, že dnes budou vyplaceny! Na scatterhallu to jde opravdu dobře a opravdu se snaží vyjít vstříc všem!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený týme Casinoguru, rád bych se vás zeptal, jak je možné, že jsem byl po provedení vkladu na Scatterhall nesprávně přesměrován a objevilo se: Bad Gateway Wild Pharaoh. Screenshot jsem si bohužel nepořídil, ale pohádky tady určitě nevyprávím. Můžete také vidět bonusy a časy živého chatu, je to úplně stejné jako ve Wild Pharaoh! Ptal jsem se v chatu, zda jsou příbuzní s Divokým faraonem, ale byl okamžitě zablokován, ale krátce nato sem šéf affiliate August Berger napsal sry, jen dostanou 50 euro bonus a účet je zase otevřený. Jen nepíšu hodnocení.....

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

A milý tým Casinoguru, jak může kasino poskytnout 200% bonus na každý vklad? Za 8 let online hraní jsem se tomu ani nepřiblížil. Protože co se na věcech může jen pokazit. A kde je ochrana hráče v tomto kasinu. Můj účet byl trvale uzavřen prostřednictvím chatu bez opětovného otevření a byl jsem schopen jej okamžitě znovu otevřít, aniž by se ochladil. Nebo by mohl být limit vkladu okamžitě smazán, aniž by došlo k vychladnutí. Vedoucí pobočky mi napsal, že pokud chcete bonus bez vkladu, vymažte svůj vkladový limit prostřednictvím chatu a poté požádejte o bonus přímo v chatu...bez slov

Automaticky přeloženo:
před rokem

A jako posledně jmenovaný drahý tým Casinoguru, proč Scatterhall vždy potřebuje uživatelská jména, která vždy vyžadují zde ve vláknu? Říkám jim, že platí pouze těm, kteří si stěžují veřejně, a používají uživatelská jména k jejich lokalizaci. Nepotřebovali byste uživatelská jména, pokud by kasino jen vyplácelo všem. Jak vidíte tým Casinoguru?

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

Milá TinoElino,

Jako Scatterhall jsme potěšeni, když slyšíme, že naše výplaty jdou skvěle a že jsme schopni vyhovět našim uživatelům, jak nejlépe umíme. Chápeme, že včasné a spolehlivé platby jsou pro naše uživatele důležité, a vždy se snažíme platby zpracovávat co nejrychleji a nejefektivněji.

Rádi bychom našim uživatelům připomněli, že platby se obvykle zpracovávají pouze ve všední dny, od pondělí do pátku a s výjimkou státních svátků. Proto je možné, že platby nemusí být zpracovány do následujícího pracovního dne, pokud je dnes ve vaší lokalitě nebo v místě zpracovatele plateb státní svátek.

Za předpokladu, že je dnešek běžný pracovní den, jsme se však zavázali zpracovávat platby podle našich standardních lhůt zpracování. Pokud narazíte na nějaké problémy nebo zpoždění s platbou, neváhejte se obrátit na náš tým podpory a požádat o pomoc. Oceňujeme vaši trvalou důvěru a podporu ve Scatterhall.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Vše super ☺️ děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený týme Casinoguru, rád bych se vás zeptal, jak je možné, že jsem byl po provedení vkladu na Scatterhall nesprávně přesměrován a objevilo se: Bad Gateway Wild Pharaoh. Screenshot jsem si bohužel nepořídil, ale pohádky tady určitě nevyprávím. Můžete také vidět bonusy a časy živého chatu, je to úplně stejné jako ve Wild Pharaoh! Ptal jsem se v chatu, zda jsou příbuzní s Divokým faraonem, ale byl okamžitě zablokován, ale krátce nato sem šéf affiliate August Berger napsal sry, jen dostanou 50 euro bonus a účet je zase otevřený. Jen nepíšu hodnocení.....

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj yasin61

Nejprve by bylo dobré představit takový screenshot.

Navíc jako nezávislá společnost na takovou otázku nemůžeme odpovědět. Kontrolujeme kasina, nezkoumáme nastavení platebních možností. Pokud předložíte důkaz, kasino by to mělo místo toho vysvětlit. Asi je nám to všem jasné.

Neříkám, že neexistují podobnosti. My, stejně jako vy, nemáme žádný důkaz, že kasino má něco společného s jiným. Pokud na nějaké narazíte - napište to sem nebo je pošlete jako aktualizaci:

file


Automaticky přeloženo:
před rokem

A jako posledně jmenovaný drahý tým Casinoguru, proč Scatterhall vždy potřebuje uživatelská jména, která vždy vyžadují zde ve vláknu? Říkám jim, že platí pouze těm, kteří si stěžují veřejně, a používají uživatelská jména k jejich lokalizaci. Nepotřebovali byste uživatelská jména, pokud by kasino jen vyplácelo všem. Jak vidíte tým Casinoguru?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím spoustu spokojených hráčů. Zeptejte se kasina na jejich motivaci, ale myslím si, že taková úroveň podpory je zvláštní. Doposud tu nebyl tak aktivní zástupce kasina - co si pamatuji. Hráči z takového přístupu těží, nemyslíte?

Automaticky přeloženo:
před rokem

A milý tým Casinoguru, jak může kasino poskytnout 200% bonus na každý vklad? Za 8 let online hraní jsem se tomu ani nepřiblížil. Protože co se na věcech může jen pokazit. A kde je ochrana hráče v tomto kasinu. Můj účet byl trvale uzavřen prostřednictvím chatu bez opětovného otevření a byl jsem schopen jej okamžitě znovu otevřít, aniž by se ochladil. Nebo by mohl být limit vkladu okamžitě smazán, aniž by došlo k vychladnutí. Vedoucí pobočky mi napsal, že pokud chcete bonus bez vkladu, vymažte svůj vkladový limit prostřednictvím chatu a poté požádejte o bonus přímo v chatu...bez slov

Automaticky přeloženo:
před rokem

A jak je možné, že jste ještě nepodal reklamaci, zajímalo by mě? Udělejte to a všichni uvidíme, co bylo špatně a kdo se mýlí. To je stejná rada, kterou dávám každému stěžujícímu se hráči.

Začněte hned, prosím:

https://casino.guru/complaints


Automaticky přeloženo:
před rokem

Další výplata byla opět zpracována velmi rychle 👍 bez ptaní atd...


Rád bych také zmínil, že jsem nikdy nemusel uvádět svou přezdívku - a moje výběry jsou nyní zpracovány do 2 dnů!


ještě ode mě 👍 pro Scatterhall - 100% doporučení ode mě




Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

Milá Marzi,

Děkujeme, že jste si našli čas a poskytli nám vaši přátelskou a pozitivní zpětnou vazbu. Opravdu si vážíme toho, když se s námi naši hráči podělí o své zkušenosti, a jsme nadšeni, když slyšíme, že jste se na naší platformě skvěle bavili.

V některých případech je pro nás užitečné mít uživatelské jméno spojené s účtem hráče, abychom mu pomohli rychleji. Vždy se snažíme rychle identifikovat a vyřešit jakékoli problémy nebo problémy, s nimiž se naši hráči mohou na naší platformě setkat, a mít snadno dostupné uživatelské jméno nám může pomoci tento proces urychlit. Pokud tedy někdy budete potřebovat pomoc našeho týmu podpory, poskytněte nám prosím své uživatelské jméno, abychom mohli najít váš účet a poskytnout vám tu nejlepší možnou pomoc.

Pokud budete někdy potřebovat další pomoc nebo máte nějaké další otázky, neváhejte se na nás obrátit. Vždy jsme tu, abychom vám pomohli, a zavázali jsme se poskytovat našim hráčům ty nejlepší možné zážitky.

Ještě jednou děkujeme za vaši zpětnou vazbu a těšíme se, že vám budeme i nadále poskytovat skvělý herní zážitek.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před rokem

U mě to trvá déle. Posledních 500 € čeká na vydání. Každý den dostávám e-maily s bonusovými nabídkami, ale samozřejmě nezaplatím, dokud není vše vyplaceno. Živý chat pouze odkazuje na smluvní podmínky, že to může trvat déle než 1–2 dny. Ale vždy? Doufám, že teď jde všechno dobře.

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

To s tím 27. asi tak nevyšlo, počkám, jestli se ještě něco stane 🙂

Automaticky přeloženo:
Nero
před rokem

Ahoj Nero,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Chtěli bychom vás informovat, že vaše platba byla zpracována a odeslána včera a dnes odpoledne by měla být u vás, jak potvrdil náš finanční tým.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti způsobené zpožděním při zpracování vaší platby. Ujišťujeme vás, že pracujeme na zlepšení našich procesů, abychom v budoucnu zajistili včasné platby.

Děkujeme za trpělivost a pochopení v této záležitosti. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

S pozdravem,

Scatterhall


Automaticky přeloženo:
asgard18
před rokem

Milý asgarde18,

S potěšením vám oznamujeme, že celý váš zůstatek byl vyřešen a vyplacen v plné výši. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti způsobené zpožděním kvůli problémům se systémem v posledních několika týdnech.

Chápeme, že čekání na zpracování vašich prostředků může být frustrující, a chceme vás ujistit, že svou odpovědnost za poskytování včasných a efektivních služeb bereme velmi vážně. Neustále pracujeme na vylepšování našich systémů, abychom zajistili, že se podobné problémy v budoucnu nevyskytují.

Rádi bychom vám poděkovali, že jste si vybrali naše kasino, a doufáme, že se vám bude i nadále líbit široká škála her a služeb, které nabízíme. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

Ještě jednou děkujeme za trpělivost a pochopení.

S pozdravem,

Scatterhall


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podal stížnost

Automaticky přeloženo:
yasin61
před rokem

To je dobré. Nyní se na to tým pro stížnosti podívá a bude pokračovat.

Děkujeme, že reagujete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vážený guru a tým stížností,

Děkujeme, že jste nás na tuto záležitost upozornili. Důkladně jsme prověřili a můžeme potvrdit, že dotyčný hráč již nemá účet u žádné z našich značek. Dále bychom vás rádi informovali, že pro tohoto hráče již nebude nikdy v budoucnu otevřen žádný účet.

Rádi bychom upřesnili, že jsme hráči poskytli bonus jako gesto dobré vůle kvůli neúspěšnému bonusovému kódu. Zdá se však, že hráč opakovaně požadoval další a další bonusy, které jsme mu poskytli při několika příležitostech. Neschvalujeme žádný pokus o vydírání a každou takovou akci hráče bude řešit náš právní tým.

Bereme svou odpovědnost za poskytování spravedlivého a transparentního herního zážitku vážně a nebudeme tolerovat žádné podvodné nebo urážlivé chování našich hráčů. Vážíme si vaší spolupráce v této záležitosti a zůstáváme odhodláni dodržovat nejvyšší standardy integrity a poctivosti v našich operacích.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den,

Od 16. února 2023 a 27. února 2023 jsem čekal na platby po 500 eurech. Byly schváleny e-mailem. Bohužel jsem na svůj bankovní účet nezaúčtoval žádné peníze. Můj zisk je od ledna 2023, od té doby fungovaly pouze 2 ze 4 výplat a dorazily i na můj bankovní účet. To je velmi nepříjemné. Žádám Scatter hall, aby to zkontroloval.


Uživatelské jméno: Xarocks


Aktualizace: jedna ze 2 plateb mi nyní dorazila na účet, stále chybí 500 eur

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Za posledních 6 dní jsem požádal o 3 výplaty - dnes jsem obdržel všechny 3 výplaty - myslím, že je skvělé, že Scatterhall nyní s výplatami tak dobře pracuje 👍


Doufám, že moje další budou zpracovány stejně rychle - určitě se vám ještě ozvu

stále pro každého, kdo má pochybnosti o Scatterhall - myslím, že je to jedno z nejlepších kasin, které jsou v současné době k dispozici

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky