DomůFórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

448 938 zobrazení 1 852 odpovědí |
před 3 roky
|
1...9 10 11...93
Přidat příspěvek
Rachal81
před 2 roky

Myslím, že by někdo měl dostat zákaz nebo co.

Právě jsem vám dal dobrou radu do budoucna, že byste neměli rušit čekající výběry a znovu hrát o tyto prostředky, ale ani si neuvědomujete, že je to problém, který by pro vás mohl být skutečně nebezpečný.


Je velmi zvláštní, že ses podepsal jako blázen.


Jakuba

Automaticky přeloženo:
asgard18
před 2 roky

Můžu se zeptat, co říká záznam na účtu na vašem výtahu pro plátce? Náhodou Naudapay?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Cítím se jako tento web, protože je velmi užitečné vědět o mnoha věcech.

Automaticky přeloženo:
Rachal81
před 2 roky

Milá Rachal81,

Je nám líto, že naše omluva neuspokojila vaše obavy ohledně problému s platebním systémem. Rád bych však objasnil, že naše odpověď nebyla zaměřena na vás ani na žádného jiného hráče, jak jste zmínil. Chápeme vaši frustraci z opožděného procesu výběru a omlouváme se za všechny způsobené nepříjemnosti.

Pokud jde o používání nadávek ve vlákně, laskavě vás žádáme, abyste se toho zdrželi, protože to není konstruktivní a může to být škodlivé.

Kromě toho jsme zaznamenali vaši žádost, aby Casino Guru zasáhlo a sledovalo situaci. Vážíme si našich hráčů a snažíme se udržovat spravedlivé a respektující herní prostředí pro každého.

Děkujeme, že jste nás na to upozornili.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Scatterhalle,

Uživatelské jméno mého účtu je slickfox.

Provedl jsem vklad prostřednictvím okamžitého bankovního převodu.

Peníze již byly odepsány z mého bankovního účtu a měly by již dorazit na váš konec.

V minulosti byla tato platební metoda vždy okamžitá, dokonce jsem s ní vložil před pár minutami v jiném kasinu a svůj vklad jsem obdržel během několika sekund a mohl jsem hned hrát.

Nyní uplynula více než hodina a můj zůstatek se neaktualizoval.

Mohl byste prosím zkontrolovat, zda jste obdrželi moji platbu?

Mělo by to tam být 100%, protože jsem použil platební metodu Instant Banking a moje bankovní aplikace také potvrzuje, že platba byla odeslána v reálném čase.

Děkuji za vaší pomoc.

Automaticky přeloženo:
Rachal81
před 2 roky

Na tvém místě bych hledal pomoc, myslím, že máš problém s hrou...

Automaticky přeloženo:
slickfox7
před 2 roky

Vážený Slickfox7,

Děkujeme, že jste nás na to upozornili. Chápeme vaše obavy a omlouváme se za všechny nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit.

Záležitost jsme prošetřili a zjistili jsme, že jsme dosud neobdrželi prostředky z vašeho okamžitého bankovního převodu. Chápeme, že se obvykle jedná o okamžitý proces, ale někdy může dojít ke zpoždění v době zpracování.

Ujišťujeme vás, že v současné době tuto záležitost z naší strany prošetřujeme a pracujeme na tom, abychom zajistili, že prostředky budou na váš účet připsány co nejdříve. Upozorňujeme, že zpracování okamžitých bankovních převodů může trvat až 24 hodin, i když jsou obvykle dokončeny mnohem rychleji.

Vážíme si vaší trpělivosti v této záležitosti a ujišťujeme vás, že vás budeme průběžně informovat o průběhu vašeho vkladu. Máte-li jakékoli další obavy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme, že jste si vybrali naše kasino, a doufáme, že si brzy zahrajete.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem obdržel svou třetí výplatu ve výši 500 eur. Takže jsem během sedmi dnů dostal 1500 eur.


Dobrá práce! Děkujeme @ Scatterhall Casino


Automaticky přeloženo:
Sebst1986
před 2 roky

Ahoj Seb1986,

Je skvělé slyšet, že jste obdrželi tři výplaty. I když je vždy důležité hrát zodpovědně, je příjemné mít na své straně trochu štěstí. Doufáme, že se vám i nadále bude čas v kasinu Scatterhall líbit a že si v budoucnu odnesete mnoho dalších pozitivních zážitků.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyplácíte rychle jen určité hráče? 🙁

Na začátku bylo stažení rychlé

Teď to nemůžu říct

I když proč?

Nick je stejný

Upraveno
Automaticky přeloženo:
o_Val
před 2 roky

Ahoj ovaaal,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Chtěl jsem vás informovat o stavu vaší platby. S potěšením vám oznamuji, že vaše platba byla zpracována a brzy by měla být u vás.

Chápu důležitost včasných plateb a omlouvám se za případné nepříjemnosti způsobené zpožděním při zpracování. Moje nedostatečná odpověď také mohla způsobit určité nepříjemnosti, a za to se opravdu omlouvám.

Pokud vám mohu s něčím dalším pomoci, neváhejte se na mě obrátit.

Přejeme vám hodně štěstí v našem kasinu a doufáme, že se vám s námi bude i nadále líbit.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to neuvěřitelné, moc děkuji, opravdu jedno z nejlepších kasin!

Zpětný ráz strojů je vynikající

Podpora je vždy v kontaktu

Výplaty jsou docela rychlé

Chladný

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj pátý a poslední výběr byl zpracován v pátek. Další čtyři jsou již zaznamenáni na účtu. Doba zpracování posledních čtyř výplat byla, jak bylo uvedeno, maximálně 48 hodin. Nelze však dosáhnout limitu výběru 2000 € za týden, spíše 1000-1500 €. Doporučil bych společnosti Scatterhall změnit systém tak, abyste mohli každých 24 hodin požádat o novou výplatu. Vzhledem k aktuálnímu stavu kasina mohu rozhodně doporučit.

Automaticky přeloženo:
nightm4
před 2 roky

Jakým systémem byla výplata zaznamenána na váš účet a jak dlouho jste museli čekat od potvrzení kasinem do připsání na váš bankovní účet?

Automaticky přeloženo:
Isco33
před 2 roky

NaudaPay Limited, jednou čtyři pracovní dny a zbytek mezi jedním a dvěma.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bohužel od 9.2 čekám na schválení výplaty, ale nikdy nic nedorazilo. Podpora chatu vůbec nefungovala. Jen čekejte na e-mailový provoz, právě na tom pracujeme... jinak špičkové kasino, pokud by tam nebyl problém s výplatou

Automaticky přeloženo:
nightm4
před 2 roky

Čekal jsem na mě od 9. února

Automaticky přeloženo:
Nero
před 2 roky

Milý Nero,

Chtěl bych se omluvit za zpoždění při řešení vašeho problému. V poslední době jsme zaznamenali některé systémové problémy, které způsobily nahromadění požadavků, ale buďte si jisti, že pilně pracujeme na jejich co nejrychlejším vyřešení.

Abychom vám pomohli s vaším problémem, mohli byste mi laskavě poskytnout své uživatelské jméno hráče, abych se tím mohl dále zabývat? Jakmile budeme mít tyto informace, budeme moci upřednostnit vaši žádost a poskytnout vám potřebnou pomoc.

Děkujeme za trpělivost a pochopení.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před 2 roky

Děkuji za odpověď, bude to polyart

Automaticky přeloženo:
Nero
před 2 roky

Milý Nero,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Chtěl jsem vás kontaktovat ohledně nedávného výběru, který byl zpracován 7. února 2023, ve výši 300 EUR. Provedli jsme další šetření této transakce a zjistili jsme, že nám byly vráceny finanční prostředky.

S radostí vám však oznamuji, že prostředky byly před chvílí znovu odeslány a měly by být připsány na váš bankovní účet do zítřejšího odpoledne, pondělí 27. února 2023.

Omlouvám se za všechny nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit, a děkujeme vám za trpělivost a pochopení během tohoto procesu. Vážíme si vaší přízně a ceníme si vaší loajality k našemu kasinu. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se na nás obrátit.

Děkujeme, že hrajete v našem kasinu.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.