FórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od Fabi84
|
225319 zobrazení 1852 odpovědí |
|
1...9 10 11...93
Přidat příspěvek
Rachal81
před rokem

Myslím, že by někdo měl dostat zákaz nebo co.

Právě jsem vám dal dobrou radu do budoucna, že byste neměli rušit čekající výběry a znovu hrát o tyto prostředky, ale ani si neuvědomujete, že je to problém, který by pro vás mohl být skutečně nebezpečný.


Je velmi zvláštní, že ses podepsal jako blázen.


Jakuba

Automaticky přeloženo:
asgard18
před rokem

Můžu se zeptat, co říká záznam na účtu na vašem výtahu pro plátce? Náhodou Naudapay?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Cítím se jako tento web, protože je velmi užitečné vědět o mnoha věcech.

Automaticky přeloženo:
Rachal81
před rokem

Milá Rachal81,

Je nám líto, že naše omluva neuspokojila vaše obavy ohledně problému s platebním systémem. Rád bych však objasnil, že naše odpověď nebyla zaměřena na vás ani na žádného jiného hráče, jak jste zmínil. Chápeme vaši frustraci z opožděného procesu výběru a omlouváme se za všechny způsobené nepříjemnosti.

Pokud jde o používání nadávek ve vlákně, laskavě vás žádáme, abyste se toho zdrželi, protože to není konstruktivní a může to být škodlivé.

Kromě toho jsme zaznamenali vaši žádost, aby Casino Guru zasáhlo a sledovalo situaci. Vážíme si našich hráčů a snažíme se udržovat spravedlivé a respektující herní prostředí pro každého.

Děkujeme, že jste nás na to upozornili.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Scatterhalle,

Uživatelské jméno mého účtu je slickfox.

Provedl jsem vklad prostřednictvím okamžitého bankovního převodu.

Peníze již byly odepsány z mého bankovního účtu a měly by již dorazit na váš konec.

V minulosti byla tato platební metoda vždy okamžitá, dokonce jsem s ní vložil před pár minutami v jiném kasinu a svůj vklad jsem obdržel během několika sekund a mohl jsem hned hrát.

Nyní uplynula více než hodina a můj zůstatek se neaktualizoval.

Mohl byste prosím zkontrolovat, zda jste obdrželi moji platbu?

Mělo by to tam být 100%, protože jsem použil platební metodu Instant Banking a moje bankovní aplikace také potvrzuje, že platba byla odeslána v reálném čase.

Děkuji za vaší pomoc.

Automaticky přeloženo:
Rachal81
před rokem

Na tvém místě bych hledal pomoc, myslím, že máš problém s hrou...

Automaticky přeloženo:
slickfox7
před rokem

Vážený Slickfox7,

Děkujeme, že jste nás na to upozornili. Chápeme vaše obavy a omlouváme se za všechny nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit.

Záležitost jsme prošetřili a zjistili jsme, že jsme dosud neobdrželi prostředky z vašeho okamžitého bankovního převodu. Chápeme, že se obvykle jedná o okamžitý proces, ale někdy může dojít ke zpoždění v době zpracování.

Ujišťujeme vás, že v současné době tuto záležitost z naší strany prošetřujeme a pracujeme na tom, abychom zajistili, že prostředky budou na váš účet připsány co nejdříve. Upozorňujeme, že zpracování okamžitých bankovních převodů může trvat až 24 hodin, i když jsou obvykle dokončeny mnohem rychleji.

Vážíme si vaší trpělivosti v této záležitosti a ujišťujeme vás, že vás budeme průběžně informovat o průběhu vašeho vkladu. Máte-li jakékoli další obavy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme, že jste si vybrali naše kasino, a doufáme, že si brzy zahrajete.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem obdržel svou třetí výplatu ve výši 500 eur. Takže jsem během sedmi dnů dostal 1500 eur.


Dobrá práce! Děkujeme @ Scatterhall Casino


Automaticky přeloženo:
Sebst1986
před rokem

Ahoj Seb1986,

Je skvělé slyšet, že jste obdrželi tři výplaty. I když je vždy důležité hrát zodpovědně, je příjemné mít na své straně trochu štěstí. Doufáme, že se vám i nadále bude čas v kasinu Scatterhall líbit a že si v budoucnu odnesete mnoho dalších pozitivních zážitků.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyplácíte rychle jen určité hráče? 🙁

Na začátku bylo stažení rychlé

Teď to nemůžu říct

I když proč?

Nick je stejný

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
ovaaal
před rokem

Ahoj ovaaal,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Chtěl jsem vás informovat o stavu vaší platby. S potěšením vám oznamuji, že vaše platba byla zpracována a brzy by měla být u vás.

Chápu důležitost včasných plateb a omlouvám se za případné nepříjemnosti způsobené zpožděním při zpracování. Moje nedostatečná odpověď také mohla způsobit určité nepříjemnosti, a za to se opravdu omlouvám.

Pokud vám mohu s něčím dalším pomoci, neváhejte se na mě obrátit.

Přejeme vám hodně štěstí v našem kasinu a doufáme, že se vám s námi bude i nadále líbit.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to neuvěřitelné, moc děkuji, opravdu jedno z nejlepších kasin!

Zpětný ráz strojů je vynikající

Podpora je vždy v kontaktu

Výplaty jsou docela rychlé

Chladný

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj pátý a poslední výběr byl zpracován v pátek. Další čtyři jsou již zaznamenáni na účtu. Doba zpracování posledních čtyř výplat byla, jak bylo uvedeno, maximálně 48 hodin. Nelze však dosáhnout limitu výběru 2000 € za týden, spíše 1000-1500 €. Doporučil bych společnosti Scatterhall změnit systém tak, abyste mohli každých 24 hodin požádat o novou výplatu. Vzhledem k aktuálnímu stavu kasina mohu rozhodně doporučit.

Automaticky přeloženo:
nightm4
před rokem

Jakým systémem byla výplata zaznamenána na váš účet a jak dlouho jste museli čekat od potvrzení kasinem do připsání na váš bankovní účet?

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

NaudaPay Limited, jednou čtyři pracovní dny a zbytek mezi jedním a dvěma.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel od 9.2 čekám na schválení výplaty, ale nikdy nic nedorazilo. Podpora chatu vůbec nefungovala. Jen čekejte na e-mailový provoz, právě na tom pracujeme... jinak špičkové kasino, pokud by tam nebyl problém s výplatou

Automaticky přeloženo:
nightm4
před rokem

Čekal jsem na mě od 9. února

Automaticky přeloženo:
Nero
před rokem

Milý Nero,

Chtěl bych se omluvit za zpoždění při řešení vašeho problému. V poslední době jsme zaznamenali některé systémové problémy, které způsobily nahromadění požadavků, ale buďte si jisti, že pilně pracujeme na jejich co nejrychlejším vyřešení.

Abychom vám pomohli s vaším problémem, mohli byste mi laskavě poskytnout své uživatelské jméno hráče, abych se tím mohl dále zabývat? Jakmile budeme mít tyto informace, budeme moci upřednostnit vaši žádost a poskytnout vám potřebnou pomoc.

Děkujeme za trpělivost a pochopení.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Děkuji za odpověď, bude to polyart

Automaticky přeloženo:
Nero
před rokem

Milý Nero,

Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Chtěl jsem vás kontaktovat ohledně nedávného výběru, který byl zpracován 7. února 2023, ve výši 300 EUR. Provedli jsme další šetření této transakce a zjistili jsme, že nám byly vráceny finanční prostředky.

S radostí vám však oznamuji, že prostředky byly před chvílí znovu odeslány a měly by být připsány na váš bankovní účet do zítřejšího odpoledne, pondělí 27. února 2023.

Omlouvám se za všechny nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit, a děkujeme vám za trpělivost a pochopení během tohoto procesu. Vážíme si vaší přízně a ceníme si vaší loajality k našemu kasinu. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se na nás obrátit.

Děkujeme, že hrajete v našem kasinu.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky