DomůFórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od Fabi84
|
274 861 zobrazení 1 852 odpovědí |
|
1...8 9 10...93
před rokem

Včera večer odešla další platba, v té rychlosti je to zábava, díky @ scatterhall

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

Platíte to na svůj bankovní účet? Pokud ano, jak dlouho trvá, než bude úspěšně zarezervován?

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Měl jsem bankovní převod mezi okamžitým a 4 pracovními dny

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu si své výhry vybrat, pokud je to moje první hra a malá částka?

Automaticky přeloženo:
Leonmed
před rokem

Ahoj Leonmede,

Ano, své výhry si můžete vybrat z našeho kasina. Upozorňujeme však, že minimální částka výběru je 50 eur. Kromě toho, zda si můžete vybrat své výhry, nebo ne, bude záviset na tom, zda jste použili bonus nebo ne a zda máte na svém účtu nějaké zbývající požadavky na sázení.

Je také důležité si uvědomit, že pokud jste provedli standardní vklad bez použití bonusu, budete muset vsazenou částku alespoň jednou vsadit, než budete moci provést výběr. Tento požadavek je v souladu se zákonem proti praní špinavých peněz z roku 2002, který vyžaduje, aby online kasina ověřovala identitu svých zákazníků a podnikla kroky k zamezení praní špinavých peněz.

Pokud jste tedy splnili všechny nezbytné požadavky a vaše výhry překračují minimální částku výběru, měli byste mít možnost si výhry z našeho kasina vybrat. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se obrátit na náš tým zákaznické podpory a požádat o pomoc.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

Ahoj TinoElina,

Děkujeme, že jste se s námi podělili o pozitivní zpětnou vazbu! Jsme nadšeni, že se vám líbí rychlost našeho platebního systému. Snažíme se poskytovat rychlé a efektivní služby pro všechny naše uživatele a vaší zpětné vazby si velmi vážíme. Pokud máte další připomínky nebo návrhy, neváhejte a dejte nám vědět. Děkujeme, že jste váženým členem naší komunity!

Děkuji,

Scatterhall


Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Právě jsem vám poslal e-mail. Mohl byste zjistit to, prosím? Moje uživatelské jméno je rekin777.

Automaticky přeloženo:
Mixer
před rokem

Vážený mixér,

Omlouvám se za zpoždění při zpracování vaší výplaty kvůli problémům se systémem, které jsme v posledních týdnech zaznamenali v našem kasinu. Chápu, že vám to způsobilo frustraci, a chci vás ujistit, že usilovně pracujeme na tom, abychom vaši platbu zpracovali co nejdříve.

Chci vám poděkovat za trpělivost a pochopení v této době. Vážíme si vás jako zákazníka a oceňujeme vaši věrnost našemu kasinu. Uvědomte si, že podnikáme všechny nezbytné kroky, abychom zajistili, že se tento problém v budoucnu nebude opakovat.

Dále vám s potěšením oznamuji, že vaše další platba bude zpracována velmi brzy. Chápeme důležitost včasných výplat a jsme odhodláni poskytovat našim zákazníkům ty nejlepší možné služby.

Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznických služeb. Jsme tu, abychom vám pomohli a poskytli vám informace, které potřebujete.

Ještě jednou přijměte naši upřímnou omluvu za způsobené nepříjemnosti. Doufáme, že vám budeme i nadále sloužit a poskytovat vám nejlepší možný herní zážitek.

S pozdravem,

Scatterhall


Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Tak čekám. Děkuji za Vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Můj výběr byl právě přijat a čekám na doručení mých peněz. Děkuji. Právě jsem také požádal o stažení na Spinpirate. Byl bych Vám vděčný, kdybyste mi pomohli urychlit proces i v tomto případě.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

A co, takže to bylo možné? 🙂

Nevadilo by mi ani urychlení procesu výběru...

Automaticky přeloženo:
nightm4
před rokem

Mohu se zeptat, jak se plátce jmenuje na výpisu z účtu?!

Automaticky přeloženo:
před rokem

PROSÍM, NEŽ SE PŘIHLÁSÍTE, PŘEČTĚTE SI. .

Toto kasino NENÍ dobré.

Požádal jsem, abych byl vyloučen (což oni udělali), pak jsem požádal, aby to bylo znovu otevřeno (což oni udělali) ŽÁDNÉ otázky.

Nejprve si musíte přečíst T&C.

Můžete vybrat pouze 500 GBP, maximálně 2 000 GBP za týden, ale počítejte s tím, že to budete moci udělat.

Nechají vás několik dní čekat a vy už nemůžete vybrat, dokud nebude proveden druhý výběr.

Živý chat reaguje rychle, ale je naprosto k ničemu, stačí si zkopírovat a vložit z T&Cs nebo slavného „doufám, že to bude brzy hotové"


Toto domácí kasino následuje zodpovědné hazardní hry VŮBEC!

když hráč požádá o vyloučení, neměl by mít možnost znovu otevřít účet, v tom je celý smysl vyloučení.


NIKDY jsem nebyl požádán o dokončení ověřovacího procesu, i když je v T&C uvedeno, že po 2000 £ budou.

A když jsem dokončil ověření (z vlastních zad), trvalo to 5 dní, než bylo hotovo.


Své výhry NIKDY nezískáte


POKUD JSTE RÁDI, ŽE SVÉ PENÍZE PROSTĚ ROZDÁTE, POTOM ZAHRAJTE TADY, ALE POKUD CHCETE HRÁT, NAJDĚTE SI LEPŠÍ KASINO, KTERÉ NENÍ JEN VYDĚLAT SI TĚŽCE VYDĚLENÉ PENÍZE.




Automaticky přeloženo:
Rachal81
před rokem

Milá Rachal81,

Děkujeme, že jste nás upozornili na své obavy. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti způsobené problémy s platbami v systému v posledních týdnech a chápeme vaši frustraci ohledně opětovného otevření vašeho účtu bez řádného dotazování. Vážíme si vaší zpětné vazby a rádi bychom vás informovali, že náš tým zákaznických služeb je vždy k dispozici, aby vám pomohl s jakýmikoli dotazy nebo problémy.

Pokud jde o váš výběr, je nám líto, že jste jej zrušili a utratili ho na Iron Grill. Vezměte prosím na vědomí, že před výplatami máme proces KYC a máme v evidenci váš průkaz totožnosti, fotografii s průkazem totožnosti a doklad o adrese. Jak je uvedeno v našich Všeobecných smluvních podmínkách, oddíl 4.2.2, postupy KYC budou provedeny poté, co uživatel dosáhne částky sto eur (100 EUR) při výběru, ať už bylo tohoto prahu dosaženo v jedné transakci nebo v sérii transakcí. v průběžném období sto osmdesáti dnů (180). Bez ohledu na to si vyhrazujeme právo provádět postupy KYC ještě před dosažením této prahové hodnoty.

Svou odpovědnost vůči zodpovědnému hraní bereme velmi vážně a důrazně doporučujeme našim hráčům, aby si před registrací přečetli naše podmínky a porozuměli jim. Omlouváme se za špatnou zkušenost, kterou jste měli v našem kasinu, a chceme vás ujistit, že váš účet byl trvale uzavřen a my jej znovu neotevřeme. Vaše data KYC byla odstraněna v souvislosti s trvalým uzavřením účtu. Upozorňujeme, že toto uzavření platí pouze pro Scatterhall a neplatí pro žádnou z našich jiných značek.

Zde je odkaz na naše Všeobecné obchodní podmínky: https://scatterhall.com/terms-and-conditions/

Chápeme vaši frustraci a vaši zpětnou vazbu vezmeme v úvahu při dalším zlepšování našich služeb. Děkujeme, že jste si vybrali naše kasino, a doufáme, že nám v budoucnu dáte další šanci. Máte-li jakékoli další obavy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
před rokem

JAKÉ SPOJE ODPADU!!!

řekli jste jinému hráči totéž o svém problému s vaším systémem.

Zkoušel jsem provést výběr při mnoha příležitostech, ale trvalo vám to tak dlouho, ano, výběr jsem zrušil, protože u vás to trvá tak dlouho a oni jen „čekají" a nehodlal jsem vložit žádné další peníze.


Stojím si za tím, co jsem řekl v prvním příspěvku


PROSÍM, PŘEČTĚTE SI PŘED VKLADEM V TOMTO KASINU...


Pokud si jen jedna osoba bude dělat poznámky a nepřihlásí se, bude o jednu osobu méně, kterou můžete ukrást...

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Vážený Scatterhalle,


Vůbec nechápu frustraci ostatních uživatelů - měl jsem ze začátku problémy nebo zpoždění s výplatou, ale omluvili se a od té doby to jde velmi dobře


Zde bych rád zmínil - že všichni zaměstnanci jsou na chatu vždy přátelští a včera jsem provedl další platbu, která byla dnes zpracována ...


tedy pro všechny milovníky kasina - kasino mohu 100% doporučit - zda je pro někoho problém, že můžete vyplatit jen 500, se musíte rozhodnout sami...

ode mě 👍 pro vás


Díky Mario


Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

Souhlasím s ním ! Nemohu pochopit zášť některých, ale musí to být frustrace, protože přišli o peníze!

Scatterhall a Spinpiratecasino opravdu doporučujeme

Automaticky přeloženo:
Isco33
před rokem

Tak to je, tady se rozčilují ti, co mají problém...

Nemyslím si, že je fér vinit kasino, když se nedokážete ovládat, takže posílám toto...

Automaticky přeloženo:
před rokem

O čem to mluvíš? Jak již někteří zmiňovali, vyřizování výběrů trvá v poslední době déle, ale nikdo zde nikomu žádné peníze neukradne. Toto je dobré kasino.

Mělo by to pro vás být pouze ponaučení, že byste neměli rušit čekající výběry a znovu hrát o tyto prostředky. Je to jedno z pravidel zodpovědného hraní.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Rachal81 Skryl Radka
Důvod: Nenazývejte ostatní členy blbci, toto je fórum, ne aréna. Chovejte se podle podmínek, jinak dostanete ban.
1...8 9 10...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky