FórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před rokem od Fabi84
|
240297 zobrazení 1852 odpovědí |
|
1...11 12 13...93
Xarocks
před rokem

Vážení Xarocks,

Děkujeme, že jste uvedli své uživatelské jméno a kontaktovali nás. Chápeme, že došlo k určitému zpoždění ve vašich platbách, a omlouváme se za všechny nepříjemnosti, které to mohlo způsobit.

Mohu vás informovat, že vaše minulé výběry z 16. února a 27. února byly zaplaceny a požádal jsem o doklad o zaplacení, který vám brzy pošlu na váš e-mail.

Navíc zbývající zůstatek a rád bych vás ubezpečil, že jej zpracujeme dle vašeho požadavku.

Dále bych rád objasnil proces odstoupení od smlouvy. Jakmile je výběr zahájen, může přechod do fáze zpracování trvat až 24 hodin, v závislosti na době výběru. Po vstupu do fáze zpracování je platba odeslána do platebního systému k výplatě a bankovní převody mohou trvat 1–5 pracovních dnů.

Oceňujeme vaše pochopení ohledně nevyřízených záležitostí kvůli některým systémovým problémům a vážíme si vás jako hráče. Přejeme vám vše nejlepší a doufáme, že se vám v našem kasinu bude líbit.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Kde jsem ji vydíral?😂 a jaký právní tým???? Přestaňte prosím mluvit o vydírání nebo čemkoli jiném. Pokud dáváte bonusy, můžete se rozhodnout sami nebo jsem majitelem kasina. Žádné kasino si nemůže dovolit 200 % každý den, a to ani matematicky... něco je špatně.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před rokem

Vážený Yasin61,

Když někomu řeknete, že o něm napíšete něco špatného, když vám nedá bonus, je to už považováno za vydírání. Je to proto, že používáte vyhrožující nebo nátlakové taktiky, abyste někoho donutili, aby vám dal něco, co by vám jinak dobrovolně nedal.

Tím, že vyhrožujete, že o dané osobě zveřejníte něco špatného, v podstatě využíváte její strach z ponížení nebo poškození její pověsti jako páku k získání toho, co chcete. Jde o jasné porušení jejich osobních práv a ve většině zemí je to považováno za nezákonné.

Je důležité si uvědomit, že vydírání je závažný trestný čin, a pokud se dopustíte takového chování, můžete čelit vážným právním následkům. Místo vydírání je vždy lepší sdělit své obavy nebo požadavky uctivým a profesionálním způsobem. Pokud máte pocit, že si zasloužíte bonus nebo zvýšení platu, můžete to probrat se svým zaměstnavatelem nebo manažerem a zdůvodnit, proč si myslíte, že byste ho měli obdržet. Ale vyhrožovat jim nebo je vydírat není ten správný způsob.

Pozdravy,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Nelži, nikdy jsem neřekl! Přísahejte na svou rodinu, že nemáte nic společného s Divokým faraonem. To by bylo zajímavé😉Já znám pravdu;😉 Jo a výš rozdmýchávají mimimi vyděračské páky atd. Oběťmi jsou hráči ne oni a pořád to vychází😉🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ví o nich i komunita na Gamble Joe😉 někteří se už rozhodli sami😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pouze poznámka:

Všem, kterých se to týká, je celá stížnost k dispozici zde .

yasin61 si stěžuje na kasino Scatterhall



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, pěkné, děkuji za zmínku. Napsal jsem vám soukromě velmi důležitý e-mail, doufám, že berete otázky jako je ochrana dat vážně😉

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Takže jsem zatím obdržel všechny platby a v tuto chvíli jde vše velmi rychle! Musím říct, že jsem prostě spokojený s tím, jak to v @scatterhall chodí, hry jsou skvělé, vždy příjemné bonusy a výplaty v tuto chvíli přicházejí na účet velmi rychle! Předpokládám tedy, že před tím byl opravdu problém s poskytovatelem plateb!

Díky scatterhall za skvělé bonusy a rychlé výplaty!

pro mě momentálně jednička z hlediska zábavy a podpory!

Automaticky přeloženo:
Gmbl
před rokem

Ahoj Gmbl,

Je důležité, aby uživatelé uvedli své uživatelské jméno, abychom jim mohli na této platformě účinně pomáhat. Jak bylo zmíněno asi před 1 týdnem, pokud zde chcete získat podporu, budete muset zadat své uživatelské jméno, protože se zdá, že je v našem kasinu jiné než na Guru. Bez těchto informací nebudu mít přístup k jeho účtu a nebudu mu moci pomoci s jeho obavami.

Pokud však neposkytnete své uživatelské jméno, jedinou možností podpory, kterou má k dispozici, by bylo použití funkce živého chatu. Tým podpory živého chatu může pomoci s řadou problémů a bude mu moci dále pomoci.

Doufám, že to pomůže!

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
yasin61
před rokem

Můj email přišel Kristině, mrkněte na to včas, pokud jsou na vašem webu zveřejněny osobní údaje, není to v pořádku, nebo co si myslíte o ochraně dat. A je mi jasné, proč se Scatterhall takhle chová....

Automaticky přeloženo:
Gmbl
před rokem

Vážený Gmbl,

Děkujeme za váš e-mail a za poskytnutí vašeho uživatelského jména. S potěšením vám oznamuji, že platba vám byla dnes odeslána.

Omlouvám se za případné nepříjemnosti způsobené nedostatkem, na kterém právě pracujeme. Ujišťujeme vás, že děláme vše pro to, abychom problém co nejrychleji vyřešili.

Pro upřesnění procesu výběru mějte na paměti, že zpracování výběrů probíhá pouze v pracovní dny. Jakmile je výběr zahájen, může trvat až 24 hodin, než vstoupí do fáze zpracování, v závislosti na době, kdy bylo požadováno. Jakmile vstoupí do fáze zpracování, platba je odeslána do platebního systému k výplatě. Upozorňujeme, že provedení bankovních převodů může trvat 1–5 pracovních dnů.

Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

S pozdravem,

Scatterhall

Automaticky přeloženo:
yasin61
před rokem

A proč nezveřejňují zprávy všech ostatních, kteří si stěžují? Velmi velmi vtipné bylo letadlo tak důležité, wow, podal stížnost, také ukázal všechny stížnosti na problémy s výplatou a zveřejněte to zde

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tým Casinoguru Vidím, že příspěvek ve stížnosti s mými údaji je viditelný pouze pro mě/Scatterhall a pro ně. To sedí

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

100% stejný názor 👍

a dnes byla aktivována moje další výplata...

@ Scatterhall: zdá se mi, že lidé, kteří jsou zde naštvaní, mají s hrou skutečný problém...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, pěkné, děkuji za zmínku. Napsal jsem vám soukromě velmi důležitý e-mail, doufám, že berete otázky jako je ochrana dat vážně😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vůbec žádný problém.

Věříme v transparentnost.

Bohužel nejsem ten správný člověk, který by řešil váš důležitý e-mail. Uveďte to ve své stížnosti, prosím. 🙂

To by bylo nejlepší.

Případně mějte na paměti tuto "funkci aktualizace":

file

Stačí se posouvat dolů v "záložce přehled" - je to pod pozitivy/negativy/zajímavostmi.

Datový tým si s tím jistě také poradí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tým Casinoguru Vidím, že příspěvek ve stížnosti s mými údaji je viditelný pouze pro mě/Scatterhall a pro ně. To sedí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ceníme si soukromí. Pokud máte pocit, že by ve stížnosti mělo být skryto více příspěvků, neváhejte a informujte Kristinu, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže jsem zatím obdržel všechny platby a v tuto chvíli jde vše velmi rychle! Musím říct, že jsem prostě spokojený s tím, jak to v @scatterhall chodí, hry jsou skvělé, vždy příjemné bonusy a výplaty v tuto chvíli přicházejí na účet velmi rychle! Předpokládám tedy, že před tím byl opravdu problém s poskytovatelem plateb!

Díky scatterhall za skvělé bonusy a rychlé výplaty!

pro mě momentálně jednička z hlediska zábavy a podpory!

Automaticky přeloženo:
před rokem

To rád slyším! 🙂

Na druhou stranu jsem byl právě informován o stoupajícím počtu nově podaných stížností. Doufám, že kasino podpoří všechny hráče v nouzi. Asi je to časově náročné.


Automaticky přeloženo:
před rokem

A proč nezveřejňují zprávy všech ostatních, kteří si stěžují? Velmi velmi vtipné bylo letadlo tak důležité, wow, podal stížnost, také ukázal všechny stížnosti na problémy s výplatou a zveřejněte to zde

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podívejte se do sekce stížností . Obecně řečeno, mnoho hráčů prostě dává přednost odeslání jednoho bez příspěvku na fóru. Ne každý je tak aktivní jako ty. 😀

Automaticky přeloženo:
před rokem

Budu všechny informovat o tom, jak to jde a jestli to s výplatami půjde i nadále dobře, ale nemyslím si, že by nastaly nějaké problémy

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes mám další výplatu - momentálně je to opravdu skvělé 🙌


do 3 dnů platba zpracována a peníze na účet


Takhle to může pokračovat - děkujeme @ Scatterhall, že jsi tady něco změnil 👍

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky