DomůFórumKasinaRioBet Casino - všeobecná diskuze

RioBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od Sharki13286
|
15 861 zobrazení 107 odpovědí |
|
1 2 3...6
WhiteFox12
před 2 roky

Ahoj,

Určitě víte, že všechny tyto detaily jsou mnohem důležitější v reklamaci než na fóru - nejsem součástí reklamačního týmu, viďte? Nebudu kontaktovat kasino vaším jménem, protože to není moje odpovědnost. Omlouvám se.

O reklamaci se odteď bude starat Tomáš.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Sharki13286
před rokem

test

Automaticky přeloženo:
mebratu
před rokem

Ahoj co myslíš touto odpovědí, poprosil bych tě zkusit odpovědět trochu popisněji, protože to nemá žádnou vypovídací hodnotu a podobné příspěvky budou mazány.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jedno z prvních kasin, kde hraji dobrý bonus k narozeninám, jsou tam neustálé akce, výběr do Piatrix mám asi za 5 minut.

Automaticky přeloženo:
sarokin116
před rokem

Vidím, že jsi pochválil jiné kasino. Na našem webu má také poměrně vysoký index bezpečnosti .

Pokud jde o narozeninový bonus, jaké požadavky měl, pokud si vzpomínáte? Bylo snadné splnit? 🙂

Automaticky přeloženo:
Sharki13286
před 9 měsíci

+

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chtěl bych, aby mi tým riobet řekl datum, kdy mám zaplatit výběr v hodnotě 2 000 USD, tvrdí, že poskytovatel hry vyšetřuje mé sázky, přestože jsem nikdy neprošel touto ostudou, doufám, že obdržím své výhry. filefile

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 8 měsíci

Kdy přesně jste vlastně požádali o odstoupení od smlouvy, mohu-li se zeptat? V takové situaci může nějakou dobu trvat, než budou provedeny všechny kontroly. Mluvím zde jen ze své zkušenosti. Tento druh kontrol ve skutečnosti není nic neobvyklého a kdykoli se objeví nějaké podezření ze strany kasina nebo ze strany poskytovatele her, musí to projít. Zkuste být trpěliví a doufejme, že brzy dostanete nějaké odpovědi. Prosím, informujte nás o této situaci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Čekal jsem více než 7 dní na svou platbu drženou riobetem, nejprve tvrdili, že mé sázky prošetřuje poskytovatel hry a to je v pořádku, ale uplynulo hodně času a nedostal jsem žádnou odpověď vždy říkají, že poskytovatel nemá žádný termín na vyřešení, to je obrovská chyba a nedostatek profesionality ze strany společnosti, potřebuji své peníze, doufám, že mi casiguru může pomoci filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 8 měsíci

Ahoj!

Děkujeme za snímky obrazovky.

Jak řekla Romi v předchozí odpovědi, není nic špatného na tom, že sázky prošetřuje poskytovatel hry, někdy je to nezbytný proces a nějakou dobu to trvá. Kvůli všem kontrolám, které musí kasino provést, jim dáváme 14 dní. Zkontroloval jsem recenzi kasina a zdá se, že je to opravdu dobré kasino. Takže bych vám doporučil počkat a spolupracovat a uvidíme, kam to půjde.

Dejte nám vědět o všech aktualizacích!

Automaticky přeloženo:
Violeta
před 8 měsíci

Čekat bez definitivního data? I když můj přítel potřebuje rande, nemůže to udělat, vrátím se sem po 14 dnech a uvidím, jaká bude vaše omluva na obranu tohoto kasina. Když hráč neuvede žádné datum, může tento proces trvat 3 měsíce nebo 2 roky, jak dlouho je to nutné a budu muset čekat? Nedává to žádný smysl

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 8 měsíci

Bohužel, pokud jde o poskytovatele hry a kontroly, které jsou na jejich stránkách, s tím my ani kasino nemůžeme nic dělat, jen počkat na rozuzlení.

14denní časový rámec, který kasinům poskytujeme, aby pokračovala v ověřování, a je to počet dní, po kterých může náš tým pro stížnosti zasáhnout a začít s řešením stížnosti, pokud je podána. Takže pokud máte pocit, že potřebujete naši pomoc, klidně podejte stížnost, samozřejmě. Pokud to bude možné, rádi pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Další pokus o vyřešení mého problému s riobet, doufám, že mi casiguru pomůže, je to 15 dní a stále jsem nedostal odpověď na můj problém, stále tvrdí, že nemají žádné informace ani odpověď od poskytovatele a že moje sázky stále nebyly prošetřeny, tomuto argumentu se nedá věřit tak dlouho potřebuji své peníze, zdá se mi, že se zastavily, aby mi nevyplatily výhru, čekám od 13.04.2024 aby se můj problém vyřešil filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 7 měsíci

Abych řekl pravdu, někdy, když dojde na nějaké kontroly ze stránky poskytovatele hry, může trvat i měsíce, než dostanete odpověď.🤷‍♀️ Doufám, že to nebude váš případ a váš případ bude opravdu brzy vyřešen .

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc od našeho týmu, neváhejte a podejte stížnost zde .

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je velkým zklamáním, že toto kasino je uvedeno jako „Velmi spolehlivé" Vložil jsem vklad 1000 realů a dosáhl jsem částky 2500, když jsem požádal o výběr, obvinili mě z používání robotů a zaplatili mi pouze částku mého vkladu 1000 realů a zablokoval můj účet , a to je zjevně běžná praxe v domě a na Instagramu jsou další stížnosti, jinými slovy, není tam nic moc spolehlivého.

Automaticky přeloženo:
SShygo
před 7 měsíci

Jakou hru jsi hrál kamaráde?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je velkým zklamáním, že toto kasino je uvedeno jako „Velmi spolehlivé" Vložil jsem vklad 1000 realů a dosáhl jsem částky 2500, když jsem požádal o výběr, obvinili mě z používání robotů a zaplatili mi pouze částku mého vkladu 1000 realů a zablokoval můj účet , a to je zjevně běžná praxe v domě a na Instagramu jsou další stížnosti, jinými slovy, není tam nic moc spolehlivého.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Omlouváme se za tuto nepříjemnost v kasinu. Četl jsem ve vaší stížnosti , že kasino, o kterém jste se zmiňovali, bylo jiné, je to tak? Mohl byste možná zveřejnit adresu URL tohoto kasina nebo dokonce snímek obrazovky s jeho názvem, pokud je to možné? Jen pro jistotu, ve kterém kasinu jste měli tento problém? Bylo to už náhodou vyřešeno?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Samozřejmě, dotyčné kasino je jiné, ano, kasino, o kterém jsem hovořil, je následující: https://www.riobet.io/

omlouvám se za chybu.

Automaticky přeloženo:
SShygo
před 7 měsíci

Nic ve zlém, čas od času se to stane. Takže se věci nepohnuly kupředu? Z použití jakých robotů vás kasino obvinilo, řekněte mi prosím více? Nemyslím si, že je to nejjednodušší situace, ve které jste se ocitli, ale protože máte stížnost, náš tým se na vše podívá a uvidí, co se stalo.

Mezitím samozřejmě budeme muset být trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vzhledem k tomu, že toto kasino stále zůstává prvním doporučovaným riobetem, od 13. dne minulého měsíce jsem neobdržel výběr ve výši 2 000 dolarů, tým casiguru mohl přinejmenším negativně ovlivnit hodnocení a pověst tohoto kasina.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky