DomůFórumKasinaRioBet Casino - všeobecná diskuze

RioBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Sharki13286
|
16 085 zobrazení 110 odpovědí |
|
12 3 4...6
netoflausino
před 7 měsíci

Je mi to líto a viděli jsme vaši stížnost , kde náš tým čeká na vaši odpověď, takže ji prosím aktualizujte, kdykoli to bude možné.

Není možné změnit bezpečnostní index kasina před vyřešením stížnosti, víte. Pouze výsledek stížnosti může mít negativní dopad na index bezpečnosti.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý večer, chci si stěžovat na Riobet Casino, mám tam 4997 zablokovaných už přes 3 měsíce a nikdy to neuvolnili, bonus jsem nevyužil ani nepoužil žádný typ chyby a stále neuvolnili mé stažení file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, od 20.4.2024 mi sázková kancelář nevyplácí peníze, provedl jsem celý proces ověření KYC a provedl vklad absolutně bez bonusu, od tohoto data tvrdí, že poskytovatel hry to analyzuje, ale vy vím, že vše Klient potřebuje lhůtu pro jakoukoli analýzu, protože do platformy byla investována částka, takže přes všechny tyto události, kdy mi nedali návratnost, předpokládáme, že sázková kancelář RIOBET odmítá zaplatit můj výběr, a to nebyl neublíží žádná pravidla toho. Žádám, abych kontaktoval kasino, abych dostal odpověď ohledně tohoto zpoždění a bez jakékoli předpovědi mé platby. file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý večer, chci si stěžovat na Riobet Casino, mám tam 4997 zablokovaných už přes 3 měsíce a nikdy to neuvolnili, bonus jsem nevyužil ani nepoužil žádný typ chyby a stále neuvolnili mé stažení file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Když už je to tak dlouho, klidně nám podejte stížnost.

Stačí kliknout zde . ⬅️

Poskytlo vám však kasino důvod, proč tomu tak je? 3 měsíce je extrémně dlouhá doba. Máte zde ověřený účet?

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, od 20.4.2024 mi sázková kancelář nevyplácí peníze, provedl jsem celý proces ověření KYC a provedl vklad absolutně bez bonusu, od tohoto data tvrdí, že poskytovatel hry to analyzuje, ale vy vím, že vše Klient potřebuje lhůtu pro jakoukoli analýzu, protože do platformy byla investována částka, takže přes všechny tyto události, kdy mi nedali návratnost, předpokládáme, že sázková kancelář RIOBET odmítá zaplatit můj výběr, a to nebyl neublíží žádná pravidla toho. Žádám, abych kontaktoval kasino, abych dostal odpověď ohledně tohoto zpoždění a bez jakékoli předpovědi mé platby. file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, nečekal bych tak dlouhou kontrolu účtu a hlavně pokud jsem se do dneška nic nového nedozvěděl. Vidím, že jste ověřeni, ale moje otázka zní, získali jste své výhry prostřednictvím sportovních sázek nebo jste hráli automaty?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, přišel jsem si ještě jednou stěžovat na Casino riobet, protože mě znovu nenechají vybrat peníze, nemohu vstoupit do žádné hry, natož vybrat, už se mi to jednou stalo a s mými penězi to trvalo tři měsíce zasekl jsem, uvěřil jsem webu a vložil znovu a oni to udělali znovu, jen jsem hrál se svými penězi a vyhrál, několikrát jsem také prohrál a nevyužil jsem žádný bonus filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Vtsantos
před 3 měsíci

Ahoj, víte tedy důvod, proč se to stalo znovu, nebo vám kasino něco řeklo, protože to není poprvé? Jak dlouho si nyní nemůžete vybrat peníze?

Pokud se bojíte, že to bude trvat znovu stejně dlouho, můžetepodat stížnost na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí pomoci.

Klidně mi řekněte více o tom, jak jste situaci řešili dříve.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Požádal jsem o 2 výběry v kasinu RIOBET a maximální doba výběru je 24 hodin a uplynul více než 1 den a zatím nic. Vstupuji do chatu a odpověď od obsluhy je vždy stejná, počkejte, protože máme vysoký počet výběrů, vždy standardní

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 2 měsíci

Možná ale nemají co říct. Opravdu je možné, že jsou přetíženi výběry, víte. 🤷‍♀️

Informujte nás o tom, jak to jde, a pokud se nic nestane, budeme připraveni zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bohužel zatím žádný vklad z výběrů, začínám si myslet, že si dělají srandu, naprosto vyhýbavé odpovědi v chatu i emailem. Byl bych rád, abyste se pokusili tuto situaci vyřešit, protože je to obtížné a máte pocit, že vás kasino podvádí. Prosím o vaši pomoc. file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Otisky konverzací file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Uplynul další den a můj výběr nebyl doručen, pouze standardní protokolární odpovědi, jak zde přiložím. Je vtipné, že poskytovatel na vklad funguje, ale na výběr ne. Prosím, pomozte mi, mám obavy a myslím, že jednají ve zlé víře. Nevím, co jiného dělat nebo kde si stěžovat. filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zde je stav a nezmizí file

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 2 měsíci

Je mi líto, že se to ještě nevyřešilo, ale jak už asi víte, dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby platbu provedly. Stížnost tedy můžete kdykoli odeslat a náš tým se vám jistě pokusí pomoci.

Ozvěte se s jakoukoli novinkou, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Nemohu zveřejnit stížnost na váš web, nevím proč, postupuji podle pokynů a nezobrazuje se to k podání stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 2 měsíci

Zkuste prosím přejít na tento odkaz a dejte nám vědět, zda jste schopni podat stížnost.

Pokud se zde objeví nějaká chybová zpráva, pošlete sem její snímek obrazovky, abychom mohli zjistit, jaký je její důvod.

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobré ráno, postupuji podle kroků, když se dostanu k poslednímu podle screenshotů, vidím toto filefile

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 2 měsíci

Začněme tedy základy. Vyčistěte prosím soubory cookie a mezipaměť. Zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. Ujistěte se, že jste odpověděli na všechny otázky, jak následují, a pak zde napište, zda jste byli schopni dokončit odesílání.

Doufám, že to bude v pořádku a budete moci podat reklamaci.🤞

Jste si vědomi toho, že nyní děláte něco jiného než dříve, když jste úspěšně odeslali stížnosti?🤔

Společně problém najdeme; vůbec se neboj.🙂

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 2 měsíci

Ahoj.

Protože stále nemohu najít vaši stížnost, napadlo mě, že se vás zeptám, zda s tímto procesem máte potíže.

Možná by bylo jednodušší použít anonymní kartu Chrome nebo použít úplně jiný druh prohlížeče, například FireFox. Jde o to, abyste se vyhnuli jakémukoli přednastavenému nastavení, které váš prohlížeč na webu v minulosti použil.

V každém případě nám dejte vědět, jak to jde; nenecháme tě bez pomoci.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nevím, co se stalo jindy, neměl jsem žádné problémy. Co se týče reklamace, podařilo se mi ji vyřešit s kasinem a nyní je vše v pořádku. Děkuju

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky