DomůFórumKasinaRioBet Casino - všeobecná diskuze

RioBet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od Sharki13286
|
15 957 zobrazení 107 odpovědí |
|
1...3 4 56
Rica1971
před 2 měsíci

Jsem rád, že se vám podařilo vše vyřešit s kasinem.

Řekl byste tedy, že jsou dobří v pomoci hráčům a řešení problémů?

Pokud se také bude opakovat problém s odesláním vaší stížnosti, vyzkoušejte prosím všechny tipy, které jsme vám předem poskytli, a doufejme, že se problém již nebude opakovat.

Určitě nám dejte vědět, kdykoli to bude potřeba.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Otevřel jsem si účet u Riobet a vložil a provedl nějaké výběry, některé byly rychlé, jiné trvaly déle, teď konečně čekají na zaplacení s tvrzením, že je problém ve finančním sektoru, je to více než 3 dny a nevyplácí se ! Teď nemůžu ani otevřít chat, abych si promluvil se zákaznickým servisem, mám pocit, že jsem byl poškozen. Bohužel si myslím, že jsem prohrál všechny své peníze.

Automaticky přeloženo:
84whcmtpsq
před 2 měsíci

Dobrý den, pokud Vám kasino doposud vždy platilo, určitě bych takové negativní myšlenky neměl.

Co to znamená, když vám řeknou, že ve finančním sektoru jsou problémy? Je to technické nebo co konkrétně ti řekli? Snažil bych se být trpělivý, s penězi si nic nedělat, dokud se situace nevyřeší a pokud bude pokračovat, snažili bychom se pomoci.

Nutno dodat, že kasinům dáváme 14 dní na vyřízení všeho potřebného kolem výběru a pokud se nic nestane, pomůžeme.

Myslíte si, že to zvládnete a pokud se něco změní, budete mě informovat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Samozřejmě! Výběr jsem několikrát zrušil a možná to také pomohlo k jeho oddálení. Mluvím s nimi a snažím se být teď trpělivější. Říkají, že došlo k aktualizaci systému a poptávka po výběrech v posledních dnech vzrostla. Momentálně trpělivě čekám. Vrátím se sem, pokud budou nějaké aktualizace.


ještě jedna otázka. Má riobet skutečně vysokou spolehlivost? Jak se vypořádávají s regulací v Brazílii?


Díky

Automaticky přeloženo:
84whcmtpsq
před 2 měsíci

Takže to je určitě jedna z věcí, která prodloužila výběry, pokud jste je zrušili. Doporučil bych s penězi nic nedělat, protože takhle to může být zase jen delší. Trpělivost bude to nejlepší, co můžete v tomto případě udělat.

Co se týče vašeho dotazu, těžko bych odpovídal, jelikož nevím, co všechno a co konkrétně musí kasino v Brazílii splňovat.

Každopádně z toho, co jste již sám zmínil, bych bral, že kasino vám zatím vždy platilo, to by pro mě byla známka spolehlivosti.

Tak počkám na aktualizaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré kasino. V Rusku s tím zatím problémy nejsou. Hraju sám sebe, už dlouho.

Automaticky přeloženo:
Natali1112
před 2 měsíci

Děkujeme za sdílení vašich zkušeností. Jste schopni v Riobetu normálně vybírat?

Automaticky přeloženo:
84whcmtpsq
před 2 měsíci

Odebírám bez problémů👌

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré kasino. V Rusku s tím zatím problémy nejsou. Hraju sám sebe, už dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, a jaké máte zkušenosti, mohl byste to trochu více popsat? Řešili jste podporu? Jak dlouho trvá, než vám peníze dorazí?

Zkuste mi dát vědět, myslím, že by to bylo zajímavé i pro ostatní hráče. 🙂

Automaticky přeloženo:
84whcmtpsq
před 2 měsíci

Dobry den, u me to bylo stejne, aktualizace systemu, uprimne to vidim jako vymluvu neplatit, s tou samou vymluvou me oblbovali tyden a byl jsem na nohou po chatu a emailu, min 4x za rok den, pak se nabažili a zaplatili mi. Velmi podezřelý přístup.

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 2 měsíci

Někdy se prostě musíte držet, někdy mohou používat podobné věci jako zdržovací taktiku, ale v některých případech to může být opravdu pravda a pokud aktualizují systém, nemají s tím moc práce. Musíte počkat, až to skončí, informovat se a pak na základě toho pokračovat. Zvláště pokud by hráč tvrdil, že měl úspěšné výběry, nebyl bych k celé věci tak skeptický, protože by mě to uklidnilo.

Nakonec jsi dostal i ty peníze, takže to dobře dopadlo. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zaregistroval jsem se na stránce a bez problémů jsem obdržel první výběr. Minulé pondělí 14. října jsem provedl vklad a vydělal a provedl jsem výběr, výběr zrušili a řekli, že mají technické problémy na webu a musí provést výběr ručně, takže výběry byly zpožděny . Výběr jsem provedl znovu 21. října a zatím částku nevložili.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 2 měsíci

Vyřešili jste svůj problém nebo ne?

Automaticky přeloženo:
elirom
před 2 měsíci

Ano, měl, ale jak jsem řekl, byl jsem na nich týden celý den, dokud mi nezaplatili. Myslím, že si dělají srandu, protože už aktualizovali systém a stále tvrdí, že to je ten problém. Je legrační, že při vkladu nemají problém se systémem, ale při placení ano.

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 2 měsíci

Mám stejný problém. Od minulého týdne mě zdržovali s tím, že kvůli této aktualizaci systému došlo ke zpoždění. Každý den mi jsou účtovány poplatky. A jak jsi řekl, u vkladů je to okamžité. Doufám, že to taky dostanu. Kontaktovali jste e-mailem nebo jen přes chat? Taky jsem reklamoval, obešel jsi to?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zaregistroval jsem se na stránce a bez problémů jsem obdržel první výběr. Minulé pondělí 14. října jsem provedl vklad a vydělal a provedl jsem výběr, výběr zrušili a řekli, že mají technické problémy na webu a musí provést výběr ručně, takže výběry byly zpožděny . Výběr jsem provedl znovu 21. října a zatím částku nevložili.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vidím, že s různými hráči jsou stejné problémy, ale nakonec peníze dostali i po nějaké době. Také jsem viděl, že jste otevřeli stížnost, a pokud se nic nestane, náš tým se vám pokusí pomoci.

Co bych tedy doporučil, je obrnit se trpělivostí a zeptat se na odstoupení od smlouvy.

Počkám na aktualizaci. ☘️

Automaticky přeloženo:
elirom
před 2 měsíci

Takže jsem si stěžoval přes chat a e-mail, na webu je e-mailová adresa. Ale jak jsem řekl, "vymýšlejí" tuto aktualizaci, protože několik hráčů si stěžuje.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mám stejný problém. Od minulého týdne mě zdržovali s tím, že kvůli této aktualizaci systému došlo ke zpoždění. Každý den mi jsou účtovány poplatky. A jak jsi řekl, u vkladů je to okamžité. Doufám, že to taky dostanu. Kontaktovali jste e-mailem nebo jen přes chat? Taky jsem reklamoval, obešel jsi to?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pošlete mi e-mail a probereme to dále

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před 2 měsíci

Nemohu na stránkách najít e-mailovou adresu, můžete mi ji předat?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zákaznický servis Riobet je hrozný. Mám stejný problém s výběrem. Kde s těmito chybami nebo komunikací s poskytovatelem nemá zákazník nic společného. Některá kasina využívají několik vynikajících poskytovatelů, kteří vyplácejí prostředky okamžitě. Není to tedy značná omluva, kterou kasino poskytuje. Šroubují, ruší výběry, nedodržují své vlastní termíny a nenesou žádnou odpovědnost. Ale. Pokud chcete provést vklad, musíte okamžitě provést vklad na účet kasina, pokud používáte Pix. A zbavit se neštovic trvá 5 dní Oi více? To je absurdní, nedodržují pravidla země.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky