DomůFórumKasinaRioBet Casino - všeobecná diskuze

RioBet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

46 469 zobrazení 196 odpovědí |
před 4 roky
|
1...3 4 5...10
Přidat příspěvek
Rica1971
před rokem

Jsem rád, že se vám podařilo vše vyřešit s kasinem.

Řekl byste tedy, že jsou dobří v pomoci hráčům a řešení problémů?

Pokud se také bude opakovat problém s odesláním vaší stížnosti, vyzkoušejte prosím všechny tipy, které jsme vám předem poskytli, a doufejme, že se problém již nebude opakovat.

Určitě nám dejte vědět, kdykoli to bude potřeba.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Otevřel jsem si účet u Riobet a vložil a provedl nějaké výběry, některé byly rychlé, jiné trvaly déle, teď konečně čekají na zaplacení s tvrzením, že je problém ve finančním sektoru, je to více než 3 dny a nevyplácí se ! Teď nemůžu ani otevřít chat, abych si promluvil se zákaznickým servisem, mám pocit, že jsem byl poškozen. Bohužel si myslím, že jsem prohrál všechny své peníze.

Automaticky přeloženo:
84whcmtpsq
před rokem

Dobrý den, pokud Vám kasino doposud vždy platilo, určitě bych takové negativní myšlenky neměl.

Co to znamená, když vám řeknou, že ve finančním sektoru jsou problémy? Je to technické nebo co konkrétně ti řekli? Snažil bych se být trpělivý, s penězi si nic nedělat, dokud se situace nevyřeší a pokud bude pokračovat, snažili bychom se pomoci.

Nutno dodat, že kasinům dáváme 14 dní na vyřízení všeho potřebného kolem výběru a pokud se nic nestane, pomůžeme.

Myslíte si, že to zvládnete a pokud se něco změní, budete mě informovat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Samozřejmě! Výběr jsem několikrát zrušil a možná to také pomohlo k jeho oddálení. Mluvím s nimi a snažím se být teď trpělivější. Říkají, že došlo k aktualizaci systému a poptávka po výběrech v posledních dnech vzrostla. Momentálně trpělivě čekám. Vrátím se sem, pokud budou nějaké aktualizace.


ještě jedna otázka. Má riobet skutečně vysokou spolehlivost? Jak se vypořádávají s regulací v Brazílii?


Díky

Automaticky přeloženo:
84whcmtpsq
před rokem

Takže to je určitě jedna z věcí, která prodloužila výběry, pokud jste je zrušili. Doporučil bych s penězi nic nedělat, protože takhle to může být zase jen delší. Trpělivost bude to nejlepší, co můžete v tomto případě udělat.

Co se týče vašeho dotazu, těžko bych odpovídal, jelikož nevím, co všechno a co konkrétně musí kasino v Brazílii splňovat.

Každopádně z toho, co jste již sám zmínil, bych bral, že kasino vám zatím vždy platilo, to by pro mě byla známka spolehlivosti.

Tak počkám na aktualizaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré kasino. V Rusku s tím zatím problémy nejsou. Hraju sám sebe, už dlouho.

Automaticky přeloženo:
Natali1112
před rokem

Děkujeme za sdílení vašich zkušeností. Jste schopni v Riobetu normálně vybírat?

Automaticky přeloženo:
84whcmtpsq
před rokem

Odebírám bez problémů👌

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré kasino. V Rusku s tím zatím problémy nejsou. Hraju sám sebe, už dlouho.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, a jaké máte zkušenosti, mohl byste to trochu více popsat? Řešili jste podporu? Jak dlouho trvá, než vám peníze dorazí?

Zkuste mi dát vědět, myslím, že by to bylo zajímavé i pro ostatní hráče. 🙂

Automaticky přeloženo:
84whcmtpsq
před rokem

Dobry den, u me to bylo stejne, aktualizace systemu, uprimne to vidim jako vymluvu neplatit, s tou samou vymluvou me oblbovali tyden a byl jsem na nohou po chatu a emailu, min 4x za rok den, pak se nabažili a zaplatili mi. Velmi podezřelý přístup.

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před rokem

Někdy se prostě musíte držet, někdy mohou používat podobné věci jako zdržovací taktiku, ale v některých případech to může být opravdu pravda a pokud aktualizují systém, nemají s tím moc práce. Musíte počkat, až to skončí, informovat se a pak na základě toho pokračovat. Zvláště pokud by hráč tvrdil, že měl úspěšné výběry, nebyl bych k celé věci tak skeptický, protože by mě to uklidnilo.

Nakonec jsi dostal i ty peníze, takže to dobře dopadlo. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zaregistroval jsem se na stránce a bez problémů jsem obdržel první výběr. Minulé pondělí 14. října jsem provedl vklad a vydělal a provedl jsem výběr, výběr zrušili a řekli, že mají technické problémy na webu a musí provést výběr ručně, takže výběry byly zpožděny . Výběr jsem provedl znovu 21. října a zatím částku nevložili.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Rica1971
před rokem

Vyřešili jste svůj problém nebo ne?

Automaticky přeloženo:
elirom
před rokem

Ano, měl, ale jak jsem řekl, byl jsem na nich týden celý den, dokud mi nezaplatili. Myslím, že si dělají srandu, protože už aktualizovali systém a stále tvrdí, že to je ten problém. Je legrační, že při vkladu nemají problém se systémem, ale při placení ano.

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před rokem

Mám stejný problém. Od minulého týdne mě zdržovali s tím, že kvůli této aktualizaci systému došlo ke zpoždění. Každý den mi jsou účtovány poplatky. A jak jsi řekl, u vkladů je to okamžité. Doufám, že to taky dostanu. Kontaktovali jste e-mailem nebo jen přes chat? Taky jsem reklamoval, obešel jsi to?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zaregistroval jsem se na stránce a bez problémů jsem obdržel první výběr. Minulé pondělí 14. října jsem provedl vklad a vydělal a provedl jsem výběr, výběr zrušili a řekli, že mají technické problémy na webu a musí provést výběr ručně, takže výběry byly zpožděny . Výběr jsem provedl znovu 21. října a zatím částku nevložili.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že s různými hráči jsou stejné problémy, ale nakonec peníze dostali i po nějaké době. Také jsem viděl, že jste otevřeli stížnost, a pokud se nic nestane, náš tým se vám pokusí pomoci.

Co bych tedy doporučil, je obrnit se trpělivostí a zeptat se na odstoupení od smlouvy.

Počkám na aktualizaci. ☘️

Automaticky přeloženo:
elirom
před rokem

Takže jsem si stěžoval přes chat a e-mail, na webu je e-mailová adresa. Ale jak jsem řekl, "vymýšlejí" tuto aktualizaci, protože několik hráčů si stěžuje.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám stejný problém. Od minulého týdne mě zdržovali s tím, že kvůli této aktualizaci systému došlo ke zpoždění. Každý den mi jsou účtovány poplatky. A jak jsi řekl, u vkladů je to okamžité. Doufám, že to taky dostanu. Kontaktovali jste e-mailem nebo jen přes chat? Taky jsem reklamoval, obešel jsi to?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pošlete mi e-mail a probereme to dále

Automaticky přeloženo:
Rica1971
před rokem

Nemohu na stránkách najít e-mailovou adresu, můžete mi ji předat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zákaznický servis Riobet je hrozný. Mám stejný problém s výběrem. Kde s těmito chybami nebo komunikací s poskytovatelem nemá zákazník nic společného. Některá kasina využívají několik vynikajících poskytovatelů, kteří vyplácejí prostředky okamžitě. Není to tedy značná omluva, kterou kasino poskytuje. Šroubují, ruší výběry, nedodržují své vlastní termíny a nenesou žádnou odpovědnost. Ale. Pokud chcete provést vklad, musíte okamžitě provést vklad na účet kasina, pokud používáte Pix. A zbavit se neštovic trvá 5 dní Oi více? To je absurdní, nedodržují pravidla země.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.