DomůFórumKasinaPokerStars Casino - všeobecná diskuze

PokerStars Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Audreyechene
|
7 105 zobrazení 49 odpovědí |
|
1 2 3
Jaro
před 6 měsíci

Vysvětlil jsem jim, že moje ID je naprosto v pořádku a všechny společnosti to akceptují a nyní čekám, až mi odpoví na alternativní řešení.

Vše jsem jim podrobně vysvětlil.

Jak rozhodnou, že můj průkaz vypršel?

Můj průkaz platí až deset let

V každém případě je způsob jejich práce nepřijatelný.

Stížnost jsem zahájil na jejich webu

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Mají základnu v Irsku a Bet365 ve Spojeném království, ale Bet365 přijímá mé ID a oni ne?

Automaticky přeloženo:
dimitrisbli2019
před 6 měsíci

Nemáš někde v průkazu napsané datum vypršení platnosti? Myslím, že je to povinnost, takže pokud to tam máte, možná proto by to mohlo být. Ale uvidíme, jestli kasino přijde s alternativou, jak jste avizoval a jestli se to podaří vyřešit, myslím, že jste udělali správnou věc a je důležité, jestli jim vše podrobně řeknete. Doufám, že to pochopí a budete si moci peníze ověřit a vybrat.

Až vám dají vědět a odpoví, neváhejte mě aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Náš občanský průkaz nepíše datum vypršení platnosti

V příštích 10 letech jsme povinni to změnit

Doufám, že vše dobře dopadne

Děkuji vám za Váš čas

Brzy vás budu aktualizovat

Automaticky přeloženo:
dimitrisbli2019
před 6 měsíci

Chápu, tak mě napadá, že by to mohl být problém pro kasino, ale to je jen můj odhad, takže nejlepší bude, když se od nich dozvíš a ověřím si u nich, co udělají a jestli to bude možné poskytnout něco jiného nebo jestli to nějak vyřeší.

Budu se těšit na vaši aktualizaci a doufám, že bude pozitivní.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Takže se jich stále ptám a ptám se a poté, co dnes řekli o alternativním řešení, posílám znovu a oni mi řekli, že můj občanský průkaz vypršel

Tak jsem je nahlásil řeckému výboru pro hazardní hry a je to

Pokerstars je podvod a podvod

Nahlásili je pro podvodnou činnost

Automaticky přeloženo:
dimitrisbli2019
před 6 měsíci

Dobrý den, toto je strašně složitá situace a naprosto chápu, že to chcete nahlásit. Jen chci, abyste věděli, že byste měli začít u jeho oficiálního poskytovatele licencí, kterým je Malta 👈

Řecký výbor pro hazardní hry není formálně v žádném vztahu k tomuto kasinu, protože nemá řeckou licenci.

Pokud mohu poradit, počkal bych, až stížnost skončí, a poté bych informoval licenční úřad.

Přeji férové a rychlé vyřešení!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

je možné, že na této stránce není chat??

Automaticky přeloženo:
před měsícem

No, myslím, že jsem to taky nenašel.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

je možné, že na této stránce není chat??

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, jste již registrováni v tomto kasinu? V naší recenzi vidím, že live chat je k dispozici až po tomto procesu. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

ano, jsem registrován

Automaticky přeloženo:
toffee
před měsícem

Dobře, a když to nikde nevidíš, zkusil jsi napsat email a zeptat se, proč to tak je? Možná to mohou být technické potíže, ale to může být jen můj odhad a proto by bylo nejlepší zjistit u nich, proč tomu tak je.

Můžete to zkusit? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mám 14 000 v kasinu pokerstars a jsem na šeku...

Rád bych měl vaši podporu hned teď, aby platba proběhla tak, jak má

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mám €14,000 na pokerstars

Jsem na kontrole

Proto vás žádám o podporu (pokud je to nutné)

Automaticky přeloženo:
dadan
před 3 týdny

Dobrý den, víte na jaké kontrole jste? Kontroluje kasino vaši hru nebo dokumenty? Jak dlouho tento proces trvá?

Co se týče pomoci, můžeme to udělat pouze v případě, že máte stížnost, ale pokud s vámi kasino komunikuje a tedy kontroluje potřebné věci, zkusil bych být trpělivý a podívat se, co vám řeknou. Pak se podle toho zařiďte a dejte nám vědět, jestli to opravdu potřebujete nebo ne.

Bylo by to v pořádku? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

zisk byl dosažen před třemi dny

kasino se mnou komunikuje

Poslal jsem jim ID a informace z banky

Přesně to jsem si myslel, jak jsi řekl, abych byl trpělivý, ale musel jsem tě informovat...

Automaticky přeloženo:
dadan
před 3 týdny

Žádný problém, informujte mě o všem dalším, co se stane, protože budete informovat i ostatní hráče.

Podle toho, co říkáte, procházíte ověřovacím procesem, takže bude muset být nejprve úspěšný, abyste mohli odstoupit. Počkáme tedy, zda budou přijaty všechny dokumenty a pak půjdeme odtamtud.

Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Přesně

pokud jsem zaplatil a prohrál, nikdo nic neudělal a teď, když je platba splatná, musíme se zapotit a nevím, co mám dělat, abych dostal zaplaceno

Automaticky přeloženo:
dadan
před 3 týdny

Jen pro jistotu, máte nějaké konkrétní problémy s ověřováním? Nebo se problém týká spíše obecného zpoždění ověření účtu?

Je správné, že aktuálně čekáte na přijetí svých dokumentů?

Některá kasina během víkendů nezpracovávají požadavky KYC a související úkoly, takže pokud nevíte jinak, abych se vyvaroval dalšího zklamání, do pondělí bych toho moc nečekal. Je to jen můj názor; Nechci, abys byl naštvanější než teď

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Měl jsem 14 430 €

Zaplatil jsem 14 000 €

Na mém účtu mi zbylo 430 € a byl jsem zablokován kvůli kontrole, myslím doklady

Vyfotil jsem si občanský průkaz a rodný list s datem včerejška a všemi údaji (bic, iban, adresa atd.) a teď čekám


Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky