DomůFórumKasinaPokerStars Casino - všeobecná diskuze

PokerStars Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Audreyechene
|
7 429 zobrazení 49 odpovědí |
|
12 3
dadan
před měsícem

Ano, čeká vás tedy v podstatě klasické schválení dokumentu. Jak řekla Radka, kasina většinou tyto procesy přes víkend nedělají, takže si budete muset počkat, i když vím, že to není nic příjemného.

Každopádně vzhledem k tomu, že jsi dostal skoro všechno, tak bych se moc netrápil, tedy pokud to dobře chápu, že jsi dostal 14k. V takovém případě bude pravděpodobně otázkou času, než získáte zbytek.

Pokud jste to naopak nedostali, pak si budeme muset počkat na kontrolu, protože je často normální, že je hráč ověřen s takovou velkou výhrou.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ne 14000 na platbě probíhá

430 zablokováno na jejich webových stránkách


Automaticky přeloženo:
před měsícem

napsal jsem to špatně

Čekám na 14 000 €

A 430 je na pokerových hvězdách blokováno


Automaticky přeloženo:
dadan
před měsícem

Taky jsem si myslel, že je to takhle, že je to v pořádku. Přesto stále platí to, co jsem řekl, a můžeme se toho držet. Doufám, že proces ověření proběhne bez problémů a dostanete své peníze.

Pokud se stane něco nepředvídatelného, ​​budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Před 15 dny jsem si vytvořil účet, poslal dokumenty, o které požádali, pak poslal další, ale zatímco mi řekli, že dokumenty jsou správné, neověřili je a nemohu provést výběr.


Poslal jsem, co požadovali, a řekli mi, že musím počkat kvůli objemu práce na oddělení, které provádí ověřování. 15 dní!!!


Automaticky přeloženo:
Greco
před 3 týdny

Dobrý den, hledal jsem, zda jste podali stížnost a podle toho, co jsem viděl, máte. Udělali jste správnou věc, protože kasinům dáváme přesně 2 týdny na vyřešení jak výběrů, tak KYC v případě potřeby. Myslím, že to je dost času na to, aby byly dokumenty schváleny a i když byly, nechápu, proč se ověření nepovedlo.

Jsou ještě nějaké dokumenty, které musíte poslat nebo ne? Ptali jste se, co konkrétně je důvodem neověření?

Každopádně náš tým tu teď bude, aby se vám pokusil pomoci.

Uvidíme, co se stane.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Problém byl vyřešen před několika minutami. Děkuju!

Automaticky přeloženo:
Greco
před 3 týdny

Děkuji mnohokrát za dobré zprávy! Jsem rád, že to pro vás skončilo.

V případě, že byste ještě něco potřebovali, jsme tu 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

ahoj !


Udělal jsem dva zálohy a nedostanu se ke svému zůstatku. V centru nápovědy nikdo nereaguje. Prosím, pomozte mi! filefile

Automaticky přeloženo:
roncsekmate78888
před 3 týdny

Chcete říct, že vklad nedorazil na váš účet v kasinu? Právo?

Zkoušeli jste kontaktovat live chat a podporu také e-mailem?

A co váš poskytovatel plateb? Zkuste se zeptat, zda je vše v pořádku i na jejich straně, a dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky