Samozřejmě chápu, že tento dočasný stav, kdy čekáme na vyřešení nebo nevyřešení stížností, je trochu zvláštní, ale dokud se nepochybně neprokáže, že kasino nehraje férově, index bezpečnosti se nezmění.
„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo, pokud kasino bude chtít pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."
Vzhledem k tomu, že kasino nemá dokonalý index bezpečnosti, nedoporučuje se, uvádí pouze „nadprůměrné", což může být změněno na základě probíhajících stížností. Máme to pokryto, jen potřebujeme skutečný důkaz. Pokud tedy víte o dalších hráčích, kteří mají v tomto kasinu problémy, pošlete je sem, aby si stěžovali.
Of course, I understand that this temporary state when we wait for complaints to get resolved or unresolved feels a bit odd, but until undoubtedly proven that the casino is not playing it fairly, the safety index won't change.
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Since the casino does not have a perfect Safety Index, it is not recommended, it just says "above the average", which may be changed based on the ongoing complaints. We have that covered, just need real proof. So, if you are aware of any other players experiencing issues in this casino, please send them here to complain.
Automaticky přeloženo: