DomůFórumKasinaPariPesa Casino - všeobecná diskuze

PariPesa Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od locohen100
|
9 233 zobrazení 65 odpovědí |
|
1 2 34
před rokem

Nic jaro, ta stránka je skutečný podvod, odeberou způsob vrácení a řeknou ti, že to musí být ten samý, kterým to bylo vloženo a pak zruší všechny druhy možností vrácení a ta pro kartu na výběr není tam to bylo s tím, který jsem vložil. totální podvod Paripesa

Automaticky přeloženo:
negredo69
před rokem

Z mého pohledu, pokud je problém pouze s platebními možnostmi, kasino by mělo navrhnout pouze jednu - fungující a poté pokračovat s výplatou co nejdříve. Jako poslední možnost se běžně používají kryptoměny k záchraně dne. Jsem rád, že jste podal stížnost, zní to, že kasino je nyní bezmocné.

Vůbec ne dobře 🙁.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ví někdo, jaký je přiměřený časový rámec pro proces ověření dokumentu (kyc)?

Jen jsem vše odeslal před týdnem a zatím nic. To je normální??

Automaticky přeloženo:
Pro3477
před rokem

Ahoj,

Obecně znám kasina schopná ověřit nové hráče do 48 hodin... No, začal bych se kasinu připomínat, takže si myslím, že týden stačí.

Možná jste obdrželi potvrzení nebo částečnou následnou kontrolu v této záležitosti?

Nechci, aby to znělo hloupě, ale můžete zkontrolovat všechny složky koše, sekci propagace (specialita Gmailu), složky se spamem a tak dále? Jen se ujistěte, že zpoždění není na vaší straně.

Vím přesně, jak to zní, ale byli byste překvapeni, jak často takové e-maily končí ve složce spamu...

V každém případě povolujeme kasinům celých 14 dní, než zasáhneme a prošetříme, kdy je podána stížnost.

Další informace naleznete zde .

Takže mezitím tu budu alespoň já pro tebe.




Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj!

Děkuji za rychlou a úplnou odpověď.

Ano, zkontroloval jsem složku se spamem a není tomu tak.

Zpočátku, když jsem zahájil proces KYC, požadovali jasné kopie identifikační karty, pak to byla fotografie obličeje s kartou v ruce vedle obličeje a jejich e-mail s žádostí o to v druhé ruce (směšné), ale se vším jsem souhlasil a poslal to. Nakonec před týdnem odpověděli, že budou muset počkat na odpověď specialistů.

Den co den jsem to posiloval a odpovědí je vždy stejná kopie, že požadavky jsou analyzovány v pořadí a já musím čekat.

Poté počkám 14 dní a poté podám formální stížnost.


Děkuji moc za podporu

Automaticky přeloženo:
Pro3477
před rokem

Ahoj!

Dobře, podle vaší odpovědi bych řekl, že jste byl více než velkorysý, pokud jde o spolupráci.

Proto je škoda, že to skončilo takhle. Musí to být únavné, ale myslím, že bychom měli chvíli počkat.

Dej mi vědět, kdykoli se něco změní, ano?

Upřímně, reklamaci můžete podat i nyní, ale bude odložena do 14. dne. 🙁


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj. Mám stejný problém jako ostatní uživatelé se sázkovou kanceláří paripesa. Vložím částku na kartu a po vsazení bych chtěl peníze vybrat stejným způsobem a nechce mě to. Zkoušel jsem to více než 30x a nejde to. Mluvil jsem s nimi jak e-mailem, tak prostřednictvím aplikace a neposkytli mi řešení, vždy mi odpověděli totéž, abych to zkusil později nebo vložil nový vklad jinou metodou a pak jej vyberu, ale ne Nemusím to dělat, chci si vybrat peníze. Mluvil jsem se svou bankou a oni mi řekli, že je to jejich chyba, že musí odeslat operaci, která mi umožní operaci potvrdit. Odešlou to bez ověření a systém to nepřijme.

Doufám, že mi pomůžete získat mé peníze, protože jsem zoufalý. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
dbragra
před 5 měsíci

Dobrý den, určitě to není nic příjemného, pokud se Vám výběr vrátil 30x.

Nicméně jedna důležitá věc pro mě, než se pohneme dál, je zjistit, zda se tento případ týká sportovního sázení nebo ne. Pokud ano, doporučím vám odkazy, kde vám doufám mohou pomoci, ale pokud nejde o sportovní sázení, pokusili bychom se vám také pomoci.

Nemyslím si, že je úplně správné, aby vám kasino říkalo, abyste vložili více peněz jinou metodou a vybrali je tímto způsobem. Pokud mají problém, měli by se ho pokusit vyřešit a způsob platby nepovažuji za velký problém.

Budu tedy čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Pokud jde o sportovní sázení. Snažím se dostat peníze ven stejným způsobem, jakým jsem je vložil, a je to nemožné. Teď mi říkají, že moje karta je na blacklistu, když ji používám denně a nemám problém. Připadá mi trapné, že mě žádají, abych vložil více peněz jiným způsobem, abych je mohl vybrat. Doufám, že mi pomůžete a najdete řešení.

Automaticky přeloženo:
dbragra
před 5 měsíci

Pokud se jedná o sportovní sázení, nejsme schopni pomoci, protože nemáme odborníky a dostatečný přehled.

Ale pokusím se Vám pomoci alespoň tím, že Vám poskytnu odkazy, kde můžete uplatnit reklamaci a pevně věřím, že Vám tam budou schopni pomoci.

Najdete je zde:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Držím ti palce a snad se to vyřeší. Mohl bych se znovu zeptat, kdyby vám řekli, abyste vložili jinou metodou, o jak velkém vkladu mluvíme? V případě nutnosti ověření způsobu je ověřovací záloha běžná. Zkusili jste také zjistit, proč by vaše karta měla být na černé listině?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Který odkaz, který jste zveřejnili, doporučujete pro jeho uplatnění? Nebo jsou všechny stejné?

No, záleží na způsobu vkladu, ale některým metodám elektronické peněženky a jiným metodám nevěřím. Myslím, že minimum na kartu je 5 EUR, ale mám jen jednu kartu a nechci, abych musel vkládat peníze jiným způsobem a pak si to nemohl vybrat.

Automaticky přeloženo:
dbragra
před 5 měsíci

Ano, chápu, že to nechceš riskovat, samozřejmě.

Co se týče odkazů, tak přesně nevím, který bude nejlepší, musíte prostě vyzkoušet. Možná na některých nenajdete dotyčné kasino, tak to nějak pořešíte. Samozřejmě to rozhodně zkuste, protože je lepší, když se někdo snaží pomoci, než nikdo.

Dejte mi vědět, jestli se rozhodnete pro nějakou jít a co se vám podařilo najít.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

A tady mi nemůžeš pomoci? Není tu nikdo z Paripesy, kdo by mi pomohl jako jiným lidem, kterým se stalo totéž?

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
dbragra
před 5 měsíci

No a co se týče sportovního sázení, tak jsme zatím nikomu nepomohli vyřešit jeho případ, protože takové stížnosti se zamítají. Nemáme odborníky, takže by to nebylo možné. 😥

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

dobrý večer jsem registrován v kasinu papesa po dlouhou dobu od 31/03/2023 nikdy jsem neměl žádné problémy s kasinem ani s výběry, ale nyní jsem vyhrál cenu 5000 a nemohu vybrat peníze, které říkají můj účet je omezen na výběry 100 eur za den a při jiných příležitostech jsem bez problémů provedl výběry 500 eur. Můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
martinspirescb34
před 3 měsíci

Dobrý den, řeklo vám také kasino, proč máte najednou takový limit na výběr, když jste ho předtím měli normálně? Přijde mi to dost divné a 5000 budete asi vybírat déle.

Také jsem si všiml, že jste otevřeli stížnost a to by byla dobrá odpověď na Dominikiny otázky.

Bylo by to možné?

Stačí kliknout zde . ⬅️

Taky počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno všem, takže jsem měl problém hrát na paripesa. Provedl jsem výběr ve výši 300,65 EUR pomocí dostupné metody, která byla přes sepa, protože u těch, které jsem vložil (tj. s kartou), mě to odmítlo.

Zde je tragédie žádost o výběr schválena, ale většinou peníze dorazí během několika minut a víc než cokoli ve znění IBAN jsem zkopíroval a vložil z webu banky a vložil jsem i slovo (iban) omluvte slovní hříčku.

Nyní mám na výběr dalších 400 eur, ale řekli mi, abych počkal alespoň 24 hodin a použil metodu, kterou jsem zaplatil. Ale dřív jsem to nedělal, je možné, že těch 300 eur nikdy nedorazí? Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Prosím o pomoc

Automaticky přeloženo:
Anonymized714
před měsícem

Ahoj, nemyslím si, že by ti peníze z předchozího výběru neměly přijít. Pokud máte problém a nemůžete vybrat, zkuste nejprve komunikovat s kasinem a uvidíte, co se stane a zda vám pomohou nebo poradí. Pokud se tak nestane a oni vás budou ignorovat a peníze nepřijdou, klidně se ozvěte a my se vám pokusíme pomoci.

Prozatím bych nebyl skeptický a byl trpělivý, protože kasinům dáváme také 14 dní na to, aby hráči poslali peníze.

Pokud se něco stane, určitě nám dejte vědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji za odpověď Dobrý den, již dříve jsem psal o převodu schváleném 28., nyní jsme 2. listopadu a ještě mi nebyl zaplacen! Mluvím o webu Paripesa.

Dali mi číslo jízdenky a řekli mi, ať počkám na specialisty, kteří jsou na případu 300,65.

Pak jsem teď vyhrál 2 tisíce eur a stalo se to samé, že s 300,65 jsem provedl 4 výběry po 500, což je maximum, které mi řeknou schváleno, ale nedají mi peníze, které mi řekli, abych počkal 24 hodin a pokud Nepřijímejte je, abyste znovu provedli proces, který jsem udělal pro 300,65...

Moje otázka zní, dorazí ke mně dříve nebo později těchto celkových 2300,65 EUR, nebo mě chtějí podvést? Sledovali jste další podobné zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky