Ahoj!
Děkuji za rychlou a úplnou odpověď.
Ano, zkontroloval jsem složku se spamem a není tomu tak.
Zpočátku, když jsem zahájil proces KYC, požadovali jasné kopie identifikační karty, pak to byla fotografie obličeje s kartou v ruce vedle obličeje a jejich e-mail s žádostí o to v druhé ruce (směšné), ale se vším jsem souhlasil a poslal to. Nakonec před týdnem odpověděli, že budou muset počkat na odpověď specialistů.
Den co den jsem to posiloval a odpovědí je vždy stejná kopie, že požadavky jsou analyzovány v pořadí a já musím čekat.
Poté počkám 14 dní a poté podám formální stížnost.
Děkuji moc za podporu
Hello!
Thanks for the quick and complete response.
Yes I have checked the spam folder and this is not the case.
Initially when I started the KYC process they requested clear copies of the identification card, then it was a face photo with the card in the hand next to the face and their email asking for that in the other hand (ridiculous) but I agreed with everything and sent it. In the end, a week ago, they replied that they would have to wait for a response from the specialists.
I've been reinforcing it day in, day out and the answer is always the same copy paste that requests are analyzed in order and I have to wait.
I will then wait the 14 days and then file a formal complaint.
Thank you very much for the support
Olá!
Obrigado pela rápida e completa resposta.
Sim tenho verificado a pasta de spam e não se trata dessa situação.
Inicialmente quando iniciei o processo de KYC solicitaram cópias nítidas do cartão de identificação, depois foi foto de rosto com o cartão na mão junto à cara e o email deles a pedir isso mesmo na outra mão (ridículo) mas concordei com tudo e enviei. No final, há uma semana, responderam que teria de aguardar resposta dos especialistas.
Tenho reforçado dia sim, dia não e a resposta é sempre o mesmo copy paste que os pedidos são analisados por ordem e que tenho de aguardar.
Vou então aguardar os 14 dias e depois preencho queixa formal.
Muito obrigado pelo apoio
Automaticky přeloženo: