Hm, to je podle mě zvláštní. Nemyslím si, že by správné kasino mělo způsobovat takové problémy. Takže podle toho, co jsi napsal, ti neposkytli žádnou jinou platební metodu, že?
Stížnost je stále otevřená a rád bych viděl odpověď kasina, pokud ji poskytne.
Jste stále v kontaktu s kasinem? Kromě toho, co jsi zmínil, řekli ti ještě něco jiného, nebo je to stejná stará písnička?
Vím, že je otravné pořád čekat, ale jak jsem řekl, chyba může být na straně poskytovatele, a proto může i kasino čekat na reakci a řešení situace.
Pokud se něco změní, dejte nám vědět. 🙂
Hm, that's strange in my opinion. I don't think a proper casino should have to cause problems like that. So based on what you wrote, they didn't provide you with any other payment method right ?
The complaint is still open and I would like to see the casino's response, if they provide one.
Are you still in communication with the casino ? Apart from what you mentioned, have they told you anything else, or is it the same old song ?
I know it's annoying to keep waiting, but as I said, there might be a fault on the provider's side, and therefore the casino can also wait for a response and a solution to the situation.
Let us know if anything changes. 🙂
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: