Nemám podobnou zkušenost, ale díval jsem se na stížnosti a minule se jednomu hráči podařilo vyřešit jeho problém. Zajímalo by mě, co mohlo trvat tak dlouho, když říkáte, že stažení bylo schváleno. Osobně, pokud dostanu radu, že musím proces předělat, udělám to, ale ne mockrát. Nevidím smysl. Jakou platební metodu používáte?
Nevím, jestli ti to skutečně zaplatí.
Každopádně z toho, co jste napsal ve svém příspěvku, jsem viděl, že se věci pohnuly kupředu a pokud nedostanete peníze, pokusíme se vám pomoci.
Ale doufám, že to nebude potřeba.🙂
I haven't had similar experiences but I have looked at the complaints and last time a player managed to solve his problem. I'm wondering what could have taken so long if you say the withdrawal was approved. Personally, if I get advice that I have to redo the process, I will do it, but not many times. I don't see the point. What payment method do you use?
I don't know if they'll actually pay you.
Anyway, I have seen, from what you wrote in your post, that things have moved forward and if you don't get the money we will try to help you.
But I hope it won't be necessary.🙂