DomůFórumKasinaParadise 8 Casino - všeobecná diskuze

Paradise 8 Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

10 822 zobrazení 34 odpovědí |
před 4 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
cobra562 příspěvek smazal/a
cobra562
před rokem

Mohu se však zeptat, co máte na mysli "coinbase"? teď si nejsem jistý. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
cobra562 příspěvek smazal/a
cobra562
před rokem

Přeji vám samozřejmě hodně štěstí a dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poznámka: Jsem si vědom/a délky tohoto komentáře a omlouvám se za ni. Vezměte prosím v úvahu rozsah situace.


Chtěl jsem zde podat aktualizaci v naději, že se mi podaří přimět pár očí mimo Michala, aby situaci posoudil, nebo že se mi podaří přimět Michala, aby situaci posoudil v plném rozsahu. Jsem si vědom toho, že osoby mimo oficiální tým pro vyřizování stížností mohou mít omezené pravomoci k jakémukoli jednání, ale možná ten, kdo si tohle přečte, si na to může dát pozor někomu relevantnímu. Michal, vzhledem k omezenému množství času, který se danému tématu věnoval, prezentoval svůj postoj jako neřešitelný, takže mi odpusťte, že jsem se na něj hned neobrátil.


Odteď budu kasino Paradise 8 a jeho sesterskou stránku ThisIsVegas označovat jako TIV.


Nejprve velmi stručné shrnutí mé situace. TIV zabavila mému zůstatku 111 758 dolarů. Kromě toho jsem jednoznačně vznesl tvrzení, že v turnajích, které pořádali, zfalšovali výsledky, což jsem podrobně vysvětlil a poskytl jsem k tomu značné množství důkazů a dokumentace. TIV zabavila mých posledních 31 608 dolarů s odůvodněním, že jsem na ně podal veřejné stížnosti. Navíc tvrdí, že jde o pomluvu. Podrobnosti týkající se této situace by byly příliš dlouhé na to, abych je ve vyhrazeném prostoru opakoval. Proto uvádím příslušný odkaz pro správné shrnutí předchozích podrobností:


https://www.gamblingforums.com/threads/issues-at-thisisvegas-paradise-8-80-150-revoked.26683/

(Pokud máte zásady proti odkazům a stáhnete je, měl by být odkaz na ně stále zaznamenán.)


Neočekávám, že si před další odpovědí přečtete celý příspěvek, ale myslím, že letmý pohled na něj by byl vhodný k tomu, abyste si udělali představu o rozsahu stížnosti, kterou jsem proti TIV podal. Podal jsem zde proti TIV tři samostatné stížnosti, které Michal všechny zamítl. O tom později.


Než jsem zde podal svou třetí stížnost, podrobně jsem o situaci informoval na Casinomeisteru:

https://www.casinomeister.com/forums/threads/serious-issues-at-casino-111-758-of-my-balance-revoked.102103/


Mezi komentáři k tomuto příspěvku proti TIV byly například „To je klidně možná nejhorší kasino, o jakém jsem kdy slyšel" a „Zdá se, že je to odporná a nechutná skupina". Na jejich obranu se neobjevily žádné komentáře. Pokud jde o samotný Casinomester, jeho oficiální veřejná reakce, kromě „TIV je proslulé tím, že ignoruje stížnosti hráčů, takže jsme mu stejně nemohli moc pomoci", zněla zřejmě takto:


-Stránka nemá licenci

- Mají jedny z nejdravějších podmínek, jaké jsem kdy viděl - limit výběru 500 dolarů týdně u základní úrovně, žetony zdarma poškozují zůstatky v hotovosti, 10násobný limit výběru u mírných vkladů, poplatky za výběr přes 10 dolarů, zůstatky propadají po 90 dnech neaktivity.

- Stránky a stránky a stránky pravidel, která mohou použít k odebrání vašeho zůstatku, včetně jednoho, které zmiňujete: „Pokud kasino kdykoli objeví aktivní nebo minulou stížnost/spor/kritiku na veřejném fóru, blogu nebo jakémkoli jiném typu webových stránek." (a v tomto ustanovení ani neuvádí jejich vlastní stránky, takže se počítá jakákoli vágně negativní zpětná vazba od komunity).

... a šok a hrůza, když jste něco vyhráli, ukradli vám peníze. Není to hazard, je to podvod... a vy jste byli zmláceni jako údený zvěř. Pokud je to až moc dobré na to, aby to byla pravda...

Celý váš argument vyžaduje podklad, že druhá strana jedná s určitou mírou dobré víry. Pokud ne – a připomeňme si, že nemají vůbec žádnou licenci – pak jejich záměrem bylo vás nalákat, přimět vás k vkládání peněz a hraní o ceny, které nemají v úmyslu ocenit.



Tato odpověď se mýlila v části o licencování. V době, kdy jsem tam hrál, měli licenci. Byla také trochu zjednodušující, rozhodně neúplná a vzhledem k předchozí historii pravděpodobně navržená tak, aby si na mě také dala pár šancí. Nicméně ve spojení s dalšími komentáři, některé prostřednictvím soukromých zpráv, se zdá velmi pravděpodobné, že Casinomeister nekupoval pozice TIV.


TIV na tento příspěvek nereagoval. Místo toho, když jsem na ně podával třetí stížnost zde na Casino Guru, odkázali Michala na můj předchozí příspěvek na Casinomeister. Tento byl namířen proti kasinu Slotastic. Na konci bylo napomenutí od hlavního administrátora Casinomeister Maxe Draymana. Michal mi citoval následující úryvky a prohlásil, že můj případ již nebude posuzovat:


Ano, zdá se, že to je u tvých příspěvků pravidlo: říkáš něco, co není pravda – obvykle tvrdíš, že jsi obětí něčeho – a když jsi opraven podpůrnými důkazy, říkáš: „Nesnažil jsem se naznačit bla bla bla".

a

Myslím, že kdybyste se vyhnul přístupu „těžce udělaných věcí" a hned od začátku se trochu přiblížil pravdě, tak by k takovým „nedorozuměním" docházelo mnohem méně často. Také by váš čas zde nebyl tak plný napětí, které nevyhnutelně vyplývá z toho, že musíme neustále sledovat vaše příspěvky, abychom vyvrátili vaše falešná tvrzení a sobecké zkreslování faktů.

.....

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pro kontext, posledních 19 let jsem byl profesionálním hráčem na plný úvazek a s velkým objemem her. Jak se dalo očekávat, docházelo ke konfliktům. Postupem času jsem na Casinomeister nashromáždil 8 formálních stížností. V reálném čase s těmito stížnostmi nebyly žádné problémy. Když si však Max Drayman nakonec zhodnotil, kolik stížností jsem nashromáždil, došlo k výrazné změně v jeho chování vůči mně. Nelíbilo se mu, že jsem jeho stránky používal výhradně k tomu, abych se pokusil získat páku ve stížnostech, a že jsem někdy zveřejňoval příspěvky na více než jedné webové stránce ve snaze tuto páku rozšířit. Ve svém příspěvku na Slotastic jsem odpověděl, což považoval za překročení hranice, a v podstatě jsem řekl, že by mohlo být dobré být ve svých příspěvcích mírně provokativní, protože by to vyvolalo reakce, které by zvýšily počet zhlédnutí, což by zvýšilo vaši páku proti kasinu, pokud byste uvedli legitimní argument. Asi jsem to neměl říkat. Přesto jsem Draymanovy komentáře hluboce odmítl, protože jsem je považoval za naprosto nepravdivé a za produkt reakční a povrchní analýzy. O ničem jsem nelhal. Stížnosti, které jsem podával, byly podstatné, legitimní a učiněné jako poslední možnost. Navíc zůstává dost nejasné, na co se vůbec odvolával (stále to odmítá objasnit). Vzhledem k tomu, že Max Drayman vlákno uzavřel a neumožnil žádnou možnost veřejné reakce, původně jsem se rozhodl od těchto komentářů prostě odstoupit, protože byly na konci stížnosti, kterou jsem již nestíhal.


Vzhledem k tomu, že tyto komentáře byly opět relevantní, kontaktoval jsem Maxe Draymana a vysvětlil mu situaci. Požádal jsem ho o intervenci, protože to bylo použito k očištění kasina, které podle mého názoru považuje za vinné. Chvíli váhal s tím, že o tom „přemýšlí". Nakonec zaujal stanovisko, že nic neudělá, protože „bych neocenil, kdyby nám CasinoGuru říkalo, jak máme podnikat, takže jim nebudu říkat, jak mají podnikat oni." Připomněl jsem mu, že existuje spousta věcí, které by mohl říct a které by CasinoGuru nepoškodily, a že bych měl dostat šanci reagovat na jeho útoky a že vymazal některá nejzákladnější a jinak nesouvisející fakta z mého příspěvku na TIV jen proto, že jsem zmínil, že mě AskGamblers „vyhodili" (jediné slovo, kterého lituji) licenční komisi, což on pochopil jako útok proti nim. Nedostal jsem nic víc než „Ne".


Pokud jde o další krok, chci zdůraznit, že se jednalo o absolutně poslední možnost a že jsem udělal vše, co jsem mohl, abych našel přijatelnější řešení, ale nakonec jsem Casinomeisteru řekl, že pokud neodstraní jejich komentáře, podám žalobu pro pomluvu, aby byly odstraněny násilím. Koneckonců, nechtěl jsem dostat 111 000 dolarů, kasino očistit a navíc mě označit za lháře. Několikrát jsem jim poslal e-mail s velmi důkladnými vyvráceními obvinění, která proti mně vznesli, a nabídl jsem velmi štědré podmínky pro odvolání, aby bylo viditelné pouze pro příslušné strany. Můj účet byl okamžitě a bez předchozího upozornění zablokován. Max Drayman a bývalý majitel Bryan Bailey odmítli s ním diskutovat, kromě toho, že Casinomeister je plně izolován, protože můj účet je „anonymní", že komentáře neodstraní, pokud jim to nenařídí jeden z jejich právníků, a občas se dopustili urážek. Tuto reakci jsem považoval za projevenou ve zlé víře. Tak především, jejich obhajoba s „anonymním účtem" prostě nebyla pravdivá a já jsem měl podezření, že to věděli a jen to používali jako odstrašující prostředek. Moje identita by byla kontextově zřejmá všem zúčastněným stranám. Jednoduché čtení zákonů příslušné jurisdikce umožňovalo pouze několik ustanovení o imunitě, z nichž žádné se na Casinomeistera nevztahovalo. Navíc tento argument nebyl pravdivý ani na úrovni zdravého rozumu a žádný z právníků, kteří se případem zabývali, tuto myšlenku nepodpořil, včetně samotného Casinomeistera.


V reakci na můj dopis s žádostí o zastavení jednání, po několikatýdenním otálení po uplynutí původní lhůty stanovené mým právníkem, Casinomeister neřekl nic víc, než že provedli „vyšetřování", které „odhalilo", že jsem podal 8 stížností, že jsem se dopustil několika (blíže neurčených) porušení pravidel fóra a že nebudou spolupracovat. Jinými slovy, cítili, že nemají motivaci se zapojovat, dokud jim neukážu, že jsem ochoten nést náklady na formální soudní spor a prokázat, že takový dopis nebyl blafovací taktikou.


Snažil jsem se pokračovat v soudním sporu, ale můj právník se rozhodl mě vyřadit z řad klientů. Nikdy mi neuvedl žádný důvod. Mám podezření, že jsem pro něj nebyl dostatečně poslušným klientem, nebo že se nechtěl ujmout mediálního konglomerátu, jako je Gentoo Media, nebo že se pro takový případ necítil kompetentní a myslel si, že na dopise s žádostí o zastavení činnosti snadno vydělá peníze.

....

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nepodařilo se mi najít jiného právníka. Casinomeister byla německá společnost, ale nedávno ji koupila společnost Gentoo Media. Tím se jurisdikce změnila na Maltu. Připravoval jsem se na pokus o postup v německém právním systému a o nedávné akvizici jsem se dozvěděl až o několik měsíců později. To věci dost zdrželo. Malta je zároveň velmi malá jurisdikce, která se zaměřuje na velmi specifická témata. Nedokážu vám popsat, jak frustrující bylo najít právníka, který by byl vstřícný. Skutečnosti případu se ukázaly jako většinou nepodstatné. Většina právníků na mé e-maily zpočátku nereagovala, nebo se nezabývala případy pomluvy, nebo byla na delší dovolené, nebo navrhovala online konzultaci a pak mě trvale ztratila v okamžiku, kdy jsem zmínil, že můj primární počítač má externí monitor bez kamery a že bych raději komunikoval e-mailem. Jeden právník mi vyměnil několik e-mailů, uvedl nějaké počáteční poplatky (které jsem byl ochoten zaplatit) a pak prostě nevysvětlitelně zmizel z povrchu zemského, co se týče komunikace, s výjimkou jedné nebo dvou krátkých, zmatených odpovědí. Právník, kterého se mi podařilo sehnat kvůli žádosti o zastavení jednání, měl překvapivě chybějící komunikaci. Všechno fungovalo ve velmi krátkých časových rámcích. Zkrátka jsem nenašel právníka, který by dokázal něco dotáhnout do konce, a jsem z toho frustrovaný. Chtěl jsem vyhrát nejen pro sebe, ale i proto, abych Casinomeisterovi neukázal, že pokud by chtěl, může své uživatele beztrestně ovládat. Také jsem chtěl předložit nějaká podepsaná čestná prohlášení k tomuto tématu. Místo toho mám podezření, že mě Casinomeister nyní vnímá jako jakéhosi náhodného člověka, který se jen tak valí do prázdných výhrůžek. Přesto jsem se rozhodl, že bude efektivnější zkusit s vámi, Casino Guru, znovu komunikovat, navzdory všemu s úmyslem obnovit hledání právníka pouze v nezbytně nutném případě.


Sečteno a podtrženo, od té doby, co jsem v lednu 2023 poprvé došel k závěru, že TIV falšuje výsledky turnajů, se už asi 32 měsíců snažím zorientovat v situaci, kdy od nich dostanu své peníze. Nemáte tušení, jak frustrující je procházet si v hlavě stále do detailů stejné argumenty a věnovat tak puntičkářskou péči své prezentaci, jen abyste za veškeré své úsilí dosáhli negativních výsledků, a to vše od minimálně investovaných a minimálně zkoumajících protistran. Nevadilo by mi, kdyby Casino Guru nechtěl věnovat čas řádnému vyhodnocení případu. To by bylo pochopitelné. V reakci na Michala: ano, jsem si velmi dobře vědom toho, že vyřizování vašich stížností je bezplatná služba. Co mi vadí, je to, že vynáší verdikt, aniž by zvládl veškerý obsah. V takové situaci by vůbec neměl vynášet verdikt. Alespoň AskGamblers měli dost rozumu na to, aby se vymanili ze situace, kterou nechtěli řešit, tím, že mě přesměrovali na blíže neurčenou licenční radu, i když pravděpodobně věděli, že taková věc nemá žádnou reálnou šanci čehokoli dosáhnout. TIV zvedla spoustu prachu. Musel jsem se vypořádat s vágními nařčeními, u kterých jsem byl nucen hádat, odkud pocházejí. Michal by měl očekávat poněkud dlouhé odpovědi, zvláště vzhledem k množství peněz, o které se jedná.


Nejvíc mě mrzí, že jsem se při řešení této situace nezmínil o zfalšovaných výsledcích turnajů při vyřizování mé původní stížnosti zde v Casino Guru (kromě případné zmínky o sekci „B", kterou jsem nezačal). Důvod byl jednoduchý. I kdybych dokázal přesvědčit Casino Guru TIV, že si výsledky turnajů zfalšuje, z toho by se reputace TIV nikdy nemohla vzpamatovat. Vzhledem k tomu, že jsou kasinem, které by něco takového vůbec udělalo, by pro ně dávalo větší smysl, kdyby mě v případě takového obvinění prostě usvědčili, protože by to jejich reputaci jen nepatrně poškodilo. Místo toho jsem cítil, že by dávalo větší smysl si prostě stěžovat, že přestali provádět platby, protože by se něco takového mohlo bez upozornění obnovit. Nemyslel jsem si, že bych tu stížnost mohl prohrát. Při zpětném pohledu jsem měl předem vést soukromou komunikaci s důrazem na diskrétnost, abych své argumenty sdělil Michal a poté všemu porozuměl ve správném kontextu. Místo toho jsem se setkal se specialistou na stížnosti, který byl podezřívavý, když jsem k tomuto tématu předložil svůj případ, a rozhodl se to ignorovat. Jeho oficiálně vyjádření znělo: „Navzdory jeho podrobnému popisu a ochotě poskytnout dokumentaci jsme museli stížnost uzavřít, protože se jednalo o opětovné podání dříve zamítnutého problému, jelikož náš systém neumožňoval podání více stížností na stejný případ." Nejsem tu proto, abych útočil na integritu vašich stránek, ale je třeba říci, že toto vysvětlení je nesmysl. Michal se navíc v mé první stížnosti mylně vyjádřil.

....

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Michal se navíc v mé první stížnosti špatně vyjádřil. Mám podezření, že mu TIV ukázal jednu nebo dvě věci (věci, které bych si byl jistý, že bych jim mohl vysvětlit, kdybych k tomu měl příležitost) a on se do sebe uzavřel. Obvinil mě z pomluvy a neupřesnil, o jakou pomluvu se jedná.


Pokud si TIV skutečně myslí, že je pomlouvám, moje odpověď je, že by na mě měli podat žalobu pro pomluvu. Upřímně řečeno, uvítal bych to. Prohráli by a potvrdilo by to mé stanovisko. Pevně ​​tomu věřím.

Automaticky přeloženo:
m6802
před 3 měsíci

Dobrý den, chápu, že se jedná o rok starou stížnost. Myslím, že by bylo prospěšné ji zde uvést, aby si každý mohl přečíst jak vaše příspěvky, tak i stížnost.

https://casino.guru/complaints/paradise-8-casino-player-s-account-was-frozen-and

Konec:

„Vážený/á mcd6802,"

Zaprvé jste opět odpověděl poměrně rozsáhlým textem, kde jste se „dotkl" několika bodů. Po jeho důkladném přečtení a „odstranění" všech vašich osobních pocitů a domněnek je podstatné (pokud tomu správně rozumím), že jste si nadále stěžoval na svůj případ This Is Vegas na různých fórech a webových stránkách, a jakmile tým kasina nabyl dost a varoval vás, že pokud nepřestanete „pomlouvat" a „falešně je obviňovat", začnou pokračovat a začnou jednat s použitím článku 11.10, jak vás jasně informovali.

Naše trpělivost došla a nyní žádáme zákazníka, aby neprodleně odstranil veškeré příspěvky obsahující neopodstatněná podezření a „tušení", která poškozují naši pověst neopodstatněnými tvrzeními. Nedodržení tohoto pokynu bude mít za následek eskalaci této záležitosti v souladu s článkem 11.10 našich obchodních podmínek, který se zabývá zneužitím účtů. Mezi možné důsledky patří ukončení účtu, zabavení výher a odmítnutí služeb.

Vážíme si vaší pozornosti věnované této záležitosti.

S pozdravem

A teď jste podal další stížnost, že tým kasina zmrazil 31 608 dolarů a nezpracovává další výběry? Zajímalo by mě, proč vás to překvapuje?

Zkontroloval jsem (přiznávám, že jsem nečetl všechny komentáře a příspěvky, protože jich je mnoho) fóra a webové stránky, kde jste sdílel odkazy, a v podstatě se na vaši stranu nikdo nepostavil, což mě znovu nutí přemýšlet, kde by mohl být problém.

K poslední části vašeho předchozího příspěvku se vyjadřovat nebudu, protože si myslím, že to za to nestojí. Bez ohledu na vysvětlení budete stále vidět jen svůj názor.

Jedna věc, kterou bych rád zdůraznil, je, že jste se na naše fórum pro stížnosti obrátil svobodně a podal jste svou stížnost.

My v Casino Guru se snažíme hráčům pomáhat tím, že pokud možno řešíme problémy mezi hráči a kasiny, a tuto službu nabízíme zdarma. Casino.guru je nezávislý zdroj informací o online kasinech a online kasinových hrách a působí jako mediátor při řešení sporů mezi hráči, který není kontrolován žádným provozovatelem hazardních her.

Ačkoli jsme se vám snažili pomoci, naše rozhodnutí o zamítnutí vaší stížnosti bylo učiněno až po shromáždění informací od obou stran a poskytnutí dostatečného vysvětlení našeho rozhodnutí.

Pro všechny, kteří se chtějí dozvědět více, je zde první stížnost: https://casinoguru-en.com/this-is-vegas-casino-player-faces-lengthy-delay-in

S ohledem na to všechno mohu uznat, že současný postup kasina nemusí být ideálním přístupem, a naše rada kasinům je používat taková pravidla až v krajním případě. Vzhledem k okolnostem, které vedly k tomuto rozhodnutí, ale mohu soucítit s týmem kasina poté, co je vaše různá obvinění přiměla k tomu, aby zbývající prostředky nevypláceli.

A ano, využiji argument pro stížnosti od Casinomeistera, protože pěkně shrnuli, jak se zdá být váš modus operandi:

Ano, zdá se, že to je u tvých příspěvků vzorec: říkáš něco, co není pravda – obvykle tvrdíš, že jsi obětí něčeho – a když jsi opraven podpůrnými důkazy, říkáš: „Nesnažil jsem se naznačit bla bla bla".


Myslím, že kdybyste se vyhnul přístupu „těžce udělaných věcí" a hned od začátku se trochu přiblížil pravdě, tak by k takovým „nedorozuměním" docházelo mnohem méně často. Také by váš čas zde nebyl tak plný napětí, které nevyhnutelně vyplývá z toho, že musíme neustále sledovat vaše příspěvky, abychom vyvrátili vaše falešná tvrzení a sobecké zkreslování faktů.

Když jsme zamítli váš předchozí případ týkající se kasina This is Vegas, kasino mělo platnou licenci Curaçao/Antilefon. Zdá se však, že se tato situace změnila. Podle našeho šetření ani This is Vegas, ani Paradise 8 Casino v současné době nevlastní platnou licenci. V důsledku toho neexistuje žádný úřad pro hazardní hry, kterému byste mohli svou stížnost dále eskalovat. I kdybyste se tak však stalo, je důležité poznamenat, že nemůžeme zpochybnit skutečnost, že kasino pouze dodržovalo svá stanovená pravidla.

Bohužel, po shromáždění všech potřebných informací jsme nuceni tuto stížnost zamítnout. Je nám líto, že jsme vám s touto stížností nemohli pomoci, ale neváhejte nás v budoucnu kontaktovat, pokud narazíte na jakékoli jiné (nesouvisející s tímto ani s vaším předchozím případem) problémy s tímto nebo jakýmkoli jiným kasinem a my se vám budeme snažit co nejlépe pomoci.


S pozdravem,

Michal

Kasinový guru"



Myslím, že k tomu není nutné přidávat svůj vlastní názor.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můžete potvrdit, kolik jste toho osobně přečetl? Jsem si dobře vědom Michalovich komentářů a již jsem poskytl rozsáhlý protiargument k tomu, co zde napsal. Kdybych se obtěžoval vše bod po bodu rozebrat v reakci na jeho tvrzení z této pasáže, zvážil byste to? Michal je v tom všem vyloučený. Je jediný, kdo TIV podporuje.

Automaticky přeloženo:
m6802
před 3 měsíci

"Domnívám se, že není nutné k tomu přidávat svůj vlastní názor."

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, vím, že jste to řekl. Naléhavě vás prosím jako prosebník plně sklonený k kolenům. V mém posledním příspěvku jsem Michalova rozhodnutí téměř okamžitě uznal. Zveřejnil jsem to s očekáváním, že si budete vědomi Michalových rozhodnutí jako výchozího bodu pro dialog, nikoli jeho konce. Podřizujete se příslovečné autoritě, která by to měla vědět. Nemyslím si, že by to bylo zde vhodné, protože Michalův názor je mezi ostatními autoritami, které se daným tématem zabývaly, menšinový, i když nejdůležitější. Chápu udržování solidarity mezi personálem vašeho webu a prezentování jednotné fronty. Chápu, že možná máte motivaci nevystoupit z pozice. Mějte však prosím na paměti závažnost situace. To přesahuje rámec toho, zda já osobně dostanu zaplaceno. Zkuste si uvědomit, že pokud mám pravdu, toto kasino by představovalo vážné bezpečnostní riziko pro ostatní lidi. Proto doufám, že se sami podíváte, k jakým závěrům byste dospěli nezávisle. Věřím, že takový způsob smýšlení by posílil Casino.guru jako robustní web. Strávil jsem spoustu času sestavením svého případu a čtení zabere mnohem méně času než psaní.

Automaticky přeloženo:
m6802
před 3 měsíci

Je mi líto, ale musím jasně uvést, že tu nejsem od toho, abych revidoval proces vyřizování stížností ani jejich výsledky; proto jsme tu jen já a vy a naše názory na věc. Nemám tušení, co jste myslel tím „Úpěnlivě vás prosím jako prosebně skloněný na kolenou". A upřímně si nemyslím, že by to vykreslovalo nějakou významnou informaci, která by mohla někdy změnit tak starou stížnost.

Je mi líto, že se cítíte nespokojený/á. Mějte se hezky.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Z vaší odpovědi usuzuji, že jste si přečetl jen velmi málo z více než 15 000 znaků, které jsem napsal před týdnem. Je tam spousta relevantních informací a v obsahu, na který se odkazuje, které Michal nezohlednil. Tato situace trvá již rok. Když jsem řekl: „Naléhavě vás prosím jako prosebně skloněný na kolenou," jen jsem vás naléhal, abyste si sami sebe pořádně přečetli a udělali si vlastní závěry.


Abych byl upřímný, existují lidé, kteří by si tvé formulování věcí vyložili jako oklikou zdvojnásobení Michalovy kritiky a zároveň se snahu prezentovat jako neutrální strana. Zahrnul jsi pouze Michalovy útoky. Nezmínil jsi, že mi nebyla dána možnost reagovat. Nezmínil jsi, že Michal, jak sám přiznal, moc obsahu nepřečetl. Nezahrnul jsi nic dalšího z dialogu v té stížnosti ani z předchozích dvou stížností. Nebyl jsi otevřený nevyhnutelnému odvolání, které mělo být podáno. Nejsem schopen uvěřit, že jsi bezmocný jednat, i kdybys chtěl. Je pro mě těžké uvěřit, že spolu zaměstnanci Casino Guru nekomunikují mimo záznam.

Znovu vás žádám o trochu času. Nedokážu dostatečně vyjádřit, čím jsem si prošel.

Automaticky přeloženo:
m6802
před 3 měsíci

Ještě jednou: Nejsem v pozici, abych prošetřoval rozhodnutí svých kolegů ohledně postupu při vyřizování stížností. Prosím, respektujte to. Snažím se vám to vysvětlit po celou dobu. Máte pravdu, nejsem obeznámen s podrobnostmi všech příspěvků ani komunikace a nemohu se do toho ponořit hlouběji, protože stížnost vidím pouze stejně jako vy, bez dalších souborů nebo e-mailů. Proto vám nemohu nijak dále pomoci.

Rozhodnutí bylo učiněno a nelze jej změnit. Upřímně řečeno, i bez přečtení každého jednotlivého příspěvku je mi vaše chování a rozpory stejně jasné jako Michalovy. Nemůžeme vás podpořit, pokud jednáte proti svým vlastním tvrzením. To je hlavní část problému. Najít spravedlivé řešení nebo určit, kdo se choval hůř, bylo podle mého názoru nemožné. Abych byl upřímný, proces vyřizování stížností pro mě byl z velké části šarádou.

S Michalem jsem o tomto případu nikdy nemluvil.

Váš případ byl plně posouzen a nyní je uzavřen. Toto fórum není určeno k probíhajícím debatám ani opakovaným odvoláním ohledně této stížnosti.

Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pokud máte chuť si to vůbec nepřečíst, berte tento příspěvek jako závěrečné prohlášení...



S veškerou úctou a s ujištěním, že jsem nechtěl, abychom byli v konfliktních vztazích. Je snadné dělat prohlášení, když jste v mocenské pozici, kde tato prohlášení nemusíte dokazovat. Vždycky se můžete ponořit hlouběji, pokud byste chtěli. Rozhodnutí lze vždy změnit. Najít spravedlivé řešení nebo určit, kdo se choval „hůř", je vždy možné. Pokud jde o mé „chování" nebo „rozpory", nebo že „jednám proti svým vlastním prohlášením", nebo že proces vyřizování stížností je „šaráda", předpokládám, že všechna tato prohlášení jsou záměrně vágní. Mohu se jen dohadovat, na co narážíte, a budu se informovaně domnívat, že tyto komentáře pramení z toho, že útoky TIV nebo Michala berete jako něco blízkého evangelijní pravdě.


Souhlasím s vámi, že další rozhovor s vámi na toto téma pravděpodobně nebude produktivní. Od začátku jste nebyl otevřený tomu, co jsem řekl. Uvedl jste několik komentářů, z nichž mohu usoudit, že nerozumíte základním aspektům mých stížností. K věci jste dodal svůj vlastní názor. Přesto jistě chápu váš postoj, že nechcete dělat práci, která by byla vyžadována. Odpusťte mi, pokud se mi zdá, že to byla hlavní síla vaší reakce a/nebo že máte sklon přiklánět se ke specialistovi na stížnosti Casino Guru. Odpusťte mi, pokud si nemyslím, že mezi oběma stranami byla dosažena rovnováha specifičnosti.


Formálně znovu otevřu svou stížnost, abych provedl příslušné aktualizace a zřejmé reakce, které bych učinil, kdybych se nerozhodl nejprve jednat s Casinomeisterem. Budu se informovaně hádat, že Michala znovu kontaktuji a/nebo že na tuto stížnost bude uplatněn předpojatý přístup bez ohledu na její opodstatněnost. Michal velmi nenápadně naznačil, že s případnými budoucími odvoláními bude nakládáno s předsudky.


V mém soudním řízení proti Casinomeisterovi v této věci si byl Casinomeister vědom všech Michalových komentářů, na které jste se odvolal. Mohu vás ujistit, že se na ně nezmínil. Pokud jde o vás, rozporuplné hodnocení Casinomeister zůstalo nezmíněno. Upřímně řečeno, i kdybych vyhrál stažení pod plnou právní kontrolou, tyto stránky ve mně silně vyvolávají dojem, že by něco takového zde stejně nemělo žádnou váhu (komentář k tomu by byl oceněn).


Prohlásím, že za mých 19 let jako profesionálního hráče na plný úvazek představuje TIV / Paradise8 podle mého názoru nejzákeřnější kasinovou skupinu, se kterou jsem kdy jednal, a že shromažďuji informace z velmi velkého vzorku.




Mimochodem, u webu jako Paradise 8, který je jedním ze čtyř v podstatě identických skinů, si myslím, že by bylo vhodné pokusit se najít způsob, jak mezi nimi propojit jakékoli vazby.

Automaticky přeloženo:
m6802
před 3 měsíci

Děkuji za váš poslední příspěvek! Dokonale ilustruje, proč byla stížnost vůbec zamítnuta. Čím více píšete, tím jasnější je, že se nejedná o fakta, ale o nekonečné debaty. Nebudu se do toho dále zapojovat. Po 19 letech jako „profesionální hráč na plný úvazek" se zdá, že největší jizvy pramení z toho, že člověk nikdy nebyl schopen přijmout rozhodnutí.

Nemám tušení, jak je Casinomeister zapojen do případu Casino Guru, a na základě celé této konverzace je mi to jedno. Všechno překrucujete do emocionálního sporu zahaleného do odmítnutí. To zcela podkopává jakýkoli teoreticky věrohodný argument, který byste mohli mít.

Měj se dobře.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Vzhledem k tomu, že Casinomeister byl zmíněn již několikrát, bych tak rychle neproklamoval, že nevíte, jak se do toho chovají. Alespoň jsme se dohodli, že tuto konverzaci ukončíme.

Automaticky přeloženo:
m6802
před 3 měsíci

Dobře, nechám to být.

Jen upozornění pro všechny, kdo to čtou: toto kasino má nízké bezpečnostní skóre, takže je asi moudré se mu vyhýbat, dokud si to nevyřeší. Neberte tuto konverzaci jako znamení, že je tam všechno v pořádku. Není to:

https://casino.guru/paradise-8-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Omlouvám se, myslel jsem si, že by bylo rozumné tuto poznámku přidat.

Děkuji a mějte se dobře!



Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.