Poznámka: Jsem si vědom/a délky tohoto komentáře a omlouvám se za ni. Vezměte prosím v úvahu rozsah situace.
Chtěl jsem zde podat aktualizaci v naději, že se mi podaří přimět pár očí mimo Michala, aby situaci posoudil, nebo že se mi podaří přimět Michala, aby situaci posoudil v plném rozsahu. Jsem si vědom toho, že osoby mimo oficiální tým pro vyřizování stížností mohou mít omezené pravomoci k jakémukoli jednání, ale možná ten, kdo si tohle přečte, si na to může dát pozor někomu relevantnímu. Michal, vzhledem k omezenému množství času, který se danému tématu věnoval, prezentoval svůj postoj jako neřešitelný, takže mi odpusťte, že jsem se na něj hned neobrátil.
Odteď budu kasino Paradise 8 a jeho sesterskou stránku ThisIsVegas označovat jako TIV.
Nejprve velmi stručné shrnutí mé situace. TIV zabavila mému zůstatku 111 758 dolarů. Kromě toho jsem jednoznačně vznesl tvrzení, že v turnajích, které pořádali, zfalšovali výsledky, což jsem podrobně vysvětlil a poskytl jsem k tomu značné množství důkazů a dokumentace. TIV zabavila mých posledních 31 608 dolarů s odůvodněním, že jsem na ně podal veřejné stížnosti. Navíc tvrdí, že jde o pomluvu. Podrobnosti týkající se této situace by byly příliš dlouhé na to, abych je ve vyhrazeném prostoru opakoval. Proto uvádím příslušný odkaz pro správné shrnutí předchozích podrobností:
https://www.gamblingforums.com/threads/issues-at-thisisvegas-paradise-8-80-150-revoked.26683/
(Pokud máte zásady proti odkazům a stáhnete je, měl by být odkaz na ně stále zaznamenán.)
Neočekávám, že si před další odpovědí přečtete celý příspěvek, ale myslím, že letmý pohled na něj by byl vhodný k tomu, abyste si udělali představu o rozsahu stížnosti, kterou jsem proti TIV podal. Podal jsem zde proti TIV tři samostatné stížnosti, které Michal všechny zamítl. O tom později.
Než jsem zde podal svou třetí stížnost, podrobně jsem o situaci informoval na Casinomeisteru:
https://www.casinomeister.com/forums/threads/serious-issues-at-casino-111-758-of-my-balance-revoked.102103/
Mezi komentáři k tomuto příspěvku proti TIV byly například „To je klidně možná nejhorší kasino, o jakém jsem kdy slyšel" a „Zdá se, že je to odporná a nechutná skupina". Na jejich obranu se neobjevily žádné komentáře. Pokud jde o samotný Casinomester, jeho oficiální veřejná reakce, kromě „TIV je proslulé tím, že ignoruje stížnosti hráčů, takže jsme mu stejně nemohli moc pomoci", zněla zřejmě takto:
-Stránka nemá licenci
- Mají jedny z nejdravějších podmínek, jaké jsem kdy viděl - limit výběru 500 dolarů týdně u základní úrovně, žetony zdarma poškozují zůstatky v hotovosti, 10násobný limit výběru u mírných vkladů, poplatky za výběr přes 10 dolarů, zůstatky propadají po 90 dnech neaktivity.
- Stránky a stránky a stránky pravidel, která mohou použít k odebrání vašeho zůstatku, včetně jednoho, které zmiňujete: „Pokud kasino kdykoli objeví aktivní nebo minulou stížnost/spor/kritiku na veřejném fóru, blogu nebo jakémkoli jiném typu webových stránek." (a v tomto ustanovení ani neuvádí jejich vlastní stránky, takže se počítá jakákoli vágně negativní zpětná vazba od komunity).
... a šok a hrůza, když jste něco vyhráli, ukradli vám peníze. Není to hazard, je to podvod... a vy jste byli zmláceni jako údený zvěř. Pokud je to až moc dobré na to, aby to byla pravda...
Celý váš argument vyžaduje podklad, že druhá strana jedná s určitou mírou dobré víry. Pokud ne – a připomeňme si, že nemají vůbec žádnou licenci – pak jejich záměrem bylo vás nalákat, přimět vás k vkládání peněz a hraní o ceny, které nemají v úmyslu ocenit.
Tato odpověď se mýlila v části o licencování. V době, kdy jsem tam hrál, měli licenci. Byla také trochu zjednodušující, rozhodně neúplná a vzhledem k předchozí historii pravděpodobně navržená tak, aby si na mě také dala pár šancí. Nicméně ve spojení s dalšími komentáři, některé prostřednictvím soukromých zpráv, se zdá velmi pravděpodobné, že Casinomeister nekupoval pozice TIV.
TIV na tento příspěvek nereagoval. Místo toho, když jsem na ně podával třetí stížnost zde na Casino Guru, odkázali Michala na můj předchozí příspěvek na Casinomeister. Tento byl namířen proti kasinu Slotastic. Na konci bylo napomenutí od hlavního administrátora Casinomeister Maxe Draymana. Michal mi citoval následující úryvky a prohlásil, že můj případ již nebude posuzovat:
Ano, zdá se, že to je u tvých příspěvků pravidlo: říkáš něco, co není pravda – obvykle tvrdíš, že jsi obětí něčeho – a když jsi opraven podpůrnými důkazy, říkáš: „Nesnažil jsem se naznačit bla bla bla".
a
Myslím, že kdybyste se vyhnul přístupu „těžce udělaných věcí" a hned od začátku se trochu přiblížil pravdě, tak by k takovým „nedorozuměním" docházelo mnohem méně často. Také by váš čas zde nebyl tak plný napětí, které nevyhnutelně vyplývá z toho, že musíme neustále sledovat vaše příspěvky, abychom vyvrátili vaše falešná tvrzení a sobecké zkreslování faktů.
.....
Note: I am aware of and apologize for the length of this comment. Please take into consideration the scale of the situation.
I wanted to give an update here in the hopes that I can induce a pair of eyes outside of Michal to appraise the situation, or that I can get Michal to appraise the situation in full. I am aware personnel outside of the official complaints team may have limited power to do anything, but maybe whoever reads this can put this on the radar of someone relevant. Michal, from the limited amount he has engaged the subject, has presented his position as being intractable, so forgive me for not going back to him straight away.
Henceforth, I shall refer to Paradise 8 and sister site ThisIsVegas casino as TIV.
First, a very brief recap of my situation. TIV has confiscated $111,758 of my balance. In addition, I have unequivocally made allegations that they've fabricated scores in the tournaments they ran, a position I have explained at great length and for which I have provided a substantial amount of evidence and documentation for. TIV confiscated my last $31,608 under justification that I had made public complaints against them. Moreso, they allege slander. The details relevant to this situation would be too lengthy to repeat in the space provided. Therefore, I am providing the appropriate link for a proper summary of previous details:
https://www.gamblingforums.com/threads/issues-at-thisisvegas-paradise-8-80-150-revoked.26683/
(If you have a policy against links and retract them, a reference to them should still be on record.)
I do not expect you to read that whole post prior to your next response, but a momentary glance at it I think would be appropriate to get a sense of scale of the complaint that I have rendered against TIV. I had made 3 separate complaints here against TIV, all dismissed by Michal. More on that later.
Prior to issuing my 3rd complaint here, I posted about the situation in detail at Casinomeister:
https://www.casinomeister.com/forums/threads/serious-issues-at-casino-111-758-of-my-balance-revoked.102103/
Comments from that post against TIV included "That may very well be the worst casino I've ever heard of" and "Vile & disgusting group by the sounds of it". There were no comments in their defense. As for Casinomeister itself, its official public response, aside from "TIV is notorious for ignoring player complaints so we couldn't do much to help him anyway" seems to have been:
-The site has no license
-They have some of the most predatory terms I've seen - $500/week withdrawal limit at the base tier, free chips taint cash balances, 10x withdrawal caps on modest deposits, $10+ withdrawal fees, balances forfeit after 90 days of inactivity.
-Pages and pages and pages of rules that they can use to take your balance, including one you mention "Should at any time the casino discover an active or past complaint/dispute/criticism on a public forum or blog or any other type of website." (and it doesn't even specify their own site in that clause, so any vaguely negative community feedback counts).
... and shock horror, when you won something, they stole the money. It's not gambling, it's fraud... and you got done up like a kipper. If it's too good to be true...
Your entire argument requires a foundation that the other side is acting with some level of good faith. If they are not - and recall they have no license at all - then their intention was to string you along, get you depositing and playing for prizes they have no intention of honouring.
This response got the licensing part wrong. They were licensed when I played there. It also was a bit reductive, definitely not comprehensive, and, given prior history, likely designed to take a shot or two at me as well. Still, in conjunction with other comments, some through PM, it seems very likely Casinomeister was not buying TIV's positions.
TIV did not respond to that post. Instead, when I was prosecuting my third complaint against them here at Casino Guru, they directed Michal to a previous post I had made at Casinomeister. This one was against Slotastic casino. At the end of it was an admonishment by senior Casinomeister administrator Max Drayman. Michal quoted at me the following excerpts and stated he would no longer be considering my case:
Yes, well, that appears to be a pattern with your posts: you say something that isn't true -- usually claiming to be the victim of one thing or another -- and when you are corrected with supporting evidence you say "I was not trying to imply blaa blaa blaa".
and
I suggest that if you avoided the hard-done-by approach and sailed a little closer to the truth in the first place such "misunderstandings" would be a lot less frequent. Also, your time here would be a lot less fraught with the tensions that inevitably result from us having to constantly monitor your posts to counter your false claims and self-serving distortions of the facts.
.....
Pro kontext, posledních 19 let jsem byl profesionálním hráčem na plný úvazek a s velkým objemem her. Jak se dalo očekávat, docházelo ke konfliktům. Postupem času jsem na Casinomeister nashromáždil 8 formálních stížností. V reálném čase s těmito stížnostmi nebyly žádné problémy. Když si však Max Drayman nakonec zhodnotil, kolik stížností jsem nashromáždil, došlo k výrazné změně v jeho chování vůči mně. Nelíbilo se mu, že jsem jeho stránky používal výhradně k tomu, abych se pokusil získat páku ve stížnostech, a že jsem někdy zveřejňoval příspěvky na více než jedné webové stránce ve snaze tuto páku rozšířit. Ve svém příspěvku na Slotastic jsem odpověděl, což považoval za překročení hranice, a v podstatě jsem řekl, že by mohlo být dobré být ve svých příspěvcích mírně provokativní, protože by to vyvolalo reakce, které by zvýšily počet zhlédnutí, což by zvýšilo vaši páku proti kasinu, pokud byste uvedli legitimní argument. Asi jsem to neměl říkat. Přesto jsem Draymanovy komentáře hluboce odmítl, protože jsem je považoval za naprosto nepravdivé a za produkt reakční a povrchní analýzy. O ničem jsem nelhal. Stížnosti, které jsem podával, byly podstatné, legitimní a učiněné jako poslední možnost. Navíc zůstává dost nejasné, na co se vůbec odvolával (stále to odmítá objasnit). Vzhledem k tomu, že Max Drayman vlákno uzavřel a neumožnil žádnou možnost veřejné reakce, původně jsem se rozhodl od těchto komentářů prostě odstoupit, protože byly na konci stížnosti, kterou jsem již nestíhal.
Vzhledem k tomu, že tyto komentáře byly opět relevantní, kontaktoval jsem Maxe Draymana a vysvětlil mu situaci. Požádal jsem ho o intervenci, protože to bylo použito k očištění kasina, které podle mého názoru považuje za vinné. Chvíli váhal s tím, že o tom „přemýšlí". Nakonec zaujal stanovisko, že nic neudělá, protože „bych neocenil, kdyby nám CasinoGuru říkalo, jak máme podnikat, takže jim nebudu říkat, jak mají podnikat oni." Připomněl jsem mu, že existuje spousta věcí, které by mohl říct a které by CasinoGuru nepoškodily, a že bych měl dostat šanci reagovat na jeho útoky a že vymazal některá nejzákladnější a jinak nesouvisející fakta z mého příspěvku na TIV jen proto, že jsem zmínil, že mě AskGamblers „vyhodili" (jediné slovo, kterého lituji) licenční komisi, což on pochopil jako útok proti nim. Nedostal jsem nic víc než „Ne".
Pokud jde o další krok, chci zdůraznit, že se jednalo o absolutně poslední možnost a že jsem udělal vše, co jsem mohl, abych našel přijatelnější řešení, ale nakonec jsem Casinomeisteru řekl, že pokud neodstraní jejich komentáře, podám žalobu pro pomluvu, aby byly odstraněny násilím. Koneckonců, nechtěl jsem dostat 111 000 dolarů, kasino očistit a navíc mě označit za lháře. Několikrát jsem jim poslal e-mail s velmi důkladnými vyvráceními obvinění, která proti mně vznesli, a nabídl jsem velmi štědré podmínky pro odvolání, aby bylo viditelné pouze pro příslušné strany. Můj účet byl okamžitě a bez předchozího upozornění zablokován. Max Drayman a bývalý majitel Bryan Bailey odmítli s ním diskutovat, kromě toho, že Casinomeister je plně izolován, protože můj účet je „anonymní", že komentáře neodstraní, pokud jim to nenařídí jeden z jejich právníků, a občas se dopustili urážek. Tuto reakci jsem považoval za projevenou ve zlé víře. Tak především, jejich obhajoba s „anonymním účtem" prostě nebyla pravdivá a já jsem měl podezření, že to věděli a jen to používali jako odstrašující prostředek. Moje identita by byla kontextově zřejmá všem zúčastněným stranám. Jednoduché čtení zákonů příslušné jurisdikce umožňovalo pouze několik ustanovení o imunitě, z nichž žádné se na Casinomeistera nevztahovalo. Navíc tento argument nebyl pravdivý ani na úrovni zdravého rozumu a žádný z právníků, kteří se případem zabývali, tuto myšlenku nepodpořil, včetně samotného Casinomeistera.
V reakci na můj dopis s žádostí o zastavení jednání, po několikatýdenním otálení po uplynutí původní lhůty stanovené mým právníkem, Casinomeister neřekl nic víc, než že provedli „vyšetřování", které „odhalilo", že jsem podal 8 stížností, že jsem se dopustil několika (blíže neurčených) porušení pravidel fóra a že nebudou spolupracovat. Jinými slovy, cítili, že nemají motivaci se zapojovat, dokud jim neukážu, že jsem ochoten nést náklady na formální soudní spor a prokázat, že takový dopis nebyl blafovací taktikou.
Snažil jsem se pokračovat v soudním sporu, ale můj právník se rozhodl mě vyřadit z řad klientů. Nikdy mi neuvedl žádný důvod. Mám podezření, že jsem pro něj nebyl dostatečně poslušným klientem, nebo že se nechtěl ujmout mediálního konglomerátu, jako je Gentoo Media, nebo že se pro takový případ necítil kompetentní a myslel si, že na dopise s žádostí o zastavení činnosti snadno vydělá peníze.
....
For context, I have been a high volume, full-time professional gambler for the past 19 years. Predictably, conflicts arose. Over time I accrued 8 formal complaints at Casinomeister. In real time there were no issues with those complaints. However, when Max Drayman eventually took stock of how many complaints I had compiled, there was a stark change in his conduct towards me. He did not like that I exclusively used his site to try to get leverage in complaints and that I would sometimes post at more than one website in an effort to extend that leverage. I made a response in my Slotastic post which he considered overstep, saying essentially that it could be good to be slightly provocative in your posts because it would provoke responses which would increase views which would increase your leverage against a casino if you made a legitimate point. I probably should not have said that. Still, I had taken deep exception to Drayman's comments because I considered them flat out false and the products of reactionary and shallow analysis. I had not lied about anything. The complaints I had been making were substantial, legitimate, and made as a last resort. Moreso, it remains quite unclear what he was even referring to (he still refuses to clarify). Since Max Drayman had closed the thread and would not allow any option to make a public response, I had originally decided to just move on from those comments because they were at the end of a complaint that I was no longer prosecuting.
With those comments now relevant again, I contacted Max Drayman and explained the situation. I asked him to intervene because it was being used to exonerate a casino that I believe he felt was guilty. He stalled for a while saying he was "thinking about it". Eventually he took the position that he would do nothing because "I wouldn't appreciate CasinoGuru telling us how to do our business, so I am not about to tell them how to do theirs." I reminded him there were plenty of things he could say that would not undercut CasinoGuru, and that I should get a chance to respond to his attacks, and that he had edited out some of the most basic and otherwise unrelated facts of my TIV posting for no other reason than that I had mentioned that AskGamblers had "punted me off" (the only wording I regret) to a licensing board, which he took as an attack against them. I got nothing more than a "No."
As for the next step, I want to emphasize that this was absolutely a last resort and that I did everything I could to find a more amenable solution, but I ultimately told Casinomeister that if they did not remove their comments, I was going to file libel charges to have them removed by force. After all, I was not going to get stiffed for $111,000, have the casino exonerated, and get slandered a liar on top of it. I had emailed them several times with very thorough rebuttals of the accusations they made against me, and I offered very generous terms of retraction to make it visible only to the relevant parties. My account was immediately banned without notice. Max Drayman and former owner Bryan Bailey refused to engage in a dialogue other than to say that Casinomeister was fully insulated because my account was "anonymous", that they would not remove the comments unless directed to do so by one of their lawyers, and to make some occasional insults. I considered this response to be in bad faith. For starters, their "anonymous account" defense was simply not true, and I suspected they knew this and were just using it as a deterrent. My identity would have been contextually obvious to all relevant parties. A simple reading of the laws of the relevant jurisdiction allowed only a few provisions for immunity, none of which applied to Casinomeister. Further, the argument wasn't true at a common-sense level, and none of the lawyers who read into the case backed this notion, including Casinomeister's own.
In response to my Cease & Desist letter, after stalling for several weeks after the initial deadline stated by my lawyer, Casinomeister said nothing more than that they had done an "investigation" which had "revealed" that I had made 8 complaints, that I was guilty of multiple (unspecified) forum violations, and that they would not cooperate. In other words, they felt they had no motivation to engage until I showed them that I was willing to incur the costs of formal litigation and prove that such a letter was not a bluff tactic.
I pushed to move forward with litigation, but my lawyer decided to drop me as a customer. No reason was ever provided. I suspect I wasn't a docile enough client for him, or that he did not want to take on a media conglomerate like Gentoo Media, or that he did not really feel competent for such a case and thought he could just make some easy money on a Cease & Desist letter.
....
Nepodařilo se mi najít jiného právníka. Casinomeister byla německá společnost, ale nedávno ji koupila společnost Gentoo Media. Tím se jurisdikce změnila na Maltu. Připravoval jsem se na pokus o postup v německém právním systému a o nedávné akvizici jsem se dozvěděl až o několik měsíců později. To věci dost zdrželo. Malta je zároveň velmi malá jurisdikce, která se zaměřuje na velmi specifická témata. Nedokážu vám popsat, jak frustrující bylo najít právníka, který by byl vstřícný. Skutečnosti případu se ukázaly jako většinou nepodstatné. Většina právníků na mé e-maily zpočátku nereagovala, nebo se nezabývala případy pomluvy, nebo byla na delší dovolené, nebo navrhovala online konzultaci a pak mě trvale ztratila v okamžiku, kdy jsem zmínil, že můj primární počítač má externí monitor bez kamery a že bych raději komunikoval e-mailem. Jeden právník mi vyměnil několik e-mailů, uvedl nějaké počáteční poplatky (které jsem byl ochoten zaplatit) a pak prostě nevysvětlitelně zmizel z povrchu zemského, co se týče komunikace, s výjimkou jedné nebo dvou krátkých, zmatených odpovědí. Právník, kterého se mi podařilo sehnat kvůli žádosti o zastavení jednání, měl překvapivě chybějící komunikaci. Všechno fungovalo ve velmi krátkých časových rámcích. Zkrátka jsem nenašel právníka, který by dokázal něco dotáhnout do konce, a jsem z toho frustrovaný. Chtěl jsem vyhrát nejen pro sebe, ale i proto, abych Casinomeisterovi neukázal, že pokud by chtěl, může své uživatele beztrestně ovládat. Také jsem chtěl předložit nějaká podepsaná čestná prohlášení k tomuto tématu. Místo toho mám podezření, že mě Casinomeister nyní vnímá jako jakéhosi náhodného člověka, který se jen tak valí do prázdných výhrůžek. Přesto jsem se rozhodl, že bude efektivnější zkusit s vámi, Casino Guru, znovu komunikovat, navzdory všemu s úmyslem obnovit hledání právníka pouze v nezbytně nutném případě.
Sečteno a podtrženo, od té doby, co jsem v lednu 2023 poprvé došel k závěru, že TIV falšuje výsledky turnajů, se už asi 32 měsíců snažím zorientovat v situaci, kdy od nich dostanu své peníze. Nemáte tušení, jak frustrující je procházet si v hlavě stále do detailů stejné argumenty a věnovat tak puntičkářskou péči své prezentaci, jen abyste za veškeré své úsilí dosáhli negativních výsledků, a to vše od minimálně investovaných a minimálně zkoumajících protistran. Nevadilo by mi, kdyby Casino Guru nechtěl věnovat čas řádnému vyhodnocení případu. To by bylo pochopitelné. V reakci na Michala: ano, jsem si velmi dobře vědom toho, že vyřizování vašich stížností je bezplatná služba. Co mi vadí, je to, že vynáší verdikt, aniž by zvládl veškerý obsah. V takové situaci by vůbec neměl vynášet verdikt. Alespoň AskGamblers měli dost rozumu na to, aby se vymanili ze situace, kterou nechtěli řešit, tím, že mě přesměrovali na blíže neurčenou licenční radu, i když pravděpodobně věděli, že taková věc nemá žádnou reálnou šanci čehokoli dosáhnout. TIV zvedla spoustu prachu. Musel jsem se vypořádat s vágními nařčeními, u kterých jsem byl nucen hádat, odkud pocházejí. Michal by měl očekávat poněkud dlouhé odpovědi, zvláště vzhledem k množství peněz, o které se jedná.
Nejvíc mě mrzí, že jsem se při řešení této situace nezmínil o zfalšovaných výsledcích turnajů při vyřizování mé původní stížnosti zde v Casino Guru (kromě případné zmínky o sekci „B", kterou jsem nezačal). Důvod byl jednoduchý. I kdybych dokázal přesvědčit Casino Guru TIV, že si výsledky turnajů zfalšuje, z toho by se reputace TIV nikdy nemohla vzpamatovat. Vzhledem k tomu, že jsou kasinem, které by něco takového vůbec udělalo, by pro ně dávalo větší smysl, kdyby mě v případě takového obvinění prostě usvědčili, protože by to jejich reputaci jen nepatrně poškodilo. Místo toho jsem cítil, že by dávalo větší smysl si prostě stěžovat, že přestali provádět platby, protože by se něco takového mohlo bez upozornění obnovit. Nemyslel jsem si, že bych tu stížnost mohl prohrát. Při zpětném pohledu jsem měl předem vést soukromou komunikaci s důrazem na diskrétnost, abych své argumenty sdělil Michal a poté všemu porozuměl ve správném kontextu. Místo toho jsem se setkal se specialistou na stížnosti, který byl podezřívavý, když jsem k tomuto tématu předložil svůj případ, a rozhodl se to ignorovat. Jeho oficiálně vyjádření znělo: „Navzdory jeho podrobnému popisu a ochotě poskytnout dokumentaci jsme museli stížnost uzavřít, protože se jednalo o opětovné podání dříve zamítnutého problému, jelikož náš systém neumožňoval podání více stížností na stejný případ." Nejsem tu proto, abych útočil na integritu vašich stránek, ale je třeba říci, že toto vysvětlení je nesmysl. Michal se navíc v mé první stížnosti mylně vyjádřil.
....
I have not been able to find another lawyer. Casinomeister had been a German company but had recently been bought up by Gentoo Media. This changed the jurisdiction to Malta. I had been preparing to try to move forward through the German legal system and did not learn about the recent acquisition until a few months later. This stalled things quite a lot. Malta is both a very small legal jurisdiction and one that caters to a some very niche subjects. I can not tell you how frustrating it was trying to find a lawyer that was responsive. The facts of the case have proven to be mostly immaterial. Most lawyers made no initial response to my emails or did not handle libel cases or were on extended vacation or would suggest an online consultation and then permanently ghost me the moment I mentioned my primary computer had an external monitor with no camera and that I would prefer to converse by email. I had one lawyer exchange several emails, cite some initial fees (which I was willing to pay) and then just inexplicably disappear off the face of the earth communication wise except for one or two short, discombobulated responses. The lawyer I managed to get for the Cease & Desist had startlingly absent communication. Everything operated on the most plodding of time frames. In short, I have not been able to find a lawyer with any follow through and have gotten frustrated. I wanted to win not just for my own sake, but so as not to reinforce to Casinomeister that they can just dominate their users with impunity if they wanted to. I also wanted to submit some signed affidavits on the subject. Instead, I suspect Casinomeister now views me as something of a rando flailing about with empty threats. All the same, I have decided it would be more efficient to try again communicating with you, Casino Guru, in spite of it all with the intention of resuming the search for a lawyer only if absolutely necessary.
Bottom line, since I first concluded TIV was fabricating tournament scores in January of 2023, I have been trying to navigate the situation of getting my money from them for about 32 months now. You have no idea how frustrating it is to go over the same arguments in your head at great detail over and over again and to take such meticulous care in your presentation only to get negative results for all your efforts, all from minimally invested and minimally probing counterparties. I would not mind it if Casino Guru did not want to spend the time to properly evaluate the case. That would be understandable. In response to Michal, yes, I am very aware that your complaint handling is a free service. What bothers me is that he is making a verdict without mastering all of the content. In such a situation, he shouldn't be making a verdict at all. At least AskGamblers had enough sense to extricate themselves from a situation they didn't want to deal with by redirecting me to an unspecified licensing board, even though they likely knew such a thing had no viable chance of accomplishing anything. TIV kicked up a lot of dust. I have had to deal with vague aspersions where I am forced to guess where they are coming from. Michal should expect some long responses, especially given the amount of money involved.
My biggest regret handling the situation is that I mentioned nothing of fabricated tournament scores in the handling of my initial complaint here at Casino Guru (other than the eventual mention of a "B" section which I had not started). My reason for this was simple. Even if I could convince Casino Guru TIV was fabricating tournament scores, that is not the thing TIV's reputation could ever come back from. Thus, knowing they were the kind of casino that would do such a thing to begin with, it would make more sense for them just to stiff me if such an accusation ever stuck because there would be little marginal damage to their reputation for doing so. Instead, I felt it would make more sense just to complain that they had stopped making payments because such a thing could resume without notice. I didn't think I could lose that complaint. In retrospect, I should have made private communications in advance with an emphasis on discretion to get my arguments across so that Michal would understand everything afterwards in proper context. What I got instead was a complaint specialist who was suspicious when I did present my case on the subject and who chose to ignore it. Officially his position was "Despite his detailed account and readiness to provide documentation, we had to close the complaint due to it being a resubmission of a previously rejected issue, as our system did not allow multiple complaints for the same case." I am not here to attack the integrity of your site, but it needs to be said that this explanation is nonsense. Further, Michal has gotten his conclusion wrong on my first complaint.
....
Michal se navíc v mé první stížnosti špatně vyjádřil. Mám podezření, že mu TIV ukázal jednu nebo dvě věci (věci, které bych si byl jistý, že bych jim mohl vysvětlit, kdybych k tomu měl příležitost) a on se do sebe uzavřel. Obvinil mě z pomluvy a neupřesnil, o jakou pomluvu se jedná.
Pokud si TIV skutečně myslí, že je pomlouvám, moje odpověď je, že by na mě měli podat žalobu pro pomluvu. Upřímně řečeno, uvítal bych to. Prohráli by a potvrdilo by to mé stanovisko. Pevně tomu věřím.
Further, Michal has gotten his conclusion wrong on my first complaint. I suspect TIV has showed him one or two things (things I am confident I could explain were I afforded an opportunity) and he has closed himself off. He has accused me of slander and hasn't specified what that slander is.
If TIV actually believes I am slandering them, my response is that they should file libel charges against me. Frankly, I would welcome it. They would lose and it would validate my position. I firmly believe that.
Dobrý den, chápu, že se jedná o rok starou stížnost. Myslím, že by bylo prospěšné ji zde uvést, aby si každý mohl přečíst jak vaše příspěvky, tak i stížnost.
https://casino.guru/complaints/paradise-8-casino-player-s-account-was-frozen-and
Konec:
„Vážený/á mcd6802,"
Zaprvé jste opět odpověděl poměrně rozsáhlým textem, kde jste se „dotkl" několika bodů. Po jeho důkladném přečtení a „odstranění" všech vašich osobních pocitů a domněnek je podstatné (pokud tomu správně rozumím), že jste si nadále stěžoval na svůj případ This Is Vegas na různých fórech a webových stránkách, a jakmile tým kasina nabyl dost a varoval vás, že pokud nepřestanete „pomlouvat" a „falešně je obviňovat", začnou pokračovat a začnou jednat s použitím článku 11.10, jak vás jasně informovali.
Naše trpělivost došla a nyní žádáme zákazníka, aby neprodleně odstranil veškeré příspěvky obsahující neopodstatněná podezření a „tušení", která poškozují naši pověst neopodstatněnými tvrzeními. Nedodržení tohoto pokynu bude mít za následek eskalaci této záležitosti v souladu s článkem 11.10 našich obchodních podmínek, který se zabývá zneužitím účtů. Mezi možné důsledky patří ukončení účtu, zabavení výher a odmítnutí služeb.
Vážíme si vaší pozornosti věnované této záležitosti.
S pozdravem
A teď jste podal další stížnost, že tým kasina zmrazil 31 608 dolarů a nezpracovává další výběry? Zajímalo by mě, proč vás to překvapuje?
Zkontroloval jsem (přiznávám, že jsem nečetl všechny komentáře a příspěvky, protože jich je mnoho) fóra a webové stránky, kde jste sdílel odkazy, a v podstatě se na vaši stranu nikdo nepostavil, což mě znovu nutí přemýšlet, kde by mohl být problém.
K poslední části vašeho předchozího příspěvku se vyjadřovat nebudu, protože si myslím, že to za to nestojí. Bez ohledu na vysvětlení budete stále vidět jen svůj názor.
Jedna věc, kterou bych rád zdůraznil, je, že jste se na naše fórum pro stížnosti obrátil svobodně a podal jste svou stížnost.
My v Casino Guru se snažíme hráčům pomáhat tím, že pokud možno řešíme problémy mezi hráči a kasiny, a tuto službu nabízíme zdarma. Casino.guru je nezávislý zdroj informací o online kasinech a online kasinových hrách a působí jako mediátor při řešení sporů mezi hráči, který není kontrolován žádným provozovatelem hazardních her.
Ačkoli jsme se vám snažili pomoci, naše rozhodnutí o zamítnutí vaší stížnosti bylo učiněno až po shromáždění informací od obou stran a poskytnutí dostatečného vysvětlení našeho rozhodnutí.
Pro všechny, kteří se chtějí dozvědět více, je zde první stížnost: https://casinoguru-en.com/this-is-vegas-casino-player-faces-lengthy-delay-in
S ohledem na to všechno mohu uznat, že současný postup kasina nemusí být ideálním přístupem, a naše rada kasinům je používat taková pravidla až v krajním případě. Vzhledem k okolnostem, které vedly k tomuto rozhodnutí, ale mohu soucítit s týmem kasina poté, co je vaše různá obvinění přiměla k tomu, aby zbývající prostředky nevypláceli.
A ano, využiji argument pro stížnosti od Casinomeistera, protože pěkně shrnuli, jak se zdá být váš modus operandi:
Ano, zdá se, že to je u tvých příspěvků vzorec: říkáš něco, co není pravda – obvykle tvrdíš, že jsi obětí něčeho – a když jsi opraven podpůrnými důkazy, říkáš: „Nesnažil jsem se naznačit bla bla bla".
Myslím, že kdybyste se vyhnul přístupu „těžce udělaných věcí" a hned od začátku se trochu přiblížil pravdě, tak by k takovým „nedorozuměním" docházelo mnohem méně často. Také by váš čas zde nebyl tak plný napětí, které nevyhnutelně vyplývá z toho, že musíme neustále sledovat vaše příspěvky, abychom vyvrátili vaše falešná tvrzení a sobecké zkreslování faktů.
Když jsme zamítli váš předchozí případ týkající se kasina This is Vegas, kasino mělo platnou licenci Curaçao/Antilefon. Zdá se však, že se tato situace změnila. Podle našeho šetření ani This is Vegas, ani Paradise 8 Casino v současné době nevlastní platnou licenci. V důsledku toho neexistuje žádný úřad pro hazardní hry, kterému byste mohli svou stížnost dále eskalovat. I kdybyste se tak však stalo, je důležité poznamenat, že nemůžeme zpochybnit skutečnost, že kasino pouze dodržovalo svá stanovená pravidla.
Bohužel, po shromáždění všech potřebných informací jsme nuceni tuto stížnost zamítnout. Je nám líto, že jsme vám s touto stížností nemohli pomoci, ale neváhejte nás v budoucnu kontaktovat, pokud narazíte na jakékoli jiné (nesouvisející s tímto ani s vaším předchozím případem) problémy s tímto nebo jakýmkoli jiným kasinem a my se vám budeme snažit co nejlépe pomoci.
S pozdravem,
Michal
Kasinový guru"
Myslím, že k tomu není nutné přidávat svůj vlastní názor.
Hello, I understand that this is regarding a complaint that is one year old. I believe it would be beneficial to include it here so that everyone can read both your posts and the complaint.
https://casino.guru/complaints/paradise-8-casino-player-s-account-was-frozen-and
The ending:
"Dear mcd6802,
First of all, you once again responded with quite extensive text where you "touched" multiple points. After reading it through and "removing" all your personal feelings and assumptions the bottom line is (As far as I understand it correctly) you have continued to complain about your This Is Vegas case on various forums and webpages and once the casino team has enough and warned you that if you do not stop "slander" and "falsely accuse them" they will go ahead and engage using clause 11.10 as they have clearly informed you about.
Our patience has worn thin, and we now request that the customer promptly remove absolutely all posts containing unfounded suspicions and "hunches" that are tarnishing our reputation with baseless claims. Failure to comply will result in the escalation of this matter in accordance with Clause 11.10 of our terms and conditions, addressing the misuse of accounts. Potential consequences include account termination, winnings confiscation, and denial of services.
We appreciate your attention to this matter.
Best regards
And now you have submitted yet another complaint that the casino team has frozen off the $31,608 and is not processing further withdrawals? I wonder, why are you surprised?
I have checked ( I confess I have not read all the comments and posts as there are many) the forums and webpages you have shared the links and basically no one has sided with you, which makes me wonder again where the issue might really be.
I will not comment on the last part of your previous post as I don't think it is worth it. You will still see only your point no matter the explanation.
One thing I will point out is that you have freely come to our complaint forum and you have submitted your complaint.
We at Casino Guru are trying to help players by resolving issues between the players and the casinos if possible, and we are offering this service free of charge. Casino.guru is an independent source of information about online casinos, online casino games and acts as a mediator in resolving players’ disputes that is not controlled by any gambling operator.
So although we were trying to help you, our decision to reject your complaint was after gathering the information from both sides and we have provided sufficient explanation for our decision
For anyone interested to know more here is the first complaint: https://casinoguru-en.com/this-is-vegas-casino-player-faces-lengthy-delay-in
With all this being said, I can acknowledge that the casino's current action may not be the ideal approach, and our advice to casinos is to use rules like this in really last resort options, but given the circumstances leading to this decision, I can empathize with the casino team after your various accusations triggered them not to continue to pay the remaining funds.
And yes, I will use the Casinomeister's head of complaints point as they have nicely summed up what appears to be your modus operandi:
Yes, well, that appears to be a pattern with your posts: you say something that isn't true -- usually claiming to be the victim of one thing or another -- and when you are corrected with supporting evidence you say "I was not trying to imply blaa blaa blaa".
I suggest that if you avoided the hard-done-by approach and sailed a little closer to the truth in the first place such "misunderstandings" would be a lot less frequent. Also, your time here would be a lot less fraught with the tensions that inevitably result from us having to constantly monitor your posts to counter your false claims and self-serving distortions of the facts.
When we declined your previous case involving This is Vegas Casino, the casino possessed a valid Curaçao/Antillephone license. However, it appears that this situation has changed. According to our investigation, neither This is Vegas nor Paradise 8 Casino currently hold a valid license. Consequently, there is no gaming authority to which you can escalate your complaint further. However, even if you did, it's important to note that we cannot dispute the fact that the casino was merely adhering to its established rules.
Unfortunately, after gathering all the necessary information we are forced to reject this complaint. Sorry we were not able to help you with this one, but please, do not hesitate to contact us in the future, if you run into any other (not related to this or your previous case) issues with this or any other casino and we will try our best to help.
Best Regards,
Michal
Casino Guru"
I believe it is not necessary to add my own opinion to this.
Můžete potvrdit, kolik jste toho osobně přečetl? Jsem si dobře vědom Michalovich komentářů a již jsem poskytl rozsáhlý protiargument k tomu, co zde napsal. Kdybych se obtěžoval vše bod po bodu rozebrat v reakci na jeho tvrzení z této pasáže, zvážil byste to? Michal je v tom všem vyloučený. Je jediný, kdo TIV podporuje.
Can you confirm how much you personally have read? I am well aware of Michal comments and have already provided extensive counterpoint to what he wrote here. If I bothered to frame everything point by point in response to his assertions from this passage, would you give it consideration? Michal is the outlier in all of this. He is the only one backing TIV.
"Domnívám se, že není nutné k tomu přidávat svůj vlastní názor."
"I believe it is not necessary to add my own opinion to this."
Ano, vím, že jste to řekl. Naléhavě vás prosím jako prosebník plně sklonený k kolenům. V mém posledním příspěvku jsem Michalova rozhodnutí téměř okamžitě uznal. Zveřejnil jsem to s očekáváním, že si budete vědomi Michalových rozhodnutí jako výchozího bodu pro dialog, nikoli jeho konce. Podřizujete se příslovečné autoritě, která by to měla vědět. Nemyslím si, že by to bylo zde vhodné, protože Michalův názor je mezi ostatními autoritami, které se daným tématem zabývaly, menšinový, i když nejdůležitější. Chápu udržování solidarity mezi personálem vašeho webu a prezentování jednotné fronty. Chápu, že možná máte motivaci nevystoupit z pozice. Mějte však prosím na paměti závažnost situace. To přesahuje rámec toho, zda já osobně dostanu zaplaceno. Zkuste si uvědomit, že pokud mám pravdu, toto kasino by představovalo vážné bezpečnostní riziko pro ostatní lidi. Proto doufám, že se sami podíváte, k jakým závěrům byste dospěli nezávisle. Věřím, že takový způsob smýšlení by posílil Casino.guru jako robustní web. Strávil jsem spoustu času sestavením svého případu a čtení zabere mnohem méně času než psaní.
Yes, I am aware you said that. I am beseeching you as a supplicant bent fully at the knee. I acknowledged Michal's rulings almost immediately in my most recent posting. I posted with an expectation that you would be aware of what Michal ruled as a starting point for a dialogue, not the end of it. You are deferring to the proverbial authority that is supposed to know. I do not believe that would appropriate here because Michal's is the minority opinion among other authorities who have reviewed the subject, albeit the most consequential. I do understand maintaining solidarity within the personnel of your site and presenting a unified front. I understand you may have a motivation not to step out of rank. However, please keep in mind the gravity of the situation. This extends beyond whether I personally get paid. Try to remember that if I am correct, this casino would present a serious safety hazard to other people. That is why I am hoping you will read yourself in to see what conclusions you would reach independently. I believe that sort of mindset would reinforce Casino.guru as a robust site. I spent a lot of time to put my case together, and it takes a lot less time to read than to write.
Je mi líto, ale musím jasně uvést, že tu nejsem od toho, abych revidoval proces vyřizování stížností ani jejich výsledky; proto jsme tu jen já a vy a naše názory na věc. Nemám tušení, co jste myslel tím „Úpěnlivě vás prosím jako prosebně skloněný na kolenou". A upřímně si nemyslím, že by to vykreslovalo nějakou významnou informaci, která by mohla někdy změnit tak starou stížnost.
Je mi líto, že se cítíte nespokojený/á. Mějte se hezky.
I'm sorry but I have to make clear that I'm not here to revise the complaint process or outcomes; hence, there is just me and you and our opinions on that. I have no idea what you meant by "I am beseeching you as a supplicant bent fully at the knee." And honestly, I do not believe it carves any significant information that could ever change such an old complaint.
I'm sorry you feel dissatisfied. Stay well.
Z vaší odpovědi usuzuji, že jste si přečetl jen velmi málo z více než 15 000 znaků, které jsem napsal před týdnem. Je tam spousta relevantních informací a v obsahu, na který se odkazuje, které Michal nezohlednil. Tato situace trvá již rok. Když jsem řekl: „Naléhavě vás prosím jako prosebně skloněný na kolenou," jen jsem vás naléhal, abyste si sami sebe pořádně přečetli a udělali si vlastní závěry.
Abych byl upřímný, existují lidé, kteří by si tvé formulování věcí vyložili jako oklikou zdvojnásobení Michalovy kritiky a zároveň se snahu prezentovat jako neutrální strana. Zahrnul jsi pouze Michalovy útoky. Nezmínil jsi, že mi nebyla dána možnost reagovat. Nezmínil jsi, že Michal, jak sám přiznal, moc obsahu nepřečetl. Nezahrnul jsi nic dalšího z dialogu v té stížnosti ani z předchozích dvou stížností. Nebyl jsi otevřený nevyhnutelnému odvolání, které mělo být podáno. Nejsem schopen uvěřit, že jsi bezmocný jednat, i kdybys chtěl. Je pro mě těžké uvěřit, že spolu zaměstnanci Casino Guru nekomunikují mimo záznam.
Znovu vás žádám o trochu času. Nedokážu dostatečně vyjádřit, čím jsem si prošel.
From your response, I am going to conclude that you read very little of the 15,000+ characters I wrote a week ago. There is a lot of relevant information there and in the content that it references that was not considered by Michal. This has been an ongoing situation over the past year. When I said "I am beseeching you as a supplicant bent fully at the knee" I was simply imploring you to read yourself in properly to make your own conclusions.
To be frank, there are people who would read your framing of things as a roundabout way of doubling down on Michal's aspersions while trying to position yourself as a neutral party. You included only Michal's attacks. You did not mention I was not given a chance to respond. You did not mention, by his own admission, Michal did not read a lot of the content. You included nothing else from the dialogue of that complaint or the previous two complaints. You have not been open to the inevitable appeal that was going to be made. I am incapable of believing you are powerless to act if you wanted to. I am hard pressed to believe that Casino Guru staff don't talk to each other off the record.
Again, I am asking for a bit of your time. I can't overstate what I have been through.
Ještě jednou: Nejsem v pozici, abych prošetřoval rozhodnutí svých kolegů ohledně postupu při vyřizování stížností. Prosím, respektujte to. Snažím se vám to vysvětlit po celou dobu. Máte pravdu, nejsem obeznámen s podrobnostmi všech příspěvků ani komunikace a nemohu se do toho ponořit hlouběji, protože stížnost vidím pouze stejně jako vy, bez dalších souborů nebo e-mailů. Proto vám nemohu nijak dále pomoci.
Rozhodnutí bylo učiněno a nelze jej změnit. Upřímně řečeno, i bez přečtení každého jednotlivého příspěvku je mi vaše chování a rozpory stejně jasné jako Michalovy. Nemůžeme vás podpořit, pokud jednáte proti svým vlastním tvrzením. To je hlavní část problému. Najít spravedlivé řešení nebo určit, kdo se choval hůř, bylo podle mého názoru nemožné. Abych byl upřímný, proces vyřizování stížností pro mě byl z velké části šarádou.
S Michalem jsem o tomto případu nikdy nemluvil.
Váš případ byl plně posouzen a nyní je uzavřen. Toto fórum není určeno k probíhajícím debatám ani opakovaným odvoláním ohledně této stížnosti.
Děkujeme za pochopení.
Once more: I am not in a position to investigate my colleagues’ decisions regarding the complaint process. Please respect that. I have been trying to explain this to you throughout. You are correct, I am not familiar with the details of all the posts or communications, and I cannot delve deeper because I only see the complaint as you do, without the additional files or emails. Therefore, I cannot be of any further help.
The decision has been made and cannot be changed. Honestly, even without reading every single post, your behavior and contradictions are as clear to me as Michal’s. We cannot support you if you act against your own statements. That is a major part of the issue. Finding a fair solution or determining who acted worse has, in my opinion, been impossible. To be frank, the complaint process has been largely a charade to me.
I have never discussed this case with Michal.
Your case has been given full consideration and is now closed. This forum is not for ongoing debates or repeated appeals regarding this complaint.
Thank you for your understanding.
Pokud máte chuť si to vůbec nepřečíst, berte tento příspěvek jako závěrečné prohlášení...
S veškerou úctou a s ujištěním, že jsem nechtěl, abychom byli v konfliktních vztazích. Je snadné dělat prohlášení, když jste v mocenské pozici, kde tato prohlášení nemusíte dokazovat. Vždycky se můžete ponořit hlouběji, pokud byste chtěli. Rozhodnutí lze vždy změnit. Najít spravedlivé řešení nebo určit, kdo se choval „hůř", je vždy možné. Pokud jde o mé „chování" nebo „rozpory", nebo že „jednám proti svým vlastním prohlášením", nebo že proces vyřizování stížností je „šaráda", předpokládám, že všechna tato prohlášení jsou záměrně vágní. Mohu se jen dohadovat, na co narážíte, a budu se informovaně domnívat, že tyto komentáře pramení z toho, že útoky TIV nebo Michala berete jako něco blízkého evangelijní pravdě.
Souhlasím s vámi, že další rozhovor s vámi na toto téma pravděpodobně nebude produktivní. Od začátku jste nebyl otevřený tomu, co jsem řekl. Uvedl jste několik komentářů, z nichž mohu usoudit, že nerozumíte základním aspektům mých stížností. K věci jste dodal svůj vlastní názor. Přesto jistě chápu váš postoj, že nechcete dělat práci, která by byla vyžadována. Odpusťte mi, pokud se mi zdá, že to byla hlavní síla vaší reakce a/nebo že máte sklon přiklánět se ke specialistovi na stížnosti Casino Guru. Odpusťte mi, pokud si nemyslím, že mezi oběma stranami byla dosažena rovnováha specifičnosti.
Formálně znovu otevřu svou stížnost, abych provedl příslušné aktualizace a zřejmé reakce, které bych učinil, kdybych se nerozhodl nejprve jednat s Casinomeisterem. Budu se informovaně hádat, že Michala znovu kontaktuji a/nebo že na tuto stížnost bude uplatněn předpojatý přístup bez ohledu na její opodstatněnost. Michal velmi nenápadně naznačil, že s případnými budoucími odvoláními bude nakládáno s předsudky.
V mém soudním řízení proti Casinomeisterovi v této věci si byl Casinomeister vědom všech Michalových komentářů, na které jste se odvolal. Mohu vás ujistit, že se na ně nezmínil. Pokud jde o vás, rozporuplné hodnocení Casinomeister zůstalo nezmíněno. Upřímně řečeno, i kdybych vyhrál stažení pod plnou právní kontrolou, tyto stránky ve mně silně vyvolávají dojem, že by něco takového zde stejně nemělo žádnou váhu (komentář k tomu by byl oceněn).
Prohlásím, že za mých 19 let jako profesionálního hráče na plný úvazek představuje TIV / Paradise8 podle mého názoru nejzákeřnější kasinovou skupinu, se kterou jsem kdy jednal, a že shromažďuji informace z velmi velkého vzorku.
Mimochodem, u webu jako Paradise 8, který je jedním ze čtyř v podstatě identických skinů, si myslím, že by bylo vhodné pokusit se najít způsob, jak mezi nimi propojit jakékoli vazby.
If you are tempted not to read this at all, then view this post as closing statements....
With all due respect and with assurance I did not want us to be on combative terms, it is easy to make declarations when you are in a position of power where you don't need to substantiate those declarations. You could always delve deeper if you wanted. Decisions can always be changed. Finding a fair solution or determining who has acted "worse" is always possible. As far as my "behavior" or "contradictions" or that "I act against my own statements" or that the complaint process is a "charade", I assume these statements are all vague on purpose. I could only guess what you are referring to, and I am going to make an educated guess that these comments are rooted in you taking TIV's or Michal's attacks as something close to gospel truth.
I agree with you that talking further with you on this subject is not likely to be productive. From the beginning, you have not been open to what I have said. You have made several comments from which I can infer you do not understand basic components of my complaints. You have very much added your opinion on the matter. Still, I do certainly understand your position of not wanting to do the work that would be required. Forgive me if it looks to me like that has been a guiding force to your response and/or that you have a predisposed tendency to side with a Casino Guru complaints specialist. Forgive me if I do not believe there has been a balance of specificity between the two sides.
I will be formally reopening my complaint to make the appropriate updates and to make the obvious responses I would have made had I not decided to deal with Casinomeister first. I am going to make an educated guess I will get Michal again and/or that there will be a predisposed mindset applied to that complaint regardless of merit. Michal was very unsubtle that any future appeals would be handled with prejudice.
In my legal action against Casinomeister on the matter, Casinomeister was aware of all of Michal's comments that you invoked. I can assure you that they chose not to reference them. For your part, Casinomeister's contradictory assessment has remained unmentioned. Frankly, even if I won a retraction under full legal scrutiny, this site is very much giving me the impression such a thing wouldn't carry any weight here anyhow (a comment on that would be appreciated).
I will go on the record that in my 19 years as a full-time professional gambler, in my opinion, TIV / Paradise8 represents the most insidious casino group I have ever dealt with, and that I am pooling from a very large sample size.
On a side note, for a site like Paradise 8 which is one of four essentially identical skins, I think it might be appropriate to try to find a way to consolidate any threads between them.
Děkuji za váš poslední příspěvek! Dokonale ilustruje, proč byla stížnost vůbec zamítnuta. Čím více píšete, tím jasnější je, že se nejedná o fakta, ale o nekonečné debaty. Nebudu se do toho dále zapojovat. Po 19 letech jako „profesionální hráč na plný úvazek" se zdá, že největší jizvy pramení z toho, že člověk nikdy nebyl schopen přijmout rozhodnutí.
Nemám tušení, jak je Casinomeister zapojen do případu Casino Guru, a na základě celé této konverzace je mi to jedno. Všechno překrucujete do emocionálního sporu zahaleného do odmítnutí. To zcela podkopává jakýkoli teoreticky věrohodný argument, který byste mohli mít.
Měj se dobře.
Thank you for your latest post! It perfectly illustrates why the complaint was rejected in the first place. The more you write, the clearer it becomes that this is not about facts but about endless debating. I won’t be engaging further. After 19 years as a 'full-time professional gambler' it seems the biggest scars come from never being able to accept a decision.
I have no idea how Casinomeister is involved in the Casino Guru case, and based on this whole conversation, I do not care. You are twisting everything into an emotional dispute wrapped in rejection. This completely undermines any theoretically plausible argument you might have.
Stay well.
Vzhledem k tomu, že Casinomeister byl zmíněn již několikrát, bych tak rychle neproklamoval, že nevíte, jak se do toho chovají. Alespoň jsme se dohodli, že tuto konverzaci ukončíme.
For someone quoting Casinomeister in your opening post and given they have been mentioned several times, I wouldn't have been so quick to advertise you don't know how they are involved. At least we have reached a mutual agreement to end this conversation.
Dobře, nechám to být.
Jen upozornění pro všechny, kdo to čtou: toto kasino má nízké bezpečnostní skóre, takže je asi moudré se mu vyhýbat, dokud si to nevyřeší. Neberte tuto konverzaci jako znamení, že je tam všechno v pořádku. Není to:
https://casino.guru/paradise-8-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Omlouvám se, myslel jsem si, že by bylo rozumné tuto poznámku přidat.
Děkuji a mějte se dobře!
Alright, I’ll leave it at that.
Just a heads-up for anyone reading: this casino’s safety score is low, so it’s probably smart to steer clear until they sort things out. Don’t take this conversation as a sign everything’s fine there. It is not:
https://casino.guru/paradise-8-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Sorry, I felt it would be reasonable to add this note.
Thank you and be well!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.