Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 73)

před rokem od kirekin
|
1 707 367 zobrazení 12 740 odpovědí |
1...72 73 74...682
Anonymized609
před 11 měsíci

Pozdravy,

Myslím, že první je noda.live

To druhé je pravděpodobně obtížnější bez dalších informací.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized607
před 11 měsíci

Která herní společnost?

Automaticky přeloženo:
Anonymized607
před 11 měsíci

Zkontrolujte, zda vaše banka platby nezablokovala

Automaticky přeloženo:
Anonymized607
před 11 měsíci

Zavolejte a řekněte jim, že máte nárok na vrácení peněz, ale na svém účtu je nevidíte

Automaticky přeloženo:
Anonymized607
před 11 měsíci

Co řekli na vašich bankovních výpisech? Nemůžeš prostě sečíst částky... ve které společnosti jsi hrál?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

trnsscript


neví někdo, jestli tento deskriptor může souviset se scriptspot.com nebo scriptmart.net?




Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, podařilo se někomu vrátit transakce z velobetu nebo donbet.com? Jak jsem viděl, patří Santeda International. Poslal jim zprávu, ale nedostal žádnou odpověď. Jak se s tím vypořádat?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, podařilo se někomu vrátit transakce z velobetu nebo donbet.com? Jak jsem viděl, patří Santeda International. Poslal jim zprávu, ale nedostal žádnou odpověď. Jak se s tím vypořádat?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

jděte rovnou do elegro

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 11 měsíci

Thx, ale jak jsou připojeni? Pokud jsem to správně pochopil, elegro je pro transakce kartou, ne? Použil jsem bankovní převod vypadá to, že je to naudapay společnost, protože to vidím na svém bankovním výpisu, mám k nim také jít? nebo pomůže elegro?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

pomoc 🙏

Reklamní servis v Bruselu?


Automaticky přeloženo:
benwallace209
před 11 měsíci

Pokud jste použili přímé bankovnictví, pak si myslím, že váš případ je složitější. U své transakce použijte název kasina

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 11 měsíci

Díky za pomoc brácho, ano, vidím Santeda spolu s Naudapay na výpisu z banky. Slyšel jsem také, že transakce přímého bankovnictví není snadné zrušit, takže chci vědět, jestli s tím měl někdo úspěch.


Automaticky přeloženo:
benwallace209
před 11 měsíci

Přímé bankovnictví je velmi obtížné. Co byste mohli udělat, je zkontrolovat jejich T&c a zjistit, zda nějak neporušili své vlastní podmínky, například pokud je vaše Contrty vyloučena.

Automaticky přeloženo:
Renegade99
před 11 měsíci

můžete poslat poštu na kycoin. Sbírám důkazy a je jedině dobře, když si vymyslí výmluvy pro svá porušení

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci
Renegade99 příspěvek smazal/a
před 11 měsíci

Máš na ně email, abych mohl napsat.

Automaticky přeloženo:
Renegade99
před 11 měsíci

Co a jak jsi jim napsal.

Automaticky přeloženo:
Renegade99
před 11 měsíci

Detta ska jag skriva


Vážený Kycoine,


Po kontrole mého účtu jsem zaznamenal transakce z mého účtu na váš. Jsem si zcela jistý, že u vás nemám účet. Nikdy jsem žádný neměl, v současné době ho nemám a ani nemám v plánu ho otevřít.


Můžete mi prosím potvrdit, zda u vás mám účet nebo ne? Také bych rád věděl, zda na tomto účtu bylo provedeno nějaké KYC. Kromě toho mám jako zákazník právo přesně vědět, jak byly tyto transakce zpracovány a za jakým účelem.


Také bych rád věděl, zda z vaší strany došlo k nějakému porušení pravidel Mastercard a předpisů na ochranu spotřebitele, jako je manipulace s kódy obchodníků nebo jednání jako zprostředkovatel bez mého souhlasu, za předpokladu, že mám účet.


Pokud účet existuje, uveďte všechny údaje, které se obvykle zaznamenávají.


Děkujeme za trpělivost a ochotu pomoci tuto záležitost vyřešit.

Automaticky přeloženo:
syne5
před 11 měsíci

Ale vaše banka jen věří tomu, co jste řekl? O jakou banku se jedná? To se zdá příliš riskantní. Jakmile je hotovo, nemohou zrušit nebo vrátit platbu? Chci říct, že určitě potřebujete nějaký důkaz

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 11 měsíci

Radil jsem se s právníkem ve finančním sektoru, takže řekl, že je téměř nemožné vrátit peníze v otevřeném bankovnictví, zpětné zúčtování je také nepravděpodobné 🙁 takže to vypadá, že z naudapay nic nedostanu

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

měl někdo v poslední době nějaký úspěch s chargebacky? mohl zkusit štěstí

Automaticky přeloženo:
1...72 73 74...682
Jít na stránkuz 682 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky