Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 588)

 od kirekin
|
1 725 664 zobrazení 12 758 odpovědí |
1...587 588 589...684

Všechno nejlepší, aby to bylo zpět – doufejme, že uvidí všechny problémy v médiích a vrátí vám peníze. Doufám, že půjdu touto cestou s TERRVERS s rbs - jen kolem 2,2k, ale cítím se hrozně. Až do posledních 2 měsíců jsem roky nehazardoval, toto fórum mi velmi pomohlo a přimělo mě si uvědomit, že jsou to jen absolutní zmetek, takže jsem to celé týdny neuložil.

podařilo se, že banka zatím vrátila peníze za Webmosac & E000 bez jakýchkoliv otázek se všemi důkazy, které jsem poslal

Automaticky přeloženo:
WhoNext příspěvek smazal/a
JosieRosie46 příspěvek smazal/a

Děkuju!

Automaticky přeloženo:

Máte nějaké názory na proveditelnost nárokování všech plateb přímo od Visa?

Automaticky přeloženo:

Máte nějaké názory na proveditelnost nárokování všech plateb přímo od Visa?

Automaticky přeloženo:

Téměř nemožné. Řeknou vám, že máte jít přes vaši banku.

Automaticky přeloženo:

Je možné nechat zpracovat zpětná zúčtování po uplynutí 120denní lhůty (MasterCard)? V současné době mluvím s Revolut a zpochybnil jsem transakce v té době, protože byly chybně zakódovány, ale omylem jsem uvedl neoprávněné, když jsem měl na mysli, že nepoznávám uvedené obchodníky, ale věděl jsem, že souvisejí s riskantními kasiny, která obcházejí omezení tím, že tvrdí, že jde o krypto stránky atd.


Jak nejlépe argumentovat svůj případ?

Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Chápu... děkuji za názor

Automaticky přeloženo:
Gamblur

Starling mi řekl, že po 120 dnech nemohou zpracovat zpětná zúčtování nebo podobné věci, ale nepomohli mi vůbec, ani s žádnými do 120 dnů.

Automaticky přeloženo:

Starling mi řekl, že po 120 dnech nemohou zpracovat zpětná zúčtování nebo podobné věci, ale nepomohli mi vůbec, ani s žádnými do 120 dnů.

Automaticky přeloženo:

Je zvláštní, že tyto digitální banky, o kterých si myslíte, že by byly progresivnější s případy, jako jsou tyto, ale ve skutečnosti pomáhají nejméně. 😩

Automaticky přeloženo:

Faq solutions a concord market jsou obchodníci využívaní zpracovatelem plateb nikotpf, avšak nikde nejsou žádné kontaktní údaje pro tyto společnosti, ve skutečnosti je trh concord rozpuštěn. Poslal jsem e-mailem všem kasinům o vrácení peněz, ale nic jsem neslyšel, můj největší obchodník říká, že nemohou vrátit peníze, protože již nezpracovávají platby, takže co mám dělat teď.

Automaticky přeloženo:
Gamblur

Řekněte mi o tom, moje hlavní banka mi vrátila asi 15 sporů, ale uzavřela mé účty kvůli porušení T&C's. Upřímně doufám, že cokoli se stane s vyšetřováním zpráv MasterCard/víza, znamená to, že dostaneme automatické vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
charmainepyne88

Ahoj, máš find visionspero?


Automaticky přeloženo:
Apple1234

Dobrý den, našli jste xpowerslide?

Automaticky přeloženo:
Gamblur

Stalo se mi totéž a jen čekám, až se mi ozve banka, že se to stále provádělo jako podvod, na rozdíl od toho, že zboží nebylo přijato a protože to bylo tak časově náročné, trvalo to několik týdnů, takže mi bylo řečeno, že to neudělají, ale někdo se o mě přesto pokusil.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
melrao007

Zkoušel jsi přímo niko?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Curritokira

file Mluvil jsem se společností Visa a společnost Mastercard přímo podala stížnost prostřednictvím karty Mastercard přímo oddělení reklamací sporů s ohledem na vyšetřování a toto bylo okamžitě ukončeno. Společnost Visa uvedla, že ohledně zpětných zúčtování vůči obchodníkům odkazuje přímo na banky.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized839

Vyřazeno. Díky moc za info!

Automaticky přeloženo:
Waldo1984

Ano, dostali jsme zpět e-mail, že jsou pouze zpracovatelem plateb pro obchodníky a nemohou vrátit peníze!

Automaticky přeloženo:
Waldo1984

Moje banka to poslala týmu pro stížnosti, takže si nejsem příliš jistý, co se s tím děje, když jsem s nimi mluvil po telefonu, řekli, že to znělo spíše jako stížnost. Moje banka je k ničemu, aby mě neustále aktualizovala, ani nezjistila, že to bylo s týmem pro stížnosti, dokud jsem nezavolal

Automaticky přeloženo:
1...587 588 589...684
Jít na stránkuz 684 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky