Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 575)

 od kirekin
|
1 727 082 zobrazení 12 773 odpovědí |
1...574 575 576...685
Lucid_1337

potřebuji vaši pomoc, abyste pro mě něco udělali

tradeMentum

Nemohu požádat o vrácení peněz kvůli neplatné doméně kvůli omezení Spojeného království


mohu vám poslat informace na e-mail

stačí zkopírovat vložit do tradeMentum a vyžádat si ode mě, protože švédština není omezena, protože lidé již dostali peníze


stránka je https://tradeMentum.net

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Ahoj, co je tento chat gpt, stojí za to použít jeho transakce v hodnotě 6000 GBP

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

ano je


sdělte svůj problém chatu gpt

chat GPT napíše silný rozvláčný dopis

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Ok, uvidím, jak dopadne ten, který jsem poslal, 1. děkuji

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni


V současné době čekám na vrácení 12 000 £ poté, co jsem uzavřel svůj účet. jackpot raider nyní neodpovídá. Poslal jsem e-mail několikrát. Někteří z nich říkají, že to bylo zpracováno a odesláno a já to budu mít do 10 pracovních dnů

Ale pak mi nepošlou doklad o vrácení peněz. Když jsem se zeptal znovu, řekli, že se na tom stále pracuje. Všechno je s nimi v rozporu. Kdykoli mluvím do živého chatu, říkají, že stále nebyl odeslán.

Vkladové platby vycházejí z mé banky jako TRVRS nebo TREVVERS


Kdykoli jsem v minulosti obdržel peníze, byly to od společnosti ANTHILL CENTER LIMITED

Jaká je šance, že dostanu peníze zpět?


Vyžádal jsem si vrácení peněz u své banky, ale byl zamítnut. Vyšetřují to pro podvod, ačkoli... čekají na výsledek


Nějaká rada????

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Pošlete mi e-mail S

Automaticky přeloženo:

Použil jsem chatgpt k návrhu e-mailu/dopisu při posledním pokusu o vrácení peněz přímo z kasin. Dopis byl formulován úžasně.

Poslal jsem také e-mail MasterCard, ale chtějí, abych jim zavolal.

A poslal jsem e-mail novináři, který byl zmíněn dříve.

Takže držím palce, ať to dopadne dobře, i když bez naděje!

Automaticky přeloženo:

Měl někdo žádost GDPR schválenou některým z těchto kasin, stále odpovídá, že mám přístup k celé historii transakcí, i když jsou mé účty zablokovány

Automaticky přeloženo:

Měl někdo žádost GDPR schválenou některým z těchto kasin, stále odpovídá, že mám přístup k celé historii transakcí, i když jsou mé účty zablokovány

Automaticky přeloženo:

Moje kasino vždy odpovídá:

Omlouváme se, že tato žádost trvá tak dlouho, ale bohužel nemá konkrétní časový rámec. Uděláme vše pro to, abychom tyto informace poskytli co nejdříve.

-----

Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti. Uděláme vše pro to, abychom vám tyto informace poskytli co nejdříve. Děkujeme za trpělivost a pochopení.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337

poslal jsem vám e-mail o Tradementum, pokud mi můžete pomoci

Automaticky přeloženo:
Stash9

Odmítají mi dát můj já jsem. Právě probíhá hlášení příslušným regulačním orgánům

Automaticky přeloženo:
outdoorstoyours

Ještě štěstí?

Automaticky přeloženo:

file vízum dává obchodníkům 20 dní na spor. ale dnes je to 21 dní, řekni mi, vyhrávám!?

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Takže tímto procesem procházím také, není to ideální, protože chápu, že je to moje zodpovědnost, ale přál bych si, abychom byli více chráněni. Jsem plně chráněn GamStop a banky mají zapnuté ochrany, ale tyto stinné webové stránky je zjevně obcházejí!


Pokusil jsem se zavolat do své banky (Zopa Debit), abych zařídil jejich zpětné naúčtování kvůli falšování MCC kódů atd., ale zdá se, že agenti tomu nerozumí. Existuje způsob, jak bych to měl udělat?


Moje transakce se zobrazují takto:


  • MNTX
  • CLMNT
  • DPA*DSLTD
  • TERVEROVÉ
  • COREACTIVE LTD
  • ZYPH
  • MYDLBR NORTHAMPTON


Pokud bych je měl kontaktovat přímo, není možné o nich najít žádné informace.

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Obávám se, že vás nechají čekat celých 40 dní, pokud se obchodník nevrátí a neřekne, že to nezpochybňují

Automaticky přeloženo:
WhoNext

Držte se jich, vědí, co to je. Mám to všechno zpátky, dvakrát zvedněte rostlinu

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Pavle, měl jste nějaké problémy s bankami, které vám uzavřely účty, když jste s nimi vyvolal spory?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Jak jste vlastně postupovali k tomu, aby reklamaci uznali? Zavolat jim moc nepomohlo. Zkoušeli jste kontaktovat tyto pochybné obchodníky nebo rovnou banky?

Automaticky přeloženo:
JosieRosie46

Jen Monzo, ale to bylo asi před 6 lety

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Jsem nervózní z toho, že budu zvyšovat tervvery s rbs, protože tam stojí asi 1 000 liber

Automaticky přeloženo:
1...574 575 576...685
Jít na stránkuz 685 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky