To bych také rád věděl, vyloučilo by to potřebu pokračovat ve FOS
I'd like to know this too, it'd rule out the need for me to carry on with the FOS
Jak lidé v minulosti dostávali refundace od MasterCard a Visa, poslali jste jim e-mail, že používáte tato kasina, nebo to věděli automaticky? Přemýšlím o odeslání e-mailu MasterCard.
How did people get refunds in the past from MasterCard and Visa did you email them to say you were using these casinos or did they know automatically? I'm thinking about emailing MasterCard.
Hlavním pravidlem je, že je nemůžete kontaktovat přímo. Nakonec jsem kontaktoval Mastercard prostřednictvím několika týmů v USA a nakonec jsem vyplnil kontaktní formulář, abych informoval obchodníky.
You can't contact them directly is the rule in the main. I made contact with Mastercard eventually through multiple teams in the US and finally filled a contact form to whistleblow on merchants.
S tím vším v novinách dostaneme pravděpodobně náhradu?? Snažil jsem se vést spory se Santanderem a oni mi prostě uzavřeli účet. Takže jít jasně s nárokováním sporů?
With all this in the papers are we likely to get refunds?? I tried to do disputes with Santander and they just closed my account. So go clearly with claiming disputes?
Totéž se stalo s mou bankou, když jsem zpochybnil transakce Falcora
Same thing happened with my bank when I disputed the falcora transactions
Zpětné zúčtování zvýšeno. O měsíc později obchodník zpětné zúčtování zpochybnil. Revolut přijal obchodní důkaz. Toto je faktura poskytnutá obchodníkem.
Falešný e-mail, falešná fakturační adresa.
Chargeback raised. One month later merchant disputed the chargeback. Revolut accepted the merchant proof. This is the invoice provided by merchant.
Fake email, fake billing address.
Měli byste požádat o potvrzení e-mailem zaslané od obchodníka v den transakce. Toto je standardní postup pro každou online společnost.
You should ask for email confirmation sent from the merchant on the date of the transaction. This is standard practice for any online company.
Obchodník uvedl, že můj e-mail (skutečný e-mail použitý v žádosti o zpětné zúčtování) není registrován na jeho webu. Říkají, že falešný e-mail (výmysl) neexistuje
Požádal jsem Revolut, aby vyzval obchodníka a poskytl protokoly
Pokud falešná adresa neexistuje a pravá není zaregistrována, jak se může někdo přihlásit ke svému účtu?
The merchant stated that my email (real email used in the chargeback claim) is not registered on their website. They saying that the fake email (fabricate) does not exist name@schinnercartwright.biz
I asked Revolut to challenge the merchant and provide the logs
If the fake address does not exist and the real one is not registered, how can someone log in their account?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.