Psal jsem jim dvakrát. Moje banka potvrdila, že musím problém řešit přímo s nimi
I have messaged them twice. My bank bank confirmed I need to raise the issue with them directly
Podařilo se někomu v poslední době úspěšně uplatnit zpětná zúčtování? Zdá se, že příběhů o úspěchu není mnoho?
Kolik se lidem podařilo vrátit zpět, pokud ano?
Anyone managed to successfully claim any chargebacks recently? There doesn’t seem to much success stories?
How much have people managed to chargeback if so?
https://intelling.io/
dostal přímou informaci od banky
https://intelling.io/
got the direct information from the bank
Ne, zrušil jsem nárok poté, co jsem slyšel, že váš účet zavírají. Poslali jim e-mail a řekli mi, abych kontaktoval přímo banku, takže to beru jako ztrátu
No I cancelled the claim after hearing they were closing your account down. Emailed them and they told me to contact the bank directly so I’m taking that as a loss
Ahoj lidi, právě jsem měl zajímavou diskusi s mou bankou a myslím, že zpráva kolem těchto podvodníků nabírá na síle. Ptal jsem se na podrobnosti obchodníka, protože odkaz na výpisu z účtu nepomohl. Vysvětlil jsem svou situaci a bylo mi řečeno, že se nemám bát, že peníze budou vráceny. Poslal jsem seznam transakcí týmu pro řešení sporů, takže si nejsem jistý, zda je to katalyzátor. Byl jsem k nim naprosto otevřený a upřímný. Dám vám aktuální informace o tom, co se bude dít dál
Hi guys, just had an interesting discussion with my bank and I think the message around these crooks is gathering momentum. I was asking for the details of a merchant because the reference on the bank statement was no help. I explained my situation and was told not to worry it’s being refunded. I have sent a list of the transactions to disputes team so not sure if this is the catalyst. I have been totally open and honest with them. I’ll give you an updated on what happens next
To zní úžasně, jakou máte banku?🙂
That sounds awesome, what bank do you got?🙂
O jaké transakce se jednalo a za kolik? Momentálně mám na svém účtu RBS Tervversy, o kterých s nimi potřebuji mluvit
Which transactions were they and how much for? I have Tervvers on my RBS account at the moment I need to speak to them about
Hodně štěstí!
Moje je podobná částka, jen jiná banka. Vypadají, jako by spolupracovali. Jakmile je skutečně vychovají, je to dobrá zpráva, protože pro tyto podvodníky je těžké s nimi bojovat.
Good luck!
Mine is similar amount just different bank. They look like they’re cooperating. Once they actually raise them it’s good news as hard for these fraudsters to fight them.
V současné době jsem také získal přibližně 5 000 GBP na zpětných zúčtováních prostřednictvím Mastercard prostřednictvím Santander. Žádnému z nich jsem předem nepřipsal, což je nepříjemné, ale více než měsíc nebyla žádná aktualizace a obvykle nejsou žádné zprávy dobrou zprávou!
I've also currently got around £5000 in chargebacks raised with mastercard, through Santander. Haven't been credited for any of them up front which is annoying, but theres been no update for over a month and normally no news is good news!
Rozbiješ to! Doufám, že se vám podaří získat zpět peníze, nebo alespoň část z nich!
Před nedávným výkyvem minulý týden jsem byl skoro dva roky čistý. Musíte si jen připomenout, abyste odstranili jakékoli pokušení. Jako závislé nás může odradit i pouhý stírací los v hodnotě 1 £, takže se musíme vyhýbat jakékoli formě hazardu.
You’ll smash it! Hope you manage to recover the money, or at least some of it!
I was almost two years clean before my recent blip last week. You just have to remind yourself to remove any temptation at all. As addicts, even just a £1 scratch card can set us back off so we have to stay away from any form of gambling.
Udělali jste vše z výše uvedeného, o které požádali, udělal jsem to s nimi těsně před vámi a mohu potvrdit, že jsem právě dnes obdržel peníze.
Did you do all of the above they asked I did mine with them just before you and can confirm Ive just received my refund today.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.