před 3 týdny
Řešili jste s nimi dříve několik případů? To může být možná důvod
Have you raised multiple cases with them previously? That could possibly be why
0
Řešili jste s nimi dříve několik případů? To může být možná důvod
Have you raised multiple cases with them previously? That could possibly be why
Má někdo kontakt na novináře v článku Guardianu? Nemůžu to najít.
Does anyone have the contact information for the journalist in the Guardian article? I can't find it.
Alguien tiene el contacto de la periodista del artículo.de the guardian...no o encuentro
Zablokovali ti kartu nebo tak něco? Oznámení o uzavření obvykle omezuje váš účet a může také ztížit otevření účtu jinde
Have they blocked your card or anything? Usually a Notice to close puts restrictions on your account, can also make it harder to open an account elsewhere too
Nekontaktoval jsem je, ale po vznesení sporů jsem od nich dostal náhradu.
I didn't contact them but received a refund direct from them after raising disputes.
Ah ok.. Jsem s Revolutem, takže pochybuji, že vyvolání sporu s hazardem bude fungovat.. Je to cesta, kterou jste se vydali? Jakákoli pomoc bude oceněna
Ah ok.. Im with Revolut so doubt raising a dispute with gambling will work.. is this the route you went down? Any help be appreciated
Mohu se zeptat, co se děje nyní, když je to v novinách a jeden z vás říká, že se to stalo již dříve. Musím je kontaktovat, abych řekl, že jsem tyto stránky použil, nebo to vědí 🤷🏻♀️?
Doslova se teď cítím ve ztrátě, špaček nepomůže, protože přes 120 dní a teď moji 2 největší obchodníci pixeleum a nikotpf říkají, že peníze nevrátí, mezi nimi dvěma mám 17,5 tisíc transakcí! Jak to mohu získat zpět? Poslal jsem e-mail společnosti s názvem Refundee, abych zjistil, zda mohou pomoci.
Can I ask, what happens now that it's in the papers and one of you are saying it's happened before. Do I need to contact them to say I've used these sites or do they know 🤷🏻♀️?
I literally feel at a loss just now, starling won't help as over 120 days and now my 2 biggest merchants pixeleum and nikotpf are saying they won't refund, between them two I have 17.5k in transactions! How can I get this back? I've sent an email to a company called Refundee to see if they can help.
Zkoušel jsem to se Starlingem a oni prázdně odmítli s tím, že neúčtují zpětné zúčtování, protože se jedná o hazardní transakce (byl jsem k nim upřímný). Zkoušel jsem se u nich obrátit na můj případ, ale pak řekli, že ze 120 dnů nemohou nic dělat.
S Bank of Scotland jsem vznesl spory ohledně zboží/služeb, které jsem neobdržel, tj. digitální umění, dárkové karty, a některé mi byly vráceny, ale uzavřeli mé účty zjevně kvůli porušení podmínek a množství sporů.
Je to pixeleum a nikotpf, které chci vrátit, protože je to obrovské množství peněz a oni to odmítají. Chci vědět více o nových věcech, které se dějí ve zprávách, a co to pro nás znamená.
I tried with Starling and they point blank refused saying they don't chargeback as they are gambling transactions (I was honest with them) I tried pleading my case with them but they then said as it's out of the 120 days they couldn't do anything.
With Bank of Scotland I raised disputes for goods/services not received ie digital art, gift cards and have had some refunded but they have closed my accounts apparently because of breach of T&C's and the amount of disputes raised.
It's pixeleum and nikotpf I want refunded as it's a huge amount of money and they are refusing. I want to know more about the new things happening in the news and what that means for us.
potřebuji vaši pomoc
můžete mi prosím napsat na email
A
i need your help
can you please email me
Abdelilah.arhmir@ump.ac.ma
https://sbcnews.co.uk/europe/uk/2025/03/11/ukgc-mastercard-visa/
Opravdu teď začíná spousta článků
doufejme, že najdou některé z velkých zpracovatelů plateb a pošlou automatické vrácení peněz
https://sbcnews.co.uk/europe/uk/2025/03/11/ukgc-mastercard-visa/
Really kicking off a lot of articles now
let’s hope they find some of the big payment processors and send auto refunds
Mohu nahlásit 0000480 emailem
I can report 0000480 by email
Yo puedo informar del 0000480 pasa email
Díky, ale myslím, že novinářka psala na fórum před zveřejněním a nechávám jí kontakt.
Thanks, but I think a journalist wrote on the forum before the publication and I leave her contact information.
Gracias pero me suena que una periodista escribió en el foro antes de la publicación y dejoysu contacto
Promiňte, nerozumím.. máte informace pro E0000480?
Sorry I don't understand.. you have information for E0000480?
Ano. Pokud chcete, pošlete mi svou e-mailovou adresu a já vám to vysvětlím.
Yes. Send me your email address if you want and I'll explain.
Sí. Envíame tú dirección de correo electrónico si quieres y te explico
Vidím, že jsi velmi znalý. Mohl bych se tě zeptat?
Platební procesor Bizum, který zpracovává platby do kasin, je nezákonný? Dal bys to do toho?
I see you're very knowledgeable. Could I ask you a question?
A Bizum payment processor that processes payments to casinos is illegal? Would you lump it in with that?
Veo que estás muy documentada. Te podría hacer una pregunta??
Un procesador de pagos de Bizum que procese pagos a casinos ilegal?? Lo meterías en el mismo saco??
Jak lidé v minulosti dostávali refundace od MasterCard a Visa, poslali jste jim e-mail, že používáte tato kasina, nebo to věděli automaticky? Přemýšlím o odeslání e-mailu MasterCard.
How did people get refunds in the past from MasterCard and Visa did you email them to say you were using these casinos or did they know automatically? I'm thinking about emailing MasterCard.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.