Ahoj lidi, tohle je specifické pro Revolut. Zvedl jsem 1 zpětné zúčtování ve výši 500 a 45. den obchodník nereagoval, a proto byla refundace zpracována. Poté jsem vybral 6 samostatných plateb v celkové výši 550 GBP a po 45 dnech obchodník nereagoval. Několikrát jsem je pronásledoval a mluvil s manažery, vznesli stížnost atd. Ale teď říkají, že musím počkat, dokud neuplyne 12 týdnů, a dali mi datum. měl někdo takové zúčtování? a pokud obchodník nereagoval po celých 12 týdnů, dostali jste peníze zpět? Jeho hlavní karta, takže vím, že normálně 45 dní, ale toto je maximální časový rámec, 12 týdnů, žádné předběžné / arbitrážní řízení a obchodník ani jednou neodpověděl. Máte nebo měl někdo něco podobného??
Hi Guys, this is revolut specific. I raised 1 chargeback for round 500 & on day 45 merchant was unresponsive hence refund was processed. I then raised 6 separate payments totalling like £550 and after 45 days merchant was unresponsive. Chased them up several times spoke to managers raised a complaint etc. But, they are now saying i have to wait until 12 weeks is up instead and gave me the date. anyone had a chargeback like this? and if the merchant was unresponsive through the entire 12 weeks did you then get the money back?? Its mastercard so I know normally 45 days but this is being the max timeframe, 12 weeks, no pre arb/ arbitration, and merchant has not responsed once. Anyone having, or had something similar??
Automaticky přeloženo: