DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 551)

 od kirekin
|
1 353 365 zobrazení 10 421 odpovědí |
|
1...550 551 552...556

Dobrý den, mohl by mi někdo říct, jaká je situace s Jeet City? Sedím na stejném místě... co byste mi doporučili?

Právě jsem se znovu podíval na účty a všechny jsou na jiná jména, což je zvláštní.

A file na příkladu



Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr

Ne, ale nakonec jsem od nich dostal odpověď po týdnech, kdy jsem nic neslyšel, ani to nebyla obvyklá odpověď, takže předpokládám, že jim někdo trochu dýchá na krk, měli bychom na ně zdvojnásobit tlak tím, že je všechny nahlásíme příslušným úřadům a podáme stížnost na odkaz zveřejněný missdaisy

https://sbgok.org/about/?utm_source=chatgpt.com

Automaticky přeloženo:

Ahoj lidi, tohle je specifické pro Revolut. Zvedl jsem 1 zpětné zúčtování ve výši 500 a 45. den obchodník nereagoval, a proto byla refundace zpracována. Poté jsem vybral 6 samostatných plateb v celkové výši 550 GBP a po 45 dnech obchodník nereagoval. Několikrát jsem je pronásledoval a mluvil s manažery, vznesli stížnost atd. Ale teď říkají, že musím počkat, dokud neuplyne 12 týdnů, a dali mi datum. měl někdo takové zúčtování? a pokud obchodník nereagoval po celých 12 týdnů, dostali jste peníze zpět? Jeho hlavní karta, takže vím, že normálně 45 dní, ale toto je maximální časový rámec, 12 týdnů, žádné předběžné / arbitrážní řízení a obchodník ani jednou neodpověděl. Máte nebo měl někdo něco podobného??

Automaticky přeloženo:
Lottie48

Mně taky pls

Automaticky přeloženo:
KyleSteem

Co jste nahlásili, transakce za to, co služby neobdrželi

Automaticky přeloženo:
Stash9

ano zboží/službu, protože jsem od společnosti nedostal nic, co jsem zaplatil

Automaticky přeloženo:
KyleSteem

Řekli jste jim, že jde o transakci digitálního zboží nebo hazardní hry?

Automaticky přeloženo:
Stash9

digitální zboží

Automaticky přeloženo:
Gojira7346

Dnes jsem odeslal nárok, předal GoldenBet e-mailový důkaz, takže doufejme, že vědí, že to nezmizí.

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno. Zná někdo tento podnik:

E0000399 BurEle

Digikey

Zenit Marketing LTD

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Sutton

Kontaktoval jsi je někdy? Našel jsem platby jimi zpracované, ale zdá se, že nereagují

Automaticky přeloženo:

Má někdo kontaktní údaje GETAWAY LIMITED?

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Zenit Marketing LTD má virtuální kancelář na nechvalně známé 85 Great Portland Street v Londýně. Několik týdnů jsem se na ně snažil najít cokoli nebo jakýkoli kontakt. Poté, co jsem to nenašel, rozhodl jsem se prostě provést zúčtování, protože jsem neobdržel služby u své banky (VISA, debetní). Během několika dní jsem si nechal poslat peníze z banky obchodníka.

Automaticky přeloženo:
plana88

děkuji za odpověď.

Mohly by nastat problémy nebo podezření ze špatné víry, pokud tento manévr provedete několikrát?

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Byl to jediný obchodník ze všech, které mám, kterého jsem nemohl kontaktovat, a byly to jen dvě malé transakce, tak jsem se rozhodl to zkusit. Jsem si jistý, že mnoho z těchto obchodníků používá zavádějící názvy transakcí a neposkytují své kontaktní údaje online, abychom je nemohli najít. Možná byste mohli poslat doporučený dopis na tuto adresu se žádostí o vrácení peněz od firmy (neobdržíte odpověď, ale budete mít doklad o komunikaci pro vaši banku).

Automaticky přeloženo:
plana88

zvážím to. Děkuji mnohokrát za odpověď.

Automaticky přeloženo:

Myslím, že se něco děje. Některá kasina přestala používat falešné CC a zablokovala můj účet.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, zpochybnil někdo transakce přes Revolut s wbmsc? Vzhledem k tomu, že mi nesčetněkrát odpověděli, že transakce nemohou najít, Revolut můj spor akceptoval a já teď nevím, co mám čekat. Máte nějakou radu? Je někdo s tímto obchodníkem? Děkuji za případné odpovědi 🙏🏼

Automaticky přeloženo:
Agora

Všechny peníze jsem dostal zpět do 4 dnů

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr

Přímo od nich nebo přes banku? Nepomohli mi, prý nemohli najít transakce.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
1...550 551 552...556
Jít na stránkuz 556 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky