před týdnem
Myslím, že jste si špatně přečetli článek, nemá to nic společného se zúčtováním nebo hazardem?
I think you’ve misread the article, this has nothing to do with chargebacks or gambling?
2
Myslím, že jste si špatně přečetli článek, nemá to nic společného se zúčtováním nebo hazardem?
I think you’ve misread the article, this has nothing to do with chargebacks or gambling?
Neměl jsem možnost soutěžit. Revolut případ okamžitě uzavřel s tím, že poskytl důkazy. Nyní jsem podal formální stížnost a s ní i ombudsmanovi
I didn't get an option to contest. Revolut closed the case immediately stating they had provided evid3nce. I have now submitted a formal complaint and with take revolut complaint to ombudsman
Dobře, ano, to není správné! máte dobrý případ, za více než 30 dní jsem neměl žádnou aktualizaci, zdá se, že jsem ji vyhrál, ale počkám a uvidím, zda dostanu odpověď příští týden směřující na 40 dní
Ok yes that is not right ! you have a good case I have not had an update in over 30 days seems like I have won it but will wait and see if I get a reply next week heading to 40 days
Co říká článek. K přečtení se musíte přihlásit
What does the article say. You have to subscribe to read it
jak dlouho trvalo, než uzavřeli váš případ, kolik dní!?
how long it took that they close your case, how many days!?
řekl jsi Revloutu, že je to nelegální kasino!? pokud ne, promarnil jsi své šance
did you tell Revlout it is an illegal casino!? if not then you screwed up your chances
Řekl jsem jim to přesně a to je to, co mi říkali, že jsem porušil jejich podmínky a oni mi peníze nezískali.
I told them exactly that and that is what they used to tell me I violated their terms and they would not recover my monies.
můžete mi dát své telefonní číslo WhatsApp, abych vás mohl kontaktovat;?
can you give me your WhatsApp phone number to contact you;?
Podmínky použití pro jejich účty, protože je nepodporují.
Terms of use for their accounts as they don’t support it.
můžete sdílet obrázky sporných transakcí
can you share pictures of transactions being disputed
Raději ne, protože to teď řeší FOS a neposílám screenshoty svých bankovních účtů. To si nevymýšlím, tuto zkušenost s Revolutem má mnoho lidí, takže to není nová informace.
I’d rather not as the FOS are dealing with it now and I don’t post screenshots of my bank accounts. I’m not making this up, many people have this experience with Revolut so this isn’t new information.
Ano, kromě mých jsou zvýrazněny červeně, protože byly zamítnuty. Měl jsem několik zpětných zúčtování karet, které odmítli, ale většinou šlo o bankovní převody, stížnost ombudsmana se týká velkých bankovních převodů. Neříkám, že nedostanete své peníze zpět, ale slyšel jsem mnoho dalších příběhů, kdy Revolut nevrací peníze ani v případě více černobílých podvodů.
Yes except mine are highlighted in red as they were rejected. I had several card chargebacks they declined but most were bank transfers, the Ombudsman complaint relates to the large bank transfers. I’m not saying you won’t get your money back but I’ve heard so many other stories where even in more black/white fraud cases Revolut won’t refund.
Nyní si ujasněme, zvýšili vaše zpětná zúčtování na schéma karet
now let's be clear, did they raise your Chargebacks to the card scheme
Právě jsem zkontroloval aplikaci a ne, Revolut je zpochybnil, aniž by se obrátil na obchodníka.
I just checked back on the app and no, Revolut disputed them without even raising to the merchant.
protože když je zvýšen na obchodníka. pokud vidíte toto
pak máte právo napadnout a jít do svévole
because when it's raised to the merchant. if you see this
then you have the right to contest and go to arbitrary
Pak jste měli velké štěstí, protože kdykoli je kontaktuji, jejich pracovníci bot mi odmítnou pomoci, protože to souvisí s nelicencovanými weby s hazardními hrami.
Nemusíš říkat, jestli ti to není příjemné, ale zajímalo by mě, jaký byl tvůj přijatý argument. Vidím, že kasino, proti kterému jste vyhráli, je licencované, nikoli Curacao.
You got very lucky then as whenever I contact them their bot staff just refuse to help me because it’s related to unlicensed gambling sites.
You don’t have to say if you’re not comfortable but I’m curious to know what your accepted argument was. The casino you won against I see is a licensed one not a Curacao one.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.