SKINSMAGNATE
Chci se podělit o své zkušenosti s Coolzino Casino a jejich zpracovatelem plateb Skinsmagnate (Noxious Limited, UK Reg. No. 14657425), abych varoval ostatní před podvodnými praktikami zpětného zúčtování a zneužitím kódů kategorie obchodníka (MCC) k obcházení omezení hazardních her.
Původně jsem vložil prostředky do Coolzino Casino, ale později jsem si uvědomil, že ke zpracování plateb používají nesprávné MCC kódy, což jim umožnilo obejít blok hazardu mé banky. Z tohoto důvodu jsem požádal o vrácení peněz z důvodu nesprávného zpracování transakce. Coolzino Casino potvrdilo e-mailem, že zpracovali plnou náhradu, ale nikdy jsem neobdržel celou částku.
Poté, co jsem čekal a viděl, že na můj účet nebyla nikdy připsána celá refundace, vznesl jsem u své banky zpětné zúčtování v části „Vrácení nebylo přijato". Předložil jsem jasné důkazy z Coolzino Casino, které ukazují, že potvrdili vrácení peněz, ale moje banka později zamítla můj nárok poté, co obdržela falešnou dokumentaci od Skinsmagnate, procesoru třetí strany, který použili.
Skinsmagnate poskytl podvodnou účtenku s tvrzením, že jsem obdržel zboží nebo služby. Účtenka neodpovídala mým skutečným transakcím a uvedené částky byly zcela odlišné od částek, které jsem zpochybnil. Ještě horší je, že adresa uvedená na účtence ani nebyla moje. Navzdory této jasné nesrovnalosti moje banka přijala dokumentaci Skinsmagnate a uzavřela můj případ, aniž by mi dala příležitost odpovědět.
SKINSMAGNATE
I want to share my experience with Coolzino Casino and their payment processor Skinsmagnate (Noxious Limited, UK Reg. No. 14657425) to warn others about fraudulent chargeback practices and misuse of Merchant Category Codes (MCCs) to bypass gambling restrictions.
I originally deposited funds into Coolzino Casino, but later realized they were using incorrect MCC codes to process payments, which allowed them to bypass my bank’s gambling block. Because of this, I requested a refund due to improper transaction processing. Coolzino Casino confirmed via email that they had processed a full refund, but I never received the full amount.
After waiting and seeing that my account was never credited for the full refund, I raised a chargeback with my bank under "Refund Not Received." I submitted clear evidence from Coolzino Casino showing that they confirmed the refund, yet my bank later denied my claim after receiving false documentation from Skinsmagnate, the third-party processor they used.
Skinsmagnate provided a fraudulent receipt, claiming that I had received goods or services. The receipt did not match my actual transactions, and the amounts listed were completely different from the amounts I disputed. Even worse, the address listed on the receipt was not even mine. Despite this clear discrepancy, my bank accepted Skinsmagnate’s documentation and closed my case without giving me a chance to respond.