před týdnem
Kámo, můžeš mi to poslat?
Děkuju.
Dude, can you send it to me?
Thank you.
Φίλε μπορείς να μου το στείλεις
makelios6@gmail.com
Σε ευχαριστώ
0
Kámo, můžeš mi to poslat?
Děkuju.
Dude, can you send it to me?
Thank you.
Φίλε μπορείς να μου το στείλεις
makelios6@gmail.com
Σε ευχαριστώ
Kámo, můžeš mi to poslat?
Děkuju.
Dude, can you send it to me?
bryancorde@gmail.com
Thank you.
AB3S96
Mohl byste prosím znovu zveřejnit příspěvek, který jste napsal v reakci na mluvčího. Mám podobný dotaz a velmi by mi pomohl. Díky
AB3S96
Could you please re-post the post you wrote in response to the spokesperson. I have a similar question and it would be very helpful. Thanks
Jak od nich získat náhradu? Nemám u nich ani účet, ale naúčtovali mi to
How to i get a refund from them? I do not even have an account with them but have charged me
Pavle, už jsi banku kontaktoval? Počkal jsem 30 dní a kontaktoval jsem je, aby mi řekli ne – není to vždy dobré znamení – v současné době čekám na odpověď na stížnost vznesenou nyní – měl by se mi ozvat do 9. dubna
Have you contacted the bank yet Paul ? I waited the 30 days and contacted them to be told no - it’s not always a good sign - I’m currently waiting for a response to a complaint raised now - should hear back by the 9th April
Můžete mi to poslat taky
Can you send it to me too
Kannst du es mir auch senden italy-dream-yasmina@hotmail.de
Dobrý den, ne ještě ne, je to jen posledních 30 dní příliš brzy z minulé zkušenosti, je to dobrých pár dní po termínu, vyřeší to, ale s vaší záležitostí něco nefunguje, kdykoli jsem prohrál, banka mi napsala a hned mi řekla, že prohráli, jednou to bylo asi po 10-14 dnech
Hello no not yet its only just past 30 days too soon from past experience its a good few days after the deadline they settle it but there sounds something off with your matter anytime I lost the bank wrote and told me right away they had lost, one time was after about 10-14 days
Ano, dostal jsem dopis asi týden po 30 dnech - ale už jsem znal odpověď, protože jsem zavolal na banku dne 31 🙈 pokud vidím, obchodník neposlal bance žádné nové informace o prearb - ale moje banka jej stále odmítla, takže čekám, až mi banka ukáže, co obchodník poslal zpět o prearb a mám otevřenou stížnost
Ye I received the letter about a week after the 30 days - but I already knew the answer because I rang the bank of day 31 🙈 as far as I can see though the merchant didn’t send any new information to the bank about the pre arb - but my bank still rejected it so I’m waiting for the bank to show me what the merchant sent back about the pre arb and I’ve an open complaint
Ahoj všichni!
Ví někdo něco o:
- H.Pierson Associates IKOYI
- XPOWERSSLIDE TALLINN
Najdu o nich základní informace, zdá se, že neodpovídají. Zajímalo by mě, jestli má někdo způsob, jak se ponořit hlouběji, aby získal trochu více informací.
Moc bych si toho vážila.❤️🙏
Hey everyone!
Does anyone know anything about:
- H.Pierson Associates IKOYI
- XPOWERSLIDE TALLINN
I can find the basic information on them, they don't seem to reply. Wondering if anyone has a way of digging deeper to get a bit more info.
I'd really appreciate it.❤️🙏
Dobře, zvláštní, má to být mastercard nebo vízum, které rozhodne, že to není vaše banka! bude zajímavé sledovat, co se stane!
Ok strange one it is meant to be mastercard or visa who decide not your bank ! will be interesting to see what happens !
jak pozdě mohou obchodníci zpochybnit platbu? Nebo jakou má někdo zkušenost, že 7 dní čekám, jestli bych už měl něco slyšet?
how late can merchants dispute a payment? Or what’s anyone’s experience got like 7 days just waiting if I should of heard something by now?
Ahoj
Jen jsem chtěl poskytnout aktuální informace o svých akcích, protože jsem tady mlčel.
Navázal jsem kontakty s řadou novinářů ve Spojeném království, abych tento problém vynesl na světlo. Potřebuje široké pokrytí tak či onak, aby z toho měli prospěch všichni. Všechno je dobré, když lidé dostávají refundace, ale s bankami se stejným vydavatelem karty se zachází jinak, a to není dobré.
fintelegram také publikoval článek o tom podrobněji. Prosím, přečtěte si to a doporučuji komukoli, aby se podělil o nějaké informace, pokud se cítíte dobře. Informace podám anonymně a bude to zaručeno po celou dobu
Hi
i just wanted to provide an update on my actions since I’ve been quiet on here.
i have made contacts with a number of journalists in the UK in order to bring this issue to light. It needs widespread coverage one way or another in order for everyone to benefit. It is all good when people receive refunds but banks with the same card issuer are being handled differently and this is not good.
fintelegram have also published an article on this in more detail. Please have a read and I encourage anyone to share some info if they feel comfortable. I will report info anonymously and this will be guaranteed throughout
Ano, vyžádal jsem si od nich všechny své údaje o GDPR, abych viděl, co se přesně stalo s předarbovými věcmi - protože když to odmítli - poslali úplně stejné informace o obchodníkovi a měl jsem dojem, že obchodník se musel vrátit s novými informacemi, aby byla předběžná opatření znovu zamítnuta - takže stížnost mám stejně otevřenou
Ye I’ve requested all my GDPR information from them to see what exactly happened with the pre arb stuff - cause when they rejected it - they just sent the exact same merchant information and I was under the impression that the merchant had to come back with new information for the pre arb to be rejected again - so I’ve the complaint open anyway
Moje banky se vracejí s tím, že nemám dostatek důkazů, takže myslím, že to je konec cesty, teď jsem se opevnil a opevnil, jak jen mě to nezajímá!! Podařilo se někomu vrátit výplatu peněz?
My banks come back with I haven't enough evidence so I guess that's the end of the road now I've fort and fort as much as I can just not interested!! Has anyone been successful with payop getting a refund?
Ahoj
Mám podobnou otázku, mohl byste se mnou příspěvek sdílet znovu. Děkuju
Hi
I have a similar question, could you share the post with me again. Thank you
mteuszb4@gmail.com
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.