před měsícem
Vyhráli jste je, čekal jsem na to asi dva týdny a pořád je pronásledoval, pak zavolali a omluvili se za zpoždění
You have won them I waited two weeks or so after it and kept chasing them then they called and apologised for the delay
0
Vyhráli jste je, čekal jsem na to asi dva týdny a pořád je pronásledoval, pak zavolali a omluvili se za zpoždění
You have won them I waited two weeks or so after it and kept chasing them then they called and apologised for the delay
Myslím, že 40 nebo 45 pracovních dnů, takže cca 1,5 - 2 měsíce. Vždy musím své bance vysvětlit, co se děje, pak dostanu formulář, pro každou transakci se musí vyplnit samostatný formulář. Banka zpětné zúčtování schválí nebo zamítne. V případě schválení jsou dokumenty předány společnosti VISA / Mastercard, od té doby to trvá tak dlouho, jak je popsáno výše. Obvykle jsem měl transakce zpět asi po 2 týdnech.
Pokud budete mít smůlu, druhá strana bude namítat a pak může trvat věčnost, než dojde k rozhodnutí.
I think 40 or 45 working days, so about 1.5 - 2 months. I always have to explain to my bank what's going on, then I get a form, a separate form has to be filled out for each transaction. The bank approves or rejects the chargeback. If approved, the documents are forwarded to VISA / Mastercard, from then on it takes as long as described above. I usually had the transactions back after about 2 weeks.
If you're unlucky, the other side will object, and then it can take forever for a decision to be made.
Ich glaube 40 oder 45 Arbeitstage also ca. 1,5 - 2 Monate. Ich muss bei meiner Bank immer erklären was los ist, im Anschluss bekomme ich ein Formular, für jede Transaktion muss ein einzelnes Formular ausgefüllt werden. Die Bank genehmigt den Chargeback oder lehnt ihn ab. Bei Genehmigung werden die Unterlagen an VISA / Mastercard weitergeleitet, von da an Dauert es dann solange wie oben beschrieben. Ich hatte meist nach ca. 2 Wochen die Transaktionen zurück.
Mit etwas Pech legt die Gegenseite einspruch ein, dann kann es ewig dauern bis eine Entscheidung getroffen wird.
Neobdržel jsem žádné peníze nebo sdělení od své banky? Dostal jsem dopisy ze dne 2. ledna, podal jsem asi 50 žádostí, 3 okamžitě vrátily peníze, 15 řekli, že si vyžádali od obchodníka, a zbytek chtějí další informace! Od té doby jsem od Barclays nic neměl, ale od těchto nevyřízených 15 transakcí něco očekávám! Někde jsem četl 30 dní
I’ve not recieved any money or communication from my bank? I got letters dated 2nd Jan, I made about 50 requests, 3 refunded immediately, 15 they said they’ve requested from the merchant and the rest they wanted further information! Since then I’ve had nothing from Barclays but I am expecting something from these outstanding 15 transactions! I did read 30 days somewhere
Stačí je zahnat e-mailem nebo čímkoli jiným pro aktualizaci
Just chase them up by email or whatever you prefer for an update
Je to kamarád z Barclays, byli hrozní, je to můj sekundární účet, takže to zpočátku omezili, ale pak to vyřešili! Jak říkáš, kámo, doufám, že je nepopřeli, ale dopisy nemají jiné datum pro odpověď, než je napadli u obchodníků!
It’s Barclays mate they’ve been awful, it’s my secondary account so they restricted it initially but then sorted it out! Like you say mate I hope they’ve uncontested them but the letters don’t have a date for reply other than they’ve challenged with the merchants!
Dobře, trvá to asi 2 měsíce, než je všechny doženou k aktualizaci, ti, kteří čekají na další informace, musíte jim poslat to, co potřebují, aby je získali, předpokládám
Ok it takes about 2 months all in chase them up for an update the ones waiting on more info you need to send them this what they need to raise them I assume
Nemám nic, co bych jim poslal, kámo, pokud dostanu zpět těchto 15, to je asi 3000 liber, takže tam snížím své ztráty, zítra je doženu, ale představoval bych si, že mi připíší peníze na účet, pokud nebudou napadeni!
I haven’t got anything to send them mate, if I get these 15 back that’s about £3000 so I’ll cut my losses there, will chase them up tomorrow but I would imagine they will just credit my account if not contested!
Ano, budou, ale než čekat, jen je pronásledovat, poslal jsem spoustu e-mailů pronásledovatelům, než mi zavolali, že jsem je všechny vyhrál, a ještě tentýž den přidali peníze
Yes they will but rather than wait just chase them I sent a lot of chaser emails before I got a call to say I had won them all and they were adding the money the same day
Potřebuji pomoc s mým sporem. Požaduji důkaz o transakci, pokud jej mám Řekl jsem, že jsem poslal e-mail jednomu obchodníkovi, ale nemám kontakt na druhého?
Need some help with my dispute. Asking for evidence of transaction if I have it I have said I’ve emailed one merchant but no contact for the other?
Přes veškeré vzrušení bychom neměli zapomínat, že Al Bundy zaznamenal v roce 1966 4 touchdowny v jedné hře a pomohl Polk High School Panthers vyhrát městský šampionát!
Despite all the excitement, we should not forget that Al Bundy scored 4 touchdowns in one game in 1966 and helped the Polk High School Panthers win the city championship!
Bei aller Aufregung, sollten wir aber nicht vergessen,dass Al Bundy 1966 4 Touchdowns in einem Spiel gemacht hat und den Polk High School Panthers damit zur Stadtmeisterschaft verholfen hat!
Dobrý den, milý uživateli!
Pro zajištění transparentnosti a bezpečného prostředí vás naléhavě žádám, abyste vysvětlili celý proces řešení, které aktivně nabízíte na tomto fóru. Jste přidruženi ke společnosti, která řeší spory týkající se kasina? Pokud ano, uveďte odkaz na webové stránky společnosti. Není třeba se schovávat za anonymní účet.
Bohužel jsou takové iniciativy často považovány za součást organizovaných schémat, které lákají zoufalé lidi ke sdílení citlivých dat. Byli jsme toho svědky v minulosti, a tak se chceme potenciálně škodlivým situacím vyhnout.
Mezitím vaše příspěvky zůstanou skryté.
Vaší spolupráce si velmi vážíme prostřednictvím
Hello, dear user!
To ensure transparency and a safe environment, I urgently request that you explain the entire process of the solution you are actively offering on this forum. Are you affiliated with a company that handles casino disputes? If so, please provide a link to the company's website. There's no need to hide behind an anonymous account.
Unfortunately, such initiatives are often seen as part of organized schemes that lure desperate people into sharing sensitive data. We've witnessed this in the past, so we want to avoid potentially harmful situations.
Meanwhile, your posts remain hidden.
Your cooperation is greatly appreciated via community@casino.guru
Ahoj, jsem v úplně stejné situaci jako ty, používám stejné stránky, stejný způsob platby, stejná banka. Budete muset mluvit s Revolutem, ale neudělali absolutně nic, aby mi pomohli.
Hi, I’m in the exact same situation as you, same sites used, same payment method, same bank. You will need to speak to Revolut but they have done absolutely nothing to help me.
Na mém bankovním výpisu a v aplikaci Chase je kód transakce buď zboží, nebo zábava:
problém je, jak mohu tento proces účtovat zpět? Účtují mi kryptoměny, které jsem rozhodně nezaplatil ani nedostal.
jen jsem zvědavý na pomoc, nebo mám jít cestou MCC se zapnutým blokem hazardu?
oceníme jakoukoli pomoc
On my bank statement and in my chase app the transaction code is either goods or entertainment:
the issue is how can I charge back this process? They are charging me for crypto which I definitely didn’t pay for or receive.
just curious for some help or do I go down the MCC route with gambling block on?
any help appreciated
Dobrý den.
Doporučuji procházet toto vlákno, protože je víceméně věnováno vaší otázce. Neváhejte se zeptat v okolí; jak jsem viděl, tito aktivní hráči byli zatím velmi nápomocní a vynalézaví.
Hi there.
I suggest you browse this thread because it is more or less dedicated to your question. Feel free to ask around; as far as I have seen, those active players have been very helpful and resourceful thus far.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.