Ahoj všichni,
Může mi někdo poskytnout následující e-mailové adresy nebo kontaktní údaje pro níže uvedené;
Vyzkoušel jsem všechno, co jsem mohl zoufale.
Destream/Dsserv Ltd
DigitalImageWorld
Concord Markets Limited
Online* Dg B
Nutracandies
Děkuji x
Hi Everyone,
Can anyone provide me with the following email addresses or contact details for the below;
Tried everything I can desperate.
Destream/Dsserv Ltd
DigitalImageWorld
Concord Markets Limited
Onlined* Dg B
Nutracandies
Thank you x
Svět digitálního obrazu
Držte se u nich a nakonec vám vrátí peníze. Uveďte předmět jako FAO Svetlana Birin – generální ředitelka společnosti
Digital Image World
Keep at them and eventually they refund. Put the subject as FAO Svetlana Birin - The CEO of the company
Dnes to bylo divné. Přišlo oznámení z banky, že Redwerkonline přijal žádost o vrácení peněz ve výši 56 GBP.. Nyní jsem si uvědomil, že jsem je poslal e-mailem v srpnu 🤷♂️🤷♂️ také vrátili pouze 1 transakci, když byly 3 a nejnižší. Legrační, že to trvalo tak dlouho, ale z ničeho nic je to 50 liber, takže to beru 🤣🤷♂️
Had a weird one today. Notification come through from the bank saying Redwerkonline accepted a refund request of £56.. now bare in mind I emailed these back in August 🤷♂️🤷♂️ they also only refunded 1 transaction when there was 3 and the lowest. Funny it took so long but its £50 out of nowhere so I'll take it 🤣🤷♂️
S vědomím těchto podvodníků vám pravděpodobně nabídnou nabídku cashback bonusu s x99999999 sázkovými požadavky, které musíte splnit!
Knowing these crooks they'll likely offer you a cashback bonus offer with x99999999 wagering requirements to fulfil!
Ahoj,
Má někdo nějaké transakce zobrazené jako ContentStore nebo ContentPulse? Momentálně se je snažím najít. Máte někdo email?
Hi,
Has anyone got any transactions showing as ContentStore or ContentPulse? I’m trying to find them at the moment. Anyone got an email?
Ahoj lidi, utratil jsem spoustu peněz za šťastlivce. Poté, co jsem vyhrál 4k přes bonus, ale oni to zrušili, rozhodl jsem se jít za nimi. Mám 3000 € rozdělených do dvou transakcí (mezi minutami) této společnosti: Hashbon React
Transakce jsou z minulého týdne.
https://hashbon.com/
Zdá se, že sídlí v Praze v České republice a jedná se o kryptoplatební platformu.
Co mohu tvrdit, že jsem si u nich objednal a neobdržel?
Díky!
Hey guys, I have a lot of money spent at luckyones. After I won 4k through bonus but they invalidated it I decided to go after them. I have 3000€ split in two transactions (minutes apart) to this company : Hashbon React
The transactions are from last week.
https://hashbon.com/
They seem to be based in Prague, Czech republic and they are a crypto payments platform.
What can I claim that I ordered from them and didn't receive?
Thanks!
Mám tam podrobnosti, nakonec jsem je našel, budu se muset podívat na své e-maily, ale vrátili mi peníze
I have there details i eventually found them i will have to look through my emails but they refunded me
ahoj lidi,
Byl jsem na živém chatu se svou bankou a žádal jsem o vrácení peněz/zpětné zúčtování. Strávil jsem asi hodinu a agent řekl, že mi teď posílá vrácení peněz, potvrdil to a pak se vrátil o 20 minut později a řekl, že ve skutečnosti ne ignoruji, co jsem řekl, že to teď nedělám. Je to hrozné. Žádal jsem, abych byl vystaven stížnostem, nevidím, že by něco dělali.
ví někdo, co mohu udělat, protože mi jejich pracovník doslova lhal?
Hi guys,
I was on the live chat to my bank asking for a refund/chargeback. Spent around an hour and the agent said he was sending me the refund now, and confirmed it and then came back 20 minutes later and said actually no ignore what i said I’m not doing it now. It’s atrocious. I asked to be put through to complaints, can’t see them doing anything.
anyone know what I can do since their worker literally lied to me?
globální řešení nikoptf
co bych uvedl jako důvod pro vrácení peněz? jaké položky za zboží neobdrželi.
Použil jsem digitální umění nft a oblečení
nikoptf global solutions
what would I put as reason to charge back? what items for goods not received.
I’ve used digital art nft and clothing
Měl někdo zatím štěstí s revolutem? Podařilo se mi je přimět, aby obchodníkovi zvýšili zúčtování. Nyní čekám na odpověď do 26.2. Brání se tyto společnosti obvykle nebo jen ignorují banku?
Anybody had any luck with revolut so far? I hace managed to get them to raise the chargeback to the merchant. Now I'm waiting until 26 Feb for an answer. Do these companies usually fight back or just ignore the bank?
Mám podrobnosti o hasbon, pokud mi chcete poslat e-mail
I have details for hasbon if you want to email me
Ne, to je v pořádku, už jsem zjistil jejich společnost se sídlem v Čechách a jejich e-mail a vše. Kontaktovali je kvůli vrácení peněz (můj e-mail ignorovali). Budou napadat zpětné zúčtování, které jsem odeslal prostřednictvím své banky, nebo to obvykle ignorují a nechávají lhůtu uplynout? Samostatně jsem jim také pohrozil, že nahlásím českým úřadům, že jsou vstupní branou pro nelegální offshore hazard.
No, it's fine, I already found out their company based in Czechia and their email and everything. Contacted them for a refund (they ignored my email). Will they contest the chargeback I submitted through my bank or do usually ignore that and just leave the deadline pass? I also threatened separately them that I will report to the Czech authorities the fact that they are a gateway for illegal offshore gambling.
Tak jsem právě kontaktoval Chase. 40 minut jsem telefonoval specialistovi ohledně nároku na zpětné zúčtování proti Nikotpf global krok, což je myslím, že elegro.eu uvedlo, že platební systém byl přes elegro eu, a mluvil s někým přes telegram, který pracoval jako součást této společnosti, aby mi prodal krypto a jako zboží neobdržel podvod.
jaká je šance na zpětné zúčtování bez jiného důkazu než e-mailem na adresu elegro.eu a odpovědí oznamující problém se zpětným zúčtováním?
noční můra, abych byl upřímný. Už pro mě žádný hazard, s tím jsem skončil
So I’ve just contacted chase. Been on the phone to a specialist for 40minutes about a chargeback claim against Nikotpf global stride which I think is elegro.eu stated that the payment system was though elegro eu and spoke to someone on telegram who was working part of that company to sell me crypto and as goods not received scam.
what’s the chances of charge back with no evidence other than email to elegro.eu and a response saying issue chargeback?
nightmare really to be honest. No more gambling for me I’m done with that
Odeslal jsem zpětná zúčtování 2. ledna 2025. Ví někdo, jaký je postup? Jak dlouho jim banka dává na odpověď? A pokud neodpoví nebo nebudou soutěžit, dostanu peníze?
I’ve submitted chargebacks on the 2nd January 2025, what’s the process does anyone know? How long do the bank give them to respond? And if they don’t reply or contest do I get the money?
S Revolutem jsem u konce, v srpnu loňského roku jsem přišel o značné částky prostřednictvím stránek Santeda a výsledkem jejich formální stížnosti bylo, že se pokusí získat prostředky zpět, i když neregulované hazardní stránky porušují jejich podmínky. Nyní mi říkají, že se přestali pokoušet získat zpět finanční prostředky, protože to bylo v rozporu s jejich podmínkami, i když to věděli, když mi řekli, že se budou stále snažit získat zpět finanční prostředky! A jejich hloupí zaměstnanci mi nevysvětlí, proč ta změna, jen neustále tlačí stejné odpovědi robotů! Jednání s tou 'bankou' stačí k vyvolání nervového zhroucení.
I am at the end of my tether with Revolut, back in August last year when I lost significant sums through Santeda’s sites the outcome of their formal complaint was they would try to recover the funds even though the unregulated gambling sites go against their terms. Now they are telling me they stopped trying to recover funds as it went against their terms even though they knew this when the told me they would still try to recover the funds! And their dimwit staff won’t explain to me why the change, they just keep pumping out the same bot responses! Dealing with that ‘bank’ is enough to trigger a nervous breakdown.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.