DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 397)

 od kirekin
|
1 296 431 zobrazení 10 182 odpovědí |
|
1...396 397 398...540
paulmcewan05

Máš naprostou pravdu.


Před několika dny jsem udělal obrovskou chybu, když jsem použil velkou refundaci z legitimní webové stránky s hazardními hrami (ne chargeback, ale s jejich týmem pro stížnosti) a ztratil jsem to všechno na jednom ze stránek Santeda.


Revolut byli opět k ničemu a prostě přišli se stejnou odpovědí robota, že se nemohou zapojit, protože je to v rozporu s jejich podmínkami služby atd., i když jsem je několikrát předtím prosil, aby toho obchodníka zablokovali.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Gamblur

Požádal jsem je, aby mě zablokovali z hazardních her, také řekli, že to nemůžeme udělat, můžete jejich účet zavřít a poté jej jednoduše znovu aktivovat sami, je jim to jedno a nebudou zvyšovat poplatky proti stránkám, které jsem právě vznesl u FOS a posílat vše dál Zvedl jsem jim 5 transakcí, stále odpovídají pouze na jednu! totální vtip říká, že je to podvod. Udělal jsem, že 5krát pořád říkali, že na naší straně nic není

Automaticky přeloženo:

Včera v noci se mi podařilo poslat e-mail některým obchodníkům. Zpráva, kterou jsem poslal, se týkala žádosti o vrácení peněz kvůli falešným bankovním deskriptorům, MCC, závislosti na hazardních hrách atd.

Revolut mě nyní žádá, abych jim poslal důkaz, že jsem byl v kontaktu s obchodníky, nebo důkaz o mém pokusu je kontaktovat. Potřebuji teď od vás poradit, chlapi!

Jak jsem již zmínil, mé transakce Revolut byly provedeny mezi březnem 2023 a květnem 2024. Pokud se rozhodnu, že jim ukážu komunikaci mezi mnou a obchodníky, kterým se mi podařilo poslat e-mail, odmítnou je kvůli stáří transakce. Pokud uvedu 'zboží nebylo dodáno', jak mohu říci, že zboží má být dodáno po jednom roce od data platby?

Automaticky přeloženo:
calumharris

Ano – to je to, co říkáte Revolutu, že vám měli poslat e-mail, ale neudělali to, takže můžete získat podrobnosti, ale poslat jim e-mail, ze kterého jste obchodníkovi poslali e-mail. Možná to nebude fungovat, kamaráde, ale určitě to stojí za to. Vědí, že je to platná transakce, protože peníze opustily účet. Lhůta je 120 dnů, ale jsem si jistý, že lhůta je ode dne doručení v případě, že zboží nebylo přijato

Automaticky přeloženo:
calumharris

Zboží na předobjednávku a dodání o 1 rok později? Nevím, co bude fungovat, jen hledám řešení, která pro vás mohou být.

Automaticky přeloženo:

Řešil někdo Revolut na bankovní převody a vyzvedávání prostředků nebo jen kartu?

Automaticky přeloženo:

Omlouvám se, neznám tyto zákony/pravidla. Takže... Lhůta pro uplatnění reklamace je 120 dnů od data doručení, ale pokud zboží nebylo doručeno, neplatí pro mě pravidlo 120 dnů?

Nebo 120 dní od data platby?

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
calumharris

Ne – lhůta pro uplatnění reklamace je 120 dnů od data transakce na Mastercard, ale u zboží, které nebylo přijato, je to 120 dnů od data doručení, proto jim musíte sdělit, že datum doručení bylo ode dneška méně než 120 dnů, takže například v prosinci . Jinak je to mimo časový limit

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Jasně. Potřebujete vymyslet příběh nebo jiný příběh pro každého obchodníka. Není to pro mě jednoduché 🙂))

Zboží zaplaceno v březnu 2023, termín dodání listopad 2024. Obchodní kategorie obchodníka: boty 🙂)

Země obchodníka: Uzbekistán 🙂)

Automaticky přeloženo:

Ahoj lidi, nejsem si jistý, jestli tady někdo zná Zing Banking. Ale v podstatě řekli, že jejich banka má ve skutečnosti přednastavený blok hazardu, což znamená, že nikdo nesmí provádět hazardní transakce pomocí jejich banky, ale umožnili mi je provést více, ale spadají pod falešná jména jako „Mastertools", jaká je pravděpodobnost, že dostanu tohle zpět?

Automaticky přeloženo:
calumharris

Ano, to je cesta, kterou bych se vydal, není to lež, je to, že jste od těchto lidí rozhodně nedostali zboží. Jak říkáte, pokud se jedná o fyzickou položku, jako jsou boty, ukažte doklad o poštovném a podpis, že dorazila. Stejné digitální zboží vám ukáže, kde skončilo, jaká peněženka atd.

Snad to funguje kamaráde

Automaticky přeloženo:

Potýkám se s jiným problémem. Některé transakce byly autorizovány 3D. Dostal jsem varování, že pokud budu pokračovat v odesílání sporu o zpětné zúčtování, moje karta Revolut bude z bezpečnostních důvodů ukončena.

Automaticky přeloženo:
Dingdong5

Ahoj, dostali jste nějaké peníze, jak jste slíbili?

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni,


Může mi někdo poskytnout následující e-mailové adresy nebo kontaktní údaje pro níže uvedené;


Vyzkoušel jsem všechno, co jsem mohl zoufale.


Destream/Dsserv Ltd

DigitalImageWorld

Concord Markets Limited

Online* Dg B

Nutracandies


Děkuji x

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni,


Může mi někdo poskytnout následující e-mailové adresy nebo kontaktní údaje pro níže uvedené;


Vyzkoušel jsem všechno, co jsem mohl zoufale.


Destream/Dsserv Ltd

DigitalImageWorld

Concord Markets Limited

Online* Dg B

Nutracandies


Děkuji x

Automaticky přeloženo:

Destream:

Automaticky přeloženo:

Někdo dostal toho oslíka


Automaticky přeloženo:

Může mi někdo odpovědět na otázku?

Neměli by platební agenti v kasinech (naprostá většina na Kypru) být regulováni kyperskou centrální bankou? Pokud ano, kde můžeme zjistit, zda je platební agent regulován?

Automaticky přeloženo:
cgouveia

Na Kypru existují 3 hlavní regulační orgány, pokud zadáte do Googlu informace, měli byste být schopni najít informace, které hledáte. Ale mnoho z těchto kasin využívá nelicencované neregulované obchodníky třetích stran, proto jsou ve východoevropských zemích, Africe atd. riskantní společnosti a ředitel a generální ředitel, nejlepší věc, kterou můžete udělat, je, pokud je obchodník z Kypru, ne kasina, jak říkají, že nemají žádnou kontrolu nad platbami třetí strany, což je Bs, protože musí vstoupit (parametry) podrobnosti o hráčích a obchodníky, které chtějí použít ke zpracování prostředků hráčů do systému. Takže přesně vědí, kam ten tok peněz zmizel, jak jinak budou vědět, jak je získat SMH požadujete nebo vás vede správným směrem. Doufám, že to pomůže

Automaticky přeloženo:
cansecojuan178

co je to osel?

Automaticky přeloženo:
Missdaisy

jsi fantastický,

A viděl jsem, že jste vždy připraveni pomoci, pokusím se lépe objasnit svou otázku a uvidíme, zda mi můžete pomoci ještě více, a uvedu několik příkladů, abyste pochopili, na co narážím.

Toto kasino, leon https://leon89.bet/pt-pt/

Tvrdí, že jako svého platebního agenta používá společnost covimal limited, registrovanou na Kypru.

A:

Ninecasino, https://96-ninecasino.com/pt tvrdí, že používá služby zpracování Udm lda jako svého platebního agenta, také registrovaného na Kypru.


Mohl bych pokračovat v řadě kasin, většina z nich na Curacau a s jejich agenty na Kypru.


Jde mi o to, zda tyto platební agenty musí regulovat kyperská centrální banka, a pokud ano, kde najdu tyto informace.


Mám problém s kasinem, které neodpovídá na mé e-maily, nepřebírá doložky o zodpovědném hraní, takže chci vědět, zda je jeho platební agent legální.


Mluvím o kasinu wazamba.com, které jako platební agent využívalo omezených služeb mirata, ale nemohu najít žádné informace o miratě.


Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
1...396 397 398...540
Jít na stránkuz 540 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky