DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 379)

 od kirekin
|
1 271 817 zobrazení 10 113 odpovědí |
|
1...378 379 380...537
Příspěvek od Anonymized755 byl odstraněn
Dingdong5

Jak dlouho trvalo získání dočasné náhrady od odeslání námitky?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized755 byl odstraněn

Přidal jsem svůj e-mail, dejte mi vědět, až ho budete mít, a já ho smažu

Automaticky přeloženo:

Všechny platby říkají vrácení peněz. Dnes jsem volal do banky a řekli, že odpovídá obchodník.

Automaticky přeloženo:
Dingdong5

Řekli také, že zrušili všechna moje zpětná zúčtování, takže si myslím, že došlo k vrácení peněz, protože uvedli, že v rámci procesu zpětného zúčtování kontaktovali banku obchodníka a řekli, že se to zobrazuje jako převod, nikoli přímý platba (kterou jsem neprováděl převody, platil jsem svou kartou) všechny stejné stránky, váš celý seznam, velobet goldenbet donbet atd. atd. Někdo v bance řekl, že bych to měl označit jako podvod, což udělám zítra. Nechtějí vědět, že jsou chybné mcc kódy, zdá se, že i když je to platný důvod chargebzck jako součást Mastercard. Cítím se zaseknutý

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Applesandpears93 byl odstraněn

Nejsem si jistý. Měl jsem dohodnuté vrácení peněz e-mailem od vipzino, kinghills a memo kasina. Myslím, že jsem obdržel memorandum, i když si nejsem jistý, jako u Očekávám, že jsem provedl stovky malých transakcí, abych načetl tato kasina po dobu 8 týdnů, takže si nejsem jistý, které platby se týkají které společnosti atd. protože jsem uzavřel všechny své účty.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized755 byl odstraněn
Dingdong5

Všichni ostatní na mě hodili knihu s tím směšným T&c kolem toho, že nenesou odpovědnost za názvy plateb používané procesory třetích stran

Automaticky přeloženo:

Skvělé díky, budu sledovat váš e-mail.

Automaticky přeloženo:

Moje banka nechce pokračovat ve zpětném zúčtování, provedl jsem transakci kartou a kontaktoval jsem přímo TopUp.com, ale řekli mi, že o těchto platbách nic neví

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized755 byl odstraněn
Příspěvek od Anonymized755 byl odstraněn
Příspěvek od Anonymized755 byl odstraněn

Moje banka Revolut dělá vše proto, aby se vyhnula mým sporům...chat je bohužel velmi špatný

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized755 byl odstraněn

Teď mluvím v chatu, uvidíme, co mi řekne zákaznická podpora, ale dělají vše, aby se něčemu vyhnuli

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized755 byl odstraněn

Už jsem otevřel dvě zamítnuté zprávy o podvodu, takže nejsem schopen otevřít novou zprávu o zpětném zúčtování... každopádně, jak si myslíte, že mohu získat své peníze zpět. Závislost na hazardních hrách je moje chyba, ale ty peníze jsem opravdu potřeboval a tito zloději dělají vše, aby obešli blok, který jsem nastavil

Automaticky přeloženo:
1...378 379 380...537
Jít na stránkuz 537 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky