před 2 měsíci
Jak dlouho trvalo získání dočasné náhrady od odeslání námitky?
How long did it take to get a temporary refund from submitting the dispute?
0
Jak dlouho trvalo získání dočasné náhrady od odeslání námitky?
How long did it take to get a temporary refund from submitting the dispute?
Řekli také, že zrušili všechna moje zpětná zúčtování, takže si myslím, že došlo k vrácení peněz, protože uvedli, že v rámci procesu zpětného zúčtování kontaktovali banku obchodníka a řekli, že se to zobrazuje jako převod, nikoli přímý platba (kterou jsem neprováděl převody, platil jsem svou kartou) všechny stejné stránky, váš celý seznam, velobet goldenbet donbet atd. atd. Někdo v bance řekl, že bych to měl označit jako podvod, což udělám zítra. Nechtějí vědět, že jsou chybné mcc kódy, zdá se, že i když je to platný důvod chargebzck jako součást Mastercard. Cítím se zaseknutý
They've also said that they've cancelled all my chargebacks so I'm thinking tbese refunds came because they said as part of the chargeback process they have contacted the merchants bank and said and the merchant has said its showing as transfer not a direct payment (which I didn't do transfers I paid with My card) all the same sites your all listing, velobet goldenbet donbet etc etc. Someone at the bank said I should raise it as a scam which I'm going to do tomorrow. They don't want to know re wrong mcc codes it seems even tho ti's a valid chargebzck reason as part of Mastercard. I feel stuck
Nejsem si jistý. Měl jsem dohodnuté vrácení peněz e-mailem od vipzino, kinghills a memo kasina. Myslím, že jsem obdržel memorandum, i když si nejsem jistý, jako u Očekávám, že jsem provedl stovky malých transakcí, abych načetl tato kasina po dobu 8 týdnů, takže si nejsem jistý, které platby se týkají které společnosti atd. protože jsem uzavřel všechny své účty.
I'm not sure. I've had agreed refunds by email from vipzino, kinghills and memo casino. I think I've received memos although I'm not sure as like u I expect I've made hundreds of small transactions to load of these casinos over a period of 8 weeks so I'm not sure which payments relate to which company etc as I closed all my accounts.
Všichni ostatní na mě hodili knihu s tím směšným T&c kolem toho, že nenesou odpovědnost za názvy plateb používané procesory třetích stran
All the rest have thrown the book at me with there ridiculous t&c around not being responsible for the payment names used by 3rd party processors
Moje banka nechce pokračovat ve zpětném zúčtování, provedl jsem transakci kartou a kontaktoval jsem přímo TopUp.com, ale řekli mi, že o těchto platbách nic neví
My bank does not want to proceed with the chargeback, I made the transaction with the card and contacted TopUp.com directly but they tell me that they do not know anything about these payments
La mia banca non vuole procedere con il chargeback,ho effettuato la transazione con la carta e ho contattato direttamente TopUp.com ma mi dicono che non ne sanno nulla di questi pagamenti
Moje banka Revolut dělá vše proto, aby se vyhnula mým sporům...chat je bohužel velmi špatný
My bank Revolut is doing everything to avoid my disputes...the chat is very poor unfortunately
La mia banca Revolut sta facendo di tutto per evitare le mie contestazioni...la chat è molto scadente purtroppo
Teď mluvím v chatu, uvidíme, co mi řekne zákaznická podpora, ale dělají vše, aby se něčemu vyhnuli
Now I'm talking in chat let's see what customer support tells me but they do everything to avoid doing something
Ora sto parlando in chat vediamo cosa mi dice l'assistenza clienti ma fanno di tutto per evitare di fare qualcosa
Už jsem otevřel dvě zamítnuté zprávy o podvodu, takže nejsem schopen otevřít novou zprávu o zpětném zúčtování... každopádně, jak si myslíte, že mohu získat své peníze zpět. Závislost na hazardních hrách je moje chyba, ale ty peníze jsem opravdu potřeboval a tito zloději dělají vše, aby obešli blok, který jsem nastavil
I had already opened two rejected reports for fraud so I am not able to open a new report for chargeback ... anyway, how do you think I can get my money back. Gambling addiction is my fault but I really needed that money and these thieves do everything to bypass the block I had set
Avevo già aperto due segnalazioni rifiutate per frode quindi non sto riuscendo ad aprire una nuova segnalazione per chargeback... comunque secondo te come faccio a riavere i miei soldi.La ludopatia è mia colpa ma quei soldi mi servivano molto e questi ladri fanno di tutto per aggirare il blocco che avevo impostato
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.