Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 237)

 od kirekin
|
1 711 728 zobrazení 12 755 odpovědí |
1...236 237 238...683

Zabýval se někdo s Revolut I provedl jsem v sobotu 6500 GBP transakcí pomocí virtuální karty a poté jsem zvýšil chargebacky, které byly po 20 minutách zamítnuty podle snímku obrazovky, připadá mi jako nesmysl, nějaké tipy? filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Moji také odmítli

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23

Dobře, vznesl jsi poté stížnost

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Ano, zatím na to nebyla odezva

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23

Dobře, zajímavé, kdy jsi to udělal, dej mi vědět, prosím

Automaticky přeloženo:

Asi před 40 dny vznesli u Nationwide požadavek na zpětné zúčtování, téměř 6 000 GBP za přibližně 50 transakcí od různých poskytovatelů plateb třetích stran.

Společnost Nationwide okamžitě vrátila všechny platby, zatímco prošetřovali zpětná zúčtování, ale uvedli, že pokud budou zpětná zúčtování neúspěšná, budou mi peníze odebrány.

O několik dní později obdržel oznámení, že 3 transakce byly úspěšně vyřešeny. Pak několik týdnů nic neslyšel, takže jsem se obával, že zbytek byl neúspěšný 😵‍💫

Konečně včera přišla spousta oznámení, že i zbytek transakcí byl úspěšný!

Jsem rád, že jsem našel toto vlákno a uvědomil jsem si, že mám šanci získat zpět nějaké ztráty a mohu tuto hroznou část svého života hodit za hlavu 😊

Automaticky přeloženo:
tamiirender

Páni, to jsou skvělé zprávy! Moje banka všechny moje odmítla, takže čekám na odvolání ombudsmana. Už se necítím moc sebevědomě.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Jaký důvod jste zvolili pro zpětné zúčtování? Můžete je znovu navýšit (klikněte na transakci a uvidíte, že stále můžete pokračovat ve zpětném zúčtování)?

Automaticky přeloženo:
tamiirender

Výborně, myslím, že jakmile přimějete banky, aby skutečně zúčtovaly, je pravděpodobnost, že tyto podvodné společnosti napadnou, téměř nulová

Automaticky přeloženo:
boots2024

Doufám, že ano, kamaráde, ale odmítají jako všichni ostatní, půjdu k ombudsmanovi a půjdu touto cestou.

Automaticky přeloženo:
tamiirender

Co jste řekl celostátně, aby se obvinění vrátilo? Jaké zdůvodnění?

Automaticky přeloženo:
tamiirender

Moje a moje hlavní banka všechny spadají pod stejné 'finance Falcora'?

Automaticky přeloženo:

Asi před 40 dny vznesli u Nationwide požadavek na zpětné zúčtování, téměř 6 000 GBP za přibližně 50 transakcí od různých poskytovatelů plateb třetích stran.

Společnost Nationwide okamžitě vrátila všechny platby, zatímco prošetřovali zpětná zúčtování, ale uvedli, že pokud budou zpětná zúčtování neúspěšná, budou mi peníze odebrány.

O několik dní později obdržel oznámení, že 3 transakce byly úspěšně vyřešeny. Pak několik týdnů nic neslyšel, takže jsem se obával, že zbytek byl neúspěšný 😵‍💫

Konečně včera přišla spousta oznámení, že i zbytek transakcí byl úspěšný!

Jsem rád, že jsem našel toto vlákno a uvědomil jsem si, že mám šanci získat zpět nějaké ztráty a mohu tuto hroznou část svého života hodit za hlavu 😊

Automaticky přeloženo:

Jaké společnosti jste měli ve svých transakcích? Takže vymyšlení ostatní lidé konečně vyhrávají. Abychom se stali šampionem, musíme všichni vzít tyto peníze, utéct a nikdy se neohlížet zpět😁

Automaticky přeloženo:

Jen otázka pro všechny, protože moje banka zaúčtovala zpět následující společnosti;


Grotobook & Mydates

ETS*EWAVE

Pixeleum.io

BITSENT EU

GORIWIRE SPZOO

FOMILINE UAB

Měl někdo úspěch s těmito společnostmi prostřednictvím metody zpětného zúčtování? Tyto společnosti jsou zjevně těmi, které odmítají vrácení peněz od našeho kontaktu. Rád bych znal míru úspěšnosti 🙂

Automaticky přeloženo:
Dt100

Chase pro mě udělal Pixeleum

Automaticky přeloženo:
Dt100

Udělal jsem mydates a grottobook všechny refundované chargebacky

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni, právě jsem dostal aktualizaci týkající se mého případu – úspěšně mi byla účtována zpětná platba z Grottobook/MyDates přes Revolut. Trvalo to přesně 50 dní, takže předpokládám, že bance neodpověděli.

Automaticky přeloženo:

Děsivý!! Takže ani nereagovali?? To mi dává určitou naději pro tyto obchodníky!

Automaticky přeloženo:
Anonymized825

Žádná odezva po více než 3 měsíce s nimi, takže předpokládejte, že nebudou

Automaticky přeloženo:
Dt100

Ne, banka mi okamžitě vrátila peníze a žádná odpověď na kreditní kartu uplynula

Automaticky přeloženo:

ARN (Národní rada pro stížnosti spotřebitelů) schválila mou zprávu a předala ji společnosti Revolut a žádá, aby na ni nyní odpověděli


Vztahuje se na transakce pod "Luxtel" "Getmygamekey" "Grotobook/Mydates" atd. Zamítli všechna zpětná zúčtování do hodiny a označili je všechny za "neplatné" a odmítají pokračovat, i když jsem poukázal na to, že jsem neudělal nic špatného.


Tak doufejme, že teď přitvrdí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...236 237 238...683
Jít na stránkuz 683 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky