DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 237)

3 705 722 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...236 237 238...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

Zabýval se někdo s Revolut I provedl jsem v sobotu 6500 GBP transakcí pomocí virtuální karty a poté jsem zvýšil chargebacky, které byly po 20 minutách zamítnuty podle snímku obrazovky, připadá mi jako nesmysl, nějaké tipy? filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Moji také odmítli

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před rokem

Dobře, vznesl jsi poté stížnost

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Ano, zatím na to nebyla odezva

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před rokem

Dobře, zajímavé, kdy jsi to udělal, dej mi vědět, prosím

Automaticky přeloženo:
před rokem

Asi před 40 dny vznesli u Nationwide požadavek na zpětné zúčtování, téměř 6 000 GBP za přibližně 50 transakcí od různých poskytovatelů plateb třetích stran.

Společnost Nationwide okamžitě vrátila všechny platby, zatímco prošetřovali zpětná zúčtování, ale uvedli, že pokud budou zpětná zúčtování neúspěšná, budou mi peníze odebrány.

O několik dní později obdržel oznámení, že 3 transakce byly úspěšně vyřešeny. Pak několik týdnů nic neslyšel, takže jsem se obával, že zbytek byl neúspěšný 😵‍💫

Konečně včera přišla spousta oznámení, že i zbytek transakcí byl úspěšný!

Jsem rád, že jsem našel toto vlákno a uvědomil jsem si, že mám šanci získat zpět nějaké ztráty a mohu tuto hroznou část svého života hodit za hlavu 😊

Automaticky přeloženo:
poppyr
před rokem

Páni, to jsou skvělé zprávy! Moje banka všechny moje odmítla, takže čekám na odvolání ombudsmana. Už se necítím moc sebevědomě.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Jaký důvod jste zvolili pro zpětné zúčtování? Můžete je znovu navýšit (klikněte na transakci a uvidíte, že stále můžete pokračovat ve zpětném zúčtování)?

Automaticky přeloženo:
poppyr
před rokem

Výborně, myslím, že jakmile přimějete banky, aby skutečně zúčtovaly, je pravděpodobnost, že tyto podvodné společnosti napadnou, téměř nulová

Automaticky přeloženo:
boots2024
před rokem

Doufám, že ano, kamaráde, ale odmítají jako všichni ostatní, půjdu k ombudsmanovi a půjdu touto cestou.

Automaticky přeloženo:
poppyr
před rokem

Co jste řekl celostátně, aby se obvinění vrátilo? Jaké zdůvodnění?

Automaticky přeloženo:
poppyr
před rokem

Moje a moje hlavní banka všechny spadají pod stejné 'finance Falcora'?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Asi před 40 dny vznesli u Nationwide požadavek na zpětné zúčtování, téměř 6 000 GBP za přibližně 50 transakcí od různých poskytovatelů plateb třetích stran.

Společnost Nationwide okamžitě vrátila všechny platby, zatímco prošetřovali zpětná zúčtování, ale uvedli, že pokud budou zpětná zúčtování neúspěšná, budou mi peníze odebrány.

O několik dní později obdržel oznámení, že 3 transakce byly úspěšně vyřešeny. Pak několik týdnů nic neslyšel, takže jsem se obával, že zbytek byl neúspěšný 😵‍💫

Konečně včera přišla spousta oznámení, že i zbytek transakcí byl úspěšný!

Jsem rád, že jsem našel toto vlákno a uvědomil jsem si, že mám šanci získat zpět nějaké ztráty a mohu tuto hroznou část svého života hodit za hlavu 😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaké společnosti jste měli ve svých transakcích? Takže vymyšlení ostatní lidé konečně vyhrávají. Abychom se stali šampionem, musíme všichni vzít tyto peníze, utéct a nikdy se neohlížet zpět😁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen otázka pro všechny, protože moje banka zaúčtovala zpět následující společnosti;


Grotobook & Mydates

ETS*EWAVE

Pixeleum.io

BITSENT EU

GORIWIRE SPZOO

FOMILINE UAB

Měl někdo úspěch s těmito společnostmi prostřednictvím metody zpětného zúčtování? Tyto společnosti jsou zjevně těmi, které odmítají vrácení peněz od našeho kontaktu. Rád bych znal míru úspěšnosti 🙂

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Chase pro mě udělal Pixeleum

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Udělal jsem mydates a grottobook všechny refundované chargebacky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni, právě jsem dostal aktualizaci týkající se mého případu – úspěšně mi byla účtována zpětná platba z Grottobook/MyDates přes Revolut. Trvalo to přesně 50 dní, takže předpokládám, že bance neodpověděli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děsivý!! Takže ani nereagovali?? To mi dává určitou naději pro tyto obchodníky!

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před rokem

Žádná odezva po více než 3 měsíce s nimi, takže předpokládejte, že nebudou

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Ne, banka mi okamžitě vrátila peníze a žádná odpověď na kreditní kartu uplynula

Automaticky přeloženo:
před rokem

ARN (Národní rada pro stížnosti spotřebitelů) schválila mou zprávu a předala ji společnosti Revolut a žádá, aby na ni nyní odpověděli


Vztahuje se na transakce pod "Luxtel" "Getmygamekey" "Grotobook/Mydates" atd. Zamítli všechna zpětná zúčtování do hodiny a označili je všechny za "neplatné" a odmítají pokračovat, i když jsem poukázal na to, že jsem neudělal nic špatného.


Tak doufejme, že teď přitvrdí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...236 237 238...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.