Včera jsem jim napsal tři e-maily na finanční oddělení a jediná odpověď, kterou jsem několikrát dostal, je stejná jako tato.
Vážený zákazníku
Děkujeme, že jste nás kontaktovali.
Vaše žádost o výběr již prošla hodnocením a
fáze ověřování. Stále čekáme na potvrzení
další dostupná dávka plateb. Očekáváme, že budeme mít potvrzení o
svou výplatu brzy.
Jakmile bude vaše platba potvrzena, rádi vás upozorníme.
Důvod, proč odkládám stížnost na starou Havanu, je ten, že mi dluží 1 000 a vysoká země mi dluží 1 000. Vysoká země mi právě zaplatila 877.
Udělali tedy malý pokus.
Možná opravdu čekají na další platby. Obávám se, že když podám reklamaci a nebudou na reklamaci reagovat. Ztratím na 2K.
I wrote three emails to them yesterday to the financial department and the only response I got several times is the same as this.
Dear Customer
Thank you for contacting us.
Your withdrawal request has already passed the evaluation and
verification stages. We are still waiting for the confirmation of the
next available batch of payments. We expect to have confirmation about
your payout soon.
We will gladly notify you when your payout has been confirmed.
The reason I am delaying the complaint with old havana is they owe me 1K and high country owes me 1K. High country just paid me 877.
So they made a small attempt.
Maybe they really are waiting for the next patch of payments. I'm afraid that if I submit a complaint and they don't respond to the complaint. I will lose out on 2K.
Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo: