DomůFórumKasinaOld Havana Casino - všeobecná diskuze

Old Havana Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od zena5755
|
15 734 zobrazení 110 odpovědí |
|
1 2 3...6
před 11 měsíci

Aktualizace: Dostal jsem e-mail ze staré Havany, o kterém jsem se zmínil před 4 dny, ale zatím od nich žádná platba. High Country casino zaplatilo malou část toho, co mi dluží. Tentokrát to pořádně natahují. Je to skoro 30 dní od mé malé výhry. Žádný způsob, jak zacházet s hráčem!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Je to týden, co jsem dostal ten e-mail z finančního oddělení. Stále žádná platba. Jaký způsob, jak zacházet s věrným hráčem.

Jsem stále blíž a blíž od toho všeho zastavit. Nestojí to za to.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 11 měsíci

Hmm, tak se obávám, že v tomto případě bude evidentně nutná reklamace, jelikož pořád dokola a dokola a peníze jste nedostali. Myslel jsem, že peníze dostanete po poslední dobré zprávě, ale opak je zatím pravdou.

Takže myslíš, že půjdeš do toho a podáš stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vyhrál jsem 19. prosince 2023

Zde je e-mail, který jsem obdržel 8. ledna 2024


Vážený zákazníku

Děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Vaše žádost o výběr již prošla hodnocením a

fáze ověřování. Stále čekáme na potvrzení

další dostupná dávka plateb. Očekáváme, že budeme mít potvrzení o

svou výplatu brzy.


Jakmile bude vaše platba potvrzena, rádi vás upozorníme.


S přátelským pozdravem,

Ivan - Agent podpory stažení - Staré kasino Havana

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že je dnes budu kontaktovat a pokud nedostanu přímou odpověď. Budu reklamovat starou Havanu.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vyhrál jsem 19. prosince 2023

Zde je e-mail, který jsem obdržel 8. ledna 2024


Vážený zákazníku

Děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Vaše žádost o výběr již prošla hodnocením a

fáze ověřování. Stále čekáme na potvrzení

další dostupná dávka plateb. Očekáváme, že budeme mít potvrzení o

svou výplatu brzy.


Jakmile bude vaše platba potvrzena, rádi vás upozorníme.


S přátelským pozdravem,

Ivan - Agent podpory stažení - Staré kasino Havana

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To je opravdu zajímavé. Skoro to zní, jako by kasino mělo nějaký maximální limit na částku, která má být vyplacena šťastným výhercům – který byl před časem překročen...

I tak bych reklamaci podal. Řekl bych, že jsi byl velmi trpělivý.

Hodně štěstí pro dnešek, s posledním kontaktem před reklamací 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Včera jsem jim napsal tři e-maily na finanční oddělení a jediná odpověď, kterou jsem několikrát dostal, je stejná jako tato.

Vážený zákazníku

Děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Vaše žádost o výběr již prošla hodnocením a

fáze ověřování. Stále čekáme na potvrzení

další dostupná dávka plateb. Očekáváme, že budeme mít potvrzení o

svou výplatu brzy.

Jakmile bude vaše platba potvrzena, rádi vás upozorníme.


Důvod, proč odkládám stížnost na starou Havanu, je ten, že mi dluží 1 000 a vysoká země mi dluží 1 000. Vysoká země mi právě zaplatila 877.

Udělali tedy malý pokus.

Možná opravdu čekají na další platby. Obávám se, že když podám reklamaci a nebudou na reklamaci reagovat. Ztratím na 2K.


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 11 měsíci

Nemyslím si, že pokud jsou kasina upřímná, tato situace by měla nastat. Řekl bych, že jsi byl docela trpělivý, protože jsi čekal měsíc, ale jsem si jistý, že konečné rozhodnutí je na tobě. Pokud si myslíte, že počkáte o něco déle, pokud vás kasino informuje, že vám poslalo peníze, je to na vás a pokud se rozhodnete podat stížnost, nemyslím si, že by to byl špatný krok .

Každopádně doufám, že to vše z obou kasin dostanete co nejdříve a nenastanou žádné další nečekané problémy.

Ať už se rozhodnete jakkoli, určitě nám dejte vědět, a pokud se dozvíte něco nového, můžete to také sdílet.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dnes jsem znovu obdržel další z těchto dopisů o tom, že moje ověření bylo schváleno a čekám na další dávkové platby. To je zřejmě vše, co mi chtějí říct. Napsal jsem jim dopis a počkám do pondělí. Pokud nevidím žádný pokrok. Nebo pokud nedostanu e-mail, že platba byla odeslána. Pak budu určitě reklamovat.

Jaro, můžeš mi poslat svůj email a já ti pošlu dopis, který jsem jim napsal.

Můžete mi to poslat na můj e-mail v souboru zde.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 11 měsíci

Jistě, takže pokud tomu dáte ještě čas, uvidíme, zda kasino poskytne aktuální informace o vašem výběru. Určitě mi dej vědět, jak to jde.

Pokud jde o e-mail, klidně se podělte nebo jen stručně shrňte, co jste zde napsali, aby komunikace zůstala na jedné platformě a byla efektivnější. 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Komu se to může týkat. Čeká se na výběr mého @ $ 1000, který je nyní starý 5 týdnů. Drátový převod. Trpělivě jsem na to čekal a už je to dávno. Bylo vyhráno 19. prosince 2023. Už mě nebaví čekat. Poté, co jsem toto vyhrál, jsem provedl mnoho dalších vkladů a podle svých výpočtů jsem vám vrátil všechny své výhry, takže tyto peníze, které mi dlužíte, nejsou pro starou Havanu žádnou ztrátou. Nerad bych si stěžoval, ale pokud budu muset, udělám to. Stanovil jsem si termín. Odešlete to prosím do pondělí ráno, bankovním převodem $ 1000,00


Rád bych zde hrál i nadále, takže posílejte své výhry. Děkujeme, že jste se touto záležitostí zabývali.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Pak jsem to dostal o pár minut později, tak snad to půjde hladce bez reklamace!

milý Jayi,

Jak můžete vidět, náš poskytovatel v současné době zpracovává a zpracovává 2 000,00 USD v dávce dostupné pro tento týden.

V rámci obvyklého procesu vám potvrdí, jakmile budou vaše prostředky úspěšně odeslány, a my vám zašleme e-mail s oznámením o platbě, který jsme vám vždy zaslali, s konečnými detaily převodu.


Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat!


Pozdravy,

Dennisi

Agent podpory stažení – Staré kasino Havana

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zkontroloval jsem svůj účet v obou kasinech a oba čekající výběry ukazují, že jsou nyní ve fázi zpracování.



Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 11 měsíci

Řekl bych, že je dobře, že s vámi kasino stále komunikuje. Ale znamená to, že budete vydržet a čekat, když jste řekli, že výběr je ve fázi zpracování? Mám pocit, že už je to dlouho, ale jak jsem řekl, nebudu vás do ničeho tlačit. Pokud potřebujete pomoc a máte pocit, že točíte dokola, můžete se na nás obrátit.

Snad peníze dostanete v další várce a vše bude v pořádku. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Díky Jaro, dám ti vědět, až mi to dojde, jestli ano?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dnes jsem to obdržel.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 11 měsíci

Skvělá zpráva, kasino tedy nelhalo, ale můj názor je, že to trvalo docela dlouho.

Každopádně, všechno je v pořádku, že to končí dobře, a nejlepší na tom je, že jste nakonec své peníze dostali. 😊🎉

V této souvislosti mě však zajímá, zda zůstanete hrát zde nebo půjdete do jiného kasina? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Myslím, že správná věc, kterou zde udělat, je vypadnout úplně. Sčítání čísel. Ztráty jsou větší než výhry s příliš velkým zhoršením, které přichází spolu s vítězstvím a sběrem. Věřím, že všechna tato kasina mají kontrolu nad tím, kolik můžete vyhrát a kolik prohrajete. Existuje způsob, jak upravit RTP hráče, pokud to hry nedělají automaticky na základě toho, kolik hráčů je připojeno a hraje. Je to počítačový software a kasino má výhodu. Přihlašujete se na jejich server. Není to jako cihlová budova s běžnými sloty, které jsou předem naprogramované tak, aby zasáhly v určitou dobu. Tohle jsem zažil. Existovala kasina, do kterých jsem vložil pouze 100 $ a vyhrál 9 000, a tam byla jiná kasina, která jsem nikdy nevyhrál a prohrál 9 000 a více. Maximální sázka na všechna zatočení jsou ztráty, ale snížení vaší sázky přináší některé výherní kombinace. Musí tedy existovat nějaký typ úpravy maximální sázky. JMO!


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 11 měsíci

Chápu, že je to váš názor, ale pokud by kasina takto fungovala, téměř žádný hráč by nikdy nic nevyhrál. Osobně bych v kasinech určitě nehrál, protože jak jste řekl, kasino má vždy výhodu nad hráčem.

Pokud jde o RTP, kasino si jej může u některých poskytovatelů vybrat, ale nemohou si jej libovolně měnit, protože hry jsou na serverech poskytovatelů, pokud kasino nemá svůj vlastní. Také v poctivých kasinech můžete vidět RTP na slotech nebo pokud máte nějaké pochybnosti, můžete se zeptat na live chat.

Každopádně jsem dostal odpověď na otázku a to znamená, že byste se tomu měli vyhnout. Asi je nejlepší zůstat u těch, které vás nejméně zklamaly nebo jste v nich neměli problémy. Ušetříte si spoustu nervů do budoucna. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Další malá výhra zde a další malá výhra na High Country. Podívejme se, jak dlouho tyto platby trvají. Dám jim 14 pracovních dnů!

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky