DomůFórumKasinaOld Havana Casino - všeobecná diskuze

Old Havana Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od zena5755
|
15 613 zobrazení 110 odpovědí |
|
1...5 6
zena5755
před 6 měsíci

Hmm, koukám, že se v kasinu nic nezměnilo a proto jsou výběry stále dost pomalé. Stává se dost často, že zde narazíte na zpoždění, takže si myslím, že si na to budete muset zvyknout, pokud zde budete hrát dál. Samozřejmě, pokud to přesahuje dobu, o které jsme již mluvili, víte, že máte možnost nás kontaktovat, ale co od vás vím, peníze jste nakonec vždy dostali.

Zjevně tedy budeme muset být trpěliví a uvidíme, co se bude dít dál a zda tento týden peníze dostanete.

Pokud ne, budeme tady.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Kontaktoval jsem live chat a stěžoval jsem si, že jsem poslední, kdo dostane zaplaceno. Vždy mě odsuň stranou. Dostal jsem standardní odpověď, jak se vždy říká, ale před několika minutami jsem obdržel své peníze.

Jdi zjistit!


Automaticky přeloženo:
zena5755
před 6 měsíci

Mám pocit, že v tomto kasinu máte vždy kouzelný klíč, že když něco takového řeknete nebo napíšete, druhý den vždy tvrdíte, že jste peníze dostali.

Doufám, že to tak bude i nadále a své peníze nakonec vždy dostanete. 😀

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nové vydání s kasinem Old Havana a High Country. Přibližně za poslední měsíc moje společnost vydávající kreditní kartu třikrát změnila mou kreditní kartu kvůli podvodným poplatkům. To je to, co se děje s těmito 2 kasiny. Když provedu vklad prostřednictvím kreditní karty, jde to přes jejich zpracovatelskou společnost. Můj vklad se uloží v kasinu, ALE zároveň v Mexiku probíhá nákup za stejnou částku. Toto jsou nové karty, které nebyly nikdy použity v žádném jiném kasinu kromě staré Havany a vysočiny. Moje společnost vydávající kreditní karty to okamžitě odmítá a zavře můj účet na kreditní kartě. Například včera jsem vložil 150 a moje společnost cc mě kontaktovala a řekla, zda uznáváte tyto poplatky. Na 5. června byly 2. jedním byla stará Havana a druhým Mexiko. Moje kreditní karta nezastavuje platbu vkladu v kasinu, ale hlásí duplicitní poplatek v Mexiku. Kontaktoval jsem bezpečnostní oddělení a oni potvrdili, že mají procesor v Mexiku. Neinvestovali to a zdá se, že je můj problém nezajímá. Byl jsem tak naštvaný, že jsem požádal starou Havanu a vysokou zemi, aby mi uzavřely účty. Již zde nikdy nebudu vkládat. Probíhá podvod a nestaráte se o nápravu problému. Bezpečnostní oddělení nereagovalo na mé texty ani stížnosti.

Jakýkoli vstup by byl oceněn

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 6 měsíci

Ahoj, vím, že takové věci dělají hráči v jiných kasinech, a proto peníze jdou v podstatě jinam a na výpisu z účtu můžete vidět něco jiného než kasino. Abych řekl pravdu, zatím se nestalo, že by vás banka kontaktovala, že jste uložili u zpracovatele v Mexiku? Pokud je to riziko a byli jste na to upozorněni, budu si raději dávat pozor, ale mám pocit, že to není v dnešní době nic neobvyklého.

Pokud jde o uzavření vašich účtů, jste v procesu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Vklad 5. června se na mém výpisu objevil jako 2 vklady. Jeden v popisovači kasin a druhý v Mexiku. Jedna byla legitimní, ale druhá byla podvodná. To je důvod, proč moje banka kreditní kartou odmítla transakci v Mexiku. Všechny ostatní vklady do kasina vždy projdou, protože společnost cc vidí moje nákupy a deskriptory, ale když se v Mexiku objeví lichá koule jako deskriptor, je to červená vlajka! Požádal jsem je, aby oba účty uzavřeli. Žádná odpověď během chatu. Obě jsou stále otevřené.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 6 měsíci

Mohu se zeptat, jaký důvod jste uvedli k uzavření svých účtů?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Romi, viz výše vysvětlení dvojitých poplatků z těchto kasin


Automaticky přeloženo:
zena5755
před 6 měsíci

Dobře, děkuji. Tak co, už se vám podařilo uzavřít účty?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ne, ignorují můj požadavek a ignorují mě, když se snaží char live. Včera jsem kontaktoval jejich bezpečnostní oddělení a zeptal se jich, jestli se podívali na podvodné poplatky na mé kreditní kartě v Mexiku a nikdy mi neodpověděli na živém chatu!

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 6 měsíci

No, mám pocit, že na takové věci asi neodpoví, ale určitě bych byl rád, kdyby ti to objasnili.

Pokud však máte problém se zrušením účtu, neváhejte kontaktovat náš tým a pokusí se vám s vaší situací pomoci.

Doufejme, že to nebude nutné a kasino to vezme vážně.

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky