před 9 měsíci
Než dostanete své peníze, bude to pravděpodobně trvat 2 až 3 týdny. To je to, čím jsem si prošel mnohokrát.
It's probably going be 2 to 3 weeks wait before you get your money. This is what I went through many times.
0
Než dostanete své peníze, bude to pravděpodobně trvat 2 až 3 týdny. To je to, čím jsem si prošel mnohokrát.
It's probably going be 2 to 3 weeks wait before you get your money. This is what I went through many times.
ale než provedete vklad, netrvá to dlouho..... hahaha
Můj bože... nic, hrajte croco casino lépe! Nevím, proč jsem se dostal do staré Havany, kvůli bonusu, pro změnu
but by the time you make a deposit it doesn't take a long time..... hahaha
My goodness... nothing, play croco casino better! I don't know why I got into Old Havana this one, for the bonus, for a change
pero para cuando uno hace un deposito no se tarda naaaa..... jajaja
madre mia... nada, play croco casino mejor! no se a que me he metido en old havana este, por el bonus, para variar
No, mají stejné hry (omezuji se pouze na sloty) a výběry jsou zpracovány mnohem rychleji, také dávají více možností výběru prostředků, je pro mě velmi výhodné, že se to provádí například přímo na kartě
Nyní každý se zkušenostmi, které měl, ale ano, tito lidé mě překvapují, že ani nemění stav aplikace
Well, they have the same games (I only limit myself to the slots) and the withdrawals are processed much faster, they also give more options for withdrawing funds, it is very convenient for me that it is done directly on the card for example
Now, each one with the experience they have had, but yes, these people surprise me that they do not even change the status of the application
bueno, tienen las mismos juegos (yo solo me limito a los slots) y pues los retiros se procesan bastante mas rápido, ademas dan mas opciones de retiro de fondos, a mi me es muy cómodo que se haga directamente en la tarjeta por ejemplo
Ahora pues cada unos con la experiencia que haya tenido, pero si, esta gente me extraña que no cambia ni el estado de la solicitud siquiera
Pro každé kasino používám stejné dokumenty. To je potřebuje pro případ, že vyhraju a dal jsem to těmto lidem ve hře Croco a oni to všechno popřeli. Tak jsem zahrál své peníze a odešel. Nestojí za to rozhořčení opravovat cokoli, co chtěli opravit. Ani jsem se nenadál a výhra byla velmi malá.
I use the same documents for every casino. That needs them in case I win and I gave it to these people at play croco and they denied all of them. So I played my money and got out. It's not worth the aggravation to correct whatever they wanted corrected. I didn't even bother and the win was very small.
Zkusili jste se třeba obrátit na zákaznickou podporu a získat nějaké odpovědi? Měli by vám být schopni vše vysvětlit. Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?
Have you tried to reach to the customer support, perhaps, to get some answers about it? They should be able to explain everything to you. Is your account fully verified at this casino?
Samozřejmě pošlete e-mail do 2 dnů poté, co uvidíte, že v mém požadavku nedošlo k žádné změně....
Dnes mi přišla odpověď, že jinými slovy pro Evropu a nevím které další země jsou pravidla pro bonusy, které dávají, jiná... zdá se mi, že výmluvy a pravidla se vymýšlejí tak, že uživatel vyhrál a chce vybrat peníze....
Ty podmínky, které si stanovili, aby si mohli z toho bonusu vybrat případný zisk, no, splnil jsem je, dosáhl jsem částky, kterou požadovali, aby si mohli vybrat, ba co víc, udělal jsem i malý vklad (protože do Vidím, že výběr lze provést, samozřejmě neriskuji spoustu peněz), protože maximální částka, kterou lze vybrat z bonusu, nedosahuje minima potřebného k výběru...
Podle nich jsem nedosáhl sázky, která je vyžadována, pokud žijete v Evropě (když jsem také při registraci uvedl, že žiji ve Španělsku, nevím, kde si myslí, že Španělsko leží)... Už nemám nic na mém účtu, ani to, že mám aktivní bonus nebo kolik musím pokračovat v sázení... NEVÍM, vůbec mě nepřesvědčují... Už mě překvapilo, že online kasino platí uživateli kdo měl to štěstí vyhrát trochu peněz 🤣🤣🤣....
Of course, send email within 2 days of seeing that there is no change in my request....
I received a response today, that in other words, for Europe and I don't know which other countries the rules for the bonuses they give are different... it seems to me that excuses and rules are invented as a user has won and wants to withdraw money... .
Those conditions that they set in order to be able to withdraw any profit from that bonus, well, I met them, I reached the amount they required to be able to make a withdrawal, what's more, I even made a small deposit (because until I see that a withdrawal can be made I'm not risking a lot of money, obviously) since the maximum amount that one can withdraw from the bonus does not reach the minimum required to be able to make a withdrawal...
According to them, I have not reached the wager that is required if you live in Europe (when I also stated that I live in Spain when registering, I don't know where they think Spain is located)... I no longer have anything in my account, nor that I have an active bonus or how much I have to continue betting... I DON'T KNOW, they are not convincing me at all... I was already surprised that an online casino pays a user who has been lucky enough to win a little money 🤣🤣🤣....
Claro, envíe correo a los 2 días de ver que no hay ningún cambio en mi solicitud....
Recibí respuesta hoy, que con otras palabras, para Europa y no se que otro países las reglas de los bonos que dan son diferentes... me parece a mi que se inventan excusas y normas conforme un usuario haya ganada y quiere sacar dinero...
Esas condiciones que ellos ponian para poder retirar cualquier ganancia de ese bono pues yo las cumplí, llegue a la cantidad que requerían para poder hacer retiro, es más, incluso hice un pequeño deposito (porque yo hasta que no vea que se puede realizar un retiro no me arriesgo mucho dinero, obvio) ya que la cantidad maxima que uno puede retirar del bono no llega al mínimo que requieren para poder hacer un retiro...
Según ellos no he llegado a la apuesta que se requiere si vives en Europa (cuando además al registrarme puse que vivo en España, no se donde pensarán que se ubica España)... a mi no me sale ya nada en la cuenta, ni que tengo un bono activo ni cuanto he de seguir apostando.... NO SE, a mi no me están convenciendo en absoluto... ya me extrañaba a mi que un casino online pague un usuario que ha tenido la suerte de ganar allí un dinerito 🤣🤣🤣....
Hmm, to opravdu není výjimečný zážitek.
Podle mého názoru by se takové situaci dalo zcela vyhnout, kdyby kasino implementovalo lepší softwarové funkce.
Dokážu si představit, že pokud se nezapojíte do podpory, nikdo zřejmě neví, jakou zemi jste vyplnili v registračním formuláři, v mnoha případech se země dokonce vyplní automaticky na základě naší IP. Každopádně, můj názor je docela jednoduchý – každý hráč by měl mít možnost správně vidět svůj postup v sázení na základě specifik účtu. Zatímco taková věc musí být k dispozici za podmínek, které mohou kasinům stačit, nejsem zcela přesvědčen, že to hráčům ve skutečnosti stačí. 🤷♀️
Tak či onak doufám, že už nikdy nebudete mít takové boje.
Hmm, not an exceptional experience, indeed.
In my opinion, such a situation would be perfectly avoidable if the casino implemented better software features.
I can imagine that unless you get involved with the support, no one seems to know which country you filled out in the registration form, in many cases, the country is even filled out automatically based on our IP. Anyway, my point is pretty straightforward - each player should be allowed to see his wagering progress correctly, based on the account specifics. While such a thing needs to be available in terms and conditions that might be enough for casinos, I'm not fully convinced this is actually enough for the players. 🤷♀️
One way or another, I hope you will never have such struggles again.
již!!! myslim si to same...nejdriv nechapu, proc mam pristup k bonusu za urcitych podminek, ktere jsem splnil!!!... pak mi reknou, ze pro Evropu jsou jine podminky... museli uplatňovali tyto podmínky od začátku nebo mi neumožnili přístup k uvítacímu bonusu nebo nastavili podmínky podle jednotlivých zemí...
Podmínky, které... no, co říkáte, už nemám žádnou kontrolu, jelikož na svém účtu nevidím domnělé podmínky, dnes ani nevím, kdy je budu muset splnit nebo vůbec něco, protože jsou použitelné, ale ne Odrážejí se v mém účtu....
Nevím, jestli je to totální nedostatečná kontrola, v tom případě je to totálně alarmující!!!.... nebo podmínky, které jsou vymyšlené proto, že existuje uživatel milionů, který přijde vyhrát a tím, že za to nezaplatí , věci se vymýšlejí tak, jak přicházejí, odkud mohou vycházet.... (abych neříkal nesmysly!!!)
V tomto kasinu samozřejmě neprovedu velký vklad... ani to nedoporučuji!!!
already!!! I think the same thing... first I don't understand why I can access a bonus with certain conditions, which I fulfilled!!!... then they tell me that for Europe there are other conditions... they had to have applied those conditions from the beginning or not letting me access that welcome bonus, or setting the conditions according to each country...
Conditions that... well, what you say, I no longer have any control since I do not see the supposed conditions in my account, today I do not even know when I will have to comply with them or anything at all, since they are applicable but not They are reflected in my account....
I don't know if it is a total lack of control, in which case it is totally alarming!!!.... or conditions that are invented because there is a user of millions who comes to win and by not paying for it, things are invented as they come from where they can they come out.... (not to say nonsense!!!)
Of course I will not make a large deposit in this casino... nor do I recommend it!!!
ya!!! lo mismo pienso yo.... primero no entiendo el porque puedo acceder a un bonus con ciertas condiciones, que pues yo las cumplí!!!... luego me dicen que para Europa hay otras condiciones.... tenían haber aplicado esas condiciones desde un principio o bien no dejarme acceder a ese bono de bienvenida, o poner las condiciones conforme cada país...
Condiciones que... pues lo que tu dices, yo ya no tengo ningún control ya que supuestas condiciones yo no las veo en mi cuenta, hoy por hoy no se ni cuando llego ha cumplirlas ni nada de nada, ya que son aplicables pero no quedan reflejadas en mi cuenta....
no se si es un descontrol total, en cuyo caso es totalmente alarmante!!!.... o bien condiciones que se inventan porque hay un usuario de millones que llega ha ganar y por no pagarlo, se inventan cosas conforme les salen de donde les salgan.... (para no decir burradas!!!)
desde luego yo un deposito importante no haré en este casino... ni lo recomiendo!!!
a protože všechno ostatní nestačilo, řekl jsem si, no... dneska si zahraju trochu víc, prohrál jsem mrknutím oka 250 €, ale to není vše..., no, už jsem už jsem na svém účtu dosáhl almužny asi 30 nebo tak €, při hraní sázení lodí duchů na povolené minimum!!!... Najednou mi zbylo 6 € nebo něco takového - V MINIMÁLNÍ SÁZCE 0,25 €) OO OO OO krok za krokem, abych mohl pokračovat ve hře, zkusil jsem použít comp body, které vypadají, jako by byly již utraceny, ale můj zůstatek zůstal stejný TT TT.....
Asi jsem se jen potřeboval přesvědčit, že tohle kasino je nejhorší, podvodníci a zloději!!!... Jen nevím, jak jsou tyhle věci povoleny, tohle není ANI LEGÁLNÍ a jsem si jistý, že ne prostě se mi to stalo. ..
a pravděpodobně administrátoři této stránky toto prohlášení zablokují, protože vždy upřednostňují kasino (ať už je to, co se děje, legální nebo ne)... ale je mi to jedno...
Nevím jak jiné země, ale tady máme skutečnou ochranu spotřebitele, bereme podvody a podvody velmi vážně a toto kasino má všechny znaky toho, že je jedno!!!
and since everything else wasn't enough, I said, well... today I'm going to play a little more, I lost €250 in the blink of an eye but that's not all..., well, I've already reached a pittance of about 30 or so €s in my account, playing ghost ship betting the minimum allowed!!!... I was suddenly left with €6 or something like that - IN A MINIMUM BET OF €0.25) OO OO OO step by step , to continue playing I tried to use the comp points, which seem like they were already spent but my balance stayed the same TT TT.....
I guess I just needed to convince myself that this casino is the worst, scammers and thieves!!!... I just don't know how these things are allowed, this is not EVEN LEGAL and I'm sure it doesn't just happen to me. ..
and probably the administrators of this page will block this statement since they always favor the casino (whether what is happening is legal or not)... but I don't care...
I don't know about other countries but here we have real consumer protection, we take deception and scams very seriously and this casino has all the earmarks of being one!!!
y como no era suficiente todo lo demás, digo, bueno... hoy voy ha jugar un poco mas, perdí 250€ en un cerrar y abrir de ojos pero no es todo...., bueno, llegue ya a una miseria de unos 30 y picos €s en mi cuenta, jugando a ghost ship apostando lo mínimo permitido!!!... me quede de repente con 6€ o algo por el estilo - EN UNA APUESTA MÍNIMA DE 0.25€) O.O O.O O.O paso seguido, para seguir jugando trate de usar los comp points, que parecen como ya gastados pero mi saldo se quedo en lo mismo T.T T.T......
imagino que solo necesitaba convencerme de que este casino es lo peor, estafadores y ladrones!!!... es que yo no se como se permiten estas cosas, esto no es NI LEGAL y estoy segura de que no solo me pasa a mi...
y probablemente los administradores de esta pagina bloquearan este comunicado ya que siempre van a favor del casino (sea legal o no lo que este pasando)... pero igual me da...
no se en otros países pero aquí tenemos una protección al consumidor de verdad, nos tomamos muy en serio los engaños y las estafas y este casino tiene toda la pinta de serlo!!!
již!!! myslim si to same...nejdriv nechapu, proc mam pristup k bonusu za urcitych podminek, ktere jsem splnil!!!... pak mi reknou, ze pro Evropu jsou jine podminky... museli uplatňovali tyto podmínky od začátku nebo mi neumožnili přístup k uvítacímu bonusu nebo nastavili podmínky podle jednotlivých zemí...
Podmínky, které... no, co říkáte, už nemám žádnou kontrolu, jelikož na svém účtu nevidím domnělé podmínky, dnes ani nevím, kdy je budu muset splnit nebo vůbec něco, protože jsou použitelné, ale ne Odrážejí se v mém účtu....
Nevím, jestli je to totální nedostatečná kontrola, v tom případě je to totálně alarmující!!!.... nebo podmínky, které jsou vymyšlené proto, že existuje uživatel milionů, který přijde vyhrát a tím, že za to nezaplatí , věci se vymýšlejí tak, jak přicházejí, odkud mohou vycházet.... (abych neříkal nesmysly!!!)
V tomto kasinu samozřejmě neprovedu velký vklad... ani to nedoporučuji!!!
already!!! I think the same thing... first I don't understand why I can access a bonus with certain conditions, which I fulfilled!!!... then they tell me that for Europe there are other conditions... they had to have applied those conditions from the beginning or not letting me access that welcome bonus, or setting the conditions according to each country...
Conditions that... well, what you say, I no longer have any control since I do not see the supposed conditions in my account, today I do not even know when I will have to comply with them or anything at all, since they are applicable but not They are reflected in my account....
I don't know if it is a total lack of control, in which case it is totally alarming!!!.... or conditions that are invented because there is a user of millions who comes to win and by not paying for it, things are invented as they come from where they can they come out.... (not to say nonsense!!!)
Of course I will not make a large deposit in this casino... nor do I recommend it!!!
ya!!! lo mismo pienso yo.... primero no entiendo el porque puedo acceder a un bonus con ciertas condiciones, que pues yo las cumplí!!!... luego me dicen que para Europa hay otras condiciones.... tenían haber aplicado esas condiciones desde un principio o bien no dejarme acceder a ese bono de bienvenida, o poner las condiciones conforme cada país...
Condiciones que... pues lo que tu dices, yo ya no tengo ningún control ya que supuestas condiciones yo no las veo en mi cuenta, hoy por hoy no se ni cuando llego ha cumplirlas ni nada de nada, ya que son aplicables pero no quedan reflejadas en mi cuenta....
no se si es un descontrol total, en cuyo caso es totalmente alarmante!!!.... o bien condiciones que se inventan porque hay un usuario de millones que llega ha ganar y por no pagarlo, se inventan cosas conforme les salen de donde les salgan.... (para no decir burradas!!!)
desde luego yo un deposito importante no haré en este casino... ni lo recomiendo!!!
a protože všechno ostatní nestačilo, řekl jsem si, no... dneska si zahraju trochu víc, prohrál jsem mrknutím oka 250 €, ale to není vše..., no, už jsem už jsem na svém účtu dosáhl almužny asi 30 nebo tak €, při hraní sázení lodí duchů na povolené minimum!!!... Najednou mi zbylo 6 € nebo něco takového - V MINIMÁLNÍ SÁZCE 0,25 €) OO OO OO krok za krokem, abych mohl pokračovat ve hře, zkusil jsem použít comp body, které vypadají, jako by byly již utraceny, ale můj zůstatek zůstal stejný TT TT.....
Asi jsem se jen potřeboval přesvědčit, že tohle kasino je nejhorší, podvodníci a zloději!!!... Jen nevím, jak jsou tyhle věci povoleny, tohle není ANI LEGÁLNÍ a jsem si jistý, že ne prostě se mi to stalo. ..
a pravděpodobně administrátoři této stránky toto prohlášení zablokují, protože vždy upřednostňují kasino (ať už je to, co se děje, legální nebo ne)... ale je mi to jedno...
Nevím jak jiné země, ale tady máme skutečnou ochranu spotřebitele, bereme podvody a podvody velmi vážně a toto kasino má všechny znaky toho, že je jedno!!!
and since everything else wasn't enough, I said, well... today I'm going to play a little more, I lost €250 in the blink of an eye but that's not all..., well, I've already reached a pittance of about 30 or so €s in my account, playing ghost ship betting the minimum allowed!!!... I was suddenly left with €6 or something like that - IN A MINIMUM BET OF €0.25) OO OO OO step by step , to continue playing I tried to use the comp points, which seem like they were already spent but my balance stayed the same TT TT.....
I guess I just needed to convince myself that this casino is the worst, scammers and thieves!!!... I just don't know how these things are allowed, this is not EVEN LEGAL and I'm sure it doesn't just happen to me. ..
and probably the administrators of this page will block this statement since they always favor the casino (whether what is happening is legal or not)... but I don't care...
I don't know about other countries but here we have real consumer protection, we take deception and scams very seriously and this casino has all the earmarks of being one!!!
y como no era suficiente todo lo demás, digo, bueno... hoy voy ha jugar un poco mas, perdí 250€ en un cerrar y abrir de ojos pero no es todo...., bueno, llegue ya a una miseria de unos 30 y picos €s en mi cuenta, jugando a ghost ship apostando lo mínimo permitido!!!... me quede de repente con 6€ o algo por el estilo - EN UNA APUESTA MÍNIMA DE 0.25€) O.O O.O O.O paso seguido, para seguir jugando trate de usar los comp points, que parecen como ya gastados pero mi saldo se quedo en lo mismo T.T T.T......
imagino que solo necesitaba convencerme de que este casino es lo peor, estafadores y ladrones!!!... es que yo no se como se permiten estas cosas, esto no es NI LEGAL y estoy segura de que no solo me pasa a mi...
y probablemente los administradores de esta pagina bloquearan este comunicado ya que siempre van a favor del casino (sea legal o no lo que este pasando)... pero igual me da...
no se en otros países pero aquí tenemos una protección al consumidor de verdad, nos tomamos muy en serio los engaños y las estafas y este casino tiene toda la pinta de serlo!!!
Předpokládám správně, že máte pocit, že váš zůstatek nebyl během hry správně vypočítán?
Je mi líto, ale opravdu to nemohu říct. Každopádně, máte oficiální odpověď od kasina?
Abych byl upřímný, po všech našich předchozích zkušenostech se divím, že tam pořád hraješ,...
Am I assuming correctly that you feel your balance was not calculated properly during the game?
I'm sorry, but I really can't tell. Anyway, do you have an official response from the casino?
To be honest with you, after all our previous experiences, I am amazed you keep playing there,..
Uvidíme, pokud budu hrát s minimální sázkou 0,25 EUR, nemůže se stát, že v jednom otočení (protože jsem sázku nezvýšil) utratím přibližně 30 EUR...
NE, už v tomto kasinu nehraju... už jsem si dal další studenou sprchu...
Co považuji za šokující, je absolutní nedostatek ohleduplnosti a nechápu, jak může kasino doslova tahat uživatele...
Už je nebudu kontaktovat, protože vím, že jim odpověď trvá déle než týden, a když ano, vymyslí si nějaké pravidlo nebo kdo ví...
A není normální, aby uživatel musel tak tvrdě bojovat, aby provedl výběr...
Zapomněl jsem na kasino oldhavana a tento pochod určitě brzy skončí cítím další kasino, které bude ve Španělsku zakázáno, v této zemi je již několik kasin, která jsou stále povolena a nyní chápu proč, ale stále jsem pobouřen, že se tyto věci dějí a kasino bude i nadále dělat to samé mnoha dalším uživatelům... bez jakéhokoli dopadu!
Let's see, if I play with a minimum bet of €0.25 it can't be that in one spin (because I didn't raise the bet) I'll spend €30 or so...
NO, I don't play in this casino anymore... I already took another cold shower...
What I find shocking is the absolute lack of consideration and I don't understand how a casino is allowed to literally pull the piss of users...
I will not contact them again, after knowing that it takes them more than a week to respond and when they do, they make up some rule or who knows...
And it is not normal for a user to have to fight so hard to make a withdrawal...
I forgot about oldhavana casino and surely this march will soon end I feel another casino that will be banned in Spain, there are already few casinos that are still allowed in this country and now I understand why, but I am still outraged that these things happen and the casino will continue doing the same thing to many other users... without any type of repercussion!
a ver, si juego con una apuesta mínima de 0.25€ no puede ser que en una tirada (porque no subí la apuesta) me gaste 30 y tantos €...
NO, YA no juego mas en este casino.... ya me di otra ducha fría...
Lo que me parece impactante es la absoluta falta de consideración y no entiendo como a un casino se le permita literalmente tomar el pelo a los usuarios...
No volveré ha contactar ya con ellos, ya después de saber que tardan mas de una semana en contestar y cuando lo hacen pues se inventan alguna norma o vete ha saber...
Y tampoco es normal que un usuario tenga que pelear tanto para hacer un retiro...
Yo me olvido de oldhavana casino y seguramente a esta marcha dentro de nada acabara siento otro casino que va ha quedar prohibido en España, ya de por si son pocos los casinos que aun están permitidos en este país y ahora comprendo el porque, pero sigo siendo indignada que estas cosas pasan y el casino, pues seguirá haciendo lo mismo a otros muchos usuarios... sin ningún tipo de repercusión!
Takže když k této situaci došlo, zeptali jste se kasina, jak je možné, že k tomu došlo a vaše sázka byla zvýšena na tak vysokou hodnotu? Odpověděli ti nebo jak to skončilo?
Víte, že pokud máte nějaké problémy, můžete zkusit kontaktovat náš tým pro stížnosti. Cokoli cítíte, je vůči vám nespravedlivé.
Je mi líto, že jste si tím vším musel projít, ale na druhou stranu jsem rád, že jste s tímto druhem kasina skončil. 😥
So when this situation happened, did you ask the casino how is it possible that this occurred and your bet was raised to such a high value ? Did they answer you or how did it end ?
You know that if you have any problems, you can try to contact our complaints team. Whatever you feel is unfair to you.
I'm sorry that you had to go through all this, but on the other hand I'm glad that you've put an end to this kind of casino. 😥
Ahoj, chvíli jsem strávil, než jsem to sem přidal!
Teď je předám, ano úplně!
I když mi ten kredit vrátí... není to tak, že bych si ho mohl vybrat, protože je to hodnota nižší než minimum, které povolují vybrat... a protože tam budu hrát dál, už se to nebude opakovat. V tuto chvíli ani nemá smysl s nimi dál bojovat a znovu se rozčilovat!
V každém případě, pokud budou takto pokračovat, udrží se jen málo hráčů!
Nicméně děkuji za odpovědi a rady!
Hello, I spent a little while before posting it here!
I'll pass on them now, yes totally!
Even if they give me back that credit... it's not like I can withdraw it, being a value lower than the minimum they allow to withdraw... and since continuing to play there it won't happen again either, it doesn't even make sense at this point to continue fighting with them and get upset again!
In any case, if they continue like this, few players will be able to maintain!
However, thanks for your answers and advice!
Hola, pues paso un ratito antes de ponerlo por aquí!
Paso de ellos ya, si total!
Aunque me devuelvan ese crédito... tampoco es que lo pueda retirar, siendo un valor inferior al mínimo que permiten retirar... y como seguir jugando allí tampoco volverá ha pasar, no tiene ni sentido a estas alturas seguir peleando con ellos y alterarse de nuevo!
De todo modo, como sigan así, pocos jugadores conseguirán mantener!
No obstante gracias por vuestras respuestas y consejos!
Také si myslím, že kdyby se takové situace nastavovaly častěji, kasinu by to více uškodilo než prospělo. Pokud by se něco takového v budoucnu v jakémkoli kasinu stalo, neváhejte a dejte nám vědět.
budeme tady. Přeji ti hodně štěstí. ☘️
I also think that if such situations were set up more often, the casino would be more harmed than benefited. If something like this should occur at any casino in the future, don't hesitate to let us know.
We will be here. I wish you the best of luck. ☘️
Ahoj všichni. Už to nějakou dobu trvalo, ale znovu jsem vyhrál v kasinu Old Havana. 2500 dolarů. Přehráno 500 $...no dobře. Zůstatek 2 000 USD požadovaný od 9. května, zatím bez pohybu. Myslím, že jim dám 14 pracovních dní, než je budu kontaktovat.
Z
Hi Everyone. So its been awhile but I won again at Old Havana Casino. $2500. Played back $500...oh well. Balance of $2000 requested since May 9th with no movement yet. I guess I will give them the 14 business days before I contact them.
Z
Ahoj, myslím, že se můžeš zeptat kasina, proč to trvá déle, ale vím, že dříve nebyly výběry nejrychlejší. Zkoušel jste zjistit, zda nejsou nějaké technické problémy nebo podobné?
Každopádně si myslím, že jste obeznámeni s časem, který dáváme kasinům, takže si myslím, že proto jste napsal 14 dní.
Je to však rozumné řešení, takže budeme čekat, až kasino poskytne nějaké aktualizace nebo až se peníze objeví na vašem účtu. 😊☘️
Hi, I think you can ask the casino why it takes longer, but I know the withdrawals weren't the fastest before. Have you tried to find out if there are any technical problems or similar ?
Anyway, I think you are familiar with the time we give casinos, so I think that's why you wrote 14 days.
However, it is a reasonable solution, so we will wait for the casino to give some update or for the money to show up in your account. 😊☘️
Ahoj, tak řekli, že to poslali 24. května 2024 bankovním převodem. Ve všech ostatních případech, kdy jsem dostal své peníze, to trvalo jen jeden den. Uběhlo 7 dní a nikdy nedorazilo. Napsal jsem na finanční oddělení a čekám na odpověď.
Budu vás informovat
Hi, so they said they sent it on May 24 2024 bank wire. All other times when I received my money it took only one day. Its been 7 days and never arrived. I wrote to the finance department and i am waiting for an answer.
I will keep you posted
Dostal jsem to onehdy, je to skoro měsíc.
Milý Jayi
Zdravíme z MainStreet Vegas Group!
Dávka, která zahrnovala vaši výplatu, byla zpožděna. Prostředky by měly být brzy připsány.
S přátelským pozdravem,
Indy
Agent podpory stažení – Staré kasino Havana
Got this the other day, Its almost a month.
Dear Jay
Greetings from MainStreet Vegas Group!
The batch that included your payout was delayed. The funds should be credited soon.
Kind Regards,
Indy
Withdraw Support Agent - Old Havana Casino
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.