FórumKasinaNordis Casino - všeobecná diskuze

Nordis Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Artureek
|
26807 zobrazení 207 odpovědí |
|
12 3 4...11
Přidat příspěvek
yuranua
před 2 roky

Upřímně jsme právě zjistili, že kasino pravděpodobně něco nabídlo hráčům, kteří přijdou na náš web a napíší o nich pěknou recenzi. Co nabízeli. Víš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Doporučuji toto kasino je opravdu elegantní a úžasné, spousta her od mnoha výrobců ok ....

Automaticky přeloženo:
Vlhh323
před 2 roky

Myslím, že jsou to nejneprofesionálnější kasina, na která jsem kdy narazil. Žádný živý chat, jen roboti a včera a dnes jsem jim poslal e-mail ohledně mých problémů s ověřením a stále žádná odpověď. Toto kasino nebudu používat. Také jsem si všiml, že o tomto kasinu za posledních 24 hodin zůstalo asi 12 pětihvězdičkových recenzí, jsem podezřelý 🤨

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před 2 roky

Ahoj,

Nordis opět přišel s nějakými nabídkami, to je zřejmé. Upřímně řečeno, není to tak vzácné.

Ale:

Daniel v současné době pracuje na řešení, jak snížit jakýkoli dopad na celkové skóre uživatelských recenzí. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že jsou to nejneprofesionálnější kasina, na která jsem kdy narazil. Žádný živý chat, jen roboti a včera a dnes jsem jim poslal e-mail ohledně mých problémů s ověřením a stále žádná odpověď. Toto kasino nebudu používat. Také jsem si všiml, že o tomto kasinu za posledních 24 hodin zůstalo asi 12 pětihvězdičkových recenzí, jsem podezřelý 🤨

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejste jediný, kdo je tu podezřelý 😀 Existují kasina, která pravidelně dělají nějaké akce. Obvykle vám dají roztočení zdarma, pokud jim pošlete snímek obrazovky s dobrou recenzí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže online podpora přestane být online a ignoruje vaše e-maily, pokud je podpora offline poté, co projdete kyc a nedostanete žádný bonus za vklad. Jejich e-maily se stejnou propagací útočí na vaši doručenou poštu a spamovou schránku i po odhlášení. Po nějaké době jsem obdržel bonusový kód „druhých 10 $" bez nutnosti aktivace online chatu bez bonusu k vkladu, což je také podvod, jako je jejich ověřovací bonus kyc, protože online a offline podpora vás neustále ignoruje. Vyhněte se tomuto kasinu, pokud takové věci dělají s nabízenými bonusy... Dobré recenze a hodnocení jsou falešné!!! Jsem si vědom toho, že svým zákazníkům prodávají informace a dokumenty pro hackery, podvodníky a reklamní služby!!! Doufám, že toto kasino bude co nejdříve uzavřeno a uzavřeno!

Automaticky přeloženo:
Weemeeq
před 2 roky

Ahoj,

I když chápu, že vaše zkušenost může být dost špatná, přesto se musím zeptat:

Můžete se prosím podělit o nějaký důkaz, který podporuje obvinění z prodeje dokladů zákazníka?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo z výherců z turnaje Nordis Casino skutečně zaplacené výhry?

Automaticky přeloženo:
Henrycharlie
před rokem

Ahoj,

jsi taky jeden z těch vítězů, zajímalo by mě?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo, kdo hraje v kasinu nordis a vyhrál tam nový turnaj na automatech, skutečně vyplaceny nějaké výhry? Měli vyplatit včera!!

Automaticky přeloženo:
Henrycharlie
před rokem

Takže nakonec jste jedním z těch vítězů.

Jen by mě teď zajímalo, dostal jsi prosím nějaké potvrzení?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne vůbec nic zkusil live chat nic e-maily žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen by mě zajímalo, jestli se o tom obrátíte na nordis casino?

Automaticky přeloženo:
Henrycharlie
před rokem

V případě otevřené stížnosti a potřeby kontaktujeme kasino jménem jakéhokoli hráče.

(Bez řádného souhlasu nemůžeme jednat jménem nikoho, takže to je důvod, proč je stížnost tak důležitá.)

Vidím, že jste jeden již odeslali – uzavřeno jako vyřešené a další právě probíhá. Také vidím, že jste Jozefa informovali o tomto nejnovějším problému, takže si buďte jisti, že to bude také vzato v úvahu.

Nechci znít hrubě, ale myslím, že byste si místo toho měli najít slušné kasino. Skóre reputace 4,7 se mi nezdá moc lákavé.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Souhlasím, ale skóre reputace se změnilo pouze poslední den nebo dva předtím, než bylo o něco vyšší.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To, že vedli turnaj na automatech a nevyplatili žádné výhry, to nic nevyřeší

Automaticky přeloženo:
Henrycharlie
před rokem

Vím co myslíš.

Ale jak jsem psal, teď jsou dvě problémové části a jsem si jistý, že obě záležitosti vezmeme v úvahu - v jedné reklamaci.

Ale upřímně, divil bych se, kdyby kasino projevilo férový přístup a akceptovalo vyšší sázku, kterou jste vložili.

Zdá se mi, že se jim bohužel vaše stížnosti nelíbí.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Musím souhlasit, že nevidím, že by změnili názor! Stále mi dluží 200 euro z mého posledního výběru před 2 týdny, řekli mi, že to budu mít tento týden, také turnajové výhry nebyly vyplaceny

Automaticky přeloženo:
Henrycharlie
před rokem

Také mi přijde docela divné, že ve vláknu stížnosti kasino pouze uvedlo, že vám poskytlo veškeré informace prostřednictvím živého chatu - a to je vše.

Myslím, že to není dobrý přístup kasina.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevysvětlili nic, co nikdy nedělali! Když majitelé zveřejňují fotky, na kterých jsou na večírcích, nemohou ani vyplatit peníze, které dluží, je to ostuda, že mám na toto kasino tolik stížností, včetně vybírání peněz z mých bankovních účtů, ale to je na jiný den.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu