V případě otevřené stížnosti a potřeby kontaktujeme kasino jménem jakéhokoli hráče.
(Bez řádného souhlasu nemůžeme jednat jménem nikoho, takže to je důvod, proč je stížnost tak důležitá.)
Vidím, že jste jeden již odeslali – uzavřeno jako vyřešené a další právě probíhá. Také vidím, že jste Jozefa informovali o tomto nejnovějším problému, takže si buďte jisti, že to bude také vzato v úvahu.
Nechci znít hrubě, ale myslím, že byste si místo toho měli najít slušné kasino. Skóre reputace 4,7 se mi nezdá moc lákavé.
We contact the casino on behalf of any player in case there is an open complaint and the need arises.
(We can't act on anybody's behalf without the proper agreement, so this is the reason why the complaint is so important.)
I can see you already submitted one - closed as resolved plus another one is ongoing at the moment. I can also see you have informed Jozef about this latest issue so be assured that it will be taken into consideration too.
I do not want to sound rude, but I think you should find yourself a decent casino instead. The reputation score of 4,7 doesn't seem much appealing to me.
Automaticky přeloženo: