Dejte nám vědět, zda jej opravdu obdržíte příští týden. Každopádně nedoporučuji pokračovat v hraní v kasinu. Pokud vám nemohou poslat více než 300 eur, pak v tomto kasinu něco opravdu není v pořádku.
Let us know if you really receive it next week. Anyway, I don't recommend continue playing in the casino. If they can't send you more than 300 eur then something really isn't right about this casino.
Kasino Nordis, kde dnes ráno žije živě, zeptejte se na chatu na několik otázek, na které neodpověděli, a živý chat znovu zavřete. naprosto směšné chování!!
Nordis casino where live this morning ask a couple of questions on chat they did not answer and shut live chat down again. absolutely ridiculous behaviour!!
Co mohu říci? Je to směšné. Pokud jste agent zákaznické podpory pracující v dobrém kasinu a zavíráte chaty, kdykoli se vám to hodí, budete velmi brzy vyhozeni.
Rozdíl v kvalitě kasin a jejich zákaznické podpory je ale obrovský. Zažít můžete doslova cokoliv. Pro mě je dobrá zákaznická podpora asi nejdůležitějším aspektem každého slušného kasina.
What can I say? It is ridiculous. If you're a customer support agent working in a good casino and you close chats whenever it's convenient for you, you'll be fired very soon.
But the difference in quality of casinos and their customer support is enormous. You can experience literally anything. For me, a good customer support is probably the most important aspect of every decent casino.
Abych k vám byl upřímný, myslím si, že osoba nebo osoby, o kterých si myslím, že jsou 2 a kteří jsou na živém chatu, mají co říci jako šéfové Říkám to, protože mi zaplatili přes PayPal 2 různí lidé, jejichž jména znám, ale nechám je ven a jsem si docela jistý, že jsou také na živém chatu!! Jen pro zajímavost, znáte jména šéfů/majitelů tohoto kasina?
To be honest with you I think the person or persons I believe there is 2 that are on live chat have as much say as the bosses I say this because I've been paid on PayPal by 2 different people I know names but IL leave them out and Im pretty sure they are also the ones on live chat!! Just of interest do you know the names of the bosses / owners of this casino?
Je těžké uvěřit, že by se nějaký šéf účastnil jako agent zákaznické podpory. Ale možné je podle mě všechno.
Snažím se trochu hledat, ale nenašel jsem víc než "Games & More BV", jak můžete vidět na hlavní kartě kasina.
Máš nějaký nápad?
I find it hard to believe that any boss would take part as a customer support agent. But all is possible I guess.
I try to search a bit but have not found more than "Games & More B.V." as you can see in the casino's main tab.
Do you have any idea?
Ahoj,
Pokud máte nějaké informace o jiném majiteli, sdílejte je prosím.
Zakladatel a COE neznamená, že vlastník společnosti musí mít své jméno v názvu společnosti. Je to docela běžné. Jako vlastník poskytujeme Games & More BV.
(Ano, našel jsem článek:
Hello,
If you have some information about different owner, please share.
Founder and COE does not mean that the owner copany must have his name in the corporate name. It's pretty common. We provide Games & More B.V. as the owner.
(Yes, I found the article:
Můžeme diskutovat o tom, kdo vlastní kterou společnost a kdo hraje jednotlivé role, technicky je to přesně takto:
Slyšeli jste někdy o nějakém online kasinu registrovaném a výlučně a legálně vlastněném jedinou osobou (ne společností), zajímalo by mě?
We can debate about who owns which company and who plays each role, technically it is just like this:
Have you ever heard about any online casino registered and exclusively and legally owned by a single person (not a company), I wonder?
Nediskutuji, jen jsem vzal to, co jsem viděl, jako pravdu. Takže kasino nordis, kdo ho vlastní, řekl, že nezaplatí 1039 eur, protože jsem tam zranil pocity tím, že jsem řekl pravdu o této značce, je to šílené! Kdybych vám měl dát malý seznam otázek, položili byste mi je do kasina nordis?
I'm not debating I just took what I seen as the truth.so nordis casino whoever owns it have said they will not pay the 1039 euro because I hurt there feelings by speaking the truth about there brand it's crazy! If I was to give you a small list of questions would you put them to nordis casino for me??
Myslím, že se můžete zeptat kasina sami. 🙂
Ochotně sloužíme jako prostředník, když jakýkoli hráč potřebuje pomoc. Ale tohle vypadá trochu jinak, nemyslíš? Pokud je něco v nepořádku, vyšetřujeme to, to je pravda. Ale nechápu, proč bychom se měli ptát na vaše otázky.
Každopádně, jaké by to byly otázky, zajímalo by mě? Můžete se zeptat ve svém vláknu stížností - co si o tom myslíte?
You can ask the casino on your own I guess. 🙂
We willingly serve as a mediator when any player need help. But this seems kind of different don't you think? If something is wrong we investigate, that's true. But I do not understand why we should ask your questions.
Anyway, what would these questions be I wonder? You can ask in your complaint thread - what do you think?
Nyní mi uzavřeli účet, takže se nemůžu ptát přímo, pokud bych mohl, neodpověděli by mi Myslel jsem, že by mi to vadili, kdyby to bylo použití, nezáleží na tom, vyřeším to sám.
They have now closed my account so can't ask questions directly also if I could they wouldn't reply to me I thought they mite if it was use, doesn't matter IL sort this out myself.
Stále si myslím, že své otázky můžete zahrnout do probíhající stížnosti. Kasino nedávno zareagovalo, tak se ptejte, řekl bych.
Well, I still think you can include your questions in the ongoing complaint. The casino reacted recently, so go ahead and ask, I'd say.
Zloději v tomto kasinu nehrají Vyzývám lidi, aby tomu věnovali pozornost, pokud budeme těmto podvodníkům nadále dávat peníze, budou i nadále okrádat lidi z STAY WELL CLEAR
Thieves do not play at this casino I urge people to pay attention to this if we keep giving these con artists are money they will continue to rip people of STAY WELL CLEAR
Vidím, že jedna stížnost byla úspěšně vyřešena , zatímco druhá nebyla vyřešena , takže bych neřekl, že kasino neplatí vůbec.
I can see that one complaint was successfully solved while the second was unresolved, so I would not say that the casino does not pay at all.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.