FórumKasinaNordis Casino - všeobecná diskuze

Nordis Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od Artureek
|
40389 zobrazení 207 odpovědí |
|
1...4 5 6...11
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj,

včera jsem vyhrál v kasinu nordis 1500 €. Vklad byl snadný 30 sekundový proces. Ale když chci výběr, v okně výběru mi říká toto-


Nejsou nakonfigurovány žádné platební metody

Nebyly nalezeny žádné platební metody.


Poslal jsem své ID na kyc, poslal jsem e-mail na všechny možné adresy. Ale po přečtení tolika špatných recenzí na internetu jsem si velmi vědom, že své peníze někdy uvidím.


Může mi prosím někdo z nordiscasina odpovědět s řešením? Chci vybrat své peníze. Vloženo přes mastercard a chci výběr stejným způsobem nebo bankovním převodem.


NICK - kevin1921

e-mail - Xhosek.kevin@gmail.com


Budu moc rád za všechny odpovědi.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
kevin1921
před rokem

Ahoj,

Rád bych začal tím nejdůležitějším, byl váš účet již plně ověřen?

Už jste někdy předtím vystoupili z kasina?

Nejprve se ujistěte, že je KYC provedeno v plném rozsahu, poté se můžeme zaměřit na to, jaké platební možnosti jsou k dispozici.

Jste v kontaktu s kasinem nebo je to jen jednosměrná komunikace?

Musím přiznat, že ani poslední reklamace nevypadají zrovna dobře, takže doufám, že vám v případě potřeby budeme schopni pomoci.

Dejte mi aktualizaci, prosím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nevim, jestli ma kompletni ucet. Mam overenou emailovou adresu. Kdyz chci overit telefon, pise mi to errory. Na email jsou na support i na kyc zaslal vse potrebne, vcetne ofocenych dokladu z obou stran + selfie s dokladem. Nedostal jsem zadnou odpoved. Jejich automat je totalne hloupy a k nicemu. Obvykle bych jeste nejakou dobu vyckal na reakci, ale kdyz vidim ty recenze na internetu tak se zacinam celkem dost obavat.


Kontaktoval jsem samotneho vlastnika Adriana Gramu, ovsem bez reakce. Avsak je videt, ze stale navstivuje meetingy gamblerskych portalu, kde se prezentuje jako vlastnik nordis casina. Podarilo se mi kontaktovat i Juana Carlose Ortize, ktery ma v nordis casinu take nejakou roli. Od nej jsem dostal odpoved, avak ne uplne konkretni. Nyni uz je nekolik hodin opet bez odezvy.


Jak rikam, nechal bych situaci chvili byt a cekal na emaily. Kdyz ale na internetu ctu spatne recenze, tak uz ani neverim, ze se mi z emailu nekdo ozve.


Jak mam overit ucet na portale, kde neni zadna odezva. Maji tam lacinych 83 automatu od jedine spolecnosti. Sazkarska nabidka vice nez uboha...


Doufam, ze sve penize uvidim.

kevin1921
před rokem

Rozumím,

takže se dá předpokládat, že ověření je v běhu, ale casino nespolupracuje. O tom erroru při ověřování tel. čísla jsem již nedávno slyšela u jiného casina, velmi nepříjemné, protože tím by se měla zabývat technická podpora. Ovčem v situaci, kdy kasino nereaguje ani na dokumenty to není vůbec dobré.

Souhlasím s tím čekáním. Pokud se do 14 dnů od odeslání dokumentů nebude nic dít, navrhuji podat stížnost. Pokusíme se pomoci, standardně dáváme kasínům 14 dní na ověření a vyplacení výher.

Poté je potřeba zasáhnout.



před rokem

Dobré kasino se všemi hrami, mnoho možností vkladu. Podpora trvá, ale vždy mě kontaktovala. Vždy skvělé bonusové akce.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré kasino

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jan3790
před rokem

Ahoj,

dva hráči projevili své uznání během 7 hodin, to je neobvyklé 🙂. Každopádně díky za to.

Zajímalo by mě, proč jsi sem přišel a napsal tento příspěvek.


Automaticky přeloženo:
Czesnik92
před rokem

Ahoj,

chceš to upřesnit, prosím? Co dělá toto kasino dobrým?

Našli jste náladu na jediný příspěvek? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

S Nordic jsem už nějakou dobu hrál a věřím, že je to dobré místo pro hraní. I když by tam mohli upgradovat podporu, protože je opravdu těžké projít, když máte problém. Jinak je vše dobré

Automaticky přeloženo:
kevin1921
před rokem

Už je to přes týden a tak by mne zajímalo, jak se situace vyvýjí.

Podařilo se problém vyřešit?

před rokem

Páni, hrál jsem a vyhrál jsem v tomto kasinu a oni mi zaplatili včas pomocí mého skrill. Je důležité mít připravený KYC před prvním vloženým vkladem v ete a jakémkoli kasinu. Protože jinak právě tehdy nastávají komplikace.

Osobně jsem v tomto kasinu dostal dobře zaplaceno.


Na zdraví!!!

Automaticky přeloženo:
kevin1921
před rokem

Ahoj, zajímá mě, co jsi řekl o bonusu 10 euro bez vkladu. Nabídl vám někdo bonus za napsání recenze? Je to něco, čím se aktuálně zabýváme, takže byste o tom mohli mít nějaké podrobnosti?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mě to nikdo nenabídl, je to jen má doměnka. Já doufalm jen, že můj účet bude co nejdříve ověřen a konečně vyberu své peníze. 🙂

kevin1921
před rokem

V posledních dnech jsme od několika hráčů (10+) dostali zpětnou vazbu, že byli motivováni odměnou od kasina za napsání recenze. Byli jsme v kontaktu s kasinem a tvrdí, že z jejich strany žádná taková propagace nebyla, takže se snažím zjistit, co se tady děje.

Automaticky přeloženo:
germanmasatok
před rokem

Dobrý den, děkuji za komentář. Můžete nám říci, kdy byl váš poslední výběr proveden?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Jen v případě, že jsem u těch 22 udělal nějaká opatření, protože vydělávám 4 nebo 5 tisíc ARS, už je stahuji. Pokud jde o Nordis, a je to rok, co jsem hrál a vyhrál jsem asi 200 USD a zaplatili mi, přestal jsem to dělat jako většina z nich, kteří žádají silné měny kvůli devalvaci ARS, hraji v místních kasinech a těch, která přijímají ARS, obvykle ruská kasina

Automaticky přeloženo:
germanmasatok
před rokem

Dobrý den, děkuji za rychlou odpověď. Jen v posledních dnech pozorujeme nějaké nesrovnalosti, proto jsem chtěl být informován, kdy jste žádal o poslední výběr.

Automaticky přeloženo:
kevin1921
před rokem

Adrian grama je vlastníkem a začněte mu posílat e-maily přímo.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Včera jsem obdržel zbytek svých peněz. Sice to trvalo 2 měsíce, ale veřím, že byly problémy s platební branou. Nordis Casino tedy neni podvodné kasíno, jak jsem se původně domníval. Nemusíte mít obavu tam hrát. Dnes už by neměly být žádné problémy s výběrem peněz.

kevin1921
před rokem

Díky moc za dobrou zprávu. Těší mě že peníze dorazili a zárověň souhlasím s tím, že většina nesnází ohledně výběrů, hráči zažívali a bohužel ještě doznívají, byly opravdu způsobeny spíše třetí stranou nežli samotným kasínem.

Tak snad už se to zlepší.

1...4 5 6...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky