DomůFórumKasinaMyEmpire Casino - všeobecná diskuze

MyEmpire Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od BastiRS5
|
10 679 zobrazení 102 odpovědí |
|
1...3 4 56
Karina1
před 2 měsíci

Přečtěte si prosím celou recenzi kasina zde .

Věřím, že je velmi důležité si všimnout, zda je kasino ochotno řešitstížnosti , kdykoli se objeví. Vidíte, že ano, takže je to dobré znamení.

Abyste také lépe porozuměli tomu, jak recenzujeme online kasina, přečtěte si prosím článek 👈 a neváhejte se na nás obrátit s jakýmikoli dotazy.

Opravdu hrajete v tomto kasinu?🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, začínám hrát a mám vyhráno 1000 €, počkám, jestli budou pokračovat ve výběru

Automaticky přeloženo:
Karina1
před 2 měsíci

Gratuluji k výhře. Využili jste v kasinu nějaký bonus nebo ne?

Co se týče odběru, doufám, že vše proběhne hladce.

Nebylo však nutné, abyste to ověřovali?

Dejte mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Žádný bonus jsem nevyužil, obecně o ověření nežádají ani to nepovažují za nutné!! Nyní dnes čekám na druhý pracovní den a žádný z mých výběrů neproběhl!

Automaticky přeloženo:
Karina1
před 2 měsíci

Dobrý den.

Doufám, že váš výběr bude zpracován rychle!

Pokud mohu přidat detail k vaší předchozí obavě: Bohužel, hrstka slušných kasin nepatří mezi nejrychlejší, pokud jde o proces výběru. Zde přichází skutečnost: nejsme schopni tuto kvalitu ověřit ani sestavit řádný výpočet, který by zohlednil všechny dostupné možnosti platby pro každou zemi; v důsledku toho index bezpečnosti neobsahuje několik klíčových aspektů, které hráče ze zřejmých důvodů velmi zajímají.

KYC a rychlost výběru jsou prostě neměřitelné, přesto mohou hráči takovou zpětnou vazbu od kasina vždy požadovat v uživatelských recenzích, stížnostech nebo zde na fóru.

Proto nás zajímá váš postup při výběru – dejte nám vědět, jak to probíhá, a hodně štěstí!



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokud budu po 14 dnech potřebovat pomoc, ozvu se vám s novinkami!! doufám, že ne!!

Automaticky přeloženo:
Karina1
před 2 měsíci

Toto jsou vaše první výběry z tohoto kasina, pokud mě paměť neklame. Upřímně doufám, že KYC není vyžadován, jak se zdá, a že se zpoždění nezhorší!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ve všech těchto podobných společnostech uvádím některé orientační (malina casino,spinanga,rt bet,empire casino) píše se, že účet momentálně nevyžaduje ověření..Četl jsem na fóru nějaké komentáře z přílišných prodlení, kdykoli se dostanu do stresu.. nyní jsem dosáhl maximálního limitu výběrů, protože jsem vyhrál 1300 EUR, dva výběry po 500 a jeden z 300 čekají na vyřízení

Automaticky přeloženo:
Karina1
před 2 měsíci

Jak jsem si všiml, mnoho kasin se najednou rozhodlo, že ověření účtu je nutné pouze tehdy, když hráč dosáhne určité hranice výher nebo je částka připravená k výběru dostatečně vysoká. Očekával bych, že kasina jsou přesvědčena, že hráči to chtějí mít tímto způsobem; na druhou stranu mě to na některých stránkách docela překvapuje, a i když účet není potřeba ověřovat, i tak je proces výběru dost pomalý.

Kde je ta výhoda, zajímalo by mě?

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Věřím, že je to jejich způsob, jak mít kdykoliv k dispozici výběry ke zrušení, aby byl hráč "v pokušení"!!! Protože jinak pokud by byl účet ověřen nebyl by důvod k tak dlouhému zpoždění a čekat!! Nyní jsou peníze zpracovány za reálných 5 minut a odeslány na váš účet, jde o to, že do té doby trvá okamžik od 3 dnů minimálně do měsíce jsou k dispozici ke zrušení

Automaticky přeloženo:
Karina1
před 2 měsíci

Je to docela zajímavý názor, řekl bych, a opravdu doufám, že to není pravda. V zájmu všech hráčů, samozřejmě.🙂

Děkuji za vaše nitro a doufám, že se tam nedostanete k žádným problémům.🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dnes je to třetí pracovní den, celkem 5, a stále žádná z mých plateb nebyla zpracována, nicméně jsem neustále ujišťován, že budou brzy zpracovány.

Nedovolí mi to však na stránce casinoguru otevřít hodnocení tohoto konkrétního kasina a otevřít stížnost!

Automaticky přeloženo:
Karina1
před 2 měsíci

Vidím, že se vám podařilo podat stížnost . Zjistili jste náhodou, co bylo důvodem, že vám to na začátku nešlo?🤔

Vidím, že vám tam Veronika vysvětlila, že kasinům dáváme celých 14 dní na to, aby platbu provedly, takže budete muset bohužel chvíli počkat.

Je to proto, že máme mnoho zkušeností, že kasino skutečně dokázalo zaplatit hráčům bez našeho zásahu v tomto časovém rámci, takže jsme se rozhodli počkat celých 14 dní a teprve poté začneme záležitost vyšetřovat. Může se stát mnoho aspektů, které způsobují zpoždění v kasinu, protože může dojít k přetížení výběrů nebo k nedostatku personálu kasina.

Doufám, že vaše platba bude brzy zpracována a budete nás informovat o skvělých zprávách.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nakonec jsem podal stížnost, protože si myslím, že budu určitě potřebovat váš zásah..vidím, že má velmi vysoké hodnocení, ale špatný uživatelský názor. Stále mě ujišťují, že můj výběr je bezpečný, nemusím se identifikovat a peníze brzy obdržím, ale nic se neděje.

Automaticky přeloženo:
Karina1
před 2 měsíci

Představuji si, že jeden může být snadno ztracen, když slušné kasino získalo špatnou zpětnou vazbu od uživatelů. Podle mých zkušeností však platba nakonec proběhne. Teď by to mělo být jen otázkou času. Pokud jsem ověřil zkušenosti ostatních uživatelů, hlavním problémem jsou pomalé výběry, což je vzhledem k vaší současné situaci docela dobrá zpráva. Snažte se vydržet, mějte na paměti, že pokud se něco pokazí, reklamace bude k vašim službám.

🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moc děkujeme, vše, co pro nás děláte, si nesmírně vážíme.. Brzy se vrátím s novinkami!!

Automaticky přeloženo:
Karina1
před 2 měsíci

Budeme zde čekat na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ohodnoceno 1 z 5 hvězdiček

Před hodinou

Hrozné, pokud vlastně chcete…

Hrozné, pokud chcete skutečně získat své výhry. RUDE zákaznická podpora. Neefektivní, nesplňuje podmínky par blbosti, můžete vkládat nekonečné částky a vyplácet pouze 750 dolarů spolu s tím, že to trvá 2 týdny a čím vyšší je úroveň, tím rychleji se vyplácíte, jste naraženi v seznamu na základě seniority! Což je nejen těžké získat, ale i udržet. Hodně štěstí při získávání bonusových peněz!

Automaticky přeloženo:
Kluds87
před 2 měsíci

Ahoj, zážitek pravděpodobně nebyl nejlepší, pokud jste kasinu dali 1 z 5 hvězdiček.

Chtěl jsem se vás ale zeptat, máte zde také problémy s výběry a stále na ně čekáte nebo se vám podařilo sehnat peníze? Když zmiňujete, že zákaznická podpora je neslušná, řešili jste to v této situaci nebo něco jiného?

Neváhejte a dejte mi vědět a uvidíme, zda by bylo možné vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

zpoždění při výběru s mou výplatou 500 $ říkám, že je to na finančním oddělení a oni s tím nemohou nic dělat, tohle se stalo podruhé, je smutné, že se k zákazníkům nedokážou chovat správně

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky