DomůFórumKasinaMyEmpire Casino - všeobecná diskuze

MyEmpire Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

 od BastiRS5
|
14 661 zobrazení 106 odpovědí |
|
1...4 5 6
brandon97vo

Ahoj, jak dlouho čekáš na své peníze? Vidím, že nejsi jediný, kdo má tento problém.

Když říkáte, že se vám to stalo podruhé, jak to dopadlo poprvé? Dostal jsi peníze? Pokud ano, po jaké době?

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Když jsem poprvé čekal přes 3 týdny, nikdy jsem nedostal peníze, které jsem nakonec použil. Tentokrát jsem čekal skoro celý týden a zatím nic. Co mohu udělat nebo jim říct, aby si pospíšili a zpracovali můj výběr?

Automaticky přeloženo:
brandon97vo

Pokud jste neuspěli napoprvé a nyní čekáte déle než pár týdnů, asi bych siotevření reklamace dvakrát rozmyslel . Náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, kam to zajde, protože jsem viděl, že kasino řeší stížnosti poměrně často a má dobrý bezpečnostní index.

Ještě bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby hráči zaplatili, ale protože jste měli problém poprvé, jsem zvědavý, jak to teď dopadne. Doporučuji však nehazardovat s penězi.

Co myslíte, podáte stížnost?

Automaticky přeloženo:

tak co mám dělat odtud

Automaticky přeloženo:
brandon97vo

Doporučil bych chvíli počkat, zmínil jsem 14 dní, které kasina dáváme, a zkusit se informovat o výběru.

Mám ještě jeden důležitý dotaz, jsi ověřený v kasinu? Také nemáte kontrolu nad procesem odnětí a asi nebude moc co urychlit, takže bude potřeba trpělivost.

Pokud se však nic nestane, nebudete mít žádné informace, tak jsem vám dal odkaz ve své předchozí odpovědi (text zeleným písmem) a můžete nám podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:

DOBRÉ RÁNO JSEM SI ZAMĚNĚNO S MÝM EMPIRE CASINO NEDOPLNÍ SVŮJ VÝBĚH S VÝMLUVOU, ŽE JE TAM PRACOVNÍ VYTÁŽENÍ A VŠICHNI ZÁSTUPCI, SE KTERÝMI SE MNOU MLUVÍM, MI TAKÉ ŘÍDÍ JINÉ VÝMLUVY. PRYČ OD TOHOTO KASINA A BY BYLO DOBRÉ SNÍŽIT HODNOCENÍ

Automaticky přeloženo:
Kallioi

Dobrý den. Promiňte, že to říkám, ale opravdu není tak zřejmé, že se děje něco nespravedlivého. Kasino možná čelí nějakému technickému problému a zaměstnanci nedostali přesné informace, které by měli hráčům předávat. Velmi časté, pokud se mě ptáte.

Přeskočte prosím capslock a místo toho nám řekněte více o této situaci. 🙂 Bylo by to dobré.

Kdy jste například podali žádost o výběr?


Automaticky přeloženo:
Radka

Žádost byla podána 26. 10., problém je v tom, že výmluvy, které mi říkají, jsou jiné a POTŘEBUJI své peníze okamžitě.

Automaticky přeloženo:

OKAMŽITĚ POTŘEBUJI VAŠI POMOC POTŘEBUJI TYTO PENÍZE. NĚKTEŘÍ ZÁSTUPCI CHATU MI ŘEKLI, ŽE JE TO VE FINÁLNÍ FÁZI JINÍ MI ŘEKLI, ŽE JE TO STÁLE VE FÁZI ZPRACOVÁNÍ, PAK MI ŘEKLI, ŽE JSOU S TÍM TECHNICKÉ PROBLÉMY JINÍ MI ŘEKLI, ŽE JE TO VELKÝ LOG ANALIPZE KOS. VYPADÁ SE, ŽE TOTO KASINO NECHCE PLATIT A JÁ SE NEMŮŽU DOČKAT TĚCH 14 DNÍ, PROTOŽE TYTO PENÍZE POTŘEBUJI. TAK POKUD MI MŮŽETE OKAMŽITĚ POMOCI, PROSÍM

Automaticky přeloženo:
Kallioi

Bohužel teď toho moc neumíme. Náš tým může zasáhnout pouze v případě, že bude podána stížnost na toto kasino. A nesmíme zapomenout na 14denní časový rámec, že?

Kdy přesně jste požádali o výběr?

Automaticky přeloženo:

podal jsem stížnost. To, co se dělá, je výsměch. Požádal jsem o výběr od 26. 10. a každý den slyším jinou výmluvu. Kdo mi může pomoci

Automaticky přeloženo:
Kallioi

Můžu se zeptat, kde jste si stěžovali?

Tady na našem webu žádné nevidím; proto se ptám.

Máte teď po víkendu nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:

Stížnost jsem vám podal. Ale vše je v pořádku, kasino platí

Automaticky přeloženo:
Kallioi

Je dobře, že jste nakonec dostali zaplaceno! Zdá se mi, že svou stížnost zde na fóru považujete za oficiální stížnost. I když tomu tak není, jsem rád, že ses s námi podělil o zážitky.

Děkuju!

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, už 5 dní čekám na výběr €74, kontaktoval jsem live chat a pořád říkají to samé, můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:

file Takhle to trvá už pět dní

Automaticky přeloženo:
gamert799

Aby věděli, že nám na tom také záleží.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, už 5 dní čekám na výběr €74, kontaktoval jsem live chat a pořád říkají to samé, můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:

Je to vaše první žádost o výběr v tomto kasinu, nebo jste měli nějaké úspěšné už dříve?

Náš tým zatím nemůže zasáhnout do vaší stížnosti , takže musíme počkat, jak to dopadne.

Doufám, že tam brzy uvidíme nějaký pohyb.

Automaticky přeloženo:

Ano, toto je první výběr, o který jsem žádal

Automaticky přeloženo:

Děkuji za odpověď Počkám 14 dní, což je potřeba, pokud se nic nestane, vrátím se a budu vás informovat, dnes je to šestý den, kdy čekám na odstoupení od smlouvy

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky