FórumKasinaMarsbet Casino - všeobecná diskuze

Marsbet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Rafaeliton
|
4144 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Radka
před 10 měsíci

Díky za nápad změnil jsem e-mail na fiktivní e-mail a nyní s účtem nemohu nic dělat

Automaticky přeloženo:
nunobalde50
před 10 měsíci

Vůbec žádný problém.

Vím, že k dokonalému řešení to má daleko, na druhou stranu je to lepší než nic.

Pokud kasino stále ignoruje váš požadavek, začal bych se stížností. Změnilo se snad mezitím něco?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Marsbet zmizela s penězi z mého účtu

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
viniciuscav
před 9 měsíci

Bylo by užitečnější, kdybyste to zveřejnili v jejich vlastním vlákně: https://casino.guru/Marsbet-Casino-review#tab=js-tab-discussion

Zamítli váš výběr, ale zůstatek nebyl připsán zpět na váš účet? To je ten problém? Kontaktovali jste v této věci podporu?

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 9 měsíci

Správně, požádal jsem o výběr zrušili to a peníze zmizely z účtu, stále dali veškerou offline podporu



file

Automaticky přeloženo:
viniciuscav
před 9 měsíci

Protože neposkytují jiné vysvětlení než technický problém a protože podpora není k dispozici, myslím, že byste měli podat stížnost (prohledejte kasino podle jeho názvu a vysvětlete svůj případ): https://casino.guru/complaints

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 9 měsíci

Díky, teď jsem to udělal, počkám


protože veškerou komunikaci převzali od podpory

Automaticky přeloženo:
viniciuscav
před 9 měsíci

Ahoj, četl jsem o tvém problému.

Je docela zvláštní, že z vašeho účtu zcela zmizely prostředky a když je chat offline jak jste zmínil a nikdo vás o situaci více neinformoval, je správné, že jste otevřel stížnost. Náš tým se vám pokusí pomoci a snad zjistí, kde k problému došlo.

Mezitím budeme čekat a aktualizujte nás na fóru, jak se bude váš případ vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 9 měsíci

Díky za užitečnou pomoc, napsal jsi v podstatě to samé, co bych napsal já, takže nemám co dodat.

Palec nahoru ! 👍👍

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě mi zablokovali přístup k účtu

Automaticky přeloženo:
viniciuscav
před 9 měsíci

Opravdu nešťastné, neplatný zůstatek, zablokovaná podpora a nyní uzavřený účet, nemyslím si, že kasino má dobré úmysly. Hráli jste s bonusovými prostředky? Také jste alespoň jednou vsadili svůj vklad? Vzhledem k tomu, že jste již podali stížnost, počkejte, až ji zkontroluje reklamační specialista

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 9 měsíci

Nebyl to bonus, moje skutečné peníze

Automaticky přeloženo:
viniciuscav
před 9 měsíci

Ahoj Vinicius, jak se máš? Požádali jste o výběr stejným způsobem jako při vkladu? Vsadili jste vše, co jste vložili, alespoň 1x? Nepoužili jste žádné domácí bonusy nebo domácí sociální média? Připadá mi to všechno divné, Marsbet vypadá spolehlivě.

Automaticky přeloženo:
viniciuscav
před 9 měsíci

No, to je smůla. Vidím, že říkáte, že jste nehráli s bonusem, ale pouze se skutečnými penězi.

Abych byl upřímný, v tomto případě to na mě působí pochybně, ale protože se nemůžete ani spojit s podporou a nikdo vám neposkytl více informací, budeme muset sledovat, jak se stížnost vyvíjí. Veronica se bude snažit ze všech sil zjistit, co se děje.

Každopádně pokud obdržíte nějaké nové informace, doufám, že nás budete průběžně informovat o tom, jak se vaše situace vyvíjí, a my zjistíme, kde je problém.

Zatím ti to přeji.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 9 měsíci

Taky si to myslím. Ještě jednou děkuji za přesné doplňující otázky pro viniciuscav a jak jste řekl, nyní musíme počkat na průběh reklamace.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před 9 měsíci

Ahoj, jsem rád, že se snažíš tomuto hráči pomoci. Myslím, že si toho také velmi váží.

Máte zkušenosti s tímto kasinem, protože říkáte, že se zdají být spolehlivé? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ano, mám účet u Marsbetu už nějakou dobu a podpora vždy reagovala rychle a nikdy jsem neměl s domem žádné větší problémy, kromě toho, že jsem jednou zavinil, že jsem to přehnal, když jsem tam prohrál peníze.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

všechny kontroly byly provedeny , cnh , příjem , vlastní vše v pořádku , když byl propuštěn

výběr se objevil následující zpráva níže připojená krátce po offline podpoře a nyní již nemohu vstoupit do účtu

file

file

Automaticky přeloženo:
viniciuscav
před 9 měsíci

Brazilská podpora podle toho, co jsem viděl, právě teď funguje, záleží na tom, jak dlouho se přihlásíte, aby podpora ve vašem rodném jazyce fungovala nebo ne. Můžete je kontaktovat a oni vám pomohou obnovit váš účet, pokud je to váš případ.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky