No, to je smůla. Vidím, že říkáte, že jste nehráli s bonusem, ale pouze se skutečnými penězi.
Abych byl upřímný, v tomto případě to na mě působí pochybně, ale protože se nemůžete ani spojit s podporou a nikdo vám neposkytl více informací, budeme muset sledovat, jak se stížnost vyvíjí. Veronica se bude snažit ze všech sil zjistit, co se děje.
Každopádně pokud obdržíte nějaké nové informace, doufám, že nás budete průběžně informovat o tom, jak se vaše situace vyvíjí, a my zjistíme, kde je problém.
Zatím ti to přeji.
Well, that's unfortunate. I see you say you didn't play with the bonus but only with real money.
To be honest, in this case it looks shady to me, but since you can't even get in touch with support and no one has given you more information, we'll have to keep an eye on how the complaint develops. Veronica will try to do her best to find out what is going on.
Anyway, if you receive any new information, I hope you'll keep us posted on how your situation is progressing and we'll find out where the problem is.
For now, I wish you well.
Automaticky přeloženo: