@jack3377 brother dej mi své kontaktní číslo nebo e-mail, abych ti mohl pomoci v Marsbet,
Když jsem vyhrál velkou částku, můj účet byl uzavřen, ale výhry byly vráceny.
@jack3377 brother give me your contact number or email so I can help you in Marsbet,
When I won a big amount, my account was closed but the winnings were refunded.
@jack3377 brother apna contact number ya fir email btao me help kr skta hu Marsbet me,
Me jab big amount win huya tha to Mera b account closed kar diya tha lekin winning bo refund kar diya tha
Dobrý den, jak vám byla vrácena výhra? Co jste museli udělat, abyste je získali? Můžeš nám o tom říct víc?
Hi, how were your winnings refunded ? What did you have to do to get them ? Could you tell us more about that ?
Ujišťuji se, že poskytnu všechny požadované podrobnosti pro zástupce z CASINO GURU, pro další vývoj v procesu jim brzy pošlu podrobnosti. Casino ( MARSBET) prostě neodpovídají na můj e-mail, mluví velmi hrubě.
I am just making sure to provide all the details asked for the representative from CASINO GURU, for further development in the process, I will send them the details shortly. Casino ( MARSBET) they simply don't reply to my email, they are very rude in talk.
Ano, je důležité mít za nás vše zodpovězeno, takže vás chválím. Počkáme na Veroniku, co bude dále potřebovat.
Co se týče kasina samotného, je škoda, že vás ignorují, to není to, co musíte zkusit a něco vyřešit.
Tak zachovejte chladnou hlavu a snad se brzy dočkáme něčeho nového.
Yes, it is important to have everything answered for us, so I commend you. We will wait for Veronika what she needs next.
As for the casino itself, it's a shame they're ignoring you, that's not what you need to try and sort something out.
So keep a cool head and hopefully we'll have something new soon.
Dobrý den Jaro, dnes jsem obdržel e-mail z této domény s nárokem na zástupce CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com
Poznáváte toto ID e-mailu?
Hello Jaro, I received email today from this domain claiming CASINO GURU representative. - casinoguru@consultant.com
Do you recognise this email id ?
Poznali jste tento e-mail - casinoguru@consultant.com ? Protože jsem vám poslal pouze to své e-mailové ID, kam jsem obdržel rsposen, a toto e-mailové ID není nikde registrováno, ani zde na Casino Guru ani na Marsbet. Ptali jste se někoho z CASINO GURU na mě nebo z MARSBET? Protože toto e-mailové ID mě také žádalo o HESLO.
Did you recognise this email - casinoguru@consultant.com ? Cause I did only sent you that email id of mine where I received rsposen, and that email id is neither registere anywhere, neither here on Casino Guru nor on Marsbet . Did you asked anyone from CASINO GURU for me or from MARSBET ? Cause that Email id was asking me for PASSWORD Also.
Dobrý den Jaro, dnes jsem obdržel e-mail z této domény s nárokem na zástupce CASINO GURU. - casinoguru@consultant.com
Poznáváte toto ID e-mailu?
Hello Jaro, I received email today from this domain claiming CASINO GURU representative. - casinoguru@consultant.com
Do you recognise this email id ?
Ahoj. Určitě to není z našeho týmu. Můžete nám říct, o jaký e-mail se jednalo. Zkoušeli ti snad něco nabídnout?
Jsem rád, že jsi nám o tom napsal.
Hello there. This is not from our team, for sure. Could you tell us what kind of email was it. Did they try to offer you something, perhaps?
I am glad that you wrote us about it.
Absolutně si myslím, že je to od UŽIVATELE Akiba, zeptal se mě na e-mailové ID ve fóru, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Prosím, podívejte se na to, protože se vydávají za zástupce CASINO GURU.
Absolutely I think that is from the USER Akib, he asked me the email ID in forum, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Please look into this, cause they are pretending to be CASINO GURU representative.
Ahoj týme, chci aktualizovat svůj e-mail registrovaný u MARSBET, správný e-mail je- o********@gmail.com
Uživatelské jméno - an********
Dobrý den, tým Casino Guru, toto jsem také odeslal na stránce stížností, věnujte prosím pozornost mé opravě.
Hello team, I want to make update for my email registered with MARSBET, the correct email is- o********@gmail.com
Username- an******
Hello Casino Guru team, I have also submitted this in Complain page , kindly pay attention to my correction.
Absolutně si myslím, že je to od UŽIVATELE Akiba, zeptal se mě na e-mailové ID ve fóru, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Prosím, podívejte se na to, protože se vydávají za zástupce CASINO GURU.
Absolutely I think that is from the USER Akib, he asked me the email ID in forum, " https://casino.guru/forum/casinos/marsbet-casino---general-discussion/3#post-123092 "
Please look into this, cause they are pretending to be CASINO GURU representative.
Bohužel s tím teď nemůžeme moc dělat, pokud nemáme žádný důkaz. Mohli byste nám laskavě poslat e-mail na community@casino.guru a znovu odeslat e-mail, který jste obdrželi od tohoto uživatele, pokud je to možné?
Děkuji předem.
Unfortunately, we cannot do much about it now if we don't have any kind of proof. Could you kindly send us an email to community@casino.guru and resend the email you have received from this user, if possible?
Thank you in advance.
Ahoj týme, chci aktualizovat svůj e-mail registrovaný u MARSBET, správný e-mail je- o********@gmail.com
Uživatelské jméno - an********
Dobrý den, tým Casino Guru, toto jsem také odeslal na stránce stížností, věnujte prosím pozornost mé opravě.
Hello team, I want to make update for my email registered with MARSBET, the correct email is- o********@gmail.com
Username- an******
Hello Casino Guru team, I have also submitted this in Complain page , kindly pay attention to my correction.
Veronika bude informace aktualizovat.
Buďte si však vědomi toho, že tento druh citlivých informací na fóru nezveřejňujte. V opačném případě nemůžeme zaručit vaši ochranu.
Veronika will update the information.
Please be aware not to post this kind of sensitive information on forum, though. Otherwise, we cannot guarantee your protection.
V pořádku Děkuji. Ujistím se, budu takové informace chránit.
Okay thank you. I will make sure, I will protect such information.
E-maily, které jsem obdržel z neautorizovaného kanálu, jsem přeposlal výše community@casino.guru . Prosím zkontrolujte. Odeslal jsem z mého druhého emailu
I have forwarded emails I have received from un authorised channel to above community@casino.guru . Please check. I have sent from my other email
Děkuji za Váš e-mail. Zkontrolovali jsme jej společně s naším týmem a můžeme potvrdit, že tento e-mail nepochází od Casino Guru. Proto musíte být opatrní, abyste nesdíleli žádné ze svých soukromých informací.
Celkově není v našich silách prokázat, že dotyčným útočníkem je Akib, a v této situaci si opravdu nemůžeme stát za vaším případným podezřením. Vzhledem k tomu, že jste dobrovolně sdíleli nejen e-mail, ale i data kasina, každý, kdo si přečetl celé vlákno, se mohl vydávat za Veroniku. Nemáme proto žádné důkazy, abychom proti komukoli podnikli konkrétní kroky.
Tento druh „phishingu" je velmi nebezpečný a měli byste být opatrnější a nesdílet žádné osobní údaje na žádném online fóru, abyste předešli budoucím problémům.
Mějte prosím na paměti: V Casino Guru nikdy nepožadujeme heslo vašeho kasinového účtu. I když můžeme požadovat informace, nikdy neusilujeme o přístup k vašemu účtu. Zdržte se prosím sdílení hesla s jakoukoli třetí stranou. Primárně komunikujeme prostřednictvím oficiálních vláken, příležitostně e-mailem pro požadované podpůrné důkazy nebo relevantní komunikaci. Nedávno jsme zaznamenali několik pokusů od online podvodníků vydávajících se za Casino Guru, kteří po hráčích žádali heslo k jejich kasinovým účtům. Nikdy nikomu nesdělujte své heslo!
Udělali jsme vše, co bylo v našich silách, abychom skryli vaše osobní údaje na našem fóru. Bohužel jste nepochopili, co se mohlo stát jejich zveřejněním, a měli byste být opatrnější a již nezveřejňovat žádné své osobní údaje.
Thank you for your email. We have reviewed it together with our team, and we can confirm that this email is not from Casino Guru. Therefore, you need to be careful not to share any of your private information.
Overall, it is not in our power to prove that the attacker in question is Akib, and in this situation, we really cannot stand behind your possible suspicion. Since you voluntarily shared not only the email but also the casino data, anyone who read the entire thread could impersonate Veronika. Therefore, we have no evidence to take specific action against anyone.
This kind of "phishing" is very dangerous, and you should be more careful not to share any personal information on any online forum to prevent future issues.
Please be aware: At Casino Guru, we never ask for your casino account password. While we may request information, we never seek access to your account. Please refrain from sharing your password with any third party. We primarily communicate through official threads, occasionally via email for requested supporting evidence or relevant communication. Recently, we noticed a few attempts from online scammers pretending to be Casino Guru, asking players for a password to their casino accounts. Never share your password with anyone!
We have done everything we can to hide your personal information from our forum. Unfortunately, you did not understand what could’ve happened by posting those, and you should be more careful and not post any of your personal information anymore.
Neodpovídáte mi, pouze říkáte, že nemůžeme zpracovat váš výběr.
Thye don't reply to me, only says we can't process your withdrawal.
Upřímně řečeno, musíme počkat, až stížnost dospěje do další fáze, řekl bych. Protože jste nebyli informováni o tom, proč musel být váš účet uzavřen, budeme jistě potřebovat nějaké vysvětlení od zástupce kasina, abychom mohli pokračovat.
Myslím, že to pro tebe musí být těžké. Přesto buďte trpěliví, prosím. 🙏
Frankly, we have to wait for the complaint to reach another stage, I'd say. Since you have not been informed about why your account had to be closed, we will certainly need some explanation from the casino representative to proceed further.
I imagine it must be hard on you. Still, be patient, please. 🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.