Měli bychom jednat!! společně s kasinovým guru!!! Jsem si jistý, že by ztratili chuť podvádět, kdyby je chytila spravedlnost!! to je něco otřesného!
We should act!! together with casino guru!!! I'm sure they would lose their desire to scam if they were caught by justice!! it's something outrageous!
Deberíamos actuar!!junto con casino gurú!!!seguro que se les quitarían las ganas de estafar si los cogiera la justicia!!es algo indignante!
I když budeme šířit to, co se stalo přes internet, určitě se stane bod, v němž nemohou pokračovat. Moje žena právě porodila také dítě, takže jsem mohl vystačit s těmi penězi. Je mi fuk!!!
Even if we spread what has happened over the internet surely there will become a point they can't keep continuing. My wife has just had a baby also so I could have done with that money. I'm fumming!!!
Kluci, nechci znít hrubě, ale ztrácíte čas, pokud očekáváte nějaké peníze zpět od magicwin. Jsou to podvodné webové stránky a vy se jen mučíte a doufáte, že nejsou.
To nejlepší, v co můžete doufat, je provést zúčtování prostřednictvím vaší banky a získat zpět alespoň své vklady. Nezískáte žádné výhry, protože jinak by nebyli moc dobří ve svém podvodu.
Guys I don't mean to sound rude but you are wasting your time if you expect any money back from magicwin. They are a scam website and you are only torturing yourself hoping that they aren't.
The very best you can hope for is to issue a chargeback via your bank and at least get your deposits back. You will NOT get any winnings as otherwise they wouldn't be very good at their scamming.
Jak to, že jsem slyšel, že někteří lidé dostali výplatu včas?
So how come I have heard some people haVe been paid out with time?
Protože budou celkově ztrácet zákazníky a bude to pro relativně malé částky.
Because they will have been overall losing customers and it will have been for relatively small amounts.
No, je mi líto, že ses dostal do této situace. Určitě to není nic příjemného a doporučoval bych se tomuto kasinu vyhnout, což vám asi nemusím říkat, ale sami jste to poznali.
Pokud máte nějaké nové aktualizace týkající se vašeho odstoupení od smlouvy, bylo by možné nám dát vědět?
Well, I'm sorry you got yourself into this situation. It's certainly not pleasant and I would recommend avoiding this casino, which I probably don't need to tell you, but you've realized that yourself.
If you have any new update on your withdrawal would it be possible to let us know ?
Ahoj Jaro
Víte (Casino Guru) jaký je benchmark pro kasina, jako je toto, než bude možné je přidat do kategorie blacklist? Je to zajímavé, protože existuje velké množství stížností, které jsou označeny jako nevyřešené, a je jisté, že ostatní weby mají stejný objem.
V takových situacích bude/může Casino Guru spolupracovat s jinými webovými stránkami s recenzemi, aby co nejvíce chránili hráče?
Zodpovědnost je v konečném důsledku na hráči, který čte recenze, aby tato kasina nepoužíval, ale cítí, že může dojít k promarněné příležitosti ke spolupráci na ochraně hráčů z širší perspektivy.
Děkuji.
Okurka 🫡
Hi Jaro
Do you (Casino Guru) know what the benchmark is for casinos like this before It can be added to the blacklist category? Just curious as there is a hefty volume of complaints that are marked un-resolved and sure other sites are having the same volumes.
In such situations will/can Casino Guru work with other review websites to protect players as much as possible?
Responsibility is ultimately with the player reading reviews to not use these casinos but do feel there may be a missed opportunity to collaborate to help protect players from a wider perspective.
Thank you.
Pickle 🫡
Je to neuvěřitelné být upřímný. Po shlédnutí recenzí si samozřejmě přeji, abych nikdy neukládal, ale proč je povoleno provozovat web jako je tento? Já a Pedro dlužíme tisíce!!!
Budu vás průběžně informovat nebojte
It's unbelievable to be honest. Obviously after seeing reviews I wish I never deposited but why is a site like this allowed to operate? Me and Pedro are owed thousands!!!
I will keep u updated don't worry
To je dobrá otázka, ale jak vidíme, kasino stále funguje. Proto vždy doporučuji udělat si průzkum o kasinu a zjistit si o něm nějaké informace před vkladem. Může hráče ulevit od takových nepříjemných situací.
Každopádně děkujeme, že nás i nadále informujete. Rád bych věřil, že vše dobře dopadne, ale k tomuto kasinu jsem skeptický. Držíme palce.🤞
Well, that's a good question, but as we can see the casino is still operating. That's why I always recommend to do your research about the casino and find out some information about it before depositing. It can relieve the player from such unpleasant situations.
Anyway, thank you for continuing to keep us updated. I would like to believe that everything will turn out well, but I am skeptical about this casino. Fingers crossed.🤞
Ahoj Jaro
Víte (Casino Guru) jaký je benchmark pro kasina, jako je toto, než bude možné je přidat do kategorie blacklist? Je to zajímavé, protože existuje velké množství stížností, které jsou označeny jako nevyřešené, a je jisté, že ostatní weby mají stejný objem.
V takových situacích bude/může Casino Guru spolupracovat s jinými webovými stránkami s recenzemi, aby co nejvíce chránili hráče?
Zodpovědnost je v konečném důsledku na hráči, který čte recenze, aby tato kasina nepoužíval, ale cítí, že může dojít k promarněné příležitosti ke spolupráci na ochraně hráčů z širší perspektivy.
Děkuji.
Okurka 🫡
Hi Jaro
Do you (Casino Guru) know what the benchmark is for casinos like this before It can be added to the blacklist category? Just curious as there is a hefty volume of complaints that are marked un-resolved and sure other sites are having the same volumes.
In such situations will/can Casino Guru work with other review websites to protect players as much as possible?
Responsibility is ultimately with the player reading reviews to not use these casinos but do feel there may be a missed opportunity to collaborate to help protect players from a wider perspective.
Thank you.
Pickle 🫡
Dobrý den, ohledně černé listiny jsem se zeptal našeho datového týmu, zda existují nějaká kritéria, a v zásadě odpověď zní, že kasina nedáváme na černou listinu, ale hledáme černé listiny kasin na příslušných stránkách. Chápu, že ve mně vzbuzuje tolik obav a tak nízký bezpečnostní index , že by to mělo být určitě na jednom, ale zatím jsme nenašli relevantní blacklist, na kterém by se kasino nacházelo.
Co se týká spolupráce s ostatními recenzními weby, tak to asi nepůjde. Myslíme si, že informace na našem webu jsou dostatečné a hráč se může rozhodnout, kde hrát a kde ne. U tohoto konkrétního kasina si myslím, že není o čem přemýšlet.
Moje doporučení je vždy zkontrolovat kasino, než začnete hrát. Myslím, že mnoho hráčů by sem nikdy nepřišlo, kdyby viděli, kolik varování má toto konkrétní kasino.
Každopádně děkuji za váš pohled a doufám, že jsem odpověděl na vaše otázky.
Hi, regarding the blacklist I asked our data team if there are any criteria and basically the answer is that we don't blacklist casinos, but we look for blacklists with casinos on relevant sites. I understand that so many concerns and such a low safety index arouses in me that it should definitely be on one, but so far we have not found a relevant blacklist on which the casino would be located.
As far as cooperation with other review websites is concerned, it probably won't work that way. We think that the information on our website is sufficient and the player can decide where to play and where not. For this particular casino, I don't think there is anything to think about.
My recommendation is always to check the casino before you play. I think a lot of players would never come here if they saw how many warnings this particular casino has.
Anyway, thank you for your perspective and I hope I answered your questions.
Ahoj Jaro
Děkujeme, že jste se zabývali těmito otázkami, ano, pomohlo to pochopit, jak jsou podobné situace reprezentovány.
Opatrujte se 👍
Lák
Hi Jaro
Thanks for looking into these questions, yes it helped to understand how situations like these are represented.
Take Care 👍
Pickle
To je to, co mi řekli po 22 pracovních dnech na vrácení peněz za výběr
This is what they tell me after 22 business days to refund my withdrawal
esto es lo que me dicen después de 22 días hábiles a el reembolso de mi retiro
Ahoj Pedro
Vím, že to není velká útěcha, ale cítím s tebou a ostatními, kteří jsou v této situaci. Doufal jsem, že veškeré úsilí Casino Guru a všech dotčených hráčů by mohlo přispět k tomu, aby se toto kasino dostalo na širší černou listinu, aby se rozšířilo mnohem větší povědomí k mnohem širšímu publiku. Připadá mi to jako promarněná příležitost nebo mimo dosah, koneckonců je tolik úsilí vynaloženého na podávání zpráv, dokumentování důkazů atd., abychom se dostali do slepé uličky.
Myslím, že si opravdu vážím toho, že tolik hráčů sdílí svou zpětnou vazbu, i když jen proto, aby pomohli ostatním zůstat jasný. Samozřejmě to neubírá hořkost po chuti z takových negativních zážitků.
Přál bych si, aby Casino Guru odstranilo odkazy na stránky s tak nízkým skóre. Nemyslím si, že poskytování odkazů na webové stránky je užitečné a je to jeden krok, který by mohl udělat pro podporu této komunity. Jak je uvedeno výše, v konečném důsledku je odpovědností hráčů hrát na těchto stránkách a přijmout jakékoli důsledky, obávám se.
S přátelským pozdravem
Okurka 🫡
Hi Pedro
I know it’s not much consolation but I do feel for you and others who are in this situation. I was hoping all the effort from Casino Guru and all players affected could be contributed to getting this casino onto the wider blacklist to spread much greater awareness, to a much broader audience. Feels like an opportunity missed or out of reach, after all there’s so much effort put into reporting, documenting evidence etc to just hit a dead end.
I do think it’s really appreciated that so many players share their feedback if only to help others stay clear. Of course it does not take the bitter after taste away from such negative experiences.
I would like to see Casino Guru remove links to sites with such low scores. I don’t think providing links to the websites is helpful and is one step it could take to support this community. As stated above, ultimately it’s the players responsibility to play at these sites and accept any consequences I’m afraid.
Kind Regards
Pickle 🫡
Také s vámi soucítím s vaší situací, protože si umím představit, jak bych byl naštvaný. Určitě to není normální a nemůžeme kasino nutit k žádné akci. Moje jediné doporučení je držet se co nejdál od tohoto a dalších podobných kasin, i když chápu, že to není to, co chcete slyšet. Bohužel je to tak, jak to je.
Doufám, že se vám bude dařit a v budoucnu se s podobnými problémy již nebudete setkávat. 😥
I also sympathize with you about your situation, because I can imagine how angry I would be. It's certainly not normal and we can't force the casino to take any action. My only recommendation is to stay as far away from this and other similar casinos as possible, although I understand that this is not what you want to hear. Unfortunately, it is what it is.
I hope you will do well and not encounter such problems again in the future. 😥
Proces zpětného zúčtování jsem již zahájil. Doufám, že to vydrží co nejmíň. Budu tě informovat.
I have already started the chargeback process. I hope it lasts as little as possible. I will keep you informed.
Yo ya he iniciado el proceso de contra cargo espero que dure lo mínimo posible os mantendré informados
Rozumím a počkám, zda se vám to podaří nebo ne.
I understand and I will wait for you to succeed or not.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.