FórumKasinaMagic Win Casino - všeobecná diskuze

Magic Win Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před rokem od soko8888
|
26417 zobrazení 209 odpovědí |
|
1...7 8 9...11
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Měli bychom jednat!! společně s kasinovým guru!!! Jsem si jistý, že by ztratili chuť podvádět, kdyby je chytila spravedlnost!! to je něco otřesného!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

I když budeme šířit to, co se stalo přes internet, určitě se stane bod, v němž nemohou pokračovat. Moje žena právě porodila také dítě, takže jsem mohl vystačit s těmi penězi. Je mi fuk!!!

Automaticky přeloženo:
jwillow84
před 10 měsíci

Jak dlouho si čekal?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kluci, nechci znít hrubě, ale ztrácíte čas, pokud očekáváte nějaké peníze zpět od magicwin. Jsou to podvodné webové stránky a vy se jen mučíte a doufáte, že nejsou.

To nejlepší, v co můžete doufat, je provést zúčtování prostřednictvím vaší banky a získat zpět alespoň své vklady. Nezískáte žádné výhry, protože jinak by nebyli moc dobří ve svém podvodu.

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 10 měsíci

Jak to, že jsem slyšel, že někteří lidé dostali výplatu včas?

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 10 měsíci

Měli jste stejný problém?

Automaticky přeloženo:
paulduffymarble
před 10 měsíci

Protože budou celkově ztrácet zákazníky a bude to pro relativně malé částky.

Automaticky přeloženo:
paulduffymarble
před 10 měsíci

Ne

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, je mi líto, že ses dostal do této situace. Určitě to není nic příjemného a doporučoval bych se tomuto kasinu vyhnout, což vám asi nemusím říkat, ale sami jste to poznali.

Pokud máte nějaké nové aktualizace týkající se vašeho odstoupení od smlouvy, bylo by možné nám dát vědět?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro


Víte (Casino Guru) jaký je benchmark pro kasina, jako je toto, než bude možné je přidat do kategorie blacklist? Je to zajímavé, protože existuje velké množství stížností, které jsou označeny jako nevyřešené, a je jisté, že ostatní weby mají stejný objem.

V takových situacích bude/může Casino Guru spolupracovat s jinými webovými stránkami s recenzemi, aby co nejvíce chránili hráče?

Zodpovědnost je v konečném důsledku na hráči, který čte recenze, aby tato kasina nepoužíval, ale cítí, že může dojít k promarněné příležitosti ke spolupráci na ochraně hráčů z širší perspektivy.

file


Děkuji.


Okurka 🫡

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je to neuvěřitelné být upřímný. Po shlédnutí recenzí si samozřejmě přeji, abych nikdy neukládal, ale proč je povoleno provozovat web jako je tento? Já a Pedro dlužíme tisíce!!!


Budu vás průběžně informovat nebojte

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To je dobrá otázka, ale jak vidíme, kasino stále funguje. Proto vždy doporučuji udělat si průzkum o kasinu a zjistit si o něm nějaké informace před vkladem. Může hráče ulevit od takových nepříjemných situací.

Každopádně děkujeme, že nás i nadále informujete. Rád bych věřil, že vše dobře dopadne, ale k tomuto kasinu jsem skeptický. Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro


Víte (Casino Guru) jaký je benchmark pro kasina, jako je toto, než bude možné je přidat do kategorie blacklist? Je to zajímavé, protože existuje velké množství stížností, které jsou označeny jako nevyřešené, a je jisté, že ostatní weby mají stejný objem.

V takových situacích bude/může Casino Guru spolupracovat s jinými webovými stránkami s recenzemi, aby co nejvíce chránili hráče?

Zodpovědnost je v konečném důsledku na hráči, který čte recenze, aby tato kasina nepoužíval, ale cítí, že může dojít k promarněné příležitosti ke spolupráci na ochraně hráčů z širší perspektivy.

file


Děkuji.


Okurka 🫡

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, ohledně černé listiny jsem se zeptal našeho datového týmu, zda existují nějaká kritéria, a v zásadě odpověď zní, že kasina nedáváme na černou listinu, ale hledáme černé listiny kasin na příslušných stránkách. Chápu, že ve mně vzbuzuje tolik obav a tak nízký bezpečnostní index , že by to mělo být určitě na jednom, ale zatím jsme nenašli relevantní blacklist, na kterém by se kasino nacházelo.

Co se týká spolupráce s ostatními recenzními weby, tak to asi nepůjde. Myslíme si, že informace na našem webu jsou dostatečné a hráč se může rozhodnout, kde hrát a kde ne. U tohoto konkrétního kasina si myslím, že není o čem přemýšlet.

Moje doporučení je vždy zkontrolovat kasino, než začnete hrát. Myslím, že mnoho hráčů by sem nikdy nepřišlo, kdyby viděli, kolik varování má toto konkrétní kasino.

Každopádně děkuji za váš pohled a doufám, že jsem odpověděl na vaše otázky.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro


Děkujeme, že jste se zabývali těmito otázkami, ano, pomohlo to pochopit, jak jsou podobné situace reprezentovány.


Opatrujte se 👍


Lák

Automaticky přeloženo:
Anonymized500
před 10 měsíci

file To je to, co mi řekli po 22 pracovních dnech na vrácení peněz za výběr

Automaticky přeloženo:
Pedro2310
před 10 měsíci

Ahoj Pedro


Vím, že to není velká útěcha, ale cítím s tebou a ostatními, kteří jsou v této situaci. Doufal jsem, že veškeré úsilí Casino Guru a všech dotčených hráčů by mohlo přispět k tomu, aby se toto kasino dostalo na širší černou listinu, aby se rozšířilo mnohem větší povědomí k mnohem širšímu publiku. Připadá mi to jako promarněná příležitost nebo mimo dosah, koneckonců je tolik úsilí vynaloženého na podávání zpráv, dokumentování důkazů atd., abychom se dostali do slepé uličky.


Myslím, že si opravdu vážím toho, že tolik hráčů sdílí svou zpětnou vazbu, i když jen proto, aby pomohli ostatním zůstat jasný. Samozřejmě to neubírá hořkost po chuti z takových negativních zážitků.


Přál bych si, aby Casino Guru odstranilo odkazy na stránky s tak nízkým skóre. Nemyslím si, že poskytování odkazů na webové stránky je užitečné a je to jeden krok, který by mohl udělat pro podporu této komunity. Jak je uvedeno výše, v konečném důsledku je odpovědností hráčů hrát na těchto stránkách a přijmout jakékoli důsledky, obávám se.


S přátelským pozdravem


Okurka 🫡



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro


Děkujeme, že jste se zabývali těmito otázkami, ano, pomohlo to pochopit, jak jsou podobné situace reprezentovány.


Opatrujte se 👍


Lák

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemáte zač, myslím, že vaše otázky byly naprosto v pořádku a nebyl problém vám odpovědět. Hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file To je to, co mi řekli po 22 pracovních dnech na vrácení peněz za výběr

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Také s vámi soucítím s vaší situací, protože si umím představit, jak bych byl naštvaný. Určitě to není normální a nemůžeme kasino nutit k žádné akci. Moje jediné doporučení je držet se co nejdál od tohoto a dalších podobných kasin, i když chápu, že to není to, co chcete slyšet. Bohužel je to tak, jak to je.

Doufám, že se vám bude dařit a v budoucnu se s podobnými problémy již nebudete setkávat. 😥

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Proces zpětného zúčtování jsem již zahájil. Doufám, že to vydrží co nejmíň. Budu tě informovat.

Automaticky přeloženo:
Pedro2310
před 10 měsíci

Rozumím a počkám, zda se vám to podaří nebo ne.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

filefile

Jaká hromada odpadků. Budu se divit, že mluví pravdu

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu