DomůFórumKasinaMagic Win Casino - všeobecná diskuze

Magic Win Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

85 242 zobrazení 317 odpovědí |
před 3 roky
|
1...14 15 16
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Podvodná stránka!!!

Vybral jsem 3600 £. Byl jsem zakázán z živého chatu a všechny mé e-maily jsou ignorovány. Inicioval jsem výběr před 20 dny a i když to ještě nedosáhlo jejich nesmyslných 7-21 dnů pro účely kontroly (i když ve svých podmínkách uvádějí, že výběry trvají 1-2 dny, a pak pošlou potvrzení o výběru, že 4 dny!), nedělám si iluze, že to dostanu zpět. Pokud do konce tohoto týdne neobdržím své prostředky – kontaktuji soukromého detektiva, abych se pokusil zjistit, kde sídlí (jejich „vymyšlená" registrovaná adresa je vinotéka v Altrinchamu, Cheshire UK) a budu kontaktovat všechny jejich poskytovatele her, aby s nimi přestali spolupracovat!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je mi opravdu líto, že musíte projít touto situací, ale bohužel toto kasino není dobré. Můžete to také vidět z jeho bezpečnostního indexu a varování umístěného na našich stránkách.

Jak vám Veronika vysvětlila ve vaší stížnosti , nemají v úmyslu s námi vůbec komunikovat.

Mohu se prosím zeptat, jak jste se k tomuto kasinu dostal?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Nechápu, jak je to vůbec možné, protože v žádném případě nejsou kasino, kromě přední části podvodného webu. Jsou registrovaní jako maloobchodníci v Africe po finanční stránce / Kypr, takže zde byli lidé podvedeni…


Kupodivu se mi podařilo získat jednu výplatu z výběru (všimněte si prosím, že je to po vložení částky 5x větší) a také zpětných zúčtování z mé banky. Řekl jsem celou pravdu a vypadá to, že to prošetřili a mám 80 % z částky zpět (podstatná částka)


Chci v tom pomoci ostatním, tak mi prosím napište a já vám řeknu, co jsem udělal. Budu online každých pár dní, pošlete mi e-mail.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj všichni, byl jsem úspěšný v chargebackech a chci pomáhat ostatním. Napište mi sem a já vám řeknu, co jsem udělal (v podstatě jsem bance řekl úplnou pravdu).

Na zdraví

joe

Automaticky přeloženo:
AgesJ
před 8 měsíci

Mimochodem jsem ve Velké Británii

Automaticky přeloženo:
HELP777 příspěvek smazal/a
HELP777
před 8 měsíci

Omlouvám se, že jsem na tomto webu nový. Máte e-mail, na který se mohu spojit?

Automaticky přeloženo:
HELP777 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Nechápu, jak je to vůbec možné, protože v žádném případě nejsou kasino, kromě přední části podvodného webu. Jsou registrovaní jako maloobchodníci v Africe po finanční stránce / Kypr, takže zde byli lidé podvedeni…


Kupodivu se mi podařilo získat jednu výplatu z výběru (všimněte si prosím, že je to po vložení částky 5x větší) a také zpětných zúčtování z mé banky. Řekl jsem celou pravdu a vypadá to, že to prošetřili a mám 80 % z částky zpět (podstatná částka)


Chci v tom pomoci ostatním, tak mi prosím napište a já vám řeknu, co jsem udělal. Budu online každých pár dní, pošlete mi e-mail.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zdravím a děkujeme za podporu ostatním hráčům.

Jsem rád, že vám zpětná zúčtování (alespoň) fungovala a doufám, že i ostatní budou úspěšní.

Také považuji takové stránky za pouhé offshore společnosti vydávající se za kasina, protože to je stále docela snadný způsob, jak nalákat hráče k vkladu; proto si vaše úsilí velmi vážíme. 🐱‍🏍👍


Automaticky přeloženo:
AgesJ
před 8 měsíci

ahoj jak tě mám kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Posílal jsem na tyto stránky e-maily a hodně jsem se snažil sebevyloučit a neměl jsem žádné odpovědi, takže je dál používám, i když vím, že jsou špatné!

Platby mají různé názvy, ale hlavní je Giftoza - má o tom někdo nějaké informace?

Díky

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážený tým Casino Guru,

Obracím se na vás, protože mám problémy s výběrem v Magic Win Casino.

Před sedmnácti dny jsem tam provedl vklad a vyhrál 150 €. Poté jsem požádal o stažení. Podle potvrzení z kasina by měl být výběr zpracován do dvou až čtyř dnů.

Po uplynutí této lhůty jsem kontaktoval zákaznickou podporu. Řekli mi, že výběry nyní mohou trvat 7 až 21 dní. Nemohli nebo nechtěli mi sdělit konkrétní důvod zpoždění. Místo toho, když jsem se zeptal, dostal jsem pouze obecné odpovědi jako "výplata bude brzy zpracována" nebo "už to nebude dlouho trvat."

Moje ověření je plně dokončeno a podle webových stránek kasino inzeruje, že výběry obvykle trvají 2 až 4 dny. Zatím uplynulo 17 dní a peníze jsem stále nedostal.

Žádám vás proto o podporu v tomto případě.

Předem vám děkujeme za pomoc!

S pozdravem

Automaticky přeloženo:
aglmntrn
před 7 měsíci

Bohužel, jak můžete vidět v této recenzi kasina zde , jejich bezpečnostní index je opravdu nízký a mají tam varování ohledně toho, jak se chovají.

Náš tým pro stížnosti se vůbec nemůže s tímto kasinem spojit se stížnostmi hráčů, protože nejsou ochotni vůbec komunikovat.

Rád bych vám nyní řekl, že uděláme vše, co je v našich silách, abychom vám pomohli s vaším případem, ale bohužel, jak nyní chápete, to nebude tak snadné.

Určitě nás prosím informujte o všech novinkách týkajících se vašeho výběru. Určitě bychom rádi věděli, jak jste na tom.

Automaticky přeloženo:
dentheboss
před 7 měsíci

Hej kámo, dej mi svou e-mailovou adresu a já ti řeknu, co jsem udělal. Úspěšně jsem získal zpět 90 % svých vkladů prostřednictvím chargebacků. Prosím, neočekávej, že od nich dostaneš nějaké peníze prostřednictvím výběrů. Zkusím se sem brzy vrátit, abych ti pomohl.

Automaticky přeloženo:
Jayjayjayjay
před 7 měsíci

Jak jsi vybral/a peníze? Použil/a jsi konkrétní banku a způsob výběru? Dnes jsem použil/a MasterCard Revolut a doufám, že to bude fungovat.

Automaticky přeloženo:
jakez81
před 7 měsíci

Ahoj, pokud se ti podaří vyhrát, dej mi prosím vědět. Bylo by to docela nečekané, ale v nějakém zajímavém případě by se to mohlo stát.

Jak dlouho už čekáš na své peníze?🤔

Automaticky přeloženo:
dentheboss
před 7 měsíci

Ahoj, podařilo se ti s Giftozou něco najít? Hledala jsem, ale jenom obchody na Instagramu a jeden na Etsy. Za jakoukoli informaci budu vítána.

Automaticky přeloženo:
svdk9gvg68
před 7 měsíci

Vůbec nikde - mám 2 bankovní účty a na můj účet Kroo mi vrátili peníze, protože mi prý „obchodník" nikdy nereagoval. Moje druhá banka mi říká: „transakce, o kterých jsme vám psali, byly provedeny na Giftoza, což není web s hazardními hrami", takže si myslím, že ani nepochopili, co jsem jim řekl!


Automaticky přeloženo:
dentheboss
před 7 měsíci

Ok, díky! Jsem ráda, že jsi dostala nějaké peníze zpět 👍

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 7 měsíci

Zkoušeli jsme vrácení peněz, ale měli můj KYC (selfie a řidičský průkaz) - banka mou žádost zamítla a naúčtovala mi poplatek za podání žádosti. Život je na nic.

Automaticky přeloženo:
UKfinalBoss
před 7 měsíci

Stejně tak já - obrátil jsem se na odsbudsman, protože kasino je falešné.

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16
Jít na stránkuz 16 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.