Chápu to a rád vám pomůžu, ale jak jsem řekl, toto kasino nemá zájem o spolupráci nebo řešení stížností hráčů. Takže smyslem navrhované stížnosti bylo aktivně varovat ostatní hráče. Nevěřím, že vám můžeme pomoci získat peníze, abych byl upřímný.
Kromě toho si stále myslím, že byste měli zkusit prozkoumat možnost zpětného zúčtování. Četl jsi mou poslední odpověď, prosím?
„Doporučuji, abyste se seznámili s tím, jak tato funkce funguje ve vaší zemi, a zda je možné požádat vaši banku o zpětné zúčtování (závisí na platební možnosti, přes kterou jste vkládali), protože to vypadá jako jediný způsob, jak získat alespoň část svých vkladů zpět.
"Tato zpětná zúčtování fungují jako obrácené platby a dochází k nim, když hráči zpochybní herní transakci se svou bankou."
I understand that, and I like to help out, but as I said, this casino is not interested in cooperation or resolving players complaints. So the whole point of the suggested complaint was to actively warn other players. I do not believe we can help you get the money, to be honest.
Besides, I still think you should try to investigate the chargeback option. Did you read my last reply, please?
"I suggest you learn how this feature works in your country, and whether it is possible to request a chargeback with your bank (depends on the payment option, through which you deposited), because it seems like the only way to at least get back a portion of your deposits.
"These chargebacks act like reversed payments and occur when players dispute a gaming transaction with their bank. "
Automaticky přeloženo: