Bohužel ne všechna kasina jsou zahrnuta do iniciativy BetBlocker, takže ne všechna budou moci dělat to, co bylo popsáno. Což je škoda, protože by bylo skvělé, kdyby to bylo pro více kasin.
Viděl jsem, že obě kasina mají bezpečnostní nízký index, takže mě jejich chování nepřekvapuje a chápu, proč je pro vás tak těžké uzavřít tyto účty. Náš tým se vám bude snažit pomoci a snad to bude možné.
Co však odepsali na vaše e-maily?
Ještě bych rád upozornil, že jsem neviděl, že jste Tomášovi odpověděli na jiné kasino Superb, takže by bylo dobré, kdybyste to udělali, aby stížnost nebyla uzavřena.
Bylo by to možné?
Unfortunately not all casinos are included in the BetBlocker initiative, so not all of them will be able to do what has been described. Which is a shame because it would be great if it was for more casinos.
I have seen that both casinos have a safety low index, so I am not surprised by their behaviour and I can understand why it is so difficult for you to close these accounts. Our team will try to help you and hopefully it will be possible.
However, what did they write back to your emails?
I would also like to point out that I have not seen you reply to Tomas about the other casino Superb, so it would be good if you did so that the complaint would not be closed.
Would that be possible?