Ahoj.
Zkontroloval jsem stížnost, abych zjistil, co se stalo, a mám pocit, že pravidla Gamstop, nebo nejlépe blokování, se vztahují pouze na kasina s licencí ve Spojeném království. Tato stránka má k licenci ve Spojeném království daleko.
Takže, jak je uvedeno ve stížnosti :
"Protože jste si vybrali kasino s licencí Curaçao, bude velmi obtížné vyřešit tento případ k vaší spokojenosti."
Jen doufám, že všichni hráči pochopí pointu.
Jak to teď vidím, víc vás zajímá, pod jakým kódem jsou identifikovány transakce do kasina, že? To znamená, že vklady by měly být zablokovány, pokud bylo kasino správně identifikováno jako kasino, jsem blízko?
V minulosti jsem o podobném problému slyšel, ale bohužel není v našich silách jej vyřešit. Je to taková škoda, že jste si vybrali nelicencované kasino s tak hrozným hodnocením. 😒
Hello there.
I checked the complaint to see what happened, and I feel that the Gamstop rules, or preferably the block, are only applicable to UK-licensed casinos. Well, this site is far away from being licensed in the UK.
So, as stated in the complaint:
"Since you have chosen a casino with a Curaçao license, it will be very difficult to resolve this case to your satisfaction."
I just hope all players would understand the point.
The way I see it now, you're more concerned about under which code the transactions to the casino are identified, right? Meaning, the deposits should be blocked if the casino was identified correctly as the casino, am I close?
I have heard of a similar issue in the past, but sadly it is not within our reach to solve it. It's such a shame you pick an unlicensed casino with such a terrible rating. 😒
Automaticky přeloženo: