FórumKasinaLuckyDreams Casino - všeobecná diskuze

LuckyDreams Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
10781 zobrazení 80 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s LuckyDreams Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj

Buďte opatrní, toto kasino je hrozné


zkusím vybrat 57€

včera s bezplatnými zatočeními, dárkovými výhrami a sázením, poté, co mám 57 €

Chci vyplatit peníze, ale Lucky Dreams zruší kasino potřebují doklad o bance od září

Ale proč? včera jsem neprovedl zálohu.


Toto kasino se snaží vše, aby nevyhrál Cashout


Před 2 dny jsem vyhrál v Rocketplay kasinu


Můj výběr byl 30 minut na mém účtu mifinity To je skvělé



Ale Lucky Dreams je Shit Casino


Buď opatrný


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před rokem

Ahoj,

Myslím, že jste přehlédli aktuální hodnocení kasina, mám pravdu? Pomohu vám s tím 2,5 bodu z 10 - více podrobností zde . 🙁

Troufám si tvrdit, že příště byste měli být opatrnější, až si vyberete kasino, ve kterém budete hrát.

Chtěl bych vysvětlit, proč vás kasino požádalo o vyjádření ze září, ale bohužel jsem ho také nedostal.

Ptali jste se kasina na důvod?

Upřímně řečeno, poskytl bych toto prohlášení, udělal bych, co je v mých silách, abych vybral celý zůstatek, a pak bych místo toho šel do slušného kasina s licencí DE.

Doufám, že se vám podaří vyzvednout výhru🤞, ale pokud budete bojovat, dejte nám vědět.

Měli bychom zvážit stížnost. Pokud chcete být připraveni, dozvíte se více o celém reklamačním procesu zde .

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko

řekli, že to potřebují jako důkaz


Ačkoli jsem kasinu vysvětlil, že starý účet byl zrušen

když jsem se zeptal, proč jsi potřeboval moje staré bankovní výpisy, abys mohl vyplatit můj účet myfinity

Bylo mi řečeno, že to potřebují z bezpečnostních důvodů

Měl bych napsat do své staré banky, měli by mi posílat úryvky ze září, jak směšné

Musím počkat 1-2 týdny, než mi moje stará banka pošle výpisy a teprve potom dostanu svůj zisk 57 €?


Takové hloupé kasino

Když jsem poprvé vyhrál stovky eur, chtěl jsem je vyplatit

tam a zpět k mému snímku obrazovky banky vždy našli problém, dokud jsem znovu neprohrál svůj zisk jako frustraci



U Lucky Dreams jsem nyní smazal svůj účet


velmi složité kasino



Před pár dny jsem vyhrál v Rocketplay Casino


Provedl jsem výběr na myfinity účet a po 30 minutách byly peníze na mém účtu


bez větších problémů, bez komplikací.

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před rokem

Ahoj,

Být tebou, asi bych těch 57€ taky obětoval, už nemá cenu se takovým kasinem zabývat. Děkuji za sdílení vašeho příběhu, doufám, že v budoucnu pomůže ostatním hráčům dělat dobrá rozhodnutí a držet se stranou.

Už jste našli náhradu nebo si možná dáváte pauzu?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den milá Radko

Děkuji za tvou odpověď


Jak jsem řekl, momentálně hraji

Rocket play kasino

moje výplata byla převedena na můj účet myfinity asi po 30 minutách a nebyly žádné potíže

Žádný problém


Odběr bez problémů

N1bet Casino bylo také skvělé

Ani zde žádné problémy


raketová hra

A N1bet Casino po ověření

výplaty bez problémů👍👍👍👍

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před rokem

V tomto případě můžete zvážit, zda místo toho své zkušenosti napíšete do vlákna Rocket Play Casino😉.

Měj krásnou neděli!


Automaticky přeloženo:
před rokem

S odstoupením jsem neměl žádné problémy

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Janj
před rokem

Jakou možnost platby byste doporučili kolegům z Německa? 👌

Automaticky přeloženo:
před rokem

zná někdo kasino Lucky Dreams?? Provedl jsem sázení a držel jsem vyhráno až do 5 000 a provedl jsem výběr poté, co jsem prošel ověřením na věky, pak byl můj výběr téměř po 24 hodinách zamítnut a bylo mi oznámeno, že jsem během bonusu vsadil nad limit sázení.

Všechno je to kasino online Hrál jsem OMEZENÝ limit sázek a omezoval nezpůsobilé hry, zatímco BONUS, je to jako když jste změnili sázku $ na částku, která přesahuje limit sázení, hry se zastaví a na obrazovce se zobrazí, že jste nesázeli omezit..

to je dobré, protože někdy uděláte chyby, omylem vsadíte. Věřím, že se to stalo každému dříve, někdy se sázení změnilo náhodou a chvíli trvá, než si to uvědomíte.


jo zpět do kasina Lucky Dreams. Hrál jsem během sázení, někdy jsem vsadil vysokou sázku 10 $, ale ne vždy, protože jsem nevěděl, že existuje limit sázky, ale poté, co byl můj výběr zamítnut, jsem věděl, že sázka Bet Limit je 8 $.

Hrál jsem jako Bez nápadu, dokud jsem neukončil sázení a stále jsem hrál dlouhou dobu, dokud jsem nevyhrál zůstatek 5 000 $, byl jsem rád, že jsem zpracoval výběr, provedl jsem krok a provedl jsem ověření a informoval jsem zákaznickou podporou, že peníze by měly být na mém účtu do 24 hodin. A o 24 hodin později výběr zamítnut.

Lucky Dream mi prostě nezaplatil, dokonce ani to, co jsem vyhrál po sázení, udělal jsem také 2krát velký jackpot kolem 2,5 000 poté, co jsem sázel dávno, také jsem nevyplatil.


pokud mi někdo má návrhy, prosím?

Automaticky přeloženo:
vbll2526
před rokem

Ahoj.

Dovolte mi nejprve citovat z našeho Fair Gambling Codex :

Pravidlo maximální sázky je průmyslovým standardem v online hazardních hrách, který kasina používají k ochraně před zneužitím bonusů. Kasina proto s jistotou používají toto pravidlo a kontrolují historii sázek hráčů, kteří hráli s bonusem a požádali o výběr.

Většina kasin technologicky neprosazuje svá pravidla maximálních sázek. To znamená, že hráči mohou sázet vyšší, než je jim povoleno podle Bonusových podmínek, takže si sami musí pečlivě hlídat výši sázek.

Omlouvám se, že to říkám, ale takhle to většinou funguje.

Naše pozice hoever říká:

Pokud vynucení softwaru není možné, měl by být každý případ posuzován samostatně, aby byli potrestáni pouze hráči, kteří vědomě a systematicky porušují pravidlo, aby získali výhodu.

Doufám tedy, že pokud to bude možné, pomůžeme vám s reklamací !

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyžádal jsem si celou historii sázek a dostal jsem to, zkontroloval jsem, že jsem zvýšil čistý, když jsem si myslel, že sázka je hotová, přijal jsem svou chybu. Ale pokud se opravdu podíváte do mé historie sázek, vůbec nevypadáte jako někdo, kdo zneužil bonus, i když se podívejte zpět na moji historii od doby, kdy jsem hrál v kasinu.

Mohu vám poslat kopie historie sázek, pokud chcete?

ale teď vám posílám poslední 2 stránky mého posledního hraní, které je hotovo a sázím na to, že jsem ten bod už dávno překonal……

můžete vidět, že jsem sázel normálně, ale pohyboval jsem se pouze sázením nahoru a dolů, dokud jsem náhodou nepoložil sázku, když jsem si uvědomil, že jsem dostal roztočení zdarma a byla to dobrá výplata, takže jsem si tuto sázku ponechal, protože sázení už bylo dávno ukončeno.

Pokud vidíte, že jsem na poslední stránce vyhrál na ElvisFrogu, je to poslední hra, kterou jsem hrál a která nemá nic společného s bonusovými věcmi, kasino mi musí vyplatit, že alespoň víte, co myslím.


má právo, že štěstí Dreams není omezeno nebo limit na částku sázení na bonus, ale to neznamená, že mohou nechat hráče držet hráče bez jakéhokoli vědomí, že nakonec nic nezískají absolutně nic, protože kasino jim nebude platit vůbec nic. filefile

Automaticky přeloženo:
vbll2526
před rokem

Ahoj!

Jsem rád, že se vám podařilo získat historii, určitě ji pošlete Nickovi, prosím.

To nepotřebuji - děkuji, ale pro stížnost je to zásadní, když už mluvíme o tom, uvidíme, co bude dál.

Jak bylo uvedeno, tým pro stížnosti posuzuje takové případy individuálně – stejně tak by mělo kasino.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Čekal jsem na nicka, že odpoví na můj případ už mnoho dní. Můžete prosím zkontrolovat moji stížnost?

Děkuji ocenili.

Automaticky přeloženo:
vbll2526
před rokem

Vidím, že tě Nick požádal o přeposlání důkazů na jeho e-mailovou adresu. Předpokládám, že jste tak učinili, takže si budeme muset počkat, jak se situace vyvine.

Je možné nás prosím dále aktualizovat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano. Děkuji jaro.

Automaticky přeloženo:
vbll2526
před rokem

Nemáte zač a doufám, že se vše podaří spravedlivě vyřešit. Zkřížené prsty. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino nevyplácí výhry, právě jsem podal stížnost zde v Casino Guru, doufám, že mi mohou pomoci.

Automaticky přeloženo:
Boss78
před rokem

Ahoj.

Snažil jsem se ve vaší stížnosti najít další vodítka a musím přiznat, že mi to zní jako horor. 🙁

V tomto okamžiku prosím informujte Petronela dále. Nyní jste na řadě vy.

Opravdu by mě zajímalo, zda existuje rozumné vysvětlení pro tyto překážky. Sdílejte některé podrobnosti i zde na fóru, pokud vám to nevadí.


Automaticky přeloženo:
Boss78
před rokem

luckyDream je opravdu špatný.. Nezaplatím také své výhry 5 000 $.

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky