Děkujeme za vaši odpověď. Dnes jsem znovu kontaktoval Lucky owl, protože se vyskytly stejné technické problémy, takže jsem nemohl provést výběr. Nyní mám snímky obrazovky, pokud se stejná výmluva vrací až do 2. února. Pokaždé používá stejnou výmluvu a říká, že mohu provést výběr, jakmile to bude opraveno. Mám také e-mail, který uvádí to samé.
Požadujete cokoliv, co jsem měl na podporu mého tvrzení. Jak byste chtěli, abych vám to přinesl. Můžu to všechno připojit k tomuto vláknu nebo nejjednodušší způsob by bylo poslat vám to e-mailem. Prosím o informaci, jak mám postupovat. Pokud je to e-mailem, dejte mi adresu.
Thank you for your reply. I contacted lucky owl again today was tpld same thing technical problems so I could not make a withdrawal. I now have screen shots if this same excuse going all gje way back to Feb 2th. Every time uses the same excuse and says i may make a withdrawal once it is fixed. I also have an email that states the same thing.
You request anything I had supporting my claim. How would you like me to get it to you. I can attach it all to this thread or the easiest way would be to email it all to you. Please inform me how to proceed. If its via email provide me with an address.